Jep. Daarna Shine on you en Arriving Somewherequote:Op zondag 24 november 2024 18:30 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Langste nummer in de lijst denk ik?
Ja en dan duurt deze zoooo langquote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach je kunt niet altijd 6 gooien. We krijgen zo ook nog Porcupine Tree, Anathema en Alter Bridge. Beetje veel van t goede wel
Jup. We hadden in de tussentijd ook het hele oeuvre van Roxy Dekker kunnen horenquote:Op zondag 24 november 2024 18:30 schreef noodgang het volgende:
20 minuten Dream Theater haalt een beetje het tempo uit de lijst
Die zijn wel beter dan Toscanequote:Op zondag 24 november 2024 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ach je kunt niet altijd 6 gooien. We krijgen zo ook nog Porcupine Tree, Anathema en Alter Bridge. Beetje veel van t goede wel
Ah ja het officieuze volkslied van België komt nog, genotquote:Op zondag 24 november 2024 18:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi dat t bokje ook nog moet komen <3
En Mia, godver wat een sensatie
Een stuk meer dit jaar heb ik t vermoeden. Zag zelfs Balthasar Boma als stemmer voorbijkomenquote:Op zondag 24 november 2024 18:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah ja het officieuze volkslied van België komt nog, genot
Hoeveel Belgen zouden er eigenlijk stemmen?
Dat moest ik als Nederlander even googelenquote:Op zondag 24 november 2024 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een stuk meer dit jaar heb ik t vermoeden. Zag zelfs Balthasar Boma als stemmer voorbijkomen
Er heeft zelfs een hele familie op het Zesde Metaal gestemd, hoorde ikquote:Op zondag 24 november 2024 18:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Een stuk meer dit jaar heb ik t vermoeden. Zag zelfs Balthasar Boma als stemmer voorbijkomen
Hahaha, ja oke, gun me die bijzondere plaat voor mij vorig jaarquote:Op zondag 24 november 2024 18:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Er heeft zelfs een hele familie op het Zesde Metaal gestemd, hoorde ik
Zeker. Ik snap hem helemaalquote:Op zondag 24 november 2024 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hahaha, ja oke, gun me die bijzondere plaat voor mij vorig jaar
eenschquote:Op zondag 24 november 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze vind ik wel echt onbenullig hoog.
Mooi nummer maar zo hoog is belachelijk natuurlijkquote:Op zondag 24 november 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze vind ik wel echt onbenullig hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |