quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef chufi het volgende:
Russell voor Sainz en Gasly... stats komen later
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Rode team gehouden, goede keuze vooralsnog
Volgens mij hebben (hadden in ieder geval) alle mensen die mij voorbij gegaan zijn het oranje team, dus ik moest wel, wil ik nog een kans makenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:46 schreef engine het volgende:
Vannacht nog alles naar rood gewisseldgoede keuze vooralsnog.
Max zal dit wel gaan klarenquote:
De F1 manager gaat nog doorquote:Op zondag 24 november 2024 08:42 schreef pullup het volgende:
En jammer voor die laatste races als je die nog moet organiseren. De sjeu is er wel af
Kost ook niks hehequote:
Ja die race is nog wel spannendquote:Op zondag 24 november 2024 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik weer wat ben ingelopen
Ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat ik niet meer ga winnen, dus het podium is het hoogst haalbarequote:
We hopen met je meequote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat ik niet meer ga winnen, dus het podium is het hoogst haalbare
quote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat ik niet meer ga winnen, dus het podium is het hoogst haalbare
Dank je wel...quote:Op maandag 25 november 2024 21:20 schreef D. het volgende:
Punten!
1 D. 11770
2 WillemsJ 10960
3 engine 10815
4 Sally 10644
5 Zorro 10637
6 pullup 10574
7 Sabata 10322
8 DerRabbit 9956
9 oma-Nijn 9770
10 Prisha 9345
11 chufi 9279
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel...
Het is spannend. Toch lekker weer gestegen.
Ik sta al rondes lang ongeveer op dezelfde plek in de totale poolquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel...
Het is spannend. Toch lekker weer gestegen.
Ik had het over D. Wij staan op 300 nog watquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sta al rondes lang ongeveer op dezelfde plek in de totale poolZo rond plekje 130
Houd in dat iedereen hier het best goed doet want ik ben van plek 2 tot 6 weggezakt zo te zien
Ik stond in het begin zelfs even op plek 30 ongeveer maar dat is met mijn kennis van deze sport niet houdbaarquote:Op woensdag 27 november 2024 18:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had het over D. Wij staan op 300 nog wat
Pak ze!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:53 schreef D. het volgende:
Vooralsnog niet ontevreden met mijn wijzigingen
Haha ik dacht dat je tot plek 4 was gedaald.quote:
Dat was ik ook 2 races terug, vorige week weer naar plaats 2, nu die ene weer voorbij zien te komenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je tot plek 4 was gedaald.![]()
Nou die ene moet kunnen
Alles om M4X te kunnen pakken ten favore van de Britten wordt aangegrepenquote:Op zondag 1 december 2024 08:19 schreef D. het volgende:
Verstappen plekje teruggezet voor het hinderen van Russell
Neuh.. ik ging nog liever lopen o.i.dquote:
Echt...wat een zeikerds. Familie van Hamjankmuil...quote:Op zondag 1 december 2024 08:19 schreef D. het volgende:
Verstappen plekje teruggezet voor het hinderen van Russell
Ik ook. Die gaat eruit. Ik dacht dat dat het enige van Mercedes was dat ik nog kon maken, maar dat is ook afgelopen.quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook. Die gaat eruit. Ik dacht dat dat het enige van Mercedes was dat ik nog kon maken, maar dat is ook afgelopen.
Dat zal hem leren.
Ik ben tegen mn principes in gegaan, en Russell 2 races geleden erin gezet.quote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik had mercedes net weer van de hand gedaan ...
irritant ja na die veelbelovende trainingen , ik ben weer wat gedaald in de lijstquote:Op maandag 2 december 2024 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik ben tegen mn principes in gegaan, en Russell 2 races geleden erin gezet.
Niet heel onaardig gescoord ermee![]()
Maar eh. Ik dacht eerst dat ik beter weer 'all papaya' had moeten kiezen, echter ging het in de race niet heul erg goed met Norris en zelfs Piastri liet het afweten.
Daar hebben we dus helemaal niets aanquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef chufi het volgende:
Ehh 1e vrije training met meer jonkies dan F1 coureurs ..
Ja ik wou m zelfs niet posten, maar toch voor de volledigheid van het seizoen toch maaar gedaanquote:
Iddquote:
Jij staat vlak bij nummer 1. Een goeie crash van deze of gene en je staat weer 1.quote:
Dank je wel weer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef chufi het volgende:
Hier moeten we het mee doen ....
[ afbeelding ]
Die deed het idd rustig aan ... hij mag niemand de muur inrijden dus wat moet ja dan nogquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Was Max aan het oefenen met kinderwagen snelheden
Ja, erg kinderachtig weer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die deed het idd rustig aan ... hij mag niemand de muur inrijden dus wat moet ja dan nog
Volgend seizoen komt het goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
Ik had eens een keer mijn McLaren zooi ingeruild haha. Nou ja toch de laatste race
quote:
Soms maakt M4X het verschil .. Ik hoop het met jullie meequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, erg kinderachtig weer.![]()
We hebben hem op de valreep nog gekocht. Ik hoop op 🎆
Die kleur hebben wij niet, maar hoop dat je nog wintquote:
Rood of de gladiolenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kleur hebben wij niet, maar hoop dat je nog wint
O sorry .. ik had er nog iets over willen zeggen ..quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:38 schreef D. het volgende:
Ik had niet meegekregen dat LEC een penalty van 10 plaatsen had
Nu heb ik geen illusie meer dat ik nog ga winnen
Hahaha ja ik had dat met Ferrari alleen Sainz houden en Piastri inwisselen voor Landoquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
Perfecte timing om McLaren er uit te gooien ja. Alleen Norris gehouden gelukkig
Morgen wint ie ... Denk dat ie verder geen zin in gezeik had over Sjoooooorsquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Hmmm, we dachten, kom voor de laatste wedstrijd max er in ...
Ik wilde gewoon Max ..quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
Perfecte timing om McLaren er uit te gooien ja. Alleen Norris gehouden gelukkig
Met kerst een beetje zo dreigend de tafel rondkijken terwijl je de gevulde kalkoen aansnijdquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon Max ..ik word gelynched tussen nu en de Kerst
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Met kerst een beetje zo dreigend de tafel rondkijken terwijl je de gevulde kalkoen aansnijd![]()
![]()
Oma: "Zooooo... eens kijken of we het lek boven kunnen krijgen in wat er dit jaar mis ging in ons team en wie we eventueel moeten vervangen"
Kan zomaar. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen wint ie ... Denk dat ie verder geen zin in gezeik had over Sjoooooors
Nou... Gezellig dan. Nog meer goede wensenquote:Op zondag 8 december 2024 13:35 schreef D. het volgende:
Ik heb even met Piasti gebeld en vriendelijk gevraagd of ie misschien zijn teammate eraf zou willen tikken.
Hij denkt er over na zei ie
Jammer voor jou dat PIA niet stuk is, dit lijkt me niet genoeg.quote:
Ik reken mezelf nog niet rijk, maar heb nog wel hoopquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat PIA niet stuk is, dit lijkt me niet genoeg.
Het beste voor je en we zien elkaar hier voor het volgende seizoenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:41 schreef WillemsJ het volgende:
Ik leef nog hoor mensen haha. Gewoon echt vertieft de laatste paar maanden.
Ben wel van plan om volgend jaar mee te doen met deze subleague. Mijn excuses voor mijn afwezigheid van de laatste maandenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het beste voor je en we zien elkaar hier voor het volgende seizoen
Daar kon je toch ook niet veel aan doen..?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ben wel van plan om volgend jaar mee te doen met deze subleague. Mijn excuses voor mijn afwezigheid van de laatste maanden
Weekje vooraf meestalquote:Op maandag 10 februari 2025 19:22 schreef chufi het volgende:
Het spel nog niet ..
https://managers.fok.nl/f1/f1-2025
Ik las Bratwurstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:54 schreef Sabata het volgende:
afgelopen tijd in ieder geval me bezig kunnen houden met Dakar, Daytona en Bathurst.
Dinsdag live op YTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:48 schreef chufi het volgende:
En kijk hier de nieuwe Williams
[ afbeelding ]
bron: f1.com
Deze naam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder welke naam mogen we je inschrijven?
Komt goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als je beloofd ons niet halverwege het seizoen te dumpen, dan wel
Is die Aloa naam dan door de plee ondertussen?quote:
Jep.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Is die Aloa naam dan door de plee ondertussen?
Oh ja dat zag ik .. YT accepteert m VPN niet , moet ik weer moeilijk gaan doen .. ah ok gevondenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
https://www.youtube.com/live/Mw1r6DwYy-g?si=fKgy8bbLl43CeYfU
Kan ook idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het .. Viaplay zendt het ook uit
Ja jammer is dat.quote:
Ik denk dat ze de bui wel zagen hangen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:33 schreef chufi het volgende:
Ze krijgen geen eens spreektijd ... Oh ja England is apart ... of misschien wou RB niet ..
Hij wordt enthousiast ontvangenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
Lewis zal wel weer een hele speeech mogen houden
Top dat ie mee gaat doen ..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox en ik willen ook graag weer meedoen als team en onze schoonzoon wil waarschijnlijk apart mee gaan doen, maar wel in het F41 team meedoen.
Dus wij spelen met een handicap
Enig idee wanneer het open gaat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Top dat ie mee gaat doen ..
Ik heb net nog even gecheckt en ondervonden dat het nieuwe jaar nog niet is geopend
Ik vermoed na volgende week dat ze de gebruikelijke 3 trainingsdagen hebben in de woestijn (deze keer) ..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het open gaat?
Oh, goedemorgen.quote:
Testdagen zijn ook te volgen op het publieke Viaplay kanaalquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, goedemorgen.
Beetje op gaan letten maar.
Licht is weer aan..quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:28 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker .... not .. is de stroom op het circuit al een half uur uit de lucht ... en de tijd loopt door
Dank je wel.quote:
graag gedaan , niet dat we er straks iets aan gaan hebben , want kopen kunnen we vast toch nietsquote:
We zijn weer lekker positiefquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
graag gedaan , niet dat we er straks iets aan gaan hebben , want kopen kunnen we vast toch niets
Met de huidige traagheid van FOK! kun je gewoon na de wedstrijd je team nog aanpassenquote:Op donderdag 27 februari 2025 21:50 schreef chufi het volgende:
Laten we hopen dat het spel überhaupt weer gespeeld kan gaan worden
quote:
Dat zijn Rookiesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:43 schreef pullup het volgende:
Ik zie wat voor mij onbekende namen er tussen
quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
graag gedaan , niet dat we er straks iets aan gaan hebben , want kopen kunnen we vast toch niets
Later vandaagquote:Op zondag 9 maart 2025 13:29 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wanneer de manager beschikbaar komt ..
quote:Op maandag 10 maart 2025 11:24 schreef D. het volgende:
Ik zal vanavond even een nieuwe OP maken met nieuwe subleague e.d.
Had ik gedaanquote:Op maandag 10 maart 2025 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Je moet 'm niet oplossen, je moet 'm copy/pasten
Het is 3 anderen ook al gelukt, dus dat lukt je vastquote:Op maandag 10 maart 2025 20:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ik gedaan![]()
Zal nog een keer proberen
Denk dat ik een spatie teveel had meegecopiedquote:Op maandag 10 maart 2025 20:10 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 3 anderen ook al gelukt, dus dat lukt je vast
quote:Op maandag 10 maart 2025 20:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Denk dat ik een spatie teveel had meegecopied
vooruit ... ah sws al te laatquote:
Check!quote:Op maandag 10 maart 2025 18:34 schreef D. het volgende:
Ik heb (bijna) alle deelnemers van afgelopen seizoen zojuist een DM gestuurd met paswoord voor de subleague
klopt ... je kunt ook beginnen met sparen door minimaal in te zettenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:29 schreef pullup het volgende:
Oh ja nu even over een team nadenken
Zal wel weer weinig keuze zijn
Je zult er even een jaartje tegenaan moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:33 schreef chufi het volgende:
Hamilton in het rood vind ik niet staan ...
Ik zie hem wel over het hoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je zult er even een jaartje tegenaan moeten kijken
Evenaren doen we niet aan hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:12 schreef WillemsJ het volgende:
![]()
Kijken of ik mijn vorig jaar kan evenaren of beter nog, verbeteren...
bij mij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:13 schreef chufi het volgende:
In mijn geval is wel wat progressie mogelijk ..
Mij nog nietquote:Op maandag 10 maart 2025 18:34 schreef D. het volgende:
Ik heb (bijna) alle deelnemers van afgelopen seizoen zojuist een DM gestuurd met paswoord voor de subleague
Ik kijk altijd liefquote:
Dank U.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik niet had verwacht dat je nog mee ging doen
Ik stuur je een DM
Oh dat is best jammer welquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:31 schreef D. het volgende:
De enige die nog geen teken van leven gegeven heeft is DerRabbit
Die heeft sinds de 4e ook niet meer gepost, dus andere prioriteiten wellicht
Hopelijk in goede gezondheidquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is best jammer wel@:derrabbit yoehoei
Ik heb hem per ongeluk al ingevuld ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef D. het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar team al klaar staan?
Dan hoef je het opzettelijk niet meer te doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem per ongeluk al ingevuld ook![]()
We zien wel wat het gaat brengenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hoef je het opzettelijk niet meer te doen
Ja dat was ook mijn edoeling maar zat wat te knoeien en te puzzelen met wat er mogelijk was en tikte per ongeluk op bevestigen dus ik moet het daar maar mee doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog even trainingen af om te kijken of ik nog wissel
Je kunt nog gewoon (gratis) wisselen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn edoeling maar zat wat te knoeien en te puzzelen met wat er mogelijk was en tikte per ongeluk op bevestigen dus ik moet het daar maar mee doen
Zoals altijd, maar heb alvast wel een basis opstelling staan mocht ik het vergeten of dat er wat onverwachts tussen zou komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef RedShoe het volgende:
Niet veel opties mogelijk. Ik wacht nog ff de trainingen af..
Ja das onverwacht wel idd ... En rookies die instappen met 76Mquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef WillemsJ het volgende:
Williams van de kelder naar middenmotor...
Oh haha dan gaan we zo nog even kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon (gratis) wisselen hoor
Dan moet ie nog even wakker wordenquote:
Hij is weer aan het rijden..quote:
Mooi, is het al de tweede trainingsronde?quote:
Dit is de tweede idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, is het al de tweede trainingsronde?
Terugkijken is niet echt de moeite waard... Alleen Bearman die in de 1e zn HAAS redelijk total-loss de vangrail in parkeerde..quote:
Ja dat kan wel eens spannend worden ...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de kwalificatie..
Dat denk ik wel. Wel wat verrassingen in de training in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eens spannend worden ...
stevige onweersbuien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:53 schreef chufi het volgende:
Het zou wel eens kunnen gaan regenen zondag
Ik wil een indruk krijgen van de mogelijkheden en daar mijn keuze op baserenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Terugkijken is niet echt de moeite waard... Alleen Bearman die in de 1e zn HAAS redelijk total-loss de vangrail in parkeerde..
Nu welquote:
Ok dan kijk je terug .. ik ben er snel doorheen gezapptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil een indruk krijgen van de mogelijkheden en daar mijn keuze op baseren
Pciesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:07 schreef engine het volgende:
Ik wil eigenlijk gewoon met mijn team van vorig jaar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |