Zoals altijd, maar heb alvast wel een basis opstelling staan mocht ik het vergeten of dat er wat onverwachts tussen zou komenquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:17 schreef RedShoe het volgende:
Niet veel opties mogelijk. Ik wacht nog ff de trainingen af..
Ja das onverwacht wel idd ... En rookies die instappen met 76Mquote:Op donderdag 13 maart 2025 22:21 schreef WillemsJ het volgende:
Williams van de kelder naar middenmotor...
Oh haha dan gaan we zo nog even kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt nog gewoon (gratis) wisselen hoor
Dan moet ie nog even wakker wordenquote:
Hij is weer aan het rijden..quote:
Mooi, is het al de tweede trainingsronde?quote:
Dit is de tweede idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Mooi, is het al de tweede trainingsronde?
Terugkijken is niet echt de moeite waard... Alleen Bearman die in de 1e zn HAAS redelijk total-loss de vangrail in parkeerde..quote:
Ja dat kan wel eens spannend worden ...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:13 schreef RedShoe het volgende:
Ik ben wel heel benieuwd naar de kwalificatie..
Dat denk ik wel. Wel wat verrassingen in de training in ieder geval.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat kan wel eens spannend worden ...
stevige onweersbuien.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:53 schreef chufi het volgende:
Het zou wel eens kunnen gaan regenen zondag
Ik wil een indruk krijgen van de mogelijkheden en daar mijn keuze op baserenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Terugkijken is niet echt de moeite waard... Alleen Bearman die in de 1e zn HAAS redelijk total-loss de vangrail in parkeerde..
Nu welquote:
Ok dan kijk je terug .. ik ben er snel doorheen gezapptquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil een indruk krijgen van de mogelijkheden en daar mijn keuze op baseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |