Je zult er even een jaartje tegenaan moeten kijkenquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:33 schreef chufi het volgende:
Hamilton in het rood vind ik niet staan ...
Ik zie hem wel over het hoofdquote:Op dinsdag 11 maart 2025 17:39 schreef D. het volgende:
[..]
Je zult er even een jaartje tegenaan moeten kijken
Evenaren doen we niet aan hequote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:12 schreef WillemsJ het volgende:
![]()
Kijken of ik mijn vorig jaar kan evenaren of beter nog, verbeteren...
bij mij ookquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:13 schreef chufi het volgende:
In mijn geval is wel wat progressie mogelijk ..
Mij nog nietquote:Op maandag 10 maart 2025 18:34 schreef D. het volgende:
Ik heb (bijna) alle deelnemers van afgelopen seizoen zojuist een DM gestuurd met paswoord voor de subleague
Ik kijk altijd liefquote:
Dank U.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ik niet had verwacht dat je nog mee ging doen
Ik stuur je een DM
Oh dat is best jammer welquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:31 schreef D. het volgende:
De enige die nog geen teken van leven gegeven heeft is DerRabbit
Die heeft sinds de 4e ook niet meer gepost, dus andere prioriteiten wellicht
Hopelijk in goede gezondheidquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dat is best jammer wel@:derrabbit yoehoei
Ik heb hem per ongeluk al ingevuld ookquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:40 schreef D. het volgende:
Heeft iedereen zijn/haar team al klaar staan?
Dan hoef je het opzettelijk niet meer te doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb hem per ongeluk al ingevuld ook![]()
We zien wel wat het gaat brengenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hoef je het opzettelijk niet meer te doen
Ja dat was ook mijn edoeling maar zat wat te knoeien en te puzzelen met wat er mogelijk was en tikte per ongeluk op bevestigen dus ik moet het daar maar mee doenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog even trainingen af om te kijken of ik nog wissel
Je kunt nog gewoon (gratis) wisselen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn edoeling maar zat wat te knoeien en te puzzelen met wat er mogelijk was en tikte per ongeluk op bevestigen dus ik moet het daar maar mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |