quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef chufi het volgende:
Russell voor Sainz en Gasly... stats komen later
quote:Op zaterdag 23 november 2024 09:43 schreef D. het volgende:
[..]
Rode team gehouden, goede keuze vooralsnog
Volgens mij hebben (hadden in ieder geval) alle mensen die mij voorbij gegaan zijn het oranje team, dus ik moest wel, wil ik nog een kans makenquote:Op zaterdag 23 november 2024 09:46 schreef engine het volgende:
Vannacht nog alles naar rood gewisseldgoede keuze vooralsnog.
Max zal dit wel gaan klarenquote:
De F1 manager gaat nog doorquote:Op zondag 24 november 2024 08:42 schreef pullup het volgende:
En jammer voor die laatste races als je die nog moet organiseren. De sjeu is er wel af
Kost ook niks hehequote:
Ja die race is nog wel spannendquote:Op zondag 24 november 2024 08:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik weer wat ben ingelopen
Ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat ik niet meer ga winnen, dus het podium is het hoogst haalbarequote:
We hopen met je meequote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat ik niet meer ga winnen, dus het podium is het hoogst haalbare
quote:Op zondag 24 november 2024 08:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb me er min of meer al bij neergelegd dat ik niet meer ga winnen, dus het podium is het hoogst haalbare
Dank je wel...quote:Op maandag 25 november 2024 21:20 schreef D. het volgende:
Punten!
1 D. 11770
2 WillemsJ 10960
3 engine 10815
4 Sally 10644
5 Zorro 10637
6 pullup 10574
7 Sabata 10322
8 DerRabbit 9956
9 oma-Nijn 9770
10 Prisha 9345
11 chufi 9279
Ik ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel...
Het is spannend. Toch lekker weer gestegen.
Ik sta al rondes lang ongeveer op dezelfde plek in de totale poolquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dank je wel...
Het is spannend. Toch lekker weer gestegen.
Ik had het over D. Wij staan op 300 nog watquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sta al rondes lang ongeveer op dezelfde plek in de totale poolZo rond plekje 130
Houd in dat iedereen hier het best goed doet want ik ben van plek 2 tot 6 weggezakt zo te zien
Ik stond in het begin zelfs even op plek 30 ongeveer maar dat is met mijn kennis van deze sport niet houdbaarquote:Op woensdag 27 november 2024 18:10 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik had het over D. Wij staan op 300 nog wat
Pak ze!!quote:Op zaterdag 30 november 2024 20:53 schreef D. het volgende:
Vooralsnog niet ontevreden met mijn wijzigingen
Haha ik dacht dat je tot plek 4 was gedaald.quote:
Dat was ik ook 2 races terug, vorige week weer naar plaats 2, nu die ene weer voorbij zien te komenquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik dacht dat je tot plek 4 was gedaald.![]()
Nou die ene moet kunnen
Alles om M4X te kunnen pakken ten favore van de Britten wordt aangegrepenquote:Op zondag 1 december 2024 08:19 schreef D. het volgende:
Verstappen plekje teruggezet voor het hinderen van Russell
Neuh.. ik ging nog liever lopen o.i.dquote:
Echt...wat een zeikerds. Familie van Hamjankmuil...quote:Op zondag 1 december 2024 08:19 schreef D. het volgende:
Verstappen plekje teruggezet voor het hinderen van Russell
Ik ook. Die gaat eruit. Ik dacht dat dat het enige van Mercedes was dat ik nog kon maken, maar dat is ook afgelopen.quote:
quote:Op zondag 1 december 2024 20:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook. Die gaat eruit. Ik dacht dat dat het enige van Mercedes was dat ik nog kon maken, maar dat is ook afgelopen.
Dat zal hem leren.
Ik ben tegen mn principes in gegaan, en Russell 2 races geleden erin gezet.quote:Op zondag 1 december 2024 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik had mercedes net weer van de hand gedaan ...
irritant ja na die veelbelovende trainingen , ik ben weer wat gedaald in de lijstquote:Op maandag 2 december 2024 18:31 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Ik ben tegen mn principes in gegaan, en Russell 2 races geleden erin gezet.
Niet heel onaardig gescoord ermee![]()
Maar eh. Ik dacht eerst dat ik beter weer 'all papaya' had moeten kiezen, echter ging het in de race niet heul erg goed met Norris en zelfs Piastri liet het afweten.
Daar hebben we dus helemaal niets aanquote:Op vrijdag 6 december 2024 10:37 schreef chufi het volgende:
Ehh 1e vrije training met meer jonkies dan F1 coureurs ..
Ja ik wou m zelfs niet posten, maar toch voor de volledigheid van het seizoen toch maaar gedaanquote:
Iddquote:
Jij staat vlak bij nummer 1. Een goeie crash van deze of gene en je staat weer 1.quote:
Dank je wel weer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:03 schreef chufi het volgende:
Hier moeten we het mee doen ....
[ afbeelding ]
Die deed het idd rustig aan ... hij mag niemand de muur inrijden dus wat moet ja dan nogquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Was Max aan het oefenen met kinderwagen snelheden
Ja, erg kinderachtig weer.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Die deed het idd rustig aan ... hij mag niemand de muur inrijden dus wat moet ja dan nog
Volgend seizoen komt het goedquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:50 schreef pullup het volgende:
Ik had eens een keer mijn McLaren zooi ingeruild haha. Nou ja toch de laatste race
quote:
Soms maakt M4X het verschil .. Ik hoop het met jullie meequote:Op vrijdag 6 december 2024 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, erg kinderachtig weer.![]()
We hebben hem op de valreep nog gekocht. Ik hoop op 🎆
Die kleur hebben wij niet, maar hoop dat je nog wintquote:
Rood of de gladiolenquote:Op zaterdag 7 december 2024 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die kleur hebben wij niet, maar hoop dat je nog wint
O sorry .. ik had er nog iets over willen zeggen ..quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:38 schreef D. het volgende:
Ik had niet meegekregen dat LEC een penalty van 10 plaatsen had
Nu heb ik geen illusie meer dat ik nog ga winnen
Hahaha ja ik had dat met Ferrari alleen Sainz houden en Piastri inwisselen voor Landoquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
Perfecte timing om McLaren er uit te gooien ja. Alleen Norris gehouden gelukkig
Morgen wint ie ... Denk dat ie verder geen zin in gezeik had over Sjoooooorsquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Hmmm, we dachten, kom voor de laatste wedstrijd max er in ...
Ik wilde gewoon Max ..quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
Perfecte timing om McLaren er uit te gooien ja. Alleen Norris gehouden gelukkig
Met kerst een beetje zo dreigend de tafel rondkijken terwijl je de gevulde kalkoen aansnijdquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon Max ..ik word gelynched tussen nu en de Kerst
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Met kerst een beetje zo dreigend de tafel rondkijken terwijl je de gevulde kalkoen aansnijd![]()
![]()
Oma: "Zooooo... eens kijken of we het lek boven kunnen krijgen in wat er dit jaar mis ging in ons team en wie we eventueel moeten vervangen"
Kan zomaar. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen wint ie ... Denk dat ie verder geen zin in gezeik had over Sjoooooors
Nou... Gezellig dan. Nog meer goede wensenquote:Op zondag 8 december 2024 13:35 schreef D. het volgende:
Ik heb even met Piasti gebeld en vriendelijk gevraagd of ie misschien zijn teammate eraf zou willen tikken.
Hij denkt er over na zei ie
Jammer voor jou dat PIA niet stuk is, dit lijkt me niet genoeg.quote:
Ik reken mezelf nog niet rijk, maar heb nog wel hoopquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat PIA niet stuk is, dit lijkt me niet genoeg.
Het beste voor je en we zien elkaar hier voor het volgende seizoenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:41 schreef WillemsJ het volgende:
Ik leef nog hoor mensen haha. Gewoon echt vertieft de laatste paar maanden.
Ben wel van plan om volgend jaar mee te doen met deze subleague. Mijn excuses voor mijn afwezigheid van de laatste maandenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het beste voor je en we zien elkaar hier voor het volgende seizoen
Daar kon je toch ook niet veel aan doen..?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ben wel van plan om volgend jaar mee te doen met deze subleague. Mijn excuses voor mijn afwezigheid van de laatste maanden
Weekje vooraf meestalquote:Op maandag 10 februari 2025 19:22 schreef chufi het volgende:
Het spel nog niet ..
https://managers.fok.nl/f1/f1-2025
Ik las Bratwurstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:54 schreef Sabata het volgende:
afgelopen tijd in ieder geval me bezig kunnen houden met Dakar, Daytona en Bathurst.
Dinsdag live op YTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:48 schreef chufi het volgende:
En kijk hier de nieuwe Williams
[ afbeelding ]
bron: f1.com
Deze naam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder welke naam mogen we je inschrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |