Morgen wint ie ... Denk dat ie verder geen zin in gezeik had over Sjoooooorsquote:Op zaterdag 7 december 2024 17:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Hmmm, we dachten, kom voor de laatste wedstrijd max er in ...
Ik wilde gewoon Max ..quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
Perfecte timing om McLaren er uit te gooien ja. Alleen Norris gehouden gelukkig
Met kerst een beetje zo dreigend de tafel rondkijken terwijl je de gevulde kalkoen aansnijdquote:Op zaterdag 7 december 2024 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon Max ..ik word gelynched tussen nu en de Kerst
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Met kerst een beetje zo dreigend de tafel rondkijken terwijl je de gevulde kalkoen aansnijd![]()
![]()
Oma: "Zooooo... eens kijken of we het lek boven kunnen krijgen in wat er dit jaar mis ging in ons team en wie we eventueel moeten vervangen"
Kan zomaar. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen wint ie ... Denk dat ie verder geen zin in gezeik had over Sjoooooors
Nou... Gezellig dan. Nog meer goede wensenquote:Op zondag 8 december 2024 13:35 schreef D. het volgende:
Ik heb even met Piasti gebeld en vriendelijk gevraagd of ie misschien zijn teammate eraf zou willen tikken.
Hij denkt er over na zei ie
Jammer voor jou dat PIA niet stuk is, dit lijkt me niet genoeg.quote:
Ik reken mezelf nog niet rijk, maar heb nog wel hoopquote:Op zondag 8 december 2024 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat PIA niet stuk is, dit lijkt me niet genoeg.
Het beste voor je en we zien elkaar hier voor het volgende seizoenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:41 schreef WillemsJ het volgende:
Ik leef nog hoor mensen haha. Gewoon echt vertieft de laatste paar maanden.
Ben wel van plan om volgend jaar mee te doen met deze subleague. Mijn excuses voor mijn afwezigheid van de laatste maandenquote:Op woensdag 18 december 2024 17:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Het beste voor je en we zien elkaar hier voor het volgende seizoen
Daar kon je toch ook niet veel aan doen..?quote:Op donderdag 19 december 2024 10:43 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Ben wel van plan om volgend jaar mee te doen met deze subleague. Mijn excuses voor mijn afwezigheid van de laatste maanden
Weekje vooraf meestalquote:Op maandag 10 februari 2025 19:22 schreef chufi het volgende:
Het spel nog niet ..
https://managers.fok.nl/f1/f1-2025
Ik las Bratwurstquote:Op dinsdag 11 februari 2025 07:54 schreef Sabata het volgende:
afgelopen tijd in ieder geval me bezig kunnen houden met Dakar, Daytona en Bathurst.
Dinsdag live op YTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:48 schreef chufi het volgende:
En kijk hier de nieuwe Williams
[ afbeelding ]
bron: f1.com
Deze naam.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Onder welke naam mogen we je inschrijven?
Komt goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als je beloofd ons niet halverwege het seizoen te dumpen, dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |