Komt goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Als je beloofd ons niet halverwege het seizoen te dumpen, dan wel
Is die Aloa naam dan door de plee ondertussen?quote:
Jep.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Is die Aloa naam dan door de plee ondertussen?
Oh ja dat zag ik .. YT accepteert m VPN niet , moet ik weer moeilijk gaan doen .. ah ok gevondenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:46 schreef RedShoe het volgende:
https://www.youtube.com/live/Mw1r6DwYy-g?si=fKgy8bbLl43CeYfU
Kan ook idd.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet het .. Viaplay zendt het ook uit
Ja jammer is dat.quote:
Ik denk dat ze de bui wel zagen hangen.quote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:33 schreef chufi het volgende:
Ze krijgen geen eens spreektijd ... Oh ja England is apart ... of misschien wou RB niet ..
Hij wordt enthousiast ontvangenquote:Op dinsdag 18 februari 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
Lewis zal wel weer een hele speeech mogen houden
Top dat ie mee gaat doen ..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:30 schreef oma-Nijn het volgende:
Silverfox en ik willen ook graag weer meedoen als team en onze schoonzoon wil waarschijnlijk apart mee gaan doen, maar wel in het F41 team meedoen.
Dus wij spelen met een handicap
Enig idee wanneer het open gaat?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Top dat ie mee gaat doen ..
Ik heb net nog even gecheckt en ondervonden dat het nieuwe jaar nog niet is geopend
Ik vermoed na volgende week dat ze de gebruikelijke 3 trainingsdagen hebben in de woestijn (deze keer) ..quote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:00 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Enig idee wanneer het open gaat?
Oh, goedemorgen.quote:
Testdagen zijn ook te volgen op het publieke Viaplay kanaalquote:Op woensdag 26 februari 2025 10:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, goedemorgen.
Beetje op gaan letten maar.
Licht is weer aan..quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:28 schreef chufi het volgende:
Gaat lekker .... not .. is de stroom op het circuit al een half uur uit de lucht ... en de tijd loopt door
Dank je wel.quote:
graag gedaan , niet dat we er straks iets aan gaan hebben , want kopen kunnen we vast toch nietsquote:
We zijn weer lekker positiefquote:Op donderdag 27 februari 2025 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
graag gedaan , niet dat we er straks iets aan gaan hebben , want kopen kunnen we vast toch niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |