quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:42 schreef Gretzl het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat Koolhof met Julia Görges getrouwd is.
Er zijn mensen op minder jaloers op te worden
Dat kan toch niet zomaar? Tallon en Sinner blijven toch gewoon de nummers #1?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef Szura het volgende:
Botic tegen Sinner zetten in de vinale, Tarrel tegen Musetti
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op je 35e al met dubbelpensioen gaan wordt dan een stuk begrijpelijker
Was eigenlijk nog leuker geweest als het de generatie Haase/De Bakker/Sijsling/Huta Galung al was geluktquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
Haase/Sijsling tegen de Bryans in een Grand Slam finale was wel genotquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Was eigenlijk nog leuker geweest als het de generatie Haase/De Bakker/Sijsling/Huta Galung al was gelukt
In de breedte is dit dan ook wel een heel solide opstelling. Zeker met de nieuwe indeling heb je maar één stunt nodig per speelronde.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
Stoppen na een overwinning, dat doen alleen de hele grotenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Misschien heeft Koolhof zijn laatste wedstrijd al gespeeld
Waarom niet de mixed dubbel op de grote toernooien of zouden ze een kindje willen ?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hou wel van zulke flegmatieke spelers
Zou me niets verbazen als Berrettini de plaats van Musetti inneemt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef Szura het volgende:
Botic tegen Sinner zetten in de vinale, Tarrel tegen Musetti
Lekkere spenen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:45 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Na een jaar niet tennissen is de scheiding rond. Topsportleven en dan allebei op de bank. Dat kan niet goed gaan.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet de mixed dubbel op de grote toernooien of zouden ze een kindje willen ?
Dat zal vrij matig verdienen denk ik? En je moet toch blijven trainen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet de mixed dubbel op de grote toernooien of zouden ze een kindje willen ?
Popyrin had een paar weken terug ook nog van Berrettini gewonnen. Rare keuze ja.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:47 schreef Norrage het volgende:
Wel gek eigenlijk dat Australië kokk opstelt en niet Popyrin. Staat toch een vak hoger en op deze ondergrond?
De Kokk heeft de afgelopen tijd de ex van Sinner gepaald om zijn zwakheden te ontdekken.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:47 schreef Norrage het volgende:
Wel gek eigenlijk dat Australië kokk opstelt en niet Popyrin. Staat toch een vak hoger en op deze ondergrond?
Koolhof gaf in het interview van AD aan dat ze inderdaad aan kinderen willen beginnen.quote:Op zaterdag 23 november 2024 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
we zullen zien wie er wel of niet gaan winnenquote:Op zondag 24 november 2024 15:39 schreef Max23 het volgende:
Griekspoor gaat natuurlijk niet winnen, dus Botic moet het doen.en daarna de dubbel
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 24 november 2024 16:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
Op 30-30 en 40-40 een tweede service return gemist door Botic, dat mag niet
Op dit soort indoorbanen wel. Heeft alleen de pech dat daar maar een klein deel van het seizoen op word gespeeld.quote:Op zondag 24 november 2024 18:56 schreef AmaninFull het volgende:
Griekspoor speelt gewoon een dijk van een set. Tegen de nummer 1 van de wereld. Heeft echt potentie om de top 20 te halen de komende jaren.
Szura voorspelgodquote:Op zondag 24 november 2024 18:43 schreef Szura het volgende:
Strak hoor, deze tiebreak is wel een must-win anders vrees ik een 6-2 in de tweede
Dit weekend ook al 6 uitslagen in de Eredivisie goedquote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
[..]
Deze is ook goed, 14 games uiteindelijk
Ik 2 weken geleden alle 13quote:Op zondag 24 november 2024 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Dit weekend ook al 6 uitslagen in de Eredivisie goed
Wel erg sympathiek dat Sinner Koolhof meteen noemde in het interview achteraf, moet ik zeggen.quote:Op zondag 24 november 2024 19:34 schreef Gretzl het volgende:
Griekspoor heeft weinig laten liggen, op die 2 breakpoints in set 1 na.
Van Botic had ik wel iets meer verwacht
Jammer dat Koolhof niet meer voor het ultieme afscheid mocht gaan
Waarom is die Belg niet gediskwalificeerd?quote:
Omdat de scheids Garin al gediskwalificeerd had.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom is die Belg niet gediskwalificeerd?
Precies.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef wimderon het volgende:
Garin had niks, maar probeerde nog even een diskwalificatie voor Bergs uit te lokken
Ik vind die Bergs ook wel oprecht achterlijk hoor.quote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef wimderon het volgende:
Garin had niks, maar probeerde nog even een diskwalificatie voor Bergs uit te lokken
Ben er toch niet zo zeker van. Ik dacht het eerst ook, maar als je de beelden vanuit de rug van Bergs bekijkt dan zie je dat hij met zijn schouder behoorlijk hard het oog van Garin raakt. Of hij daarmee te geblesseerd is om verder te spelen doet eigenlijk niet zo zeer ter zake wat mij betreft. Het is de verantwoordelijkheid van Bergs dat het niet gebeurt. Zijn oog was na afloop ook behoorlijk opgezwollen trouwens. Ik snap dat het voor de hand ligt om te zeggen dat je met nog maar 1 game te gaan niet moet zeuren enzo, maar waar is de verantwoordelijkheid van Bergs dan? Ik vond zijn uitbarsting ook zwaar overdreven en hij neemt gewoon een risico door zo te doen. Beetje zoals Djokovic de lijnrechter raakte. Beslist niet zijn bedoeling, maar komop zeg..quote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef wimderon het volgende:
Inderdaad, wat een randdebiel! Het is geen rugby, ook niet tijdens de Davis Cup.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Bergs ook wel oprecht achterlijk hoor.
Is gewoon een DQ.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:29 schreef mitt het volgende:
Wat Bergs nu allemaal over zich heen krijgt.
Lastige materie hoor. Een vind het DSQ voor Bergs, ander vind dat Garin zich niet zo moet aanstellen.
Ik zou denken, scheld Bergs ff verrot en ga weer verder maar met een break achter en een beetje pijn is het wel verleidelijk om deze shitshow op te voeren.
Exact, vind ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is gewoon een DQ.
Als je een bal wegmept maar je raakt een ballenkind of toeschouwer is dat ook niet je bedoeling, maar ook een DQ.
Shiiiit. Doet me denken aan een crickitter die uit woede op een hekje wilde slaan maar een "ballenjongen" recht in het gezicht sloeg.quote:
Ik zeg ook niet of het wel of geen DQ moet zijn. Alleen dat Garin niks heeft en met een break achterstand bij 6-5 in de beslissende set een diskwalificatie probeert uit te lokken. Dan vind ik het, ondanks het gedrag van Bergs, mooier dat Garin de deksel op de neus krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ben er toch niet zo zeker van. Ik dacht het eerst ook, maar als je de beelden vanuit de rug van Bergs bekijkt dan zie je dat hij met zijn schouder behoorlijk hard het oog van Garin raakt. Of hij daarmee te geblesseerd is om verder te spelen doet eigenlijk niet zo zeer ter zake wat mij betreft. Het is de verantwoordelijkheid van Bergs dat het niet gebeurt. Zijn oog was na afloop ook behoorlijk opgezwollen trouwens. Ik snap dat het voor de hand ligt om te zeggen dat je met nog maar 1 game te gaan niet moet zeuren enzo, maar waar is de verantwoordelijkheid van Bergs dan? Ik vond zijn uitbarsting ook zwaar overdreven en hij neemt gewoon een risico door zo te doen. Beetje zoals Djokovic de lijnrechter raakte. Beslist niet zijn bedoeling, maar komop zeg..
De foto na de wedstrijd zag ie er wel redelijk gehavend uit. Maar maakt het uit verder? Als bergs hem buiten het spel met een tennisbal had geraakt was die ook dq ongeacht de schade waarom nu niet? Gelden voor ombeuken andere regels dan een tennisbal?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Chileen is inderdaad een aansteller en probeert zijn tegenstander een DQ aan te naaien. Vreselijk onsportief kutventje, dat ten onrechte het slachtoffer speelt. Het is allemaal zuidamerikaans theater.
Dus dat hij toch wat gehavend was in z’n gezicht, heeft hij zichzelf aangedaan?quote:Op maandag 3 februari 2025 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Chileen had voetballer moeten worden in plaats van tennisser
In de herhaling raakt hij niet eens zijn gezicht aan.
Denk ik zoquote:Op maandag 3 februari 2025 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dus dat hij toch wat gehavend was in z’n gezicht, heeft hij zichzelf aangedaan?
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef wimderon het volgende:
Gemiste kans van showman Ramos om weer eens de spotlights te pakken?quote:Op zaterdag 8 september 2018 23:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit was gewoon de zoveelste Carlos Ramos-show. 90% van de spelers wordt gecoacht, maar Ramos moet in de finale weer even zijn momentje in de spotlights pakken. Om over die derde waarschuwing maar te zwijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |