Haase was dichtbij, stond 2-1 in sets voor op Wimbledonquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:21 schreef TjjWester het volgende:
Nog nooit heeft een Nederlander van hem gewonnen...........
Waarna Nadal het toernooi won, geloof ikquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Haase was dichtbij, stond 2-1 in sets voor op Wimbledon
Dit is zijn laatste wedstrijd toch? Als hij zich aan zijn woord houd dan maakt het geen donder uit wat Spanje doet.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Marcoss het volgende:
Wel benieuwd of Nadal hoopt dat Spanje het alsnog omdraait als hij verliest. De komende tegenstander is vast een klasse beter dan Botic..
Dubbelspel misschien nog hoorde ik op de radio.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is zijn laatste wedstrijd toch? Als hij zich aan zijn woord houd dan maakt het geen donder uit wat Spanje doet.
Daar is Granollers voor geselecteerd niet Nadal.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dubbelspel misschien nog hoorde ik op de radio.
Als Spanje wint, doet Nadal sowieso niet mee in de volgende ronde? Dat zou wel bijzonder zijnquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dit is zijn laatste wedstrijd toch? Als hij zich aan zijn woord houd dan maakt het geen donder uit wat Spanje doet.
Ik heb dat eerder al betwijfeld, maar de officiële lijn is dat deze wedstrijd zijn laatste is.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als Spanje wint, doet Nadal sowieso niet mee in de volgende ronde? Dat zou wel bijzonder zijn
Zeg nooit nooit bij Nadal. Mooi dit.quote:
Dat zal toch niet na deze wedstrijdquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Nadal verliest en Spanje wint is dit alsnog de laatste wedstrijd? Of zouden ze Nadals lijdensweg langer laten voortduren?
Werd het gezegd in dit topic dat dit dii sowieso z’n laatste wedstrijd is, maar dan besluit hij hier mee te doen en enkel voor 1 wedstrijd, los van winst of verlies?quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als Nadal verliest en Spanje wint is dit alsnog de laatste wedstrijd? Of zouden ze Nadals lijdensweg langer laten voortduren?
Dit is zijn laatste toernooi is wat die heeft gezegd.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Werd het gezegd in dit topic dat dit dii sowieso z’n laatste wedstrijd, maar dan besluit hij hier mee te doen en enkel voor 1 wedstrijd, los van winst en verlies?
Maar ze hebben ook Bautista Agut, zie ik, die is wel in vorm
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:18 schreef TornadoDK het volgende:
Wel sneu om Nadal zo te zien eigenlijk het hele jaar al natuurlijk. Is een jaartje of 2 te lang doorgegaan.
Hij juichte niet, maar in dit geval was dat ook gepast.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Juichte Botic dit keer wel? Toen hij laatst won van Alcaraz kon er geen glimlach vanaf
Tegen Alcaraz was hij helemaal in trance, te verbluft om te juichen. Nu ligt dat net even anders inderdaad. Al is het wel knap dat je twee toptennissers zo klopt (al is er dan een op zijn retour)quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:20 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Juichte Botic dit keer wel? Toen hij laatst won van Alcaraz kon er geen glimlach vanaf
Leuk potje tot nu toe!quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
We kunnen ons richten op Botox/Koolhof - Alcaraz/Granollers
quote:Op dinsdag 19 november 2024 23:02 schreef BobW het volgende:
En de zet, de zet voor onze landgenoten.
Komt ie nou mee. Botox komt straks voor altijd in de verhalen over de carrière van Nadal voor als zijn laatste potjequote:Op dinsdag 19 november 2024 23:04 schreef Szura het volgende:
Nadal heeft ondertussen gezegd dat hij zichzelf niet meer zou opstellen als Spanje doorgaat
Bal van het toernooiquote:
De piepjonge Sluiter tegen Ferrero was destijds fantastischquote:Op woensdag 20 november 2024 00:07 schreef sportfreak het volgende:
Deze komt in het rijtje met historische Davis Cup overwinningen op Spanje met Barcelona 1993 en Eindhoven 2001
Dit zal dus wel misgaanquote:Op woensdag 20 november 2024 00:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Gedevalueerde teams, WIJ zijn gewoon de favorieten in de halve finale
Botic speelde niet eens goed, Nadal had van iedereen in dit toernooi verlorenquote:Op woensdag 20 november 2024 00:32 schreef GwaiLow het volgende:
Dit is wel een hele bittere nasmaak voor Nadal. Hij is duidelijk niet happy deze keer. Hij voelt zich natuurlijk schuldig over deze uitschakeling. Spanje heeft betere spelers, maar ze gokte erop dat Botic zwak genoeg zou zijn voor Nadal, zodat hij toch nog 1 mooie wedstrijd zou kunnen spelen. Heeft Spanje net pech dat Botic na een waanzinnig slechte periode nu de laatste tijd in wereldvorm steekt
Ik vond Botic ook in de eerste wedstrijd echt weinig verkeerd doen. Al was Nadal echt slechtquote:Op woensdag 20 november 2024 00:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Botic speelde niet eens goed, Nadal had van iedereen in dit toernooi verloren
Dat er maar weinig dopingcontroles mogen volgenquote:Op woensdag 20 november 2024 01:19 schreef chufi het volgende:
Maar goed einde tijdperk Nadal... dat ie met zn tennisschool vele talenten mag grootbrengen ...
Duitsers wel een heel goed dubbel. En in het enkelspel zijn het inderdaad geen wereldspelers, maar laten we ook niet doen alsof de Nederlanders dat wel zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 00:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Gedevalueerde teams, WIJ zijn gewoon de favorieten in de halve finale
Ja voor Nadal was meteen afscheid nemen na de wedstrijd tegen Zverev het best geweest. Maar ja, dat is achteraf. (Als je precies weet hoe het afloopt neem je natuurlijk precies na ja laatste GS-overwinning afscheidquote:Op woensdag 20 november 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het blijft toch jammer. Federer, Nadal. 2 van de besten alleen tijden die hun laatste wedstrijden roemloos ten onder gaan en een half jaar zichzelf moeten optrainen om in een demonstratie wedstrijdje nog één keer op te komen. Dat had toch beter gekund. Federer op Wimbledon, Nadal in Parijs.. En daar afzwaaien. Ik weet, je blijft lang denken dat je nog wel één keer kunt terugkeren, maar dit is toch ook niks.
Federer speelde z’n laatste wedstrijd op Wimbledon toch? Die show-wedstrijd bij de Laver-Cup zie ik niet als serieus en was ook enkel een dubbel, denk ik? Al bedoel je waarschijnlijk dat hij ook op Wimbledon afscheid had moeten nemen, dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het blijft toch jammer. Federer, Nadal. 2 van de besten alleen tijden die hun laatste wedstrijden roemloos ten onder gaan en een half jaar zichzelf moeten optrainen om in een demonstratie wedstrijdje nog één keer op te komen. Dat had toch beter gekund. Federer op Wimbledon, Nadal in Parijs.. En daar afzwaaien. Ik weet, je blijft lang denken dat je nog wel één keer kunt terugkeren, maar dit is toch ook niks.
Nadal had gewoon de dubbel moeten spelen met Alcaraz en de single aan een ander over moeten laten. Risico dat het een dead rubber zou zijn, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Botic speelde niet eens goed, Nadal had van iedereen in dit toernooi verloren
Jammer dat z'n pa het niet meer kan meemaken. Geweldige spits die tegenwoordig als eerste zou worden opgesteld in Oranje.quote:
Ik schakelde te laat in. Was Zwerev geblesseerd na afloop ?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ging stroef maar Duitsland wint
Zverev heeft helemaal niet meegedaan, is op vakantie op de Malediven. Altmaier en Struff speelden de enkelspelen, Kravietz en Puts het dubbelquote:Op woensdag 20 november 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakelde te laat in. Was Zwerev geblesseerd na afloop ?
Ik ving iets op. Dus Duitsland niet met sterkste team. Dit kan een mooie Daviscup worden. Hopen dat ik vrijdag fit ben en niet op bed.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zverev heeft helemaal niet meegedaan, is op vakantie op de Malediven. Altmaier en Struff speelden de enkelspelen, Kravietz en Puts het dubbel
Snap ik, maar je bent er natuurlijk dicht bij.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:43 schreef Sabata het volgende:
Ehm, ja, dat dachten we ook toen Botic na zijn Trance overwinning op Alcaraz tegen Draper eruit vloog, dus ik wacht even af.
Unibet heeft het 2.1 Duitsland 1.72 Nederlandquote:Op woensdag 20 november 2024 09:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Duitsers wel een heel goed dubbel. En in het enkelspel zijn het inderdaad geen wereldspelers, maar laten we ook niet doen alsof de Nederlanders dat wel zijn
(Maar de Duitsers moeten ook nog eerst zelf winnen)
Hypotheek afsluiten en alles op Duitslandquote:Op woensdag 20 november 2024 22:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Unibet heeft het 2.1 Duitsland 1.72 Nederland
De favoriet zijn tegen Duitsland in een halve finale heeft wel een hoog chokegehalte
*Zekerheidquote:Op woensdag 20 november 2024 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal had gewoon de dubbel moeten spelen met Alcaraz en de single aan een ander over moeten laten. Risico dat het een dead rubber zou zijn, maar dat is dan maar zo.
Klootzakjes van trainersquote:Op donderdag 21 november 2024 21:09 schreef Szura het volgende:
Oh de captain gaat nu ook het vaste duo Bolelli/Vavassori vervangen voor Sinner/Berrettini, hoop dat ze op hun bek gaan
Die Laver Cup tegen twee Amerikaanse nobuddies verliezen, Nadal tegen Botic..quote:Op woensdag 20 november 2024 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Federer speelde z’n laatste wedstrijd op Wimbledon toch? Die show-wedstrijd bij de Laver-Cup zie ik niet als serieus en was ook enkel een dubbel, denk ik? Al bedoel je waarschijnlijk dat hij ook op Wimbledon afscheid had moeten nemen, dat klopt wel ja.
Nadal is dan anders, Davis Cup is wel wat prestigieuzer dan een demonstratie, mede door hem liggen ze er nu uit
Spelend met Berrettini die de zalfjessmeerder heeft aangenomen die Sinner heeft ontslagenquote:
De NOS is verbaasd dat er veel minder toeschouwers zijn in Spanje dan tijdens het duel tegen Spanje.quote:Post-Nadal-depressie?
Het contrast tussen de sfeer rondom de kwartfinales van dinsdag - toen Rafael Nadal voor het laatst in actie kwam - en vandaag is groot, ziet NOS-verslaggever Kees Jongkind. Was het dinsdag nog vechten voor een plek op de perstribune, voor de partijen van vanavond zit er vrijwel niemand. Ook onder de toeschouwers is de ambiance duidelijk minder. Een post-Nadal-depressie onder de tennisfans in Málaga?
Dopeur Sinner gaat Nederland slopen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
Finale zou mooi zijn maar Italië gaat dit sowieso winnen natuurlijk
Het goede nieuws is dat Griekspoor inmiddels zo vaak tegen hem heeft gespeeld in de afgelopen twee jaar dat hij in theorie precies weet hoe hij moet winnenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Dopeur Sinner gaat Nederland slopen.
Botox standje Brienenoord hoort zelf ook bij de 5%quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:34 schreef FundsAreSafu het volgende:
Tegen 95% van de top 100 zou Botic nu volledig instorten maar Altmaier hoort bij die slechtste 5% dus ik geef Botic alsnog 60% kans
Hij is niet zo vaak in een positie dat hij zo’n belangrijke wedstrijd kan winnenquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Is deze gast altijd zo'n choker? Frustrerend type zeg.
Botic heeft altijd torren in zijn hoofd ja.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:56 schreef RipCity het volgende:
Is deze gast altijd zo'n choker? Frustrerend type zeg.
Mochten ze finale halen dat kun je Botox afschrijven. Die kan dat echt niet aan.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:58 schreef maxi-mus het volgende:
Hij staat alles als een kutje terug te duwen.
Als je geld op tennis zet wordt je echt knettergek. Net als darts.quote:
Nooit getwijfeld over Boticquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Met koning Wesley komt dat wel goedquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:00 schreef FundsAreSafu het volgende:
Maak het alsjeblieft af Tallon, ik wil geen dubbel zien
Gokken is voor imbecielen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als je geld op tennis zet wordt je echt knettergek. Net als darts.
Ze beginnen zo.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heel verstandig maat. Wordt er nog gedartst nu?
Ik hou wel van zulke flegmatieke spelersquote:Op vrijdag 22 november 2024 20:01 schreef BobW het volgende:
Gewoon helemaal 0.0 blijdschap bij Botic![]()
Of op een tragere baan spelenquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:08 schreef AmaninFull het volgende:
Lijkt me enorm frustrerend om tegen zo'n servicekanon te spelen. Niet veel dat je kan doen. Misschien dieper staan, a la Medvedev.
Wijlen Davis Cup, wat was het een mooi toernooi vroegerquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jeetje die camera op het publiek brengt wel een heftige droefheid naar boven.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of op een tragere baan spelen
Voor je neus vallen ze allemaal aan jouw kantquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:34 schreef Szura het volgende:
Duitsers hebben die netband vandaag omgekocht
En dan verliezen van dopeur Sinner.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
We ruiken finale Davis Cup. Wat een weelde
Uiteraard. Ik maak me geen illusies verderquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
En dan verliezen van dopeur Sinner.
3. ik dacht dat t 5 was tot vandaagquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:24 schreef Gremen het volgende:
Over hoeveel partijen gaat een davis cup ronde tegenwoordig?
Ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:25 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
3. ik dacht dat t 5 was tot vandaag
ACE op matchpoint!!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Naar de Vinale! Dat kan niet meer fout!
Botic moet zichzelf waarschijnlijk nog 1x overtreffen om Koolhof een extra partij te gevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Misschien heeft Koolhof zijn laatste wedstrijd al gespeeld
IK WEET NU DAT DE ORANJEBEWAARDER BESTAATquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef superniger het volgende:
Hebben we echt niks beters dan Viva Hollandia?
Andersom toch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef Szura het volgende:
Botic tegen Sinner zetten in de vinale, Tarrel tegen Musetti
Dan kun je de beker wel vergeten, Tarrel heeft inmiddels al een Sinner-traumaquote:
Met een paar pubers op de bankquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
Ze moeten #2 tegen #2 spelen en #1 tegen #1. Niks te kiezen helaasquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan kun je de beker wel vergeten, Tarrel heeft inmiddels al een Sinner-trauma
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze moeten #2 tegen #2 spelen en #1 tegen #1. Niks te kiezen helaas
Ook wel logisch dat het deze generatie is die het wel lukt als je ze puur op kwaliteit beoordeelt. Okee, ik heb alleen de generatie daarvoor nog actief meegemaakt maar dat was niet best.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
Als je de finale verliest is dat ook niet echt een lekker sfeertje om afscheid te nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ceremonie voor Koolhof nu, hadden ze dat niet beter kunnen uitstellen?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ceremonie voor Koolhof nu, hadden ze dat niet beter kunnen uitstellen?
Ze weten ook dat we 2-0 gaan winnen van Italië.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef superniger het volgende:
Hebben we echt niks beters dan Viva Hollandia?
Dat is pas volgende maand een feit ...quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:42 schreef Gretzl het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat Koolhof met Julia Görges getrouwd is.
Er zijn mensen op minder jaloers op te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |