Duitsers wel een heel goed dubbel. En in het enkelspel zijn het inderdaad geen wereldspelers, maar laten we ook niet doen alsof de Nederlanders dat wel zijnquote:Op woensdag 20 november 2024 00:18 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ afbeelding ]
Gedevalueerde teams, WIJ zijn gewoon de favorieten in de halve finale
Ja voor Nadal was meteen afscheid nemen na de wedstrijd tegen Zverev het best geweest. Maar ja, dat is achteraf. (Als je precies weet hoe het afloopt neem je natuurlijk precies na ja laatste GS-overwinning afscheidquote:Op woensdag 20 november 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het blijft toch jammer. Federer, Nadal. 2 van de besten alleen tijden die hun laatste wedstrijden roemloos ten onder gaan en een half jaar zichzelf moeten optrainen om in een demonstratie wedstrijdje nog één keer op te komen. Dat had toch beter gekund. Federer op Wimbledon, Nadal in Parijs.. En daar afzwaaien. Ik weet, je blijft lang denken dat je nog wel één keer kunt terugkeren, maar dit is toch ook niks.
Federer speelde z’n laatste wedstrijd op Wimbledon toch? Die show-wedstrijd bij de Laver-Cup zie ik niet als serieus en was ook enkel een dubbel, denk ik? Al bedoel je waarschijnlijk dat hij ook op Wimbledon afscheid had moeten nemen, dat klopt wel ja.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het blijft toch jammer. Federer, Nadal. 2 van de besten alleen tijden die hun laatste wedstrijden roemloos ten onder gaan en een half jaar zichzelf moeten optrainen om in een demonstratie wedstrijdje nog één keer op te komen. Dat had toch beter gekund. Federer op Wimbledon, Nadal in Parijs.. En daar afzwaaien. Ik weet, je blijft lang denken dat je nog wel één keer kunt terugkeren, maar dit is toch ook niks.
Nadal had gewoon de dubbel moeten spelen met Alcaraz en de single aan een ander over moeten laten. Risico dat het een dead rubber zou zijn, maar dat is dan maar zo.quote:Op woensdag 20 november 2024 00:39 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Botic speelde niet eens goed, Nadal had van iedereen in dit toernooi verloren
Jammer dat z'n pa het niet meer kan meemaken. Geweldige spits die tegenwoordig als eerste zou worden opgesteld in Oranje.quote:
Ik schakelde te laat in. Was Zwerev geblesseerd na afloop ?quote:Op woensdag 20 november 2024 16:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het ging stroef maar Duitsland wint
Zverev heeft helemaal niet meegedaan, is op vakantie op de Malediven. Altmaier en Struff speelden de enkelspelen, Kravietz en Puts het dubbelquote:Op woensdag 20 november 2024 17:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik schakelde te laat in. Was Zwerev geblesseerd na afloop ?
Ik ving iets op. Dus Duitsland niet met sterkste team. Dit kan een mooie Daviscup worden. Hopen dat ik vrijdag fit ben en niet op bed.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:37 schreef Sabata het volgende:
[..]
Zverev heeft helemaal niet meegedaan, is op vakantie op de Malediven. Altmaier en Struff speelden de enkelspelen, Kravietz en Puts het dubbel
Snap ik, maar je bent er natuurlijk dicht bij.quote:Op woensdag 20 november 2024 17:43 schreef Sabata het volgende:
Ehm, ja, dat dachten we ook toen Botic na zijn Trance overwinning op Alcaraz tegen Draper eruit vloog, dus ik wacht even af.
Unibet heeft het 2.1 Duitsland 1.72 Nederlandquote:Op woensdag 20 november 2024 09:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Duitsers wel een heel goed dubbel. En in het enkelspel zijn het inderdaad geen wereldspelers, maar laten we ook niet doen alsof de Nederlanders dat wel zijn
(Maar de Duitsers moeten ook nog eerst zelf winnen)
Hypotheek afsluiten en alles op Duitslandquote:Op woensdag 20 november 2024 22:27 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Unibet heeft het 2.1 Duitsland 1.72 Nederland
De favoriet zijn tegen Duitsland in een halve finale heeft wel een hoog chokegehalte
*Zekerheidquote:Op woensdag 20 november 2024 14:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nadal had gewoon de dubbel moeten spelen met Alcaraz en de single aan een ander over moeten laten. Risico dat het een dead rubber zou zijn, maar dat is dan maar zo.
Klootzakjes van trainersquote:Op donderdag 21 november 2024 21:09 schreef Szura het volgende:
Oh de captain gaat nu ook het vaste duo Bolelli/Vavassori vervangen voor Sinner/Berrettini, hoop dat ze op hun bek gaan
Die Laver Cup tegen twee Amerikaanse nobuddies verliezen, Nadal tegen Botic..quote:Op woensdag 20 november 2024 14:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Federer speelde z’n laatste wedstrijd op Wimbledon toch? Die show-wedstrijd bij de Laver-Cup zie ik niet als serieus en was ook enkel een dubbel, denk ik? Al bedoel je waarschijnlijk dat hij ook op Wimbledon afscheid had moeten nemen, dat klopt wel ja.
Nadal is dan anders, Davis Cup is wel wat prestigieuzer dan een demonstratie, mede door hem liggen ze er nu uit
Spelend met Berrettini die de zalfjessmeerder heeft aangenomen die Sinner heeft ontslagenquote:
De NOS is verbaasd dat er veel minder toeschouwers zijn in Spanje dan tijdens het duel tegen Spanje.quote:Post-Nadal-depressie?
Het contrast tussen de sfeer rondom de kwartfinales van dinsdag - toen Rafael Nadal voor het laatst in actie kwam - en vandaag is groot, ziet NOS-verslaggever Kees Jongkind. Was het dinsdag nog vechten voor een plek op de perstribune, voor de partijen van vanavond zit er vrijwel niemand. Ook onder de toeschouwers is de ambiance duidelijk minder. Een post-Nadal-depressie onder de tennisfans in Málaga?
Dopeur Sinner gaat Nederland slopen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:12 schreef TornadoDK het volgende:
Finale zou mooi zijn maar Italië gaat dit sowieso winnen natuurlijk
Het goede nieuws is dat Griekspoor inmiddels zo vaak tegen hem heeft gespeeld in de afgelopen twee jaar dat hij in theorie precies weet hoe hij moet winnenquote:Op vrijdag 22 november 2024 18:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Dopeur Sinner gaat Nederland slopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |