abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 december 2024 @ 11:13:11 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_215754914
De Australische tennislegende Neale
Fraser is dinsdag op 91-jarige leeftijd
overleden.

Fraser veroverde als speler,samen met
de bekendere Rod Laver en Roy Emerson,
tussen 1959 en 1962 vier jaar op rij de
Davis Cup.Hij werd in 1970 coach van de
Australische Davis Cup-formatie en die
won onder z'n leiding ook vier keer het
landentoernooi.Hij was maar liefst 24
jaar DC-captain.

Ook op grandslamtoernooien had Fraser
succes.Hij schreef Wimbledon (1960) en
de US Open (1959,1960) op zijn naam.Hij
won in beide jaren in New York ook het
heren- en gemengd dubbelspel en won in
totaal zestien grandslamdubbeltitels.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216528929
twitter

:')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216529662
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]

Waarom is die Belg niet gediskwalificeerd?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_216529762
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 23:13 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Waarom is die Belg niet gediskwalificeerd?
Omdat de scheids Garin al gediskwalificeerd had.
pi_216530043
Garin had niks, maar probeerde nog even een diskwalificatie voor Bergs uit te lokken :')
pi_216530111
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 00:01 schreef wimderon het volgende:
Garin had niks, maar probeerde nog even een diskwalificatie voor Bergs uit te lokken :')
Precies.

Bij de baanwissel juichte Bergs iets te enthousiast en tikte Garin aan die gelijk neerging.
De scheids gaf daar een terechte waarschuwing voor aan Bergs, maar Garin wou een diskwalificatie voor zijn tegenstander. Daar ging de scheids niet in mee en vervolgens gaf Garin daarop aan geblesseerd te zijn. De scheids stond verzorging toe en wou daarna door laten spelen. Garin weigerde dat en bleef klagen waarop na 20 minuten de scheids Garin diskwalificeerde en Chili de DC ontmoeting verloor van België. Chili heeft al aangegeven dat besluit aan te vechten.

Bizar.
  maandag 3 februari 2025 @ 09:45:06 #82
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_216531932
quote:
Ik vind die Bergs ook wel oprecht achterlijk hoor.
  maandag 3 februari 2025 @ 10:10:55 #83
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_216532224
quote:
Ben er toch niet zo zeker van. Ik dacht het eerst ook, maar als je de beelden vanuit de rug van Bergs bekijkt dan zie je dat hij met zijn schouder behoorlijk hard het oog van Garin raakt. Of hij daarmee te geblesseerd is om verder te spelen doet eigenlijk niet zo zeer ter zake wat mij betreft. Het is de verantwoordelijkheid van Bergs dat het niet gebeurt. Zijn oog was na afloop ook behoorlijk opgezwollen trouwens. Ik snap dat het voor de hand ligt om te zeggen dat je met nog maar 1 game te gaan niet moet zeuren enzo, maar waar is de verantwoordelijkheid van Bergs dan? Ik vond zijn uitbarsting ook zwaar overdreven en hij neemt gewoon een risico door zo te doen. Beetje zoals Djokovic de lijnrechter raakte. Beslist niet zijn bedoeling, maar komop zeg..
Rini dankjewel.
  maandag 3 februari 2025 @ 10:29:03 #84
30919 mitt
Michael Corleone
pi_216532404
Wat Bergs nu allemaal over zich heen krijgt :D.

Lastige materie hoor. Een vind het DSQ voor Bergs, ander vind dat Garin zich niet zo moet aanstellen.

Ik zou denken, scheld Bergs ff verrot en ga weer verder maar met een break achter en een beetje pijn is het wel verleidelijk om deze shitshow op te voeren.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_216532467
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 09:45 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind die Bergs ook wel oprecht achterlijk hoor.
Inderdaad, wat een randdebiel! Het is geen rugby, ook niet tijdens de Davis Cup.

Bekijk deze YouTube-video
pi_216532509
quote:
12s.gif Op maandag 3 februari 2025 10:29 schreef mitt het volgende:
Wat Bergs nu allemaal over zich heen krijgt :D.

Lastige materie hoor. Een vind het DSQ voor Bergs, ander vind dat Garin zich niet zo moet aanstellen.

Ik zou denken, scheld Bergs ff verrot en ga weer verder maar met een break achter en een beetje pijn is het wel verleidelijk om deze shitshow op te voeren.
Is gewoon een DQ.

Als je een bal wegmept maar je raakt een ballenkind of toeschouwer is dat ook niet je bedoeling, maar ook een DQ.
  maandag 3 februari 2025 @ 11:59:19 #87
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_216533378
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Is gewoon een DQ.

Als je een bal wegmept maar je raakt een ballenkind of toeschouwer is dat ook niet je bedoeling, maar ook een DQ.
Exact, vind ik ook.
Rini dankjewel.
pi_216533806
Eens dat dit gewoon een DQ voor Bergs moet zijn, ook al maakt Garin het wellicht iets groter gezien die specifieke stand in de wedstrijd. Bergs handelt hier als een idioot. Als ie een bal weg slaat uit vreugde en iemand raakt zou het ook een DQ zijn.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Trouwste user 2022 maandag 3 februari 2025 @ 14:01:01 #89
7889 tong80
Spleenheup
pi_216534920
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2025 21:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]

Shiiiit. Doet me denken aan een crickitter die uit woede op een hekje wilde slaan maar een "ballenjongen" recht in het gezicht sloeg.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_216536850
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 10:10 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Ben er toch niet zo zeker van. Ik dacht het eerst ook, maar als je de beelden vanuit de rug van Bergs bekijkt dan zie je dat hij met zijn schouder behoorlijk hard het oog van Garin raakt. Of hij daarmee te geblesseerd is om verder te spelen doet eigenlijk niet zo zeer ter zake wat mij betreft. Het is de verantwoordelijkheid van Bergs dat het niet gebeurt. Zijn oog was na afloop ook behoorlijk opgezwollen trouwens. Ik snap dat het voor de hand ligt om te zeggen dat je met nog maar 1 game te gaan niet moet zeuren enzo, maar waar is de verantwoordelijkheid van Bergs dan? Ik vond zijn uitbarsting ook zwaar overdreven en hij neemt gewoon een risico door zo te doen. Beetje zoals Djokovic de lijnrechter raakte. Beslist niet zijn bedoeling, maar komop zeg..
Ik zeg ook niet of het wel of geen DQ moet zijn. Alleen dat Garin niks heeft en met een break achterstand bij 6-5 in de beslissende set een diskwalificatie probeert uit te lokken. Dan vind ik het, ondanks het gedrag van Bergs, mooier dat Garin de deksel op de neus krijgt.
pi_216537546
Op basis van de nieuwsberichten was ik voor Garin. Nu zie ik het filmpje en er is helemaal niets aan de hand. Die Garin gedraagt zich als een kleuter.
pi_216538469
Wel benieuwd hoe Bergs om was gegaan met de hele situatie als Garin op een gegeven moment toch aangaf door te willen spelen.

Dan moet je maar “even” die wedstrijd uitserveren.
pi_216540269
Die Chileen is inderdaad een aansteller en probeert zijn tegenstander een DQ aan te naaien. Vreselijk onsportief kutventje, dat ten onrechte het slachtoffer speelt. Het is allemaal zuidamerikaans theater.
pi_216540425
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Die Chileen is inderdaad een aansteller en probeert zijn tegenstander een DQ aan te naaien. Vreselijk onsportief kutventje, dat ten onrechte het slachtoffer speelt. Het is allemaal zuidamerikaans theater.
De foto na de wedstrijd zag ie er wel redelijk gehavend uit. Maar maakt het uit verder? Als bergs hem buiten het spel met een tennisbal had geraakt was die ook dq ongeacht de schade waarom nu niet? Gelden voor ombeuken andere regels dan een tennisbal?
No bitch to me
  Moderator maandag 3 februari 2025 @ 20:30:05 #95
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_216540553
Die Chileen had voetballer moeten worden in plaats van tennisser

In de herhaling raakt hij niet eens zijn gezicht aan.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_216541578
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 20:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Chileen had voetballer moeten worden in plaats van tennisser

In de herhaling raakt hij niet eens zijn gezicht aan.
Dus dat hij toch wat gehavend was in z’n gezicht, heeft hij zichzelf aangedaan? :o
  Moderator dinsdag 4 februari 2025 @ 05:46:00 #97
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_216543465
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2025 21:19 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Dus dat hij toch wat gehavend was in z’n gezicht, heeft hij zichzelf aangedaan? :o
Denk ik zo
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  dinsdag 4 februari 2025 @ 10:09:30 #98
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_216544660
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2018 23:46 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dit was gewoon de zoveelste Carlos Ramos-show. 90% van de spelers wordt gecoacht, maar Ramos moet in de finale weer even zijn momentje in de spotlights pakken. Om over die derde waarschuwing maar te zwijgen.
Gemiste kans van showman Ramos om weer eens de spotlights te pakken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')