En dan verliezen van dopeur Sinner.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:56 schreef PippenScottie het volgende:
We ruiken finale Davis Cup. Wat een weelde
Uiteraard. Ik maak me geen illusies verderquote:Op vrijdag 22 november 2024 21:58 schreef superniger het volgende:
[..]
En dan verliezen van dopeur Sinner.
3. ik dacht dat t 5 was tot vandaagquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:24 schreef Gremen het volgende:
Over hoeveel partijen gaat een davis cup ronde tegenwoordig?
Ik ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:25 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
3. ik dacht dat t 5 was tot vandaag
ACE op matchpoint!!!!quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Naar de Vinale! Dat kan niet meer fout!
Botic moet zichzelf waarschijnlijk nog 1x overtreffen om Koolhof een extra partij te gevenquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:26 schreef BobW het volgende:
Misschien heeft Koolhof zijn laatste wedstrijd al gespeeld
IK WEET NU DAT DE ORANJEBEWAARDER BESTAATquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef superniger het volgende:
Hebben we echt niks beters dan Viva Hollandia?
Andersom toch?quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef Szura het volgende:
Botic tegen Sinner zetten in de vinale, Tarrel tegen Musetti
Dan kun je de beker wel vergeten, Tarrel heeft inmiddels al een Sinner-traumaquote:
Met een paar pubers op de bankquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
Ze moeten #2 tegen #2 spelen en #1 tegen #1. Niks te kiezen helaasquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan kun je de beker wel vergeten, Tarrel heeft inmiddels al een Sinner-trauma
Ohquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:32 schreef BobW het volgende:
[..]
Ze moeten #2 tegen #2 spelen en #1 tegen #1. Niks te kiezen helaas
Ook wel logisch dat het deze generatie is die het wel lukt als je ze puur op kwaliteit beoordeelt. Okee, ik heb alleen de generatie daarvoor nog actief meegemaakt maar dat was niet best.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:31 schreef sportfreak het volgende:
Niet de generatie Okker, niet de generatie Krajicek/Siemerink/Haarhuis/Eltingh, niet de generatie Schalken/Sluiter/Verkerk, maar de generatie Griekspoor/Van der Zandschulp/Koolhof zorgt voor de eerste Davis Cup finale voor Nederland ooit![]()
Als je de finale verliest is dat ook niet echt een lekker sfeertje om afscheid te nemen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ceremonie voor Koolhof nu, hadden ze dat niet beter kunnen uitstellen?
quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:37 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ceremonie voor Koolhof nu, hadden ze dat niet beter kunnen uitstellen?
Ze weten ook dat we 2-0 gaan winnen van Italië.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 22 november 2024 22:30 schreef superniger het volgende:
Hebben we echt niks beters dan Viva Hollandia?
Dat is pas volgende maand een feit ...quote:Op vrijdag 22 november 2024 22:42 schreef Gretzl het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat Koolhof met Julia Görges getrouwd is.
Er zijn mensen op minder jaloers op te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |