Ja verder eens hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:41 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Klopt maar Botic heeft nul vertrouwen na gisteren en Verbeek is iemand die zich aan het publiek optrekt
Op de lange termijn raar ook, Botic verspilt nu allemaal energie terwijl hij bij een wonder nog moet enkelen tegen een gast die alles terugduwt. Arends/Verbeek kan je ook jarenlang een leuk vast dubbel aan hebben, laat die gewoon lekker ervaring opdoen
Zit je er weer?quote:
Helaas nietquote:
Sfeertje daar wel hoor, alsof je op een voetbal tribune zitquote:Op vrijdag 12 september 2025 11:52 schreef mitt het volgende:
[..]
Is de sfeer heel anders nu de Davis Cup veranderd is?
Kan zomaar 0-5 worden.quote:
Worden de singles nog gespeeld als ze de dubbel verliezen?quote:Op zaterdag 13 september 2025 14:48 schreef mitt het volgende:
[..]
Kan zomaar 0-5 worden.
Maar sfeer maakt veel goed lijkt me..
Sowieso 1 denk ik. Maar ik ken de regels verder niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 15:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Worden de singles nog gespeeld als ze de dubbel verliezen?
Spanje haalt het dan toch nog tegen Denemarken. Voor de rest hebben alle uitploegen gewonnen, bijzonder.quote:Op zondag 14 september 2025 13:10 schreef wimderon het volgende:
België wint knap van Australië, Tsjechië klopt de Verenigde Staten van Amerika en Denemarken 2-0 voor tegen Spanje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |