Was even leuk dat Helmond en Den Bosch bovenin stonden, maar nu is het back to business met de usual suspects. Cambuur en ADO sluiten ook weer aan.quote:
De Graafschap, FC Volendam benutten hun arsenaal aan leuke voetballers gelukkig rijkelijk.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:54 schreef Bill_Hillie het volgende:
Tot nu toe wel een aardig doelpuntrijke speelronde
en @Straatcommando.quote:
Sked is dan ook eigenlijk de spil in het hele verhaal.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
en @:straatcommando.
We hebben wel héél veel Vitesse-supporters hier
Bijna meer dan in het stadion hahaha
Paar maanden om voor te bereiden op play offs.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was even leuk dat Helmond en Den Bosch bovenin stonden, maar nu is het back to business met de usual suspects. Cambuur en ADO sluiten ook weer aan.
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Heya Den Bosch? Heya Excelsior zul je bedoelen! 0-3!
Wie kijkt daar naar op tv ? Zometeen Excelsior Fortuna terwijl Arsenal Forrest en Verona Inter is te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit vrouwenvoetbal was
Dankjewel!quote:
Ik zat vanmiddag op de tribune bij Excelsior - Fortuna, dus ik keek er niet naar op tv.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie kijkt daar naar op tv ? Zometeen Excelsior Fortuna terwijl Arsenal Forrest en Verona Inter is te zien.
Nog niet zo lang geleden was Roda-Vitesse een (sub)topper in de Eredivisie.quote:
Volendam, of wedstrijden tegen Jong-ploegen?quote:Op maandag 25 november 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam al voor de 3e wedstrijd op rij tegen een Jong-ploeg, dat moeten ze ook verbieden.
Het hele dorp Volendam verbieden is sowieso wel een goede optie.quote:Op maandag 25 november 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volendam, of wedstrijden tegen Jong-ploegen?
Goed he.quote:Op maandag 25 november 2024 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het broekje al uit bij @:DombohetOlifantje1 ?
Nu niet meerquote:Op maandag 25 november 2024 21:23 schreef hhh38 het volgende:
Die scheids bij Helmond is het helemaal kwijt
We verwelkomen ze terug in de Eredivisie.quote:Op maandag 25 november 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De EmmenGoden springen naar de derde plaats.
Uitstekende deal.quote:Op maandag 25 november 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
We verwelkomen ze terug in de Eredivisie.
ADO had eerder een pingel moeten hebben dan Helmond lijkt mij.quote:
Morgen de Cambuurgoden, koploper en het oerlelijke Vitesse.quote:Op maandag 25 november 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie jullie allemaal vrijdag weer bij ADO - FC Emmen.
Dan ben ik er helaas niet.quote:Op maandag 25 november 2024 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen de Cambuurgoden, koploper en het oerlelijke Vitesse.
Ja die actie van Van den Hurk sloeg he-le-maal nergens op. En met de blessure van Sits heb je nu geen spits meer de komende wedstrijdenquote:Op maandag 25 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO had eerder een pingel moeten hebben dan Helmond lijkt mij.
En dan krijg je een lucky penalty mee en dan ga je in blessuretijd iemand even een doodschop op de middellijn geven, voor wie of wat eigenlijk?
Wat is jouw connectie met Helmond?quote:Op maandag 25 november 2024 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die actie van Van den Hurk sloeg he-le-maal nergens op. En met de blessure van Sits heb je nu geen spits meer de komende wedstrijden
Maar wel 3 punten
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op maandag 25 november 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik er helaas niet.
Terwijl Vitesse en Telstar uit, Den Bosch thuis en Jong Utrecht uit genoeg kansen bieden voor puntjes Al zal hij wel 3 krijgen met 1 voorwaardelijk schat ik zo in.quote:Op maandag 25 november 2024 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die actie van Van den Hurk sloeg he-le-maal nergens op. En met de blessure van Sits heb je nu geen spits meer de komende wedstrijden
Maar wel 3 punten
Ik kom er vandaan.quote:Op maandag 25 november 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw connectie met Helmond?
Volendam is echt bizar hoe zij die dramastart boven zijn gekomen….quote:Op maandag 25 november 2024 22:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu de KKD-contouren langzaam geschetst worden, zijn er voor de rest van het seizoen heel wat dark horses achter het veel te goede Excelsior en FC Volendam.
FC Emmen, Cambuur, De Graafschap hebben leuke spelers rondlopen. Voor de connaisseur is Dordrecht ook een ontroerend elftal. Te zwak om iets betekenen, wel veel spelers die een schakelkanaaltje kleur geven.
Hoezo is dat bizar? Die hebben simpelweg 5/6 briljante KKD-spelers in de aanval die in de Eredivisie-middenmoot mee kunnen.quote:Op maandag 25 november 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volendam is echt bizar hoe zij die dramastart boven zijn gekomen….
Van niet draaien tot onverslaanbaar vind ik vrij bizar. Een elftal vol met goede voetballers is geen garantie op succes in de KKD.quote:Op maandag 25 november 2024 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Die hebben simpelweg 5/6 briljante KKD-spelers in de aanval die in de Eredivisie-middenmoot mee kunnen.
En hadden ook geen heel simpele start qua programma. Emmen, Graafschap en ADO.quote:Op maandag 25 november 2024 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Die hebben simpelweg 5/6 briljante KKD-spelers in de aanval die in de Eredivisie-middenmoot mee kunnen.
Bijzonder dat die Kalezic er nog zit. Daar zwaaiden ze in de laatste periode van vorig seizoen al voor met witte zakdoekjes.quote:
Volendam zie ik wel een uitglijder maken tegen Roda.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond komen alle leuke ploegen in actie.
De superboeren vinden dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond komen alle leuke ploegen in actie.
December 1980 sneeuw, bittere kou en met de FC naar Cambuur. Ik sta nog op een krantenfoto.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:19 schreef Idisrom het volgende:
@:tong80 Gefeliciteerd nog met de overwinning afgelopen dinsdag. Goede counters.
Ik vond het steenkoud in het nog steeds niet afgemaakte stadion, maar FC Den Bosch had toch redelijk wat uitsupporters naar het verre noorden meegetrokken op een koude dinsdagavond.
Achter het doel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
December 1980 sneeuw, bittere kou en met de FC naar Cambuur. Ik sta nog op een krantenfoto.
Ja. Samen met Anton Tigo.quote:
Dat stemt mij tevreden.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Excelsior doet virtueel HELE goede zaken.
Complete stront de laatste weken.quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet echt op bouwen.
Ligt aan de spelers!quote:Op zaterdag 30 november 2024 14:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat verbazingwekkend dat je niet kan bouwen op een Kevin Hofland-elftal. @:Maxi-mus
Trivia!quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Elvis Manu zorgt voor de drugs vanavond allen. Al is het programma vanavond niet geweldig.
Weer Volendam tegen een Jong-teamquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:56 schreef maxi-mus het volgende:
[ afbeelding ]
Elvis Manu zorgt voor de drugs vanavond allen. Al is het programma vanavond niet geweldig.
Dat is een schot voor open doel.quote:Op vrijdag 6 december 2024 08:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Trivia!
Welke voetballer wordt ook wel de zwarte snuifduif van de dijk genoemd?
Yes had twee wedstrijden (en één voorwaardelijk) gekregen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat was wel duidelijk. Volgende wedstrijd is Van den Hurk weer terug volgens mij.
0-0 Hoe was de wedstrijd ?quote:
De Graafschap staat ook al op achterstand tegen Jong Ajax. Maar zal naar Volendam gaan ja.quote:Op maandag 9 december 2024 14:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Volendam heeft de 2e periodetitel zo goed als binnen:
[ x ]
Is ook wel hard achteruit gegaan de Japanse competitie, of niet?quote:
Dat is wel echt de prehistorie.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook wel hard achteruit gegaan de Japanse competitie, of niet?
Voorheen haalden ze nog Nederlandse ex-internationals of in elk geval die tegen Oranje aanschurkten, zoals Huistra, van Loen, Vaantje, Bosz, Hennie Meijer...
Toch zou het wel saai zijn als de 2 degradanten van afgelopen jaar rechtstreeks meteen weer terugkeren. Al was dat met PEC en Heracles in 2023 ook zo, al zat toen Almere er nog bij als verrassing. Excelsior in de eredivisie heb ik onderhand ook wel even gezien.quote:Op maandag 9 december 2024 20:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De Graafschap staat ook al op achterstand tegen Jong Ajax. Maar zal naar Volendam gaan ja.
Hennie Meier scoorde zelfs de eerste treffer in de J-League. Gene Hansen ging snel terug door heimwee.quote:Op dinsdag 10 december 2024 12:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is ook wel hard achteruit gegaan de Japanse competitie, of niet?
Voorheen haalden ze nog Nederlandse ex-internationals of in elk geval die tegen Oranje aanschurkten, zoals Huistra, van Loen, Vaantje, Bosz, Hennie Meijer...
FC Emmen mij ook.quote:Op zaterdag 21 december 2024 10:47 schreef maxi-mus het volgende:
Cambuur heeft mij ernstig teleurgesteld.
quote:Op zondag 5 januari 2025 12:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heel erg benieuwd met wie ze dan op de proppen gaan komen.
Gewoon weer terug naar hun normale modus operandi.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 13:51 schreef Idisrom het volgende:
Wat is er met Helmond Sport aan de hand? Na 12 wedstrijden waren ze drie punten en meer los van de rest..
Maar in de laatste 8 wedstrijden is maar vier punten behaald. De een na slechtste ploeg over de laatste 8 wedstrijden is Jong PSV met zeven punten
Wel bijzonder, begin van het seizoen konden dezelfde spelers wel voetballen. Daarna wonnen ze nog een paar keer met geluk en nu loopt het helemaal niet meer.quote:Op dinsdag 7 januari 2025 19:43 schreef Wertha het volgende:
[..]
Gewoon weer terug naar hun normale modus operandi.
Erfenis uit Eredivisie tijdperkquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom hebben die Duitsers veldverwarming als ze het toch niet aan willen zetten?
@Calandquote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom hebben die Duitsers veldverwarming als ze het toch niet aan willen zetten?
Omdat het te duur is. Staat nota bene in de post boven je.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 09:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ze hebben veldverwarming omdat het te duur is.quote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat het te duur is. Staat nota bene in de post boven je.
Dat hebben ze al heel langquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hebben veldverwarming omdat het te duur is.
Oké dan.
KONING WINTEREDquote:Op vrijdag 10 januari 2025 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Deze op papier erg leuke speelronde is ONTHOOFD.
Zeker welquote:Op zaterdag 11 januari 2025 12:13 schreef Caland het volgende:
Het heeft daar volgens mij niet eens gesneeuwd
Parodie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |