Nu niet meerquote:Op maandag 25 november 2024 21:23 schreef hhh38 het volgende:
Die scheids bij Helmond is het helemaal kwijt
We verwelkomen ze terug in de Eredivisie.quote:Op maandag 25 november 2024 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De EmmenGoden springen naar de derde plaats.
Uitstekende deal.quote:Op maandag 25 november 2024 21:47 schreef Coco het volgende:
[..]
We verwelkomen ze terug in de Eredivisie.
ADO had eerder een pingel moeten hebben dan Helmond lijkt mij.quote:
Morgen de Cambuurgoden, koploper en het oerlelijke Vitesse.quote:Op maandag 25 november 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik zie jullie allemaal vrijdag weer bij ADO - FC Emmen.
Dan ben ik er helaas niet.quote:Op maandag 25 november 2024 21:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Morgen de Cambuurgoden, koploper en het oerlelijke Vitesse.
Ja die actie van Van den Hurk sloeg he-le-maal nergens op. En met de blessure van Sits heb je nu geen spits meer de komende wedstrijdenquote:Op maandag 25 november 2024 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO had eerder een pingel moeten hebben dan Helmond lijkt mij.
En dan krijg je een lucky penalty mee en dan ga je in blessuretijd iemand even een doodschop op de middellijn geven, voor wie of wat eigenlijk?
Wat is jouw connectie met Helmond?quote:Op maandag 25 november 2024 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die actie van Van den Hurk sloeg he-le-maal nergens op. En met de blessure van Sits heb je nu geen spits meer de komende wedstrijden
Maar wel 3 punten
Je kijkt maar gewoon mee.quote:Op maandag 25 november 2024 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik er helaas niet.
Terwijl Vitesse en Telstar uit, Den Bosch thuis en Jong Utrecht uit genoeg kansen bieden voor puntjes Al zal hij wel 3 krijgen met 1 voorwaardelijk schat ik zo in.quote:Op maandag 25 november 2024 21:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja die actie van Van den Hurk sloeg he-le-maal nergens op. En met de blessure van Sits heb je nu geen spits meer de komende wedstrijden
Maar wel 3 punten
Ik kom er vandaan.quote:Op maandag 25 november 2024 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw connectie met Helmond?
Volendam is echt bizar hoe zij die dramastart boven zijn gekomen….quote:Op maandag 25 november 2024 22:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu de KKD-contouren langzaam geschetst worden, zijn er voor de rest van het seizoen heel wat dark horses achter het veel te goede Excelsior en FC Volendam.
FC Emmen, Cambuur, De Graafschap hebben leuke spelers rondlopen. Voor de connaisseur is Dordrecht ook een ontroerend elftal. Te zwak om iets betekenen, wel veel spelers die een schakelkanaaltje kleur geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |