Hoezo is dat bizar? Die hebben simpelweg 5/6 briljante KKD-spelers in de aanval die in de Eredivisie-middenmoot mee kunnen.quote:Op maandag 25 november 2024 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Volendam is echt bizar hoe zij die dramastart boven zijn gekomen….
Van niet draaien tot onverslaanbaar vind ik vrij bizar. Een elftal vol met goede voetballers is geen garantie op succes in de KKD.quote:Op maandag 25 november 2024 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Die hebben simpelweg 5/6 briljante KKD-spelers in de aanval die in de Eredivisie-middenmoot mee kunnen.
En hadden ook geen heel simpele start qua programma. Emmen, Graafschap en ADO.quote:Op maandag 25 november 2024 22:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hoezo is dat bizar? Die hebben simpelweg 5/6 briljante KKD-spelers in de aanval die in de Eredivisie-middenmoot mee kunnen.
Bijzonder dat die Kalezic er nog zit. Daar zwaaiden ze in de laatste periode van vorig seizoen al voor met witte zakdoekjes.quote:
Volendam zie ik wel een uitglijder maken tegen Roda.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond komen alle leuke ploegen in actie.
De superboeren vinden dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 29 november 2024 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vanavond komen alle leuke ploegen in actie.
December 1980 sneeuw, bittere kou en met de FC naar Cambuur. Ik sta nog op een krantenfoto.quote:Op vrijdag 29 november 2024 11:19 schreef Idisrom het volgende:
@:tong80 Gefeliciteerd nog met de overwinning afgelopen dinsdag. Goede counters.
Ik vond het steenkoud in het nog steeds niet afgemaakte stadion, maar FC Den Bosch had toch redelijk wat uitsupporters naar het verre noorden meegetrokken op een koude dinsdagavond.
Achter het doel?quote:Op vrijdag 29 november 2024 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
December 1980 sneeuw, bittere kou en met de FC naar Cambuur. Ik sta nog op een krantenfoto.
Ja. Samen met Anton Tigo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |