Paar maanden om voor te bereiden op play offs.quote:Op vrijdag 22 november 2024 20:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Was even leuk dat Helmond en Den Bosch bovenin stonden, maar nu is het back to business met de usual suspects. Cambuur en ADO sluiten ook weer aan.
Gefeliciteerd dan maar.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:56 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Heya Den Bosch? Heya Excelsior zul je bedoelen! 0-3!
Wie kijkt daar naar op tv ? Zometeen Excelsior Fortuna terwijl Arsenal Forrest en Verona Inter is te zien.quote:Op zaterdag 23 november 2024 14:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit vrouwenvoetbal was
Dankjewel!quote:
Ik zat vanmiddag op de tribune bij Excelsior - Fortuna, dus ik keek er niet naar op tv.quote:Op zaterdag 23 november 2024 16:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie kijkt daar naar op tv ? Zometeen Excelsior Fortuna terwijl Arsenal Forrest en Verona Inter is te zien.
Volendam al voor de 3e wedstrijd op rij tegen een Jong-ploeg, dat moeten ze ook verbieden.quote:
Nog niet zo lang geleden was Roda-Vitesse een (sub)topper in de Eredivisie.quote:
Volendam, of wedstrijden tegen Jong-ploegen?quote:Op maandag 25 november 2024 12:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volendam al voor de 3e wedstrijd op rij tegen een Jong-ploeg, dat moeten ze ook verbieden.
Het hele dorp Volendam verbieden is sowieso wel een goede optie.quote:Op maandag 25 november 2024 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volendam, of wedstrijden tegen Jong-ploegen?
Goed he.quote:Op maandag 25 november 2024 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het broekje al uit bij @:DombohetOlifantje1 ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |