SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wasda?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
Een eetlepel Marmite schijnt ook goed te helpen!
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee maar wel eens zien staan in de winkel.. maar is het lekker?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ps5 besteld
R.I.P DTS.![]()
Als je het heel dunnetjes smeert is het licht bitter zoutig en best aangenaam, eventueel in combinatie met kaas kan het ook lekker zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel eens zien staan in de winkel.. maar is het lekker?
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.![]()
Hhmmm.. dan laat maarquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het heel dunnetjes smeert is het licht bitter zoutig en best aangenaam, eventueel in combinatie met kaas kan het ook lekker zijn.
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.
Arme Pinnenmutskequote:Op vrijdag 22 november 2024 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik raadde een hele eetlepel op de tong aan he!![]()
In Australië hebben ze veggiemite wat zo ongeveer het zelfde moet zijn.
Het is in feite een hoop verrotte groenten met toegevoegde vitaminen.![]()
Ik dacht dat het een soort stroop was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:12 schreef ToT het volgende:
In Australië hebben ze veggiemite wat zo ongeveer het zelfde moet zijn.
Het is in feite een hoop verrotte groenten met toegevoegde vitaminen.
De vraag is natuurlijk hoe weet jij hoe de anus van een paard smaaktquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het heel dunnetjes smeert is het licht bitter zoutig en best aangenaam, eventueel in combinatie met kaas kan het ook lekker zijn.
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.![]()
🤮🤢💩quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.Werewolf
Het is een soort van smeerbare maggi.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel eens zien staan in de winkel.. maar is het lekker?
Heerlijk op een boterham met jonge kaas. Of met boter.
Dun smeren.![]()
![]()
ma1lyquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een soort van smeerbare maggi.
Dun smeren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe weet jij hoe de anus van een paard smaaktIk wist dat die vraag zou komen!
![]()
![]()
Maggi is wel lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Alleen beschreef ToT het wat onsmakelijk als je teveel van gebruikt/smeert
Die vergelijking heb ik nog nooit zo gemaakt, maar er zit wel wat in, ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
@ 1:45 (Vegemite is een beetje het zelfde als Marmite, zoals gezegd.)
Er zullen vast compilatiefilmpjes bestaan van mensen die het voor het eerst eten!![]()
![]()
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met slippende banden op naar het Noorden
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh wat erg.quote:
Sowieso al die videos waar zo'n spraakwaterval in zit, van die vlogs waar alle natuurlijke pauzes in de zinnen uit weggeknipt zijn. Zó vermoeiend om naar te luisteren...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Klopt op het terras hier, is al het sneeuw bijna wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Sowieso al die videos waar zo'n spraakwaterval in zit, van die vlogs waar alle natuurlijke pauzes in de zinnen uit weggeknipt zijn. Zó vermoeiend om naar te luisteren...Verschrikkelijk!
Maar dit is wel vrij accuraat hoe Marmite smaakt als je het zo dik smeert zoals zij het doet!![]()
![]()
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Mijn maag weet ik niet. Ach dan komt het er wel weer uit 💩Werewolf
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.
Mijn maag weet ik niet. Ach dan komt het er wel weer uit 💩
Misschien kun je het een keer proeven bij iemand.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.
Misschien kun je het een keer proeven bij iemand.
Werewolf
R.I.P DTS.![]()
Ik hoor Scooterquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goeie vibe die mannen![]()
![]()
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat die Koen Crucke allemaal weg drinkt ookquote:
R.I.P DTS.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA![]()
![]()
Vergeet niet je wekker te zetten om morgen op tijd bij de IKEA te zijn!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet je wekker te zetten om morgen op tijd bij de IKEA te zijn!![]()
![]()
Ja met die laatste gasten heb ik helemaal niksquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.![]()
Wat heb jij ineens met de verhulstjesquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.
Ik zou eerder geloven dat vandaag de laatste dag dit jaar was dat je gaat ademenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerder geloven dat vandaag de laatste dag dit jaar was dat je gaat ademen![]()
![]()
Ben daarmee opgegroeid he had als kleuter al een Samson en Gert cassettebandje met oa ik ben de sigaar en de Samsonrock eropquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met de verhulstjes
R.I.P DTS.![]()
Ohja, dat kan ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De rest bestel ik gewoon online![]()
![]()
Goed ik ga dingen doen voordat ik het vergeet en mijn vrije dag op de bank slijtTrotste mama van Ambar
Ieder kind uit laat jaren ´80 en hele jaren ´90 is ermee opgegroeid, maar tegenwoordig heb je eigenlijk alleen nog Marie die echt optreed in de rol die Gert had toen hij met S&G begon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daarmee opgegroeid he had als kleuter al een Samson en Gert cassettebandje met oa ik ben de sigaar en de Samsonrock eropOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Veel plezier met dingen doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga dingen doen voordat ik het vergeet en mijn vrije dag op de bank slijt![]()
![]()
Ja tegenwoordig is het meer James en Gert.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder kind uit laat jaren ´80 en hele jaren ´90 is ermee opgegroeid, maar tegenwoordig heb je eigenlijk alleen nog Marie die echt optreed in de rol die Gert had toen hij met S&G begon.
Samson & Marie is een beetje een goedkope copy voor de kinderen van nu ook omdat Samson al jaren Danny Verbiest niet meer is. Dat ze laatst in de masked singer meededen in België is dan wel weer grappig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Morgen naar een concert van Jelly Rollquote:![]()
De rest van mijn vrije week ga ik niets doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Morgen naar een concert van Jelly Roll![]()
De rest van mijn vrije week ga ik niets doenOhja van Jelly daar zag ik laatst een clipje voorbijkomen hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toch ook werkenMaar wel NSFW review
![]()
![]()
Was het maar NSFWquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ohja van Jelly daar zag ik laatst een clipje voorbijkomen hier
En toch ook werkenMaar wel NSFW review
![]()
![]()
Gewoon kei en snoeihard bolken, dat is pas NSFWquote:
Ik zal jou eens snoeihard bolken!quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon kei en snoeihard bolken, dat is pas NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie ik ook dat ze bij Ikea tafelpoten met wieltje met rem erop hebben. Precies wat ik nodig heb.Trotste mama van Ambar
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens snoeihard bolken!Nee johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog leuke wilde plannen voor het weekend?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Verjaardag van mn nichtje, die is 5 gewordenquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog leuke wilde plannen voor het weekend?![]()
|
en zondag denk ik weer sporten
Jij dan?![]()
Gefeli met je nichtje!quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:52 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Verjaardag van mn nichtje, die is 5 geworden![]()
|
en zondag denk ik weer sporten
Jij dan?![]()
Niets bijzonders, beetje sporten, beetje in huis klussen en een beetje (extreem ultra Über veel) simmenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dankudankuquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gefeli met je nichtje!![]()
Niets bijzonders, beetje sporten, beetje in huis klussen en een beetje (extreem ultra Über veel) simmen
Klinkt als een lekker weekendje?![]()
![]()
Ook een goede ga ik een tafelblad bij ikea kopen voor 40 euro van 160x80 cm of haal ik een massief houten werkblad van 200x80 cm bij de bouwmarkt?Trotste mama van Ambar
Zo dan de sneeuw is alweer weggeregend jammer hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja ik wil sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan de sneeuw is alweer weggeregend jammer hoor![]()
![]()
Ze moeten allemaal verboden worden![]()
Ben benieuwd of naakthonden dan nog wel mogen?
Verbod op twee soorten katten: hebben last van hun uiterlijk
https://www.telegraaf.nl/(...)st-van-hun-uiterlijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja was wel even leuk, maar is denk ik weer voor een tijdje voorbijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn tattooeerder heeft een naaktkatquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten allemaal verboden worden![]()
Ben benieuwd of naakthonden dan nog wel mogen?
Verbod op twee soorten katten: hebben last van hun uiterlijk
https://www.telegraaf.nl/(...)st-van-hun-uiterlijkleuk beestje
![]()
En weer sneeuwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind ze echt heel lelijk, ook die naakthonden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mijn tattooeerder heeft een naaktkatleuk beestje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik vind ze wel schattig om te zien. Naakthonden heb ik ook niks mee idd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze echt heel lelijk, ook die naakthonden.![]()
Ik ben helemaal geen katten liefhebster.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik vind ze wel schattig om te zien. Naakthonden heb ik ook niks mee idd.
Alhoewel er wel hele mooie tussen zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik dacht Dot een echt kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 22 november 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen katten liefhebster.
Alhoewel er wel hele mooie tussen zitten![]()
![]()
O nee verre van dat, ik moet er echt niets van hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ik dacht Dot een echt kattenvrouwtjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ieder zn ding tochquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee verre van dat, ik moet er echt niets van hebben.![]()
![]()
![]()
Daarom. als ze ze binnen houden en niet in mijn tuin schijten vind ik het helemaal goed.quote:
Ik had een loungebank gekocht 4 jaar gelden, met een zo daktentje er boven. Dacht hoef ik d ekussen met mijn manke lijf niet steeds binnen te halen
Het heeft nog geen week gestaan, van andere gingen er op liggen en alles onder de haren
En mijn dochter en klein zoon en dochter zijn super allergisch voor katten.
Dus heb de kussens opgeruimd en nooit meer in gezeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh pff dat is zeker niet fijn als ze daar aan gaan zitten en zitten schijten.. Snap dat je er nooit meer in gezeten hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom. als ze ze binnen houden en niet in mijn tuin schijten vind ik het helemaal goed.
Ik had een loungebank gekocht 4 jaar gelden, met een zo daktentje er boven. Dacht hoef ik d ekussen met mijn manke lijf niet steeds binnen te halen
Het heeft nog geen week gestaan, van andere gingen er op liggen en alles onder de haren
En mijn dochter en klein zoon en dochter zijn super allergisch voor katten.
Dus heb de kussens opgeruimd en nooit meer in gezeten.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3639 / +132 / +87 / 7975 / 8907
2. Dr.Mikey / 1181 / +68 / +50 / 1151 / 1641
3. KillemWieft / 989 / +27 / +20 / 381 / 718
4. ToT / 671 / +53 / +10 / 2972 / 3369
5. AardappelSchotel / 651 / +25 / +7 / 2246 / 2642
6. mario390 / 550 / +96 / +66 / 176 / 334
7. Lovely / 543 / +36 / +6 / 2480 / 2868
8. kree / 493 / +10 / +84 / 745 / 986
9. Rob / 451 / +5 / +0 / 366 / 484
10. Pinnenmutske / 449 / +13 / +16 / 1231 / 1604
11. hemarookworst / 403 / +44 / +0 / 879 / 1142
12. loveyoulongtime / 353 / +22 / +15 / 1368 / 1588
13. HappyCharly / 350 / +3 / +0 / 1045 / 1243
14. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
15. devzero / 318 / +0 / +21 / 503 / 643
16. gebrokenglas / 287 / +25 / +8 / 1681 / 1932
17. greysbones / 278 / +104 / +22 / 1626 / 1762
18. Bally-b / 252 / +0 / +23 / 60 / 98
19. sp3c / 229 / +17 / +11 / 479 / 605
20. mascara-klodder / 223 / +23 / +9 / 432 / 560SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Nee ze hebben niet op de lounge bank gescheten, dat deden ze altijd in de voortuin. Maar ik wil geen katten op mijn meubels met al die haren. Vind dat echt viesquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
owh pff dat is zeker niet fijn als ze daar aan gaan zitten en zitten schijten.. Snap dat je er nooit meer in gezeten hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze hebben niet op de lounge bank gescheten, dat deden ze altijd in de voortuin. Maar ik wil geen katten op mijn meubels met al die haren. Vind dat echt vies![]()
die kun je beter hebben, die haren niet en schijten ook niet in je tuin
![]()
quote:quote:![]()
Liever een kat dan een hind hond.
Herinner me nog dat Frasier in de buxus zat.Werewolf
Ik ben gekker met honden. Maar wil ook geen hond meer in huisquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Liever een kat dan een hind hond.
Herinner me nog dat Frasier in de buxus zat.
Ik ben klaar met zorgen, lang genoeg gedaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hoor, met jou ook Mutske?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Mooi zo. Ik eet een broodje hamburger.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Redelijk. Maar straks sushi 🥳Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
Ik zit aan dequote:drink geen alcohol
Kan welquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik kan toch ni in lijn briek mijn broek pisse e![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik eet een broodje hamburger.![]()
Ik ook
Komt dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik ook
Komt dichtbij zoNu wil ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Was voor de liefhebbers hier. een rondjuhhhhhquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow ik zag toch echt net een biertjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Das lief van jequote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was voor de liefhebbers hier. een rondjuhhhhh![]()
![]()
Nee dank uquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was voor de liefhebbers hier. een rondjuhhhhh
Ik drink geen alcohol
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Moet je ook niet doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tenzij het te lang inhet frituur zit
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Ik ook
Komt dichtbij zoWe kunnen het nog net niet van elkaar ruiken, (de geuren van het eten)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Was ook alleen voor de liefhebbersquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dank u
Ik drink geen alcohol![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen het nog net niet van elkaar ruiken, (de geuren van het eten)
Iets anders wel?quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We kunnen het nog net niet van elkaar ruiken, (de geuren van het eten)![]()
![]()
Welke aardappel gebruik jij? Wij gingen altijd naar Huissen bintjes halen, helaas heeft hij ze dit jaar nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zeg ook voor de lief hebbersquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee dank u
Ik drink geen alcohol
De niet kruimige aardappel maar ook niet vastkokendquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke aardappel gebruik jij? Wij gingen altijd naar Huissen bintjes halen, helaas heeft hij ze dit jaar niet![]()
Maar net wat ik kan krijgen
Had nu mooie groteThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@AardappelSchotel komt dan ook uit een goed jaarquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:28 schreef greysbones het volgende:
Aardappels zijn een beetje prut dit jaar
Sorry @:Aardappelschotel![]()
Die rimpelt al een beetjequote:Op vrijdag 22 november 2024 15:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
@:Aardappelschotel komt dan ook uit een goed jaar
Zolang hij maar niet doorschiet
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die rimpelt al een beetje
Zolang hij maar niet doorschiet![]()
![]()
Ik kom 3 plankjes tekort in mijn kast, maar ze zijn niet op voorraad
Trotste mama van Ambar
Geen idee, begon gisteren ineens.. en vanmorgen wakker met hoofdpijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Te dicht bij @:Gebrokenglas gezeten?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dan wachten tot ze ze weer op voorraad hebben..quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom 3 plankjes tekort in mijn kast, maar ze zijn niet op voorraad
Knufje voor jouquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, begon gisteren ineens.. en vanmorgen wakker met hoofdpijn
Dat kan soms maanden durenquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan wachten tot ze ze weer op voorraad hebben..
Trotste mama van Ambar
Misschien wel.. wat voor plankjes? Van de ikea?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Soer van die sneeijeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog steeds ben ik naar nieuwe buren? het was vooral takken herrie en als ik ff denk toen ik hier kwam nog een week aan zelf klussen.... `````lolDo what you love, love what you do!![]()
Weer lekker genederlandst Kreequote:Op vrijdag 22 november 2024 15:45 schreef kree het volgende:
nog steeds ben ik naar nieuwe buren? het was vooral takken herrie en als ik ff denk toen ik hier kwam nog een week aan zelf klussen.... `````lolThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ach je kent mijquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer lekker genederlandst Kree
Do what you love, love what you do!![]()
Zijn ze die woning aan het renoveren?quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:45 schreef kree het volgende:
nog steeds ben ik naar nieuwe buren? het was vooral takken herrie en als ik ff denk toen ik hier kwam nog een week aan zelf klussen.... `````lol"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
min of meer wel, mss wel in iets andere vorm.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Communiceer je ook zo op werkgebied?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:48 schreef kree het volgende:
[..]
min of meer wel, mss wel in iets andere vorm.
ja dat is strandaard woningbouw, was ook al aan andere kant,.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zijn ze die woning aan het renoveren?
mensen echt 40 jaar wss gewoond dus moet er van alles uit en in.Do what you love, love what you do!![]()
Wasje draaienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik kan best serieus zijn zeker met werk want anders gaat het gevaarlijk worden....quote:
hier ben ik wat makkelijker enzo, maarja goed ben toch altijd de clown van het stel, en vind t wel best.Do what you love, love what you do!![]()
Ah tja dan kan het indd even duren voor het klaar is..quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is strandaard woningbouw, was ook al aan andere kant,.
mensen echt 40 jaar wss gewoond dus moet er van alles uit en in.
klopt. zo zelf kwam ik ook hier hoor, maar nu al na 3 jaar oud gediende.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah tja dan kan het indd even duren voor het klaar is..Do what you love, love what you do!![]()
ik heb nog een goeie gas kookplaat btw 4 pit geloof ik, mocht iemand er wat aan hebben?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe komt dat?
Te dicht bij @:Gebrokenglas gezeten?Oh, als je maar niet ziek wordt. Beterschap.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee, begon gisteren ineens.. en vanmorgen wakker met hoofdpijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waarom doe jij die weg?quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:56 schreef kree het volgende:
ik heb nog een goeie gas kookplaat btw 4 pit geloof ik, mocht iemand er wat aan hebben?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik had die ooit gekocht enbzo voor inbouw geval. tis al tweede hands dus.quote:
maar tot nu toe ligt ie in de kelder hier omdat ik dacht mss kan ik er iemand ooit blij mee maken.Do what you love, love what you do!![]()
als ik hier de wijk zie denk ik niet dat dat snel gaat gebeuren.....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoop het ook niet..quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[..]
Oh, als je maar niet ziek wordt. Beterschap.
Thnx!![]()
Voel jij je al weer iets beter?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee dat denk ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
als ik hier de wijk zie denk ik niet dat dat snel gaat gebeuren.....![]()
Ja, het gaat de goede kant op.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hoop het ook niet..
Thnx!![]()
Voel jij je al weer iets beter?
Heb je een zelftest in huis?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Om te zien of je griep hebt? Dat voel je tochquote:Op vrijdag 22 november 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant op.
Heb je een zelftest in huis?![]()
![]()
Mooi zo..quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het gaat de goede kant op.
Heb je een zelftest in huis?![]()
Nee maar heb geen corona of koorts..![]()
Nou, voor covid.quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Om te zien of je griep hebt? Dat voel je tochAutocorrect
(zelfst. naamw.)
oei flauw grapje.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
heb net nog even half stokbrood met gehakt etc op, wat ik gister niet op kon trouwens.
moet zeggen smaakte goed wel ook koudDo what you love, love what you do!![]()
met beetje sla en groenten etc en komkommer en een lekker sausje, best goed te eten, zou nog een keer bestellen volgende keerquote:
Do what you love, love what you do!![]()
Jullie hebben vandaag verrassend weinig antwoordenTrotste mama van Ambar
Verdere geuren zijn er nietquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: