Ja ik wil sneeuwquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:03 schreef Dotteke het volgende:
Zo dan de sneeuw is alweer weggeregend jammer hoor
Ja was wel even leuk, maar is denk ik weer voor een tijdje voorbijquote:
Mijn tattooeerder heeft een naaktkatquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:06 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten allemaal verboden worden![]()
Ben benieuwd of naakthonden dan nog wel mogen?
Verbod op twee soorten katten: hebben last van hun uiterlijk
https://www.telegraaf.nl/(...)st-van-hun-uiterlijk
Vind ze echt heel lelijk, ook die naakthonden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:07 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Mijn tattooeerder heeft een naaktkatleuk beestje
Ik vind ze wel schattig om te zien. Naakthonden heb ik ook niks mee idd.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ze echt heel lelijk, ook die naakthonden.
Ik ben helemaal geen katten liefhebster.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:12 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
Ik vind ze wel schattig om te zien. Naakthonden heb ik ook niks mee idd.
ik dacht Dot een echt kattenvrouwtjequote:Op vrijdag 22 november 2024 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen katten liefhebster.
Alhoewel er wel hele mooie tussen zitten
O nee verre van dat, ik moet er echt niets van hebben.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:15 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
ik dacht Dot een echt kattenvrouwtje
Ieder zn ding tochquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee verre van dat, ik moet er echt niets van hebben.
Daarom. als ze ze binnen houden en niet in mijn tuin schijten vind ik het helemaal goed.quote:
owh pff dat is zeker niet fijn als ze daar aan gaan zitten en zitten schijten.. Snap dat je er nooit meer in gezeten hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom. als ze ze binnen houden en niet in mijn tuin schijten vind ik het helemaal goed.
Ik had een loungebank gekocht 4 jaar gelden, met een zo daktentje er boven. Dacht hoef ik d ekussen met mijn manke lijf niet steeds binnen te halen
Het heeft nog geen week gestaan, van andere gingen er op liggen en alles onder de haren
En mijn dochter en klein zoon en dochter zijn super allergisch voor katten.
Dus heb de kussens opgeruimd en nooit meer in gezeten.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-11-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Nee ze hebben niet op de lounge bank gescheten, dat deden ze altijd in de voortuin. Maar ik wil geen katten op mijn meubels met al die haren. Vind dat echt viesquote:Op vrijdag 22 november 2024 14:26 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
owh pff dat is zeker niet fijn als ze daar aan gaan zitten en zitten schijten.. Snap dat je er nooit meer in gezeten hebt.
Ja mee eens.quote:Op vrijdag 22 november 2024 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee ze hebben niet op de lounge bank gescheten, dat deden ze altijd in de voortuin. Maar ik wil geen katten op mijn meubels met al die haren. Vind dat echt vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |