SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wasda?quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:55 schreef ToT het volgende:
Een eetlepel Marmite schijnt ook goed te helpen!
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Nee maar wel eens zien staan in de winkel.. maar is het lekker?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ps5 besteld
R.I.P DTS.![]()
Als je het heel dunnetjes smeert is het licht bitter zoutig en best aangenaam, eventueel in combinatie met kaas kan het ook lekker zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel eens zien staan in de winkel.. maar is het lekker?
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.![]()
Hhmmm.. dan laat maarquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het heel dunnetjes smeert is het licht bitter zoutig en best aangenaam, eventueel in combinatie met kaas kan het ook lekker zijn.
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.
Arme Pinnenmutskequote:Op vrijdag 22 november 2024 12:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en ik raadde een hele eetlepel op de tong aan he!![]()
In Australië hebben ze veggiemite wat zo ongeveer het zelfde moet zijn.
Het is in feite een hoop verrotte groenten met toegevoegde vitaminen.![]()
Ik dacht dat het een soort stroop was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:12 schreef ToT het volgende:
In Australië hebben ze veggiemite wat zo ongeveer het zelfde moet zijn.
Het is in feite een hoop verrotte groenten met toegevoegde vitaminen.
De vraag is natuurlijk hoe weet jij hoe de anus van een paard smaaktquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je het heel dunnetjes smeert is het licht bitter zoutig en best aangenaam, eventueel in combinatie met kaas kan het ook lekker zijn.
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.![]()
🤮🤢💩quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Smeer je het net even iets te dik, dan is het alsof je de anus van een paard zit uit te likken.Werewolf
Het is een soort van smeerbare maggi.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee maar wel eens zien staan in de winkel.. maar is het lekker?
Heerlijk op een boterham met jonge kaas. Of met boter.
Dun smeren.![]()
![]()
ma1lyquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een soort van smeerbare maggi.
Dun smeren.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:13 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk hoe weet jij hoe de anus van een paard smaaktIk wist dat die vraag zou komen!
![]()
![]()
Maggi is wel lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Alleen beschreef ToT het wat onsmakelijk als je teveel van gebruikt/smeert
Die vergelijking heb ik nog nooit zo gemaakt, maar er zit wel wat in, ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
@ 1:45 (Vegemite is een beetje het zelfde als Marmite, zoals gezegd.)
Er zullen vast compilatiefilmpjes bestaan van mensen die het voor het eerst eten!![]()
![]()
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met slippende banden op naar het Noorden
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Oh wat erg.quote:
Sowieso al die videos waar zo'n spraakwaterval in zit, van die vlogs waar alle natuurlijke pauzes in de zinnen uit weggeknipt zijn. Zó vermoeiend om naar te luisteren...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Klopt op het terras hier, is al het sneeuw bijna wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Echt ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Sowieso al die videos waar zo'n spraakwaterval in zit, van die vlogs waar alle natuurlijke pauzes in de zinnen uit weggeknipt zijn. Zó vermoeiend om naar te luisteren...Verschrikkelijk!
Maar dit is wel vrij accuraat hoe Marmite smaakt als je het zo dik smeert zoals zij het doet!![]()
![]()
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Mijn maag weet ik niet. Ach dan komt het er wel weer uit 💩Werewolf
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.
Mijn maag weet ik niet. Ach dan komt het er wel weer uit 💩
Misschien kun je het een keer proeven bij iemand.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.
Misschien kun je het een keer proeven bij iemand.
Werewolf
R.I.P DTS.![]()
Ik hoor Scooterquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goeie vibe die mannen![]()
![]()
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Wat die Koen Crucke allemaal weg drinkt ookquote:
R.I.P DTS.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA![]()
![]()
Vergeet niet je wekker te zetten om morgen op tijd bij de IKEA te zijn!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet je wekker te zetten om morgen op tijd bij de IKEA te zijn!![]()
![]()
Ja met die laatste gasten heb ik helemaal niksquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.![]()
Wat heb jij ineens met de verhulstjesquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.
Ik zou eerder geloven dat vandaag de laatste dag dit jaar was dat je gaat ademenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerder geloven dat vandaag de laatste dag dit jaar was dat je gaat ademen![]()
![]()
Ben daarmee opgegroeid he had als kleuter al een Samson en Gert cassettebandje met oa ik ben de sigaar en de Samsonrock eropquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met de verhulstjes
R.I.P DTS.![]()
Ohja, dat kan ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De rest bestel ik gewoon online![]()
![]()
Goed ik ga dingen doen voordat ik het vergeet en mijn vrije dag op de bank slijtTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ieder kind uit laat jaren ´80 en hele jaren ´90 is ermee opgegroeid, maar tegenwoordig heb je eigenlijk alleen nog Marie die echt optreed in de rol die Gert had toen hij met S&G begon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daarmee opgegroeid he had als kleuter al een Samson en Gert cassettebandje met oa ik ben de sigaar en de Samsonrock eropOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Veel plezier met dingen doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga dingen doen voordat ik het vergeet en mijn vrije dag op de bank slijt![]()
![]()
Ja tegenwoordig is het meer James en Gert.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder kind uit laat jaren ´80 en hele jaren ´90 is ermee opgegroeid, maar tegenwoordig heb je eigenlijk alleen nog Marie die echt optreed in de rol die Gert had toen hij met S&G begon.
Samson & Marie is een beetje een goedkope copy voor de kinderen van nu ook omdat Samson al jaren Danny Verbiest niet meer is. Dat ze laatst in de masked singer meededen in België is dan wel weer grappig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: