Maggi is wel lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een soort van smeerbare maggi.
Heerlijk op een boterham met jonge kaas. Of met boter.
Dun smeren.
Die vergelijking heb ik nog nooit zo gemaakt, maar er zit wel wat in, ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met slippende banden op naar het Noorden
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heen
Oh wat erg.quote:
Klopt op het terras hier, is al het sneeuw bijna wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit.
Echt ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Sowieso al die videos waar zo'n spraakwaterval in zit, van die vlogs waar alle natuurlijke pauzes in de zinnen uit weggeknipt zijn. Zó vermoeiend om naar te luisteren...
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.
Mijn maag weet ik niet. Ach dan komt het er wel weer uit 💩
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.
Misschien kun je het een keer proeven bij iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |