Maggi is wel lekkerquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het is een soort van smeerbare maggi.
Heerlijk op een boterham met jonge kaas. Of met boter.
Dun smeren.
Die vergelijking heb ik nog nooit zo gemaakt, maar er zit wel wat in, ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met slippende banden op naar het Noorden
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:23 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kijk maar uit met de sneeuw onderweg hier heen
Oh wat erg.quote:
Klopt op het terras hier, is al het sneeuw bijna wegquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me nog glad en glibberig. Hoewel de boel nu wel snel wegdooit.
Echt ja!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh wat erg.
Sowieso al die videos waar zo'n spraakwaterval in zit, van die vlogs waar alle natuurlijke pauzes in de zinnen uit weggeknipt zijn. Zó vermoeiend om naar te luisteren...
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:17 schreef maily het volgende:
[..]
Dun smeren.
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Oh dan valt het mee. Ik hou wel van rare combinaties.
Mijn maag weet ik niet. Ach dan komt het er wel weer uit 💩
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou het zo niet kopen als ik jou was.
Misschien kun je het een keer proeven bij iemand.
Ik hoor Scooterquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Goeie vibe die mannen
Wat die Koen Crucke allemaal weg drinkt ookquote:
Uhuquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA
Vergeet niet je wekker te zetten om morgen op tijd bij de IKEA te zijn!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Na morgen kom ik dit jaar niet meer bij de IKEA
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet je wekker te zetten om morgen op tijd bij de IKEA te zijn!
Ja met die laatste gasten heb ik helemaal niksquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.
Wat heb jij ineens met de verhulstjesquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die victor wel een goeie gast beter als die froger en roelvink junior gasten.
Ik zou eerder geloven dat vandaag de laatste dag dit jaar was dat je gaat ademenquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerder geloven dat vandaag de laatste dag dit jaar was dat je gaat ademen
Ben daarmee opgegroeid he had als kleuter al een Samson en Gert cassettebandje met oa ik ben de sigaar en de Samsonrock eropquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens met de verhulstjes
Ohja, dat kan ookquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De rest bestel ik gewoon online
Ieder kind uit laat jaren ´80 en hele jaren ´90 is ermee opgegroeid, maar tegenwoordig heb je eigenlijk alleen nog Marie die echt optreed in de rol die Gert had toen hij met S&G begon.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daarmee opgegroeid he had als kleuter al een Samson en Gert cassettebandje met oa ik ben de sigaar en de Samsonrock erop
Veel plezier met dingen doenquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga dingen doen voordat ik het vergeet en mijn vrije dag op de bank slijt
Ja tegenwoordig is het meer James en Gert.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ieder kind uit laat jaren ´80 en hele jaren ´90 is ermee opgegroeid, maar tegenwoordig heb je eigenlijk alleen nog Marie die echt optreed in de rol die Gert had toen hij met S&G begon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |