SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met leren autostoelen is stoelverwarming wel zo prettig, ja.
En het warmt snel op, dus als je helemaal verkleumd instapt na het ijskrabben, kun je weer opwarmen voor de kachel een keer op temperatuur is.![]()
Wat een boel puntjes zeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jawel, geef maar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar sowieso hapert de boel hier een beetje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij hapert zelf ook nog een beetje?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar sowieso hapert de boel hier een beetje.![]()
![]()
Vast sneeuw in de kabelsquote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar sowieso hapert de boel hier een beetje.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een sneeuwbolker boven je huis?![]()
![]()
Ik zag vandaag alleen zeer lokaal een flinterdun laagje sneeuw.....maar heb meerdere auto's gezien met volledig of half besneeuwde kentekenplaten.quote:![]()
![]()
Ja, dat ook. Dus de apparatuur past zich aanquote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hapert zelf ook nog een beetje?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, zoiets. Hier ligt de hele dag al sneeuw, nu ook nog op daken van auto's enzo.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan hebben de auto's op plekken gestaan waar net wat meer is gevallenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag vandaag alleen zeer lokaal een flinterdun laagje sneeuw.....maar heb meerdere auto's gezien met volledig of half besneeuwde kentekenplaten.
Begon vanmiddag ineens te sneeuwen, soms ook dikke vlokkenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Hier ligt de hele dag al sneeuw, nu ook nog op daken van auto's enzo.
quote:Op donderdag 21 november 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders kan hij je wel met z'n sneeuwballen aaien?
Ahwquote:Op donderdag 21 november 2024 17:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jou heb ik sowieso gemist
Ik heb jou ook gemist natuurlijk!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Heb geen foto's gemaakt, maar als t morgen er nog ligt maak ik wel ff foto'squote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
No picsquote:Op donderdag 21 november 2024 18:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb geen foto's gemaakt, maar als t morgen er nog ligt maak ik wel ff foto's
Dan kijk ik maar naar mn eigen foto van gisteravondquote:
Sta je er goed op ja?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kijk ik maar naar mn eigen foto van gisteravond![]()
![]()
Ligt er bij jou nog steeds sneeuw of is alles al weer weg?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:33 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dan kijk ik maar naar mn eigen foto van gisteravond"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heel klein beetje nog, op auto's enzo. Maar vond het net wel knap koud op de fiets.quote:Op donderdag 21 november 2024 18:34 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ligt er bij jou nog steeds sneeuw of is alles al weer weg?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hele dag al koud brr en die wind..quote:Op donderdag 21 november 2024 18:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heel klein beetje nog, op auto's enzo. Maar vond het net wel knap koud op de fiets."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Bankhangen, maar eerst pilletje in nemen want hoofdpijn
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 november 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
Bankhangen, maar eerst pilletje in nemen want hoofdpijn
Beterschap!![]()
![]()
Ow, hopelijk zakt het snelquote:Op donderdag 21 november 2024 18:49 schreef Lovely het volgende:
Bankhangen, maar eerst pilletje in nemen want hoofdpijn![]()
Zacht bolkje![]()
![]()
Thnxquote:Op donderdag 21 november 2024 18:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Beterschap!
Hoop het ookquote:Op donderdag 21 november 2024 18:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow, hopelijk zakt het snel![]()
Zacht bolkje![]()
Drama rond Groningen nu. Hevige sneeuwval.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 21 november 2024 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Drama rond Groningen nu. Hevige sneeuwval.
Natuurlijke koeling voor de kerncentrales!![]()
![]()
Al het verkeer staat muurvast rond Groningen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 21 november 2024 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Al het verkeer staat muurvast rond Groningen.
Die klote demonstranten ook!![]()
![]()
Tijd voor koffie
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Das toch viezzzquote:Op donderdag 21 november 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit aan de aloë vera drink en schakel zo over op thee.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Voor je maag?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zit aan de aloë vera drink en schakel zo over op thee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh vergeten disclaimer erbij te zetten![]()
Maar jij eet geen mensenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals Hannibal Lecter zei: "Zoveel mensen, zoveel smaken."Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb nog geen verontrustende krantenberichten gezienquote:Op donderdag 21 november 2024 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je dat wel zo zeker?![]()
Het was een woordgrapje!
Welk lijstje?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lijstje ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je lijstje ?![]()
![]()
Wel gewassen daarnaquote:Op donderdag 21 november 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had net ook wat in mijn hand
Een worst?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik had net ook wat in mijn hand![]()
Wat zat er in de pan?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn handen wassen nadat ik een pan in mijn handen gehaf heb?
Gekke Greesie
Vieze pan?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Waarom moet ik mijn handen wassen nadat ik een pan in mijn handen gehaf heb?
Gekke Greesie![]()
Jaquote:Op donderdag 21 november 2024 19:16 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh jij mag het wel tegen mij zeggen?![]()
Een zachte warmequote:Op donderdag 21 november 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
Stink scheetje of een lekker scheetje
Met Mini aan het spelen terwijl we Pink Floyd op hebben staan en hij is er dol op!
Ondertussen ook een tractorpull-show op tv staan omdat ik zo'n apparaat gemaakt heb met Lego en hij vindt het fascinerend!![]()
![]()
Hij heeft al goede smaak qua muziekquote:Op donderdag 21 november 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
Met Mini aan het spelen terwijl we Pink Floyd op hebben staan en hij is er dol op!
Ondertussen ook een tractorpull-show op tv staan omdat ik zo'n apparaat gemaakt heb met Lego en hij vindt het fascinerend!
SPL / Verstop de gootsteenquote:Op donderdag 21 november 2024 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Oke wtf, heeft er iemand allemaal eten/stukken groente in de gootsteen gegooid en dan is afvoer helemaal verstopt![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 21 november 2024 19:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hij heeft al goede smaak qua muziek
We zitten nu rond de 22e minuut!
Toen hij < 2 was, was hij ook dol op metal!![]()
![]()
ik hoef het niet.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Stuur wel wat sneeuw die kant op
stuur maar door naar @greysbones ; die wil het wel![]()
Is toch mooi, tenzij je er door moet en het glad isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jaaaaquote:Op donderdag 21 november 2024 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoef het niet.
stuur maar door naar @:greysbones ; die wil het wel
ja en jij kunt niet scheppen (geen kantjes afsteken in ieder gevalquote:Op donderdag 21 november 2024 20:04 schreef JustinK het volgende:
greysie straks helemaal ingesneeuwd)
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:04 schreef JustinK het volgende:
greysie straks helemaal ingesneeuwd
Dan zit ze ff vastquote:Op donderdag 21 november 2024 20:05 schreef maily het volgende:
[..]
ja en jij kunt niet scheppen (geen kantjes afsteken in ieder geval)
![]()
![]()
Ja tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Leuk!!!quote:Op donderdag 21 november 2024 20:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jaaaah![]()
![]()
Maak morgen wel ff foto's..
Smile, it's free therapy.![]()
ik eet best vaak restjes, die sushi kon ik al merken niet meer te doen na invriezen. wel beetje zonden.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat eet jij in de ochtend toch kibbeling van de week en nu wilde je sushi gaan eten?
Do what you love, love what you do!![]()
Misschien heb ik wel iets beters voor drquote:Op donderdag 21 november 2024 20:45 schreef maily het volgende:
[..]
help haar even een pilletje zoeken![]()
![]()
oeh @Lovelyquote:Op donderdag 21 november 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel iets beters voor dr![]()
Wil ik wel weten wat het is?quote:Op donderdag 21 november 2024 20:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel iets beters voor dr
Plak knuffelquote:Op donderdag 21 november 2024 20:48 schreef maily het volgende:
[..]
Het begint met een P en eindigt op een L
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje van JustinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Evenveel alsquote:Op donderdag 21 november 2024 20:50 schreef maily het volgende:
[..]
je hoeveelste is dat van vandaag?waarschijnlijk
![]()
![]()
weten jullie nog wat leuks wat op Netflix staat en ik echt ff nog moet zien?Do what you love, love what you do!![]()
Ja. Dat is jammer. Beter niet meer doen.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:27 schreef kree het volgende:
[..]
ik eet best vaak restjes, die sushi kon ik al merken niet meer te doen na invriezen. wel beetje zonden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Onverwachts vandaag al Duitsland geweestThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Verkeerde afslag genomen?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onverwachts vandaag al Duitsland geweest![]()
![]()
Met de Peukenbus?quote:Op donderdag 21 november 2024 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Onverwachts vandaag al Duitsland geweest![]()
quote:Hey skattiesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee chauffeur moest morgen onverwacht werken hij wou eerst pas volgende week gaan maar zaten al zonder broodbeleg etc dus vandaag nog snel gegaan december kan hij niet dus maar extra extra shag ingeslagen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee chauffeur moest morgen onverwacht werken hij wou eerst pas volgende week gaan maar zaten al zonder broodbeleg etc dus vandaag nog snel gegaan december kan hij niet dus maar extra extra shag ingeslagen.![]()
![]()
Mooi, kan je er weer even tegenaanquote:Op donderdag 21 november 2024 21:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee chauffeur moest morgen onverwacht werken hij wou eerst pas volgende week gaan maar zaten al zonder broodbeleg etc dus vandaag nog snel gegaan december kan hij niet dus maar extra extra shag ingeslagen.![]()
quote:ze durft wel he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeiequote:Op donderdag 21 november 2024 21:13 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
We spanken het topic dicht!Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: