SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met leren autostoelen is stoelverwarming wel zo prettig, ja.
En het warmt snel op, dus als je helemaal verkleumd instapt na het ijskrabben, kun je weer opwarmen voor de kachel een keer op temperatuur is.![]()
Wat een boel puntjes zeg
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Jawel, geef maar.quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar sowieso hapert de boel hier een beetje.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jij hapert zelf ook nog een beetje?quote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar sowieso hapert de boel hier een beetje.![]()
![]()
Vast sneeuw in de kabelsquote:Op donderdag 21 november 2024 18:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat het aan mij lag. Maar sowieso hapert de boel hier een beetje.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Blijkbaarquote:Op donderdag 21 november 2024 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt een sneeuwbolker boven je huis?![]()
![]()
Ik zag vandaag alleen zeer lokaal een flinterdun laagje sneeuw.....maar heb meerdere auto's gezien met volledig of half besneeuwde kentekenplaten.quote:![]()
![]()
Ja, dat ook. Dus de apparatuur past zich aanquote:Op donderdag 21 november 2024 18:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hapert zelf ook nog een beetje?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, zoiets. Hier ligt de hele dag al sneeuw, nu ook nog op daken van auto's enzo.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dan hebben de auto's op plekken gestaan waar net wat meer is gevallenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zag vandaag alleen zeer lokaal een flinterdun laagje sneeuw.....maar heb meerdere auto's gezien met volledig of half besneeuwde kentekenplaten.
Begon vanmiddag ineens te sneeuwen, soms ook dikke vlokkenquote:Op donderdag 21 november 2024 18:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Hier ligt de hele dag al sneeuw, nu ook nog op daken van auto's enzo.
quote:Op donderdag 21 november 2024 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Anders kan hij je wel met z'n sneeuwballen aaien?
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: