SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Had weer niet door dat topic dicht was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
dacht ik alquote:Op donderdag 21 november 2024 12:01 schreef Dotteke het volgende:
Had weer niet door dat topic dicht was
quote:
De afdeling Facilitair is alweer onderweg met de ontstopper.quote:Op donderdag 21 november 2024 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
Riolering van werk ff gebolktAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Goed bezig, ik ga na de pauze weer eventjes zittenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:07 schreef hemarookworst het volgende:
Riolering van werk ff gebolkt![]()
Mijn geheugen soms ook. Ik dacht wat ruik ik toch? Heb ik net brood in de broodrooster gedaan
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Dementie?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn geheugen soms ook. Ik dacht wat ruik ik toch? Heb ik net brood in de broodrooster gedaanUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee dat nou ook weer niet. Slecht werkgeheugenquote:Trotste mama van Ambar
Even je RAM vervangenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet. Slecht werkgeheugenUw ADH vitamine Worst
Ik heb weer een noodle soeppie. Ben weer met Mini-ToT z'n slaapkamer bezig; andere lamp daar en wat spulletjes aan de muren ophangen.![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Zei er iemand bolletj[ afbeelding ]es slikken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo, alle vergaderingen van vandaag weer gehad, nu kan ik bolken!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 12:26 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, alle vergaderingen van vandaag weer gehad, nu kan ik bolken!Woei!
![]()
![]()
Zo, alle vergaderingen van vandaag weer gehad, nu kan ik bolken!![]()
![]()
Zo, alle vergaderingen van vandaag weer gehad, nu kan ik bolken!![]()
![]()
Het ga u goedquote:![]()
Volgens mij kom je wat te kort de laatste tijdquote:Op donderdag 21 november 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ff wat laten slikken!
Neuh, ik meen me te herinneren dat ik er wel eentje heb!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je je reservewiel al gecheckt?
Ben nu met Mini-ToT's kamer bezig!![]()
![]()
Tijd voor een sokquote:Op donderdag 21 november 2024 12:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal jou eens ff wat laten slikken!![]()
![]()
Hell yeah!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kom je wat te kort de laatste tijd![]()
![]()
Straks weer mijn leukste bezigheid ever doen: ikea bellenTrotste mama van Ambar
Ah, lekker klussen!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ik meen me te herinneren dat ik er wel eentje heb!
Ben nu met Mini-ToT's kamer bezig!
Gordijntjes nog, of alweer iets anders?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Ik moet even nadenken wat ik van die variant van mn naam vindquote:
Verder wel eens met het bericht natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegt me nietsquote:Op donderdag 21 november 2024 12:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kijk Alex Cross. Hottie hoorCause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh, heb je vrij, of ben je ziek?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuwe serie op Amazon Prime
Of gewoon thuis aan het "werken"?
Lunchquote:Op donderdag 21 november 2024 12:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, heb je vrij, of ben je ziek?
Of gewoon thuis aan het "werken"?Trotste mama van Ambar
Kun je niet iemand anders laten bellen?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Straks weer mijn leukste bezigheid ever doen: ikea bellen![]()
Doe een suggestie wie die iemand anders moet zijn? en waarom moet er iemand anders bellen?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Kun je niet iemand anders laten bellen?Trotste mama van Ambar
@JustinKquote:Op donderdag 21 november 2024 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe een suggestie wie die iemand anders moet zijn?
@hemarookworst
![]()
![]()
En waarom moet er iemand anders bellen?quote:Trotste mama van Ambar
Ah ja, dat doe ik ook wel eens als ik thuis werk, serietje kijken tijdens de lunchquote:
Delegeren?quote:Op donderdag 21 november 2024 12:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En waarom moet er iemand anders bellen?![]()
Het is toch mijn lade? Kan ik boos wordenTrotste mama van Ambar
Ik was ook vergeten dat ik de wasmachine aan had gezetTrotste mama van Ambar
Ik ben nog aan het experimenterenquote:Op donderdag 21 november 2024 12:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik moet even nadenken wat ik van die variant van mn naam vind
Verder wel eens met het bericht natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ze in de wasmachinequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Kookplaat nog niet terug.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oepsquote:Op donderdag 21 november 2024 13:17 schreef greysbones het volgende:
Maily heeft de kookplaat van Mikey![]()
![]()
Als ik nou naar Coolblue bel en jij naar ikea?Trotste mama van Ambar
2 rekjes voor prullaria en snuisterijen, en een groot prikbord met zijn werkstukjes van school!quote:Op donderdag 21 november 2024 12:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, lekker klussen!
Gordijntjes nog, of alweer iets anders?![]()
![]()
Ah, ik ben benieuwd wat het morgen gaat zijn.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het experimenteren
Niets mis met een beetje experimenteren
Slaap lekker
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik accepteer deze bolk als ware het mijn eigen![]()
![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
![]()
![]()
Ik wil zijn bed nog naar zolder brengen maar dat ding is loodzwaar en ik weet ook niet of hij die draai wel gaat redden.![]()
Geen idee, die inschatting kan je het beste zelf maken.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
Ik wil zijn bed nog naar zolder brengen maar dat ding is loodzwaar en ik weet ook niet of hij die draai wel gaat redden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan dat niet in delen?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:38 schreef ToT het volgende:
Ik wil zijn bed nog naar zolder brengen maar dat ding is loodzwaar en ik weet ook niet of hij die draai wel gaat redden.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Deze heeft een elektrisch verstelbare lattenbodem die volgens mij niet uit elkaar te halen valt. Ik ga binnenkort ff kijken wat mogelijk is en anders slinger ik 'm de weggeefhoek op.quote:![]()
Ga maar lekker zuigenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:40 schreef greysbones het volgende:
Bolk Dot
en stofzuigen
ik heb strooommmmm
Sleursequote:![]()
Ben toch zo blij dat ik daar van af ben, dat geklepper naar school iedere dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Autofellatio?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Daar denk jij dan gelijk weer aan he.quote:
Nee gewoon stofstofzuigen
Ik weet niet of hij daar stoffig is...quote:Op donderdag 21 november 2024 13:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar denk jij dan gelijk weer aan he.
Nee gewoon stofstofzuigen
I'm surrounded by morons!
een puntje eraan?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 21 november 2024 13:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij daar stoffig is...![]()
bolkjeI'm surrounded by morons!
JK bolkI'm surrounded by morons!
Ugh ik moet eigenlijk nog een keer naar de kapperTrotste mama van Ambar
Nog een keer?quote:Op donderdag 21 november 2024 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ugh ik moet eigenlijk nog een keer naar de kapperI'm surrounded by morons!
Ja dat haar blijft maar groeien. Denk je 2 jaar geleden het gehad te hebben moet je toch weer.quote:Trotste mama van Ambar
Ja mijn neef al laten bellen vandaag.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan zou ik toch eens ietwat boos wordenHaha hopelijk werkt die wel goed.quote:Op donderdag 21 november 2024 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ze hebben er hier een gebracht vanmorgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je blijft bezig...quote:Op donderdag 21 november 2024 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dat haar blijft maar groeien. Denk je 2 jaar geleden het gehad te hebben moet je toch weer.I'm surrounded by morons!
Weer lekker viben op het wachtmuziekje van ikeaTrotste mama van Ambar
Ja K-Liber lijkt me niet echt de meest ideale wachtmuziekUw ADH vitamine Worst
VibenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat weet ik morgenquote:Op donderdag 21 november 2024 13:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja mijn neef al laten bellen vandaag.
[..]
Haha hopelijk werkt die wel goed.![]()
![]()
Oke wtf, heeft er iemand allemaal eten/stukken groente in de gootsteen gegooid en dan is afvoer helemaal verstopt
Uw ADH vitamine Worst
Is je werk een studentenhuis ofzo?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Oke wtf, heeft er iemand allemaal eten/stukken groente in de gootsteen gegooid en dan is afvoer helemaal verstoptTrotste mama van Ambar
Nee vandaar een wtfquote:Op donderdag 21 november 2024 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is je werk een studentenhuis ofzo?Uw ADH vitamine Worst
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3510 / +148 / +90 / 7773 / 8662
2. Dr.Mikey / 1128 / +32 / +65 / 1115 / 1591
3. KillemWieft / 969 / +66 / +27 / 381 / 716
4. AardappelSchotel / 621 / +47 / +2 / 2192 / 2579
5. ToT / 610 / +18 / +2 / 2882 / 3261
6. Lovely / 512 / +37 / +11 / 2360 / 2714
7. mario390 / 484 / +22 / +96 / 174 / 325
8. Rob / 447 / +3 / +1 / 354 / 468
9. Pinnenmutske / 433 / +42 / +13 / 1199 / 1553
10. kree / 399 / +56 / +0 / 698 / 911
11. hemarookworst / 385 / +5 / +26 / 868 / 1124
12. HappyCharly / 350 / +20 / +3 / 1045 / 1243
13. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
14. loveyoulongtime / 318 / +13 / +2 / 1286 / 1481
15. devzero / 297 / +6 / +0 / 501 / 638
16. gebrokenglas / 262 / +23 / +8 / 1613 / 1845
17. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
18. greysbones / 220 / +22 / +68 / 1561 / 1682
19. sp3c / 213 / +1 / +12 / 456 / 573
20. mascara-klodder / 207 / +3 / +16 / 403 / 522SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 14:30 schreef Monitor het volgende:
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-11-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3510 / +148 / +90 / 7773 / 8662
2. Dr.Mikey / 1128 / +32 / +65 / 1115 / 1591
3. KillemWieft / 969 / +66 / +27 / 381 / 716
4. AardappelSchotel / 621 / +47 / +2 / 2192 / 2579
5. ToT / 610 / +18 / +2 / 2882 / 3261
6. Lovely / 512 / +37 / +11 / 2360 / 2714
7. mario390 / 484 / +22 / +96 / 174 / 325
8. Rob / 447 / +3 / +1 / 354 / 468
9. Pinnenmutske / 433 / +42 / +13 / 1199 / 1553
10. kree / 399 / +56 / +0 / 698 / 911
11. hemarookworst / 385 / +5 / +26 / 868 / 1124
12. HappyCharly / 350 / +20 / +3 / 1045 / 1243
13. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
14. loveyoulongtime / 318 / +13 / +2 / 1286 / 1481
15. devzero / 297 / +6 / +0 / 501 / 638
16. gebrokenglas / 262 / +23 / +8 / 1613 / 1845
17. Bally-b / 229 / +0 / +0 / 59 / 92
18. greysbones / 220 / +22 / +68 / 1561 / 1682
19. sp3c / 213 / +1 / +12 / 456 / 573
20. mascara-klodder / 207 / +3 / +16 / 403 / 522SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trotste mama van Ambar
Een keer raden wie er dit weekend toch weer naar Ikea gaan?Trotste mama van Ambar
Een lade omruilenquote:Op donderdag 21 november 2024 14:53 schreef Lovely het volgende:
Maar wat ga je bij de ikea doen van t weekend?Trotste mama van Ambar
Ah ok.. ja als je hem weer laat bezorgen.. is de kans dat die ook weer beschadigd is 60%quote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat zei ik ook en dan moet je weer een week wachten. Ben het wel zatquote:Op donderdag 21 november 2024 14:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. ja als je hem weer laat bezorgen.. is de kans dat die ook weer beschadigd is 60%Trotste mama van Ambar
Waarom is het een vandaag zo rustig op kantoor en vorige week donderdag zo teringdruk?
Dikke ruft gelaten zonder slachtoffersUw ADH vitamine Worst
Mensen verwachten slecht weer?quote:Op donderdag 21 november 2024 14:57 schreef hemarookworst het volgende:
Waarom is het een vandaag zo rustig op kantoor en vorige week donderdag zo teringdruk?
Dikke ruft gelaten zonder slachtoffersTrotste mama van Ambar
Je wilt de kast gewoon klaar hebben etcquote:Op donderdag 21 november 2024 14:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei ik ook en dan moet je weer een week wachten. Ben het wel zat"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En tevens een goed excuus, want ik had eigenlijk nog wel meer dat eigenlijk terug moest en we er nog niet aan toe waren gekomen omdat we nog geen andere reden haddenquote:Op donderdag 21 november 2024 14:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wilt de kast gewoon klaar hebben etcTrotste mama van Ambar
En ook weer nieuwe spulletjes meenemen?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En tevens een goed excuus, want ik had eigenlijk nog wel meer dat eigenlijk terug moest en we er nog niet aan toe waren gekomen omdat we nog geen andere reden hadden
Ja ik was bij de vorige bestelling toch wat vergetenquote:Op donderdag 21 november 2024 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
En ook weer nieuwe spulletjes meenemen?
Trotste mama van Ambar
Ik heb ook een puntquote:Op donderdag 21 november 2024 15:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Of gewoon zo zuigen, zonder punt![]()
De chauffeur wil wel altijd taart of zweedse balletjesTrotste mama van Ambar
Zo, Mini is bij het nieuwste lid van zijn harem aan het spelen.
Die was laatst ook hier, en nu is hij dus daar.![]()
Harem wordt steeds groter of valt het mee?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
Zo, Mini is bij het nieuwste lid van zijn harem aan het spelen.
Die was laatst ook hier, en nu is hij dus daar.
Whehehe nou een flink deel van de harem is vrij inactief geworden, zeker nu een deel ervan naar de bovenbouw is gegaan.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Harem wordt steeds groter of valt het mee?![]()
![]()
Hij heeft gisteren trouwens voor de allereerste keer ooit een speelkameraadje mee naar huis genomen; het zijn normaal altijd (blonde) dames.![]()
![]()
Ah, maar in de pauzes ziet hij hun toch nog welquote:Op donderdag 21 november 2024 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe nou een flink deel van de harem is vrij inactief geworden, zeker nu een deel ervan naar de bovenbouw is gegaan."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jawel!quote:Op donderdag 21 november 2024 15:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, maar in de pauzes ziet hij hun toch nog wel![]()
![]()
OllekeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ookquote:Op donderdag 21 november 2024 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je iemand anders was
quote:Op donderdag 21 november 2024 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Okee, die viel tegen.
1 van mijn favoriete Youtubers werd er helemaal emotioneel van, maar de AI die er voor gebruikt is staat duidelijk nog in de kinderschoenen wat het allemaal erg nep laat over komen.
Ook het onnatuurlijke gebrek aan praten maakt het dat het allemaal erg gekunsteld over komt.
Wel mooi dat ze zoiets gedaan hebben, maar het eindresultaat vind ik erg tegenvallen.![]()
Ik heb wel trek, telt dat ook?quote:Op donderdag 21 november 2024 15:48 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga deze ff kijken, er waren her toch meer liefhebbers van Star Trek?Uw ADH vitamine Worst
Ik ook.quote:Op donderdag 21 november 2024 15:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik heb wel trek, telt dat ook?![]()
![]()
You are someone elsequote:Op donderdag 21 november 2024 15:50 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
I am still right here
![]()
![]()
Halloquote:
hallo
hallo
Hallo
hallo
hallo
Hallo
hallo
hallo
Hallo
hallo
halloThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:23 schreef ToT het volgende:
Ow Mini-ToT wordt zo zelfs netjes thuis gebracht!![]()
![]()
Hopelijk een leuke moederquote:Op donderdag 21 november 2024 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de moeder van dat meisje moet toch hier in de stad zijn.![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe zeker!
En haar man is ook tof!![]()
![]()
Ik heb al een leuk idee voor een paintje, maar dat moet wachten tot Mini-ToT thuis en naar bed is!quote:![]()
![]()
ToT! En anderenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ah, er komt een NSFWquote:Op donderdag 21 november 2024 16:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb al een leuk idee voor een paintje, maar dat moet wachten tot Mini-ToT thuis en naar bed is!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Not Suitable For Work.quote:
Maw: don't let your boss walk by als je het plaatje op je beeldscherm hebt staan.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar waaromquote:Op donderdag 21 november 2024 17:25 schreef mascara-klodder het volgende:
Zou dit werken of is het een leugen?
[ link | afbeelding ]![]()
mascara wil er graag warmpjes bij zitten
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat is alleen de eerste paar secondenquote:Op donderdag 21 november 2024 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat het koud is op het toilet.![]()
![]()
Omg omg omg, als ik bij stiefmoeder in de auto zit in de winter dan kus ik die stoelverwarming gewoon bijna. Wat een heerlijke luxequote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
Net als stoelverwarming... Meest onzinnige uitvinding die er is![]()
![]()
Heb liever een koude stoelquote:Op donderdag 21 november 2024 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omg omg omg, als ik bij stiefmoeder in de auto zit in de winter dan kus ik die stoelverwarming gewoon bijna. Wat een heerlijke luxe![]()
![]()
Omdat je het zelf niet hebt zekerquote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
Net als stoelverwarming... Meest onzinnige uitvinding die er is
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar ik wil het ook nietquote:Op donderdag 21 november 2024 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet hebt zeker![]()
![]()
Je weet niet wat je mist...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Neem anders deze:quote:Op donderdag 21 november 2024 17:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat het koud is op het toilet.![]()
![]()
Dit soort uitvindingen zijn gewoon briljant. Of je ze nu wel of niet onzinnig vindtquote:Op donderdag 21 november 2024 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat je het zelf niet hebt zeker![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: