Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Leisure en event managementquote:Op woensdag 20 november 2024 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
Vincentballetje heeft 4 jaawwrrjj in mompelmompelmanagement gestudeerrwwjjjtt
Hij wacht tot Brijan zich aanbiedquote:Op woensdag 20 november 2024 19:49 schreef Kissingbird het volgende:
Hij gaat niet meteen iemand trekken in het eerste uur
Ik ‘haat’ dat soort mensenquote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Paul gooit er meteen een goed plan in
Bijdehandje.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ‘haat’ dat soort mensen
Die meteen willen sturen en bepalen
Van vincentquote:Op woensdag 20 november 2024 19:51 schreef Kissingbird het volgende:
Da fuck die lippen zijn te dik opgespoten
Hij heeft wel een punt, altijd dat ge-race naar die tafels zonder de nieuwe een kans te geven vind ik ook niks.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ‘haat’ dat soort mensen
Die meteen willen sturen en bepalen
Je hebt er in feite niks aanquote:Op woensdag 20 november 2024 19:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, altijd dat ge-race naar die tafels zonder de nieuwe een kans te geven vind ik ook niks.
Maar inderdaad, dat moet ie niet constant moeten willen doen
Leukquote:Op woensdag 20 november 2024 19:56 schreef greysbones het volgende:
Dat gaat botsen Annet met die nieuwe gozer
jaaa ik kan dat ook niet meer loskoppelen danquote:Op woensdag 20 november 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Altijd mooi, als je eenmaal ziet dat iemand op iemand lijkt, zie je niks anders meer...
Gover Meit, Esther en Jorrit inda house!
ja, die, kon niet op zijn naam komen.quote:Op woensdag 20 november 2024 19:55 schreef Kissingbird het volgende:
vind hem echt op Stefano Keizer lijken (alter ego gover meit , kwam net niet op die naam)
Jason gaat naar huisquote:Op woensdag 20 november 2024 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ben je lekker mee als je bij Jason an Annet-niet terecht komt. De een doet geen opdrachten, de ander durft geen opdrachten en dan stemmen ze je waarschijnlijk met z'n twee aan het eind nog naar huis ook..
Kan ie alsnog een Wendy-tje doen en een ander naaien. Het is wel Jasonquote:
Ik zie hem er voor aanquote:Op woensdag 20 november 2024 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kan ie alsnog een Wendy-tje doen en een ander naaien. Het is wel Jason
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
El Che kan als ie zat is nog altijd bij El Morrie proberen
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
El Che kan als ie zat is nog altijd bij El Morrie proberen
Zegt ze ook al een poosquote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Floris de bokkenlul, Demi wilde wat anders zegt ie dan....
Maar dan brengt ie het alsof zij haar anders gewoon wilde houdenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zegt ze ook al een poos
Dat klopt wel
die kapster?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Dochtertje van 5?
Hoe oud is die dame ?
Misschien bij het zien van de nieuwen welquote:Op woensdag 20 november 2024 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar dan brengt ie het alsof zij haar anders gewoon wilde houden
Ja tochquote:Op woensdag 20 november 2024 20:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
die kapster?
had 20 jaar of zoiets die kapsalon
Schat haar eind 40? begin 50?
Ja hoorde je dat, hij wilde van haar af komt meer in de buurt.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Floris de bokkenlul, Demi wilde wat anders zegt ie dan....
Oh had KJ wat schreven al dan ookquote:Op woensdag 20 november 2024 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik had wel "hulp"van KJ's promo-info uit het vorige topic, maakt het wel makkelijker
Jepquote:Op woensdag 20 november 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Teamsenna hier, dat eeuwige gezeik erover komt me ook de strot uit.
Het verlossende antwoordquote:Op woensdag 20 november 2024 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nancy de kapster is 47 en komt uit Hellevoetsluis
Komt omdat ze pas 5 is dan hebben ze nog geen tijdsbesef aldus Nancyquote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef spapaars het volgende:
Als je voor maanden weggaat met een dochtertje van 5, ben je ook geen echte goede moeder.
Ahaaquote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Inderdaad 2de leg
2 andere dochters zijn het huis uit
Als ze 10/12 zijn was ze niet gegaanquote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt omdat ze pas 5 is dan hebben ze nog geen tijdsbesef aldus Nancy
ja da fuck die logica?quote:Op woensdag 20 november 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze 10/12 zijn was ze niet gegaan
Ze lult lekker naar haar hand.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
D'r andere 2 dochters zijn het huis uit, dus die laatste mag het lekker uitzoeken thuis, Mama wil eruitquote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje het lijkt wel of die neus groeit..... of ik let er te veel op
Zit een magneet in.. mijn ogen werden er ook heen gezogenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
En dan vraagt Floris aan een andere groep of hij hun oven mag gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
Het wordt een kleuterschool![]()
Wie de meeste pepernoten bakt
Snel alles weggrissen en graaien
Er zijn er maar 2quote:Op woensdag 20 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan vraagt Floris aan een andere groep of hij hun oven mag gebruiken.
Imanuelle Grives?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De donkere dame heeft een bekend gezicht
Dat klopt wel aardig hoor, kinderen van die leeftijd hebben echt geen tijdsbesef, die tweeling van mij kun je qua tijd alles wijsmaken, maar wanneer je nog maar net in de auto zit, dan al vragen of we er bijna zijn en ze zitten al zo lang( amper 10 minuten).quote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kinderen beseffen echt wel dat mama al heel lang weg isquote:Op woensdag 20 november 2024 22:49 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dat klopt wel aardig hoor, kinderen van die leeftijd hebben echt geen tijdsbesef, die tweeling van mij kun je qua tijd alles wijsmaken, maar wanneer je nog maar net in de auto zit, dan al vragen of we er bijna zijn en ze zitten al zo lang( amper 10 minuten).
Of iets wat heel erg lang geleden gebeurd is en dus niet meer over gepraat hoeft te worden aldus hun terwijl het om 2 dagen terug gaat..
Maar in haar geval zou ik het nooit doen, want naast dat ze geen tijdsbesef hebben, hebben kids van die leeftijd je echt wel hard nodig hoor bij van alles.
Rami wordt een beetje irritant.
Annet eigenlijk alles wat negatief over is gezegd, zat ik mee te knikken van ja dat klopt.
Jason zijn laatste maand, blijheid.
Ze is hertrouwd met haar ex man dus ik denk als bekroning op de hernieuwde liefdequote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Inderdaad 2de leg
2 andere dochters zijn het huis uit
Misschien loopt ze te liegen? .. 😉quote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Vreselijk stelquote:Op woensdag 20 november 2024 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:
De Senna&Floris verhaallijn komt m'n strot uit, maar ik vrees dat de febo daar zich nog meer op gaat focussen deze cyclus. Ook snap ik echt niet waarom Demi bij El Che in een bondje gaat, die gaat een zware cyclus tegemoet. Vincent vind ik wel droog, maar ik kijk nu al uit naar de nieuwe van de volgende cyclus.
Ja absoluut dat is zeker zo.. misschien juist dat wel ..als de kids op school hebben gezeten en ik ze ophaal is het al, mama ik heb je zoooo lang niet gezien. Daarom zou ik ook nooit aan zon programma mee doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinderen beseffen echt wel dat mama al heel lang weg is
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .quote:
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .
En waarom el che en Demi nu samen in een bondje zitten is mij ook een raadsel..ze weet dat hij gek op haar is , denkt ze dan niet verder dan haar neus lang is ?
Ik vrees dat El Che nu echt 24/7 haar schaduw gaat worden, in het haaienbondje had ze af en toe nog rust door op het bondje te focussen met opdrachten, nu is ze nergens meer veilig.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .
En waarom el che en Demi nu samen in een bondje zitten is mij ook een raadsel..ze weet dat hij gek op haar is , denkt ze dan niet verder dan haar neus lang is ?
47quote:Op woensdag 20 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Dochtertje van 5?
Hoe oud is die dame ?
Ze was anders gewipt (haha) maar beetje meeplakken met Elsje en je gaat iig niet haar huis gestuurd worden.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vrees dat El Che nu echt 24/7 haar schaduw gaat worden, in het haaienbondje had ze af en toe nog rust door op het bondje te focussen met opdrachten, nu is ze nergens meer veilig.
Dat sloeg ook nergens op idd.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:17 schreef Cirilico het volgende:
Wie moest nou die persoon voorstellen met zogenaamd een "Afrikaans spraakgebrek" en "onverstaanbaar Nigeriaans gebrabbel"?Ik heb alleen maar mensen gezien die keurig Nederlands spreken. Beter dan een Sam of die ene van de McDonald's filmpjes.
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien moet Prins Lul Gert-Jan even komen laten zien hoe het moetIk zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosSPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzoquote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosnog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
OG TV maakster Morrie tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosnog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
Ohja,van die opdracht van EJVJL die niet kon, karretje 180 graden draaien tussen de pilonnenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzo
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja,van die opdracht van EJVJL die niet kon, karretje 180 graden draaien tussen de pilonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]360 zelfs haha!
Ja mooi was dat.. het Niet te winnen fuckje van de regieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, hoewel hij nog ruimte had kunnen maken door meteen 1 bal eraf te kegelen, die 'joker' had hij nog. Maar zelfs dan een onmogelijke opdracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja mooi was dat.. het Niet te winnen fuckje van de regie
Het zal wel een parcourtje worden, of ringsteken/gooien.. alles kan. interieur slopenquote:Op donderdag 21 november 2024 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel hij nog ruimte had kunnen maken door meteen 1 bal eraf te kegelen, die 'joker' had hij nog. Maar zelfs dan een onmogelijke opdracht.
Ben wel benieuwd wat ze er nu mee gaan doen.
Inderdaad, exterieur kreeg al een beurt van die tweequote:Op donderdag 21 november 2024 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel een parcourtje worden, of ringsteken/gooien.. alles kan. interieur slopen
in een vierkant van 170x170cm keren, zonder over de buitenlijn te komenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzo
Rami zei dat toch net ?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Weer dat verschuilen achter dat 'meer van zichzelf willen laten zien', ze wilde haar sowieso kwijt.
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
Annet![]()
Ik wist er zoveel
Bij vraag 1 eruit
Als Floris niet zo achterlijk zou doenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Over Annet heeft Floris wel 100% gelijk
Ik hoorde Pres net ook al LEKKUUURR skreewequote:Op donderdag 21 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Floris niet zo achterlijk zou doen
Zou hij een stuk beter te pruimen zijn
Het klopt niet bij haar gezicht, ook fillers in de lippen zo te zien terwijl haar type dat helemaal niet nodig heeft.quote:
Ja maar ze wist wel allesquote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Over Annet heeft Floris wel 100% gelijk
Dat geldt voor velen daar (hier thuis ook voor mijquote:Op donderdag 21 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Floris niet zo achterlijk zou doen
Zou hij een stuk beter te pruimen zijn
Tis wel een pepernoot van eigen deegquote:Op donderdag 21 november 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou de hele boel leegtrekken, klaar er mee
gadverdamme
gezelligquote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Pepernoten rollen in donker
[ afbeelding ]
Wordt 'n beetje moe van die 2, en we moeten nog minimaal 5 weken naar ze glurenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Senna lekker aan het vingeren in donker.. maar ze hebben(nog steeds) nix hoor![]()
[ afbeelding ]
Sen vroeg net al of ze haar al spuugzat zijn.. ze doet het eromquote:Op donderdag 21 november 2024 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt 'n beetje moe van die 2, en we moeten nog minimaal 5 weken naar ze gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |