Zit een magneet in.. mijn ogen werden er ook heen gezogenquote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje het lijkt wel of die neus groeit..... of ik let er te veel op
En dan vraagt Floris aan een andere groep of hij hun oven mag gebruiken.quote:Op woensdag 20 november 2024 20:31 schreef greysbones het volgende:
Het wordt een kleuterschool![]()
Wie de meeste pepernoten bakt
Snel alles weggrissen en graaien
Er zijn er maar 2quote:Op woensdag 20 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan vraagt Floris aan een andere groep of hij hun oven mag gebruiken.
Imanuelle Grives?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De donkere dame heeft een bekend gezicht
Dat klopt wel aardig hoor, kinderen van die leeftijd hebben echt geen tijdsbesef, die tweeling van mij kun je qua tijd alles wijsmaken, maar wanneer je nog maar net in de auto zit, dan al vragen of we er bijna zijn en ze zitten al zo lang( amper 10 minuten).quote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Komt omdat ze pas 5 is dan hebben ze nog geen tijdsbesef aldus Nancy
Kinderen beseffen echt wel dat mama al heel lang weg isquote:Op woensdag 20 november 2024 22:49 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Dat klopt wel aardig hoor, kinderen van die leeftijd hebben echt geen tijdsbesef, die tweeling van mij kun je qua tijd alles wijsmaken, maar wanneer je nog maar net in de auto zit, dan al vragen of we er bijna zijn en ze zitten al zo lang( amper 10 minuten).
Of iets wat heel erg lang geleden gebeurd is en dus niet meer over gepraat hoeft te worden aldus hun terwijl het om 2 dagen terug gaat..
Maar in haar geval zou ik het nooit doen, want naast dat ze geen tijdsbesef hebben, hebben kids van die leeftijd je echt wel hard nodig hoor bij van alles.
Rami wordt een beetje irritant.
Annet eigenlijk alles wat negatief over is gezegd, zat ik mee te knikken van ja dat klopt.
Jason zijn laatste maand, blijheid.
Ze is hertrouwd met haar ex man dus ik denk als bekroning op de hernieuwde liefdequote:Op woensdag 20 november 2024 20:27 schreef greysbones het volgende:
Inderdaad 2de leg
2 andere dochters zijn het huis uit
Misschien loopt ze te liegen? .. 😉quote:Op woensdag 20 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jeetje het lijkt wel of die neus groeit..... of ik let er te veel op
Vreselijk stelquote:Op woensdag 20 november 2024 23:50 schreef MacDeMarco het volgende:
De Senna&Floris verhaallijn komt m'n strot uit, maar ik vrees dat de febo daar zich nog meer op gaat focussen deze cyclus. Ook snap ik echt niet waarom Demi bij El Che in een bondje gaat, die gaat een zware cyclus tegemoet. Vincent vind ik wel droog, maar ik kijk nu al uit naar de nieuwe van de volgende cyclus.
Ja absoluut dat is zeker zo.. misschien juist dat wel ..als de kids op school hebben gezeten en ik ze ophaal is het al, mama ik heb je zoooo lang niet gezien. Daarom zou ik ook nooit aan zon programma mee doen.quote:Op woensdag 20 november 2024 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kinderen beseffen echt wel dat mama al heel lang weg is
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .quote:
Snap ik ook nietquote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .
En waarom el che en Demi nu samen in een bondje zitten is mij ook een raadsel..ze weet dat hij gek op haar is , denkt ze dan niet verder dan haar neus lang is ?
Ik vrees dat El Che nu echt 24/7 haar schaduw gaat worden, in het haaienbondje had ze af en toe nog rust door op het bondje te focussen met opdrachten, nu is ze nergens meer veilig.quote:Op donderdag 21 november 2024 10:28 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Ja die Senna en Floris, die gaan nog wel verder hoor, komt mij ook echt de strot uit .
En waarom el che en Demi nu samen in een bondje zitten is mij ook een raadsel..ze weet dat hij gek op haar is , denkt ze dan niet verder dan haar neus lang is ?
47quote:Op woensdag 20 november 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
Dochtertje van 5?
Hoe oud is die dame ?
Ze was anders gewipt (haha) maar beetje meeplakken met Elsje en je gaat iig niet haar huis gestuurd worden.quote:Op donderdag 21 november 2024 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik vrees dat El Che nu echt 24/7 haar schaduw gaat worden, in het haaienbondje had ze af en toe nog rust door op het bondje te focussen met opdrachten, nu is ze nergens meer veilig.
Dat sloeg ook nergens op idd.quote:Op donderdag 21 november 2024 14:17 schreef Cirilico het volgende:
Wie moest nou die persoon voorstellen met zogenaamd een "Afrikaans spraakgebrek" en "onverstaanbaar Nigeriaans gebrabbel"?Ik heb alleen maar mensen gezien die keurig Nederlands spreken. Beter dan een Sam of die ene van de McDonald's filmpjes.
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 21 november 2024 16:52 schreef KinKiJan het volgende:
Misschien moet Prins Lul Gert-Jan even komen laten zien hoe het moetIk zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosSPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzoquote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosnog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
OG TV maakster Morrie tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zie toch duidelijk dat die relbak Moriaatje doelbewust aan het stuur trekt voor het maken van de grootste chaosnog los van de vraag wat moeten ze daar met een karretje
Ohja,van die opdracht van EJVJL die niet kon, karretje 180 graden draaien tussen de pilonnenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzo
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja,van die opdracht van EJVJL die niet kon, karretje 180 graden draaien tussen de pilonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 21 november 2024 17:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]360 zelfs haha!
Ja mooi was dat.. het Niet te winnen fuckje van de regieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inderdaad, hoewel hij nog ruimte had kunnen maken door meteen 1 bal eraf te kegelen, die 'joker' had hij nog. Maar zelfs dan een onmogelijke opdracht.quote:Op donderdag 21 november 2024 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja mooi was dat.. het Niet te winnen fuckje van de regie
Het zal wel een parcourtje worden, of ringsteken/gooien.. alles kan. interieur slopenquote:Op donderdag 21 november 2024 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, hoewel hij nog ruimte had kunnen maken door meteen 1 bal eraf te kegelen, die 'joker' had hij nog. Maar zelfs dan een onmogelijke opdracht.
Ben wel benieuwd wat ze er nu mee gaan doen.
Inderdaad, exterieur kreeg al een beurt van die tweequote:Op donderdag 21 november 2024 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zal wel een parcourtje worden, of ringsteken/gooien.. alles kan. interieur slopen
in een vierkant van 170x170cm keren, zonder over de buitenlijn te komenquote:Op donderdag 21 november 2024 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik gok gewoon weer keren in een vakje ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |