SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, SylviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenThinking is difficult, that’s why most people judge
Hij gaf netjes alle credits aan demiquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:11 schreef KinKiJan het volgende:
Geloof dat ik zojuist het record muteknop drukken verbroken heb... Oh Yeah!
Ja, anders had ie 'r eruit gebonjourd, netjes van 'mquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij gaf netjes alle credits aan demi
Dacht dat de TT spoiler vrij moest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
@:Chanel5
Als je een andere TT wilt
Maar het duurde even
Prima hoor, ik kijk nu wat anders.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:09 schreef greysbones het volgende:
@:Chanel5
Als je een andere TT wilt
Maar het duurde even
Was niet als spoiler bedoeltquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht dat de TT spoiler vrij moest.
Het is op tv. Dus geen spoiler. Spoiler is het pas als iemand iets eerder post dan dat het op tv is geweestquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Was niet als spoiler bedoelt
Als hij anders moet mag @:Dotteke hem aanpassen
Hij was 1x stil. hij kon Grovert horen kwaken via de muurquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jezus Floortje neem ff 'n pilletje ofzo
Het is meer dat er iemand later pas kijkt, en dan zie je de TT in je topic lijst staan, is altijd zo geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op tv. Dus geen spoiler. Spoiler is het pas als iemand iets eerder post dan dat het op tv is geweest
Zelfde Fritsie!quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Was weer gezellig, fijn weekend.all![]()
Jij ook Fritsiequote:Op vrijdag 15 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
Was bij BB al niet meer. Als het op tv is geweest dan mag het. De een kijkt een dag later de ander weer twee dagen.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is meer dat er iemand later pas kijkt, en dan zie je de TT in je topic lijst staan, is altijd zo geweest.
Je snapt toch wel dat als iemand een dag later kijkt en dan de TT op fok ziet dat het dan een spoiler is. Deze discussie hebben we idd al eerder gehad, en ik ben het niet met je eens. Geldt voor veel topics op fok ook in TV.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was bij BB al niet meer. Als het op tv is geweest dan mag het. De een kijkt een dag later de ander weer twee dagen.
Tuurlijk wel. Ik lees een topic bewust niet als ik het programma nog niet heb gezien. Maar dan krijg ik dus wel de info door de TT.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:49 schreef spapaars het volgende:
Voor degenen die de uitzending later willen bekijken: het is allemaal te veel informatie, daar kun je geen rekening mee houden.
Ik ben alweer drie namen vergeten.quote:
Haha! Rob, Chi, Johan en Bruce, zal het er ook even bijzetten in de postquote:
Bruce wist ik idd nog welquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Rob, Chi, Johan en Bruce, zal het er ook even bijzetten in de post
Ik was Chi ook helemaal kwijt. Toch die reli met dat kruis getatoeëerd op haar onderarm? Ik herken die types eigenlijk beter aan hun tatoeages dan aan naam of gezichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 21:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha! Rob, Chi, Johan en Bruce, zal het er ook even bijzetten in de post
Krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 15 november 2024 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is op tv. Dus geen spoiler. Spoiler is het pas als iemand iets eerder post dan dat het op tv is geweest
quote:Op zondag 17 november 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier gewoon onver de bondgenoten houden?
Ze zijn blijquote:
Prima maar ik ging nu twijfelen of ik iets nou gepost had of niet. 💀 Vrij random.quote:Op zondag 17 november 2024 11:06 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het hier gewoon onver de bondgenoten houden?
Ik heb niet zo veel met Albert eerlijk gezegd.quote:Op zondag 17 november 2024 13:46 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Prima maar ik ging nu twijfelen of ik iets nou gepost had of niet. 💀 Vrij random.
Maar over de Bondgenoten dus, jammer dat nu sowieso een team in de finale staat dat ik het niet gun. Ik zie dan het liefste toch Albert met het geld naar huis gaan. Maar ja, Albert in de finale betekent ook Floris in de finale met een goeie kans dat hij wint.
Ik ook niet echt veel met Albert. Maar hij stoort me het minst. En ik wil hem stiekem eruit hebben omdat ik inderdaad niks met hem heb.quote:Op zondag 17 november 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel met Albert eerlijk gezegd.
Mij maakt het momenteel niet uit wie er uit gaat of wie wint.
Ik had het serena echt gegund.
Maar verder maakt het mij niet zo uit eerlijk gezegd
quote:Op zondag 17 november 2024 13:54 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook niet echt veel met Albert. Maar hij stoort me het minst. En ik wil hem stiekem eruit hebben omdat ik inderdaad niks met hem heb.
Van de bondgenoten. Maar die foto zelf is geplaatst door een random treurwilg ..quote:
Haha ja, gezeik om niks. Sommigen doen alsof er een moord gepleegd is als iemand een scheetje richting hun favorietje gelaten heeftquote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Van dit gezeik wordt ik echt doodmoe van: https://lovereality.nl/gr(...)-sbs-moet-ingrijpen/![]()
gofferquote:Op maandag 18 november 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Staan al weer spoilers op twitter; foto van een oud-deelnemer met 'een huidige deelnemer'.
Lijkt een screenshot van facebook, dus als je geen spoilers wil, moet je niet op die socials zijn...
Snap dat ook niet, meestal zijn dat van die figuren die je normaal nooit ziet op die #, behalve als ze kunnen spoilerenquote:
El Kneus is al die aandacht niet eens waard.quote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Van dit gezeik wordt ik echt doodmoe van: https://lovereality.nl/gr(...)-sbs-moet-ingrijpen/![]()
Welnee, El Mol smult hiervan, gratis clickbaitkijkers en kijcijfers.. hoe meer er naar "buiten" komt hoe beter, de laatste gele kaart ligt alweer in de vergetelheidquote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Je hebt goed opgelet bij EJVJLquote:Op maandag 18 november 2024 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Andre Kuipers 203 dagen en 15 uur in de ruimte
Google is my best friendquote:Op maandag 18 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij EJVJL
Oké, ken ik niequote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Muziek op de achtergrond, van Game of Thrones
Als zij in beeld komt komen er ijsbloemen op mijn scherm....quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik denk dat ik te gevoelig ben voor dit spel![]()
En duwt Jason onder de bus, tja die had er niet veel moeite mee.quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik denk dat ik te gevoelig ben voor dit spel![]()
Wat een team pfffquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Mori met elche en demi
Dat wordt niks
Dat ook, in een bondje stappen met een stel oeiiiiquote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, das niet handig van Moraima, als het erop aan komt stemmen Sec en Demi-Sec elkaar toch niet naar huis.
quote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, das niet handig van Moraima, als het erop aan komt stemmen Sec en Demi-Sec elkaar toch niet naar huis.
Dat gaat alleen maar ellende geven die twee bij elkaar. Snap Demi echt niet, zou ver wegblijven bij die plakstift.quote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ook, in een bondje stappen met een stel oeiiii
Ja maar toch ook wat voordeel met spelletjes ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin stemming om te beslissen wie het eerste nummertje mag , zonder voorkennis blijft het gewoon gokken.
Ja, geef dan wat andere beelden, die zullen er zat zijn. Dat stemmen is sowieso niet meer dan zinloos ge-rek en aflevering vulling.quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin stemming om te beslissen wie het eerste nummertje mag , zonder voorkennis blijft het gewoon gokken.
Op Twitter: "Is Rocky met z'n muil in een bak suikerklontjes gevallen?"quote:
Nou ja iig mogen wel in zijn geheel de finale.quote:
Nog 2 maanden en hebben ze een complete maand overgeslagen.quote:
Ik weet ook niet of als één van de twee die niet wint gaat blijven.quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er nou lui zelf gaan. In elk geval 5 nieuwe deelnemers, zijn er weer veel
Als ze zo gaan rekken als vandaag is de finale Woensdag pasquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iig mogen wel in zijn geheel de finale.
Kappen nou hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze zo gaan rekken als vandaag is de finale Woensdag pas
5?quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er nou lui zelf gaan. In elk geval 5 nieuwe deelnemers, zijn er weer veel
Deze ken ik nog nietquote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft het zwarte garen ook niet uitgevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Mooi verhaallijntje, Bruce nam mee wat hij zelf wilde meenemen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Annet&Rami en Het Gestolen Werk van Bruce
[ afbeelding ]
Ik heb dat verhaallijntje gemistquote:Op maandag 18 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi verhaallijntje, Bruce nam mee wat hij zelf wilde meenemen.
Hij liep met zijn schilderijtjes naar buiten, en denk niet dat hij er 1 per ongeluk heeft achtergelaten.quote:Op maandag 18 november 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaallijntje gemist
En de eelijke vindster Annet eist dat op met welk recht?quote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij liep met zijn schilderijtjes naar buiten, en denk niet dat hij er 1 per ongeluk heeft achtergelaten.
Omdat zij het ijskonijn isquote:Op maandag 18 november 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de eelijke vindster Annet eist dat op met welk recht?
Gevonden, of gewoon gekregen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de eelijke vindster Annet eist dat op met welk recht?
Ik wist niet eens meer wie het wasquote:
Weer zo'n inelkaar geflanst relletje, ze weten van verveling niets meer te verzinnenquote:Op maandag 18 november 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevonden, of gewoon gekregen.
ze maken er wel wat van.
Deem in een bondje met El Stalkert? en dat geheel vrijwillig nog maar es 4 weken dat plaklulletje afhouden?quote:Op maandag 18 november 2024 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke pauper kop van een Rocky had ik niet terug willen zien. Was ook totaal niet te verstaan. Blijkbaar zat hij wat in zijn eigen taaltje te brabbelen. In ieder geval lekker dat die Haaien geen finale gaan spelen. Ik heb ook niets met die 2 heaumeatjes maar als er dan iemand mag winnen is het Maurice wel, maar aan de andere kant als Brijan weg is zijn we wel verlost van die relnicht, dus lastig.
El Che, Demi en Morrie in een bondje, die had ik niet zien aankomen. Dat maakt je gelijk al een stuk minder sterk dus het faal bondje is ook al weer ingevuld voor de volgende cyclus. Morrie doet voor spek en bonen mee, kan niets fysieks, algemene kennis ook gering dus ze moeten er van de rookies wel iemand bij die goede kennis heeft.
Ze schieten wel op, morgen finale, woensdag nieuwe dus. Vorige week woensdag werd de finale gespeeld, donderdag kwamen de nieuwe inwoners en startte de nieuwe cyclus.
Grensoverschrijdend gedragquote:Op maandag 18 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deem in een bondje met El Stalkert? en dat geheel vrijwillig nog maar es 4 weken dat plaklulletje afhouden?
De hypertiktokkes en jankmuilen zijn er al uit, de tamme konijnen zijn overgebleven, die blijven welquote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het hier bij blijft, 5 nieuwe terug maar ik denk geen enkele quitters vlak voor de nieuwe cyclus.
Denk wel dat Maurice en Brian alle twee gaan ongeacht wie er wint.quote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het hier bij blijft, 5 nieuwe terug maar ik denk geen enkele quitters vlak voor de nieuwe cyclus.
Dream scenario, Demi gaat ontmaagd worden in de sauna.quote:Op maandag 18 november 2024 22:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het zou mij nu wel lachen lijken als er een nieuwe gozer in komt die heel erg graag bij Demi in het bondje wil en dan dat Demi hem ook heel erg leuk vind...el che helemaal doordraaien, dat wordt wel leuke tv.
Nou toch ik denk soms dat Demi liever een lekker wijf wil.quote:Op maandag 18 november 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Demi toch, wat mooi en dat in deze tijd.
Misschien is ze gewoon a-seksueel, want ze zegt dat ze nooit gevoelens voor wie dan ook heeft gehad. Maarrr ik heb het sterke vermoeden dat El Che òòk nog maagd is.quote:Op maandag 18 november 2024 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou toch ik denk soms dat Demi liever een lekker wijf wil.
Ging het niet over zijn kennis kaartjes, die hij aan Rami gegeven heeft?quote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij liep met zijn schilderijtjes naar buiten, en denk niet dat hij er 1 per ongeluk heeft achtergelaten.
Ja, daar gaat het over inderdaad. Ze kunnen niet hebben dat hij die aan Rami heeft gegeven ipv deze in zijn bondje te houden. Maar ik vind het wel een mooie actie van Bruce.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:03 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ging het niet over zijn kennis kaartjes, die hij aan Rami gegeven heeft?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het over inderdaad. Ze kunnen niet hebben dat hij die aan Rami heeft gegeven ipv deze in zijn bondje te houden. Maar ik vind het wel een mooie actie van Bruce.
Same!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het over inderdaad. Ze kunnen niet hebben dat hij die aan Rami heeft gegeven ipv deze in zijn bondje te houden. Maar ik vind het wel een mooie actie van Bruce.
quote:Op maandag 18 november 2024 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, geef dan wat andere beelden, die zullen er zat zijn. Dat stemmen is sowieso niet meer dan zinloos ge-rek en aflevering vulling.
Of juist wél. "Hoeveel zitplaatsen heeft de JC Arena?"quote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
Dat vragen leren voor die camera's leert de productie toch ook welke vragen ze niet moeten stellen?
Het is toch ook bizar dat je iemand wegstuurt, maar wel zijn spullen wilt behouden. Ja, dan moet je hem niet wegsturen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Nee is ook flauw om te doenquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Doe idd maar niet, ik wacht wel af.
Ik heb eigenlijk hetzelfde, hier misschien Mau iets meer..maar maakt weinig uit.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:34 schreef Soury het volgende:
Het maakt me dit keer niet zo veel uit, misschien gun ik het Brian iets meer.
jammer hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is ook flauw om te doen
Zag het op X
Was iemand zo flauw
zeker maar nu blijkt dat hij ook kaartjes van de anderen heeft weggegeven????oeiiii hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een mooie streek
12 wist ik ook nietquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun je nu denken dat Elon maar 1 kind heeft
Nee, nou vind ik die finale spellen sowieso nooit boeiendquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niks an? dan hoef ik niet te kijken
doet ie denk ik expresquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
Mau heeft wel een slecht geheugen
Dat kijk ik ook nooitquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, nou vind ik die finale spellen sowieso nooit boeiend
Ja hoe langer je wacht hoe erger het wordt, werkt twee kanten opquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:55 schreef King_Merc het volgende:
[..]
doet ie denk ik expres, misschien dat Brijan het ook vergeet
Mau ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Maar Brie heeft aan één code genoeg
Je dacht door die knipoog?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
hmm nee deze plaatsing bewijst anders.
Brie is een veel te grote zenuwpees om dit soort spellen te winnenquote:
Brie is nog niet rijpquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brie is een veel te grote zenuwpees om dit soort spellen te winnen
Zegquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:20 schreef King_Merc het volgende:
we krijgen morgen vast de uitslag..
Anders heeft hij altijd nog Elchequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
Nou maar hopen voor Brie dat er morgen een lekkere gozer bij zit
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders heeft hij altijd nog Elche
Die moet eerst volgegoten wordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Anders heeft hij altijd nog Elche
Nagelsquote:
Zoekplaatje .. Vincent, Paul, Nancy, Kalicia of Preciousquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De donkere dame heeft een bekend gezicht
Ik zeg preciousquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoekplaatje .. Vincent, Paul, Nancy, Kalicia of Precious![]()
[ afbeelding ]
Die gast linksboven is gewoon een kruising tussen Govert Meit en Bram Krikkequote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
De donkere dame heeft een bekend gezicht
quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:03 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die gast linksboven is gewoon een kruising tussen Govert Meit en Bram Krikke
Hij is in elk geval niet Precious, maar das Vincentquote:
Yup, Kalicia Thalysha (of Nancyquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dacht ik ook, alhoewel Kalicia ook wel zo'n passende naam is
mwahquote:
*zucht* weer zo'n persoon met een Afrikaans spraakgebrek. Voor die mensen moet ik echt de ondertiteling aanzetten. Ze zijn niet te verstaan, met dat kutaccent.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoekplaatje .. Vincent, Paul, Nancy, Kalicia of Precious![]()
[ afbeelding ]
Euhquote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* weer zo'n persoon met een Afrikaans spraakgebrek. Voor die mensen moet ik echt de ondertiteling aanzetten. Ze zijn niet te verstaan, met dat kutaccent.
Beetje een rare opmerking iddquote:Op woensdag 20 november 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh
Wat is een Afrikaans spraakgebrek
Ze praten alle 5 heel duidelijk ABN. Er werd er maar 1 ondertiteld, en dat was een oerhollandse gast....quote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* weer zo'n persoon met een Afrikaans spraakgebrek. Voor die mensen moet ik echt de ondertiteling aanzetten. Ze zijn niet te verstaan, met dat kutaccent.
Een gemiste kans, ze hadden er een Gollum bij moeten zoekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is de Precious ...
[ afbeelding ]
Als het maar niet net zo idioot gaat lopen gillen als voorgansters Jennemee, Kanneej of Faatquote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 20 november 2024 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praten alle 5 heel duidelijk ABN. Er werd er maar 1 ondertiteld, en dat was een oerhollandse gast....
OMG je ziet het idd alquote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me kan bedenken dat hem voor de productie onverstaanbaar zou kunnen maken is iets wat lijkt op een hete aardappel achter in z'n keel.
Die snor is zoooo foutquote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me kan bedenken dat hem voor de productie onverstaanbaar zou kunnen maken is iets wat lijkt op een hete aardappel achter in z'n keel.
Heeft wat weg van een corpulente Huub.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moet blijkbaar van de casting altijd iemand van het type Jennemee, Kaine en Fatima bij zitten om het soort type wat daar gemiddeld in zit op peil te houden. Het liefst met zo'n mocro achtig toontje van praten, dat is inderdaad niet te volgen en te verstaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Gewoon een weerspiegeling van onze huidige samenleving.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet blijkbaar van de casting altijd iemand van het type Jennemee, Kaine en Fatima bij zitten om het soort type wat daar gemiddeld in zit op peil te houden. Het liefst met zo'n mocro achtig toontje van praten, dat is inderdaad niet te volgen en te verstaan.
ze zullen de wat meer opvallende types willen castenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een spiegeling van onze huidige samenleving.
SPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jahh.. En De Oudere Mama met kintjes mag ook nooit ontbrekenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een weerspiegeling van onze huidige samenleving.
Zeker, een goedgevulde Precious blikvanger voor de Testosterinnetjes aldaar, goeie castquote:Op woensdag 20 november 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zullen de wat meer opvallende types willen casten
want 5 muurbloempjes kunnen ze niks mee
Ik ben bang dat er gewoon niets anders is, what you saw is what you got on TV 9uur slapen zie je niet 10uur doelloos rondhangen zie je ook niet, en uit de rest van de tijd 45min wat dynamisch spelmomenten geknipt, je stelt je er teveel van voorquote:Op woensdag 20 november 2024 13:17 schreef freaky40 het volgende:
Ik snap niets van die social media en met name Insta van DB. Het zijn alleen maar teasers van de aflevering van die avond, wat ik snap want je wilt kijkers trekken om te gaan kijken. Maar wat ik niet begrijp is dat ze geen beelden laten zien van wat je niet gezien hebt in de uitzendingen. Ik denk omdat het helaas ontbreekt aan streams, dit wel een oplossing kan zijn zodat je ook eens wat anders ziet buiten de clip en plakshow van die avond. Er is immers zoveel materiaal wat niet gebruikt wordt en wat interessant kan zijn om de verhaallijnen wat meer te snappen, dat je een hele Insta pagina kan vullen zelfs! Er gebeurd veel meer op zo'n dat dan dat ze kunnen laten zien in een beperkte tijd in een dagelijkse aflevering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze binnen komt lopen in de promo, denk ik bril op, haren kort et voila ...Ik dacht La MillecamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik denk dat er veel meer is, maar meer op de detail zodat je verhaallijnen meer kunt snappen zoals hier eerder ook al eens is aangeven en wat ex bewoners ook steeds aangeven als ze er uit zijn.quote:Op woensdag 20 november 2024 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er gewoon niets anders is, what you saw is what you got on TV 9uur slapen zie je niet 10uur doelloos rondhangen zie je ook niet, en uit de rest van de tijd 45min wat dynamisch spelmomenten geknipt, je stelt je er teveel van voor
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals ze binnen komt lopen in de promo, denk ik bril op, haren kort et voila ...Dochter van...lijkt ze op inderdaad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest heb ik die beschrijvingen gelezen op LoveReality en het lijkt me dat Brijan gaat wegkwijnen daar. Geen soortgenootje deze cyclus...of hij moet op El Che duiken die misschien nog in het kastje zit...Allemaal cabaretteketet!
Echt een opgeblazen Gover Meit, can't unsee.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
In onderstaande promo stelt Jan de nieuwe deelnemers 1 voor 1 als ze binnen komen lopen.
Tip: Zet je geluid zachter, Floris is er nog steeds
Zelfs zonder geluid hoor ik hem, wat overdreven weer zeg.SPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
quote:Op woensdag 20 november 2024 13:07 schreef KinKiJan het volgende:
In onderstaande promo stelt Jan de nieuwe deelnemers 1 voor 1 als ze binnen komen lopen.
Tip: Zet je geluid zachter, Floris is er nog steeds
Thnx voor de tipSPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik denk omdat alleen zijn eerste kind met Grimes in het nieuws verscheen vanwege zijn belachelijke naam.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
Hoe kun je nu denken dat Elon maar 1 kind heeft
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
De nieuwe bondjes zijn ook al bekend:lekker handig weer..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze praten een beetje wollig, kan het niet uitleggen, maar ik versta het niet.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praten alle 5 heel duidelijk ABN. Er werd er maar 1 ondertiteld, en dat was een oerhollandse gast....
quote:Op woensdag 20 november 2024 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
De nieuwe bondjes zijn ook al bekend:Wat mooi verdeeld , overal een nieuwe bij, gebeurt ook niet vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die dan ook weer op Jason lijkt, wat een toeval...quote:Op woensdag 20 november 2024 16:41 schreef Cirilico het volgende:
Die nieuwe lijkt op Bjorn uit Dienders: Agenten in opleiding.
[ afbeelding ]
Ja, ik zie echt gewoon Esther in haar gezichtsuitdrukkingen, arme Preciousquote:Op woensdag 20 november 2024 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dochter van...lijkt ze op inderdaad.
Voor de rest heb ik die beschrijvingen gelezen op LoveReality en het lijkt me dat Brijan gaat wegkwijnen daar. Geen soortgenootje deze cyclus...of hij moet op El Che duiken die misschien nog in het kastje zit...
Niemand daar die nu een relatie heeft met elkaar, dus dat zal wel meevallen.quote:Op woensdag 20 november 2024 14:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dochter van...lijkt ze op inderdaad.
Voor de rest heb ik die beschrijvingen gelezen op LoveReality en het lijkt me dat Brijan gaat wegkwijnen daar. Geen soortgenootje deze cyclus...of hij moet op El Che duiken die misschien nog in het kastje zit...
Of hij eindigd weer alleen in het bondje, en de andere 3 halverwege gillend naar huisquote:Op woensdag 20 november 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat Brijan gewoon halverwege z'n koffer vraagt
Ik denk dat Brie weinig kans heeft op die tonquote:Op woensdag 20 november 2024 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Ik denk dat Brijan gewoon halverwege z'n koffer vraagt
Nog een maandjequote:Op woensdag 20 november 2024 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Febo heeft Brie weten om te lullen.. hij wilde dus ook gelijk weg
Haar linker bij haar rechts tepel zit mega hoogquote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Wat een rare neus heeft deze dame
Haar broek ookquote:Op woensdag 20 november 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Haar linker bij haar rechts tepel zit mega hoog
Zat ik ook al naar te loeren, die neus is net uit de steigers volgens mijquote:Op woensdag 20 november 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
Wat een rare neus heeft deze dame
Het paard ?quote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
en Vincent lijkt op Meinderd
Moet lachen. zorriequote:Op woensdag 20 november 2024 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
Rare neus, lelijke hond, hoge tepel
Anders nog iets dames?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |