Oké, ken ik niequote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Muziek op de achtergrond, van Game of Thrones
Google is je vriendquote:
Als zij in beeld komt komen er ijsbloemen op mijn scherm....quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik denk dat ik te gevoelig ben voor dit spel![]()
En duwt Jason onder de bus, tja die had er niet veel moeite mee.quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik denk dat ik te gevoelig ben voor dit spel![]()
Wat een team pfffquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Mori met elche en demi
Dat wordt niks
Dat ook, in een bondje stappen met een stel oeiiiiquote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, das niet handig van Moraima, als het erop aan komt stemmen Sec en Demi-Sec elkaar toch niet naar huis.
quote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, das niet handig van Moraima, als het erop aan komt stemmen Sec en Demi-Sec elkaar toch niet naar huis.
Dat gaat alleen maar ellende geven die twee bij elkaar. Snap Demi echt niet, zou ver wegblijven bij die plakstift.quote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ook, in een bondje stappen met een stel oeiiii
Ja maar toch ook wat voordeel met spelletjes ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin stemming om te beslissen wie het eerste nummertje mag , zonder voorkennis blijft het gewoon gokken.
Ja, geef dan wat andere beelden, die zullen er zat zijn. Dat stemmen is sowieso niet meer dan zinloos ge-rek en aflevering vulling.quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin stemming om te beslissen wie het eerste nummertje mag , zonder voorkennis blijft het gewoon gokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |