Van de bondgenoten. Maar die foto zelf is geplaatst door een random treurwilg ..quote:
Haha ja, gezeik om niks. Sommigen doen alsof er een moord gepleegd is als iemand een scheetje richting hun favorietje gelaten heeftquote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Van dit gezeik wordt ik echt doodmoe van: https://lovereality.nl/gr(...)-sbs-moet-ingrijpen/![]()
gofferquote:Op maandag 18 november 2024 12:01 schreef KinKiJan het volgende:
Staan al weer spoilers op twitter; foto van een oud-deelnemer met 'een huidige deelnemer'.
Lijkt een screenshot van facebook, dus als je geen spoilers wil, moet je niet op die socials zijn...
Snap dat ook niet, meestal zijn dat van die figuren die je normaal nooit ziet op die #, behalve als ze kunnen spoilerenquote:
El Kneus is al die aandacht niet eens waard.quote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Van dit gezeik wordt ik echt doodmoe van: https://lovereality.nl/gr(...)-sbs-moet-ingrijpen/![]()
Welnee, El Mol smult hiervan, gratis clickbaitkijkers en kijcijfers.. hoe meer er naar "buiten" komt hoe beter, de laatste gele kaart ligt alweer in de vergetelheidquote:Op maandag 18 november 2024 12:04 schreef freaky40 het volgende:
Je hebt goed opgelet bij EJVJLquote:Op maandag 18 november 2024 19:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
Andre Kuipers 203 dagen en 15 uur in de ruimte
Google is my best friendquote:Op maandag 18 november 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je hebt goed opgelet bij EJVJL
Oké, ken ik niequote:Op maandag 18 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Muziek op de achtergrond, van Game of Thrones
Google is je vriendquote:
Als zij in beeld komt komen er ijsbloemen op mijn scherm....quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik denk dat ik te gevoelig ben voor dit spel![]()
En duwt Jason onder de bus, tja die had er niet veel moeite mee.quote:Op maandag 18 november 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
Annet
Ik denk dat ik te gevoelig ben voor dit spel![]()
Wat een team pfffquote:Op maandag 18 november 2024 20:08 schreef greysbones het volgende:
Mori met elche en demi
Dat wordt niks
Dat ook, in een bondje stappen met een stel oeiiiiquote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, das niet handig van Moraima, als het erop aan komt stemmen Sec en Demi-Sec elkaar toch niet naar huis.
quote:Op maandag 18 november 2024 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ai, das niet handig van Moraima, als het erop aan komt stemmen Sec en Demi-Sec elkaar toch niet naar huis.
Dat gaat alleen maar ellende geven die twee bij elkaar. Snap Demi echt niet, zou ver wegblijven bij die plakstift.quote:Op maandag 18 november 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ook, in een bondje stappen met een stel oeiiii
Ja maar toch ook wat voordeel met spelletjes ofzo.quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin stemming om te beslissen wie het eerste nummertje mag , zonder voorkennis blijft het gewoon gokken.
Ja, geef dan wat andere beelden, die zullen er zat zijn. Dat stemmen is sowieso niet meer dan zinloos ge-rek en aflevering vulling.quote:Op maandag 18 november 2024 20:12 schreef spapaars het volgende:
Wat een onzin stemming om te beslissen wie het eerste nummertje mag , zonder voorkennis blijft het gewoon gokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |