Hij is in elk geval niet Precious, maar das Vincentquote:
Yup, Kalicia Thalysha (of Nancyquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dacht ik ook, alhoewel Kalicia ook wel zo'n passende naam is
*zucht* weer zo'n persoon met een Afrikaans spraakgebrek. Voor die mensen moet ik echt de ondertiteling aanzetten. Ze zijn niet te verstaan, met dat kutaccent.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zoekplaatje .. Vincent, Paul, Nancy, Kalicia of Precious![]()
[ afbeelding ]
Euhquote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* weer zo'n persoon met een Afrikaans spraakgebrek. Voor die mensen moet ik echt de ondertiteling aanzetten. Ze zijn niet te verstaan, met dat kutaccent.
Beetje een rare opmerking iddquote:Op woensdag 20 november 2024 09:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Euh
Wat is een Afrikaans spraakgebrek
Ze praten alle 5 heel duidelijk ABN. Er werd er maar 1 ondertiteld, en dat was een oerhollandse gast....quote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
*zucht* weer zo'n persoon met een Afrikaans spraakgebrek. Voor die mensen moet ik echt de ondertiteling aanzetten. Ze zijn niet te verstaan, met dat kutaccent.
Een gemiste kans, ze hadden er een Gollum bij moeten zoekenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Wie is de Precious ...
[ afbeelding ]
Als het maar niet net zo idioot gaat lopen gillen als voorgansters Jennemee, Kanneej of Faatquote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
lolquote:Op woensdag 20 november 2024 09:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze praten alle 5 heel duidelijk ABN. Er werd er maar 1 ondertiteld, en dat was een oerhollandse gast....
OMG je ziet het idd alquote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me kan bedenken dat hem voor de productie onverstaanbaar zou kunnen maken is iets wat lijkt op een hete aardappel achter in z'n keel.
Die snor is zoooo foutquote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het enige wat ik me kan bedenken dat hem voor de productie onverstaanbaar zou kunnen maken is iets wat lijkt op een hete aardappel achter in z'n keel.
Heeft wat weg van een corpulente Huub.quote:Op woensdag 20 november 2024 10:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er moet blijkbaar van de casting altijd iemand van het type Jennemee, Kaine en Fatima bij zitten om het soort type wat daar gemiddeld in zit op peil te houden. Het liefst met zo'n mocro achtig toontje van praten, dat is inderdaad niet te volgen en te verstaan.quote:Op woensdag 20 november 2024 09:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Gewoon een weerspiegeling van onze huidige samenleving.quote:Op woensdag 20 november 2024 11:00 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Er moet blijkbaar van de casting altijd iemand van het type Jennemee, Kaine en Fatima bij zitten om het soort type wat daar gemiddeld in zit op peil te houden. Het liefst met zo'n mocro achtig toontje van praten, dat is inderdaad niet te volgen en te verstaan.
ze zullen de wat meer opvallende types willen castenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een spiegeling van onze huidige samenleving.
SPOILER: PromoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Jahh.. En De Oudere Mama met kintjes mag ook nooit ontbrekenquote:Op woensdag 20 november 2024 11:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een weerspiegeling van onze huidige samenleving.
Zeker, een goedgevulde Precious blikvanger voor de Testosterinnetjes aldaar, goeie castquote:Op woensdag 20 november 2024 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zullen de wat meer opvallende types willen casten
want 5 muurbloempjes kunnen ze niks mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |