Op Twitter: "Is Rocky met z'n muil in een bak suikerklontjes gevallen?"quote:
Nou ja iig mogen wel in zijn geheel de finale.quote:
Nog 2 maanden en hebben ze een complete maand overgeslagen.quote:
Ik weet ook niet of als één van de twee die niet wint gaat blijven.quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er nou lui zelf gaan. In elk geval 5 nieuwe deelnemers, zijn er weer veel
Als ze zo gaan rekken als vandaag is de finale Woensdag pasquote:Op maandag 18 november 2024 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja iig mogen wel in zijn geheel de finale.
Kappen nou hoor.quote:Op maandag 18 november 2024 20:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ze zo gaan rekken als vandaag is de finale Woensdag pas
5?quote:Op maandag 18 november 2024 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
Benieuwd of er nou lui zelf gaan. In elk geval 5 nieuwe deelnemers, zijn er weer veel
Deze ken ik nog nietquote:Op maandag 18 november 2024 20:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft het zwarte garen ook niet uitgevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Mooi verhaallijntje, Bruce nam mee wat hij zelf wilde meenemen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:31 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... Annet&Rami en Het Gestolen Werk van Bruce
[ afbeelding ]
Ik heb dat verhaallijntje gemistquote:Op maandag 18 november 2024 20:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mooi verhaallijntje, Bruce nam mee wat hij zelf wilde meenemen.
Hij liep met zijn schilderijtjes naar buiten, en denk niet dat hij er 1 per ongeluk heeft achtergelaten.quote:Op maandag 18 november 2024 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb dat verhaallijntje gemist
En de eelijke vindster Annet eist dat op met welk recht?quote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij liep met zijn schilderijtjes naar buiten, en denk niet dat hij er 1 per ongeluk heeft achtergelaten.
Omdat zij het ijskonijn isquote:Op maandag 18 november 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de eelijke vindster Annet eist dat op met welk recht?
Gevonden, of gewoon gekregen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En de eelijke vindster Annet eist dat op met welk recht?
Ik wist niet eens meer wie het wasquote:
Weer zo'n inelkaar geflanst relletje, ze weten van verveling niets meer te verzinnenquote:Op maandag 18 november 2024 20:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gevonden, of gewoon gekregen.
ze maken er wel wat van.
Deem in een bondje met El Stalkert? en dat geheel vrijwillig nog maar es 4 weken dat plaklulletje afhouden?quote:Op maandag 18 november 2024 21:29 schreef freaky40 het volgende:
Die vreselijke pauper kop van een Rocky had ik niet terug willen zien. Was ook totaal niet te verstaan. Blijkbaar zat hij wat in zijn eigen taaltje te brabbelen. In ieder geval lekker dat die Haaien geen finale gaan spelen. Ik heb ook niets met die 2 heaumeatjes maar als er dan iemand mag winnen is het Maurice wel, maar aan de andere kant als Brijan weg is zijn we wel verlost van die relnicht, dus lastig.
El Che, Demi en Morrie in een bondje, die had ik niet zien aankomen. Dat maakt je gelijk al een stuk minder sterk dus het faal bondje is ook al weer ingevuld voor de volgende cyclus. Morrie doet voor spek en bonen mee, kan niets fysieks, algemene kennis ook gering dus ze moeten er van de rookies wel iemand bij die goede kennis heeft.
Ze schieten wel op, morgen finale, woensdag nieuwe dus. Vorige week woensdag werd de finale gespeeld, donderdag kwamen de nieuwe inwoners en startte de nieuwe cyclus.
Grensoverschrijdend gedragquote:Op maandag 18 november 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deem in een bondje met El Stalkert? en dat geheel vrijwillig nog maar es 4 weken dat plaklulletje afhouden?
De hypertiktokkes en jankmuilen zijn er al uit, de tamme konijnen zijn overgebleven, die blijven welquote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het hier bij blijft, 5 nieuwe terug maar ik denk geen enkele quitters vlak voor de nieuwe cyclus.
Denk wel dat Maurice en Brian alle twee gaan ongeacht wie er wint.quote:Op maandag 18 november 2024 22:08 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het hier bij blijft, 5 nieuwe terug maar ik denk geen enkele quitters vlak voor de nieuwe cyclus.
Dream scenario, Demi gaat ontmaagd worden in de sauna.quote:Op maandag 18 november 2024 22:24 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het zou mij nu wel lachen lijken als er een nieuwe gozer in komt die heel erg graag bij Demi in het bondje wil en dan dat Demi hem ook heel erg leuk vind...el che helemaal doordraaien, dat wordt wel leuke tv.
Nou toch ik denk soms dat Demi liever een lekker wijf wil.quote:Op maandag 18 november 2024 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
Demi toch, wat mooi en dat in deze tijd.
Misschien is ze gewoon a-seksueel, want ze zegt dat ze nooit gevoelens voor wie dan ook heeft gehad. Maarrr ik heb het sterke vermoeden dat El Che òòk nog maagd is.quote:Op maandag 18 november 2024 23:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou toch ik denk soms dat Demi liever een lekker wijf wil.
Ging het niet over zijn kennis kaartjes, die hij aan Rami gegeven heeft?quote:Op maandag 18 november 2024 20:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij liep met zijn schilderijtjes naar buiten, en denk niet dat hij er 1 per ongeluk heeft achtergelaten.
Ja, daar gaat het over inderdaad. Ze kunnen niet hebben dat hij die aan Rami heeft gegeven ipv deze in zijn bondje te houden. Maar ik vind het wel een mooie actie van Bruce.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:03 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ging het niet over zijn kennis kaartjes, die hij aan Rami gegeven heeft?
Ik ookquote:Op dinsdag 19 november 2024 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het over inderdaad. Ze kunnen niet hebben dat hij die aan Rami heeft gegeven ipv deze in zijn bondje te houden. Maar ik vind het wel een mooie actie van Bruce.
Same!quote:Op dinsdag 19 november 2024 09:14 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het over inderdaad. Ze kunnen niet hebben dat hij die aan Rami heeft gegeven ipv deze in zijn bondje te houden. Maar ik vind het wel een mooie actie van Bruce.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |