Word ik altijd blij vanquote:
Elke keer goed gokken is ook een kunstquote:
Rami zei dat toch net ?quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef KinKiJan het volgende:
Weer dat verschuilen achter dat 'meer van zichzelf willen laten zien', ze wilde haar sowieso kwijt.
quote:Op donderdag 21 november 2024 19:49 schreef greysbones het volgende:
Annet![]()
Ik wist er zoveel
Bij vraag 1 eruit
Als Floris niet zo achterlijk zou doenquote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Over Annet heeft Floris wel 100% gelijk
Ik hoorde Pres net ook al LEKKUUURR skreewequote:Op donderdag 21 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Floris niet zo achterlijk zou doen
Zou hij een stuk beter te pruimen zijn
Het klopt niet bij haar gezicht, ook fillers in de lippen zo te zien terwijl haar type dat helemaal niet nodig heeft.quote:
Ja maar ze wist wel allesquote:Op donderdag 21 november 2024 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
Over Annet heeft Floris wel 100% gelijk
Dat geldt voor velen daar (hier thuis ook voor mijquote:Op donderdag 21 november 2024 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Floris niet zo achterlijk zou doen
Zou hij een stuk beter te pruimen zijn
Tis wel een pepernoot van eigen deegquote:Op donderdag 21 november 2024 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Ik zou de hele boel leegtrekken, klaar er mee
gadverdamme
gezelligquote:Op donderdag 21 november 2024 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Pepernoten rollen in donker
[ afbeelding ]
Wordt 'n beetje moe van die 2, en we moeten nog minimaal 5 weken naar ze glurenquote:Op donderdag 21 november 2024 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
Senna lekker aan het vingeren in donker.. maar ze hebben(nog steeds) nix hoor![]()
[ afbeelding ]
Sen vroeg net al of ze haar al spuugzat zijn.. ze doet het eromquote:Op donderdag 21 november 2024 20:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt 'n beetje moe van die 2, en we moeten nog minimaal 5 weken naar ze gluren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |