O hier welquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook niet. Wel in de Ardennen.
Morguh dames en Nixxquote:Op donderdag 21 november 2024 08:54 schreef Donna het volgende:
Het sneeuwt hier wel steeds, maar tis nat.
De hele dagquote:Op donderdag 21 november 2024 13:19 schreef Donna het volgende:
Het sneeuwt al de hele ochtend super hard. Helaas vriest het niet, maar het is een prachtig gezicht!
Hier helaas niet. Te nat.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik kijk na een paar uur haken naar buiten
paar centimeter wit en kinderen met een slee en sneeuwpoppen
Oh wat jammer voor jequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanmiddag naar een sokken breien workshop in een ander dorp, maar net afgebeld vanwege de gladheid.
O, ik vergat paar woorden in die zinquote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanmiddag naar een sokken breien workshop in een ander dorp, maar ik heb net zelf afgebeld vanwege de gladheid.
Hey Childquote:
Morguh Donna?quote:
Mogguh Dot! En dames!quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Fijn weekend allemaal
Hey Nixxxquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh Dot! En dames!
Net f1quali gekeken en nu een klein boodschapje
Ik heb gekoukleumd bij een hockeywedstrijd en daarna nog een half uurtje buiten hardgelopen. Nu achter het fornuisquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx![]()
Ik moet zo op sinterklaascadeautjes jacht
Sportief middagje dus. Ik heb de sinterklaas cadeautjes binnen. Nu lekker met een bak koffie op de bank.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb gekoukleumd bij een hockeywedstrijd en daarna nog een half uurtje buiten hardgelopen. Nu achter het fornuis
Jaa, eigenlijk wel. Niet ALLES aan kant, maar wel veel. Dus ik ben hartstikke blij en eigenlijk ook al wel helemaal gewend. De meiden ook wel, het gaat goed. Helemaal gezien deze drukke periode.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Donna?
En hoe staat het in huize Donna er voor alles al weer aan de kant en een beetje gewend?
Fijn te horen Donna. Komt er eindelijk een beetje rust. Hoop dat je er vele jaren met plezier zult wonen met de meisjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa, eigenlijk wel. Niet ALLES aan kant, maar wel veel. Dus ik ben hartstikke blij en eigenlijk ook al wel helemaal gewend. De meiden ook wel, het gaat goed. Helemaal gezien deze drukke periode.
Fijn om te horen dat je je draai al gevonden lijkt te hebben op je nieuwe plekjequote:Op zaterdag 23 november 2024 19:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa, eigenlijk wel. Niet ALLES aan kant, maar wel veel. Dus ik ben hartstikke blij en eigenlijk ook al wel helemaal gewend. De meiden ook wel, het gaat goed. Helemaal gezien deze drukke periode.
Was een rustig dagje in dit topicquote:
Ja vaak is het alleen in de ochtend even wat. Voor jou ook welterusten en slaap lekker.quote:Op zondag 24 november 2024 21:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Was een rustig dagje in dit topicwelterusten Dolly Dots
Ik zou helemaal geen wekker zetten als ik niet naar iets toehoefdequote:Op maandag 25 november 2024 07:26 schreef nixxx het volgende:
Mogguh! Ik zou als het niet moest er niet voor 8 uit komen
O ook als je een uurtje langer slaapt?quote:Op maandag 25 november 2024 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik geen wekker zet slaap ik zo twaalf uur achter elkaar en word brak wakker
Met wekker slaap ik zeven uur en ben ik fris en fruitig
Alleen onder die warme dekens uit vind ik stom
Maar nu zit ik alweer een uur te knutselen
Kan prima. Alleen ik heb nu een ritme dat lekker voelt... rond kwart voor twaalf lampje uit en zeven uur oogjes open. Voelt perfectquote:Op maandag 25 november 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook als je een uurtje langer slaapt?
quote:Op maandag 25 november 2024 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan prima. Alleen ik heb nu een ritme dat lekker voelt... rond kwart voor twaalf lampje uit en zeven uur oogjes open. Voelt perfect
Als het werkt voor jou, dan is het perfectquote:Op maandag 25 november 2024 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan prima. Alleen ik heb nu een ritme dat lekker voelt... rond kwart voor twaalf lampje uit en zeven uur oogjes open. Voelt perfect
Dat hele vele slapen was echt niet leuk... en maar moe... en nu ben ik een bal energiequote:Op maandag 25 november 2024 09:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als het werkt voor jou, dan is het perfect
Kan je nagaan wat medicijnen doen met een mens hequote:Op maandag 25 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
En dat door enkel mijn pillen op een ander moment innemen
Ja... erg veelquote:Op maandag 25 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat medicijnen doen met een mens he
Ben blij voor je, lekker slapen is zo goed voor een mens.quote:Op maandag 25 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... erg veel
Gelukkig werkt het iig
Daar hoef je niet verdrietig om te zijn juistquote:Op maandag 25 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nachtjes overslaan lukt helaas niet meer
Ja kloptquote:Op maandag 25 november 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij voor je, lekker slapen is zo goed voor een mens.
[..]
Daar hoef je niet verdrietig om te zijn juist
Ik lig met O&N gewoon om 22 uur in bed hoor. Blijf echt niet op tot 00.00 uurquote:Op maandag 25 november 2024 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar soms is lekker laat fijn
Ach mag met O&N
Duurt niet meer lang
Meestal ga ik dan rond een uur of acht in de ochtend naar bed. Als het stil is even een rondje lopen om naar alle rotzooi kijken en dan even plat.quote:Op maandag 25 november 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig met O&N gewoon om 22 uur in bed hoor. Blijf echt niet op tot 00.00 uur
Blijf je dan echt de hele nacht wakker, tot 8 uur in de ochtend?quote:Op maandag 25 november 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan rond een uur of acht in de ochtend naar bed. Als het stil is even een rondje lopen om naar alle rotzooi kijken en dan even plat.
Ben dol op O&N
Jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf je dan echt de hele nacht wakker, tot 8 uur in de ochtend?
Wat heerlijkquote:Op maandag 25 november 2024 16:47 schreef Donna het volgende:
De kinderen hebben al 2x buiten gespeeld hier 🥰
Wat super om te lezen! Gun het jullie zoquote:Op maandag 25 november 2024 17:13 schreef Donna het volgende:
Ja echt super!![]()
Ben ZO blij en relaxed. En de meiden dan ook he. Zo fijn.
O echt. Ik slaap gewoon door het vuurwerk heen 🤣quote:Op maandag 25 november 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Kan in de wijk ook niet anders. Andere jaren zeker tot een uur of vijf een pokken herrie
Tot twee uur kan ik na middernacht de tv uitzetten. Komt nml toch niet boven het vuurwerk uit
Wat fijn. De kids hebben het dus ook naar hun zin.quote:Op maandag 25 november 2024 16:47 schreef Donna het volgende:
De kinderen hebben al 2x buiten gespeeld hier 🥰
quote:Op maandag 25 november 2024 19:10 schreef Donna het volgende:
Dankjewel, je bent zo'n lieverd.
Het is echt heel pittig geweest, maar ben nu echt heel happy.
Ik vind het ook gewoon leuk en met carbid schieten bij je slaapkamer slaap je nietquote:Op maandag 25 november 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik slaap gewoon door het vuurwerk heen 🤣
Absoluut. Maar ik nog meer dat ik gewoon ja kan zeggen als ze vragen om buiten te spelen. Nu merk ik pas hoeveel dat waard is.quote:Op maandag 25 november 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn. De kids hebben het dus ook naar hun zin.
Heel veel. Je kinderen zijn nu veiligquote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik nog meer dat ik gewoon ja kan zeggen als ze vragen om buiten te spelen. Nu merk ik pas hoeveel dat waard is.
Het zijn even drukke weken qua bier en verder gaat het redelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat gisteren aan je te denken
Hoe gaat het met alles en je bier?
Hopelijk wordt redelijk snel goedquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het zijn even drukke weken qua bier en verder gaat het redelijk
Over 2 weken hebben we 3 weken vakantie (waarvan we nog wel 4 dagen gaan bezorgen).
Verder moet ik vandaag echt eens gaan poetsen in huis, maar heb nog geen zin
Wel familieverplichtingen maar verder zijn we vrijquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hopelijk wordt redelijk snel goed
Ik vind het zo tof dat jullie bier bezorgen! Dat geeft in mijn opinie echt sjeu aan de aanschaf ervan.
Poetsen... hier net een uur gedaan... Leef met je mee
Geniet van je vakantie! Heb je met de feestdagen ook vrij?
klinkt goed! Veel succes met bezorgen! Gelukkig is het geen sneeuw vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel familieverplichtingen maar verder zijn we vrij
En bedankt voor je complimentweer vinden het vooral ook erg leuk om te doen.
Ik lig nog in bedStraks denk ik eerst even wandelen en dan moet ik wel echt beginnen. Want om half 12 moeten we weer lunchen en bezorgen.
Fijn dat je energiek wakker wordt? Ondertussen al klaar met wachten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
klinkt goed! Veel succes met bezorgen! Gelukkig is het geen sneeuw vandaagen ook niet glad.
Het is maar fris buiten het bed hoordus een goede plek
Al is het wel lekker om te wandelen.
Sinds de meds op een andere tijd word ik goed wakker. Zeven uur wekker, tot half acht socials checken en dan eruit. En energiek bezig. Ben alleen aan het wachten nu, dus word een beetje suf
Ja super fijn! Van 12 tot 13 uur slaap, naar 7 tot 8 uur slaap... en niet moe. Echt heerlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn dat je energiek wakker wordt? Ondertussen al klaar met wachten?
Half uurtje gewandeld, 40 minuten gepoetst. Ik vind het wel weer goedzometeen even douchen en dan eten.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Besloten na 2,5 jaar toch maar weer eens een vaatwasser te kopen. Op zoek naar een goede Black Friday deal.
Soms moet je ook maar gewoon even zitten en rusten en opruimen kan de dag erna ook welquote:
Zeker en ik denk dat het uiteindelijk ook beter voor onze keuken is.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Soms moet een mens in zichzelf investeren
Nog een voordeel dusquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker en ik denk dat het uiteindelijk ook beter voor onze keuken is.
Mogguh Dotteke! Hoe’st?quote:
Hey Nixxx ff beetje euh ja hoe zeg ik het, niet boos niet verdrietig maar euhhh tjaquote:
Oef… dat is geen leuk nieuws om te krijgen.. je hebt wel meer lichamelijke klachten heb ik zo af en toe gelezen? Dan nog zoiets erbij is weer een klap.. Ik heb zelf echt een hekel aan pillen, niet zozeer het fysiek slikken maar meer het idee dat je een pil nodig hebt. Ik zou er echt moeite mee hebben als ik voor iets chronisch elke dag pillen zou moeten slikken. Hopelijk heb je goede steun van je familie, en hier kun je altijd je hart uitstortenquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx ff beetje euh ja hoe zeg ik het, niet boos niet verdrietig maar euhhh tja
was net voor controle suiker en die was helaas te hoog, moet nu aan de pillen
Zat al wel jaren tegen het randje aan, maar is er nu boven gekomen.
Ben niet echt blij. Maar goed het is ook niet anders. Ff een dipje maar ik kan mijzelf ook heel goed een schop onder de kont geven en dan is het dipje weer over
Ik val mijn familie hier nooit mee lastig hoor. Ze kunnen er toch niets aan doen.quote:Op donderdag 28 november 2024 08:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Oef… dat is geen leuk nieuws om te krijgen.. je hebt wel meer lichamelijke klachten heb ik zo af en toe gelezen? Dan nog zoiets erbij is weer een klap.. Ik heb zelf echt een hekel aan pillen, niet zozeer het fysiek slikken maar meer het idee dat je een pil nodig hebt. Ik zou er echt moeite mee hebben als ik voor iets chronisch elke dag pillen zou moeten slikken. Hopelijk heb je goede steun van je familie, en hier kun je altijd je hart uitstorten
He verdorie meid! Wat een gedoe weer erbijquote:Op donderdag 28 november 2024 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx ff beetje euh ja hoe zeg ik het, niet boos niet verdrietig maar euhhh tja
was net voor controle suiker en die was helaas te hoog, moet nu aan de pillen
Zat al wel jaren tegen het randje aan, maar is er nu boven gekomen.
Ben niet echt blij. Maar goed het is ook niet anders. Ff een dipje maar ik kan mijzelf ook heel goed een schop onder de kont geven en dan is het dipje weer over
Dipje is alweer voorbij, is altijd weer even slikken en suikerziekte zit je echt niet op te wachten. Maar helaasquote:Op donderdag 28 november 2024 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He verdorie meid! Wat een gedoe weer erbij![]()
Hopelijk gaat het dipje snel voorbij. Schop is soms goed, maar niet te hard schoppen
Hele dikke knuffel voor jou
Begrijp ik allemaal. Gun je zo een wat betere gezondheid. Heb je geen flikker aan, alleen vind het rot voor jequote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dipje is alweer voorbij, is altijd weer even slikken en suikerziekte zit je echt niet op te wachten. Maar helaas
Thnx voor de dikke knuffel
Stomquote:Op donderdag 28 november 2024 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dipje is alweer voorbij, is altijd weer even slikken en suikerziekte zit je echt niet op te wachten. Maar helaas
Thnx voor de dikke knuffel
Ja dat zeker. Blijft zonnige veel meer over wat je nog eten kan 🤣quote:Op donderdag 28 november 2024 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stom![]()
maar wel goed dat ze het zo in de gaten houden
quote:Op vrijdag 29 november 2024 21:34 schreef nixxx het volgende:
Zo.. bijna klaar, moet alleen nog een schouderbandje maken wanneer ik de lengte doorkrijg![]()
[ link | afbeelding ]
Mogguh!quote:Op zaterdag 30 november 2024 06:09 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Dames en Nixxx, fijn weekend allemaal
quote:
Hoe oud zijn jou pubers?quote:Op zaterdag 30 november 2024 08:25 schreef nixxx het volgende:
Ik mag zo met de twee langharige pubers naar de kapper![]()
Eens kijken hoe kort ik het krijgen kan.
13 en 16(over een week)quote:
O jee lekkere pubers dus.quote:
Zijn wel jongens, en vrij makkelijk… over een paar jaar de dochterquote:
Dan heb je geluk, ook jongens kunnen heel naar puberenquote:Op zaterdag 30 november 2024 10:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zijn wel jongens, en vrij makkelijk… over een paar jaar de dochter![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2024 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, ook jongens kunnen heel naar puberen
Wat een leuk idee. Jij bent wel een creatief persoonquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:36 schreef nixxx het volgende:
[..]weet ik, probeerde ook een beetje de knuppel in dit oestrogeenhok te gooien
![]()
Ben nu begonnen met een handtas voor mijn moeder als kerstcadeautje. En een grappig patroon gescoord voor een leren paspop van ongeveer 30cm . Misschien handig om kettinkjes e.d. op te hangen
Dank je Dotquote:Op zaterdag 30 november 2024 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een leuk idee. Jij bent wel een creatief persoon
Morguhquote:
Morguh Child, er gaat niets boven je eigen bed hequote:Op maandag 2 december 2024 08:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Lekker weer in eigen bed geslapen
Nee idd!quote:Op donderdag 5 december 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child, er gaat niets boven je eigen bed he
Komt vast goedquote:Op donderdag 5 december 2024 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee idd!
Moet nu alleen even goed wakker worden
quote:Op donderdag 5 december 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child, er gaat niets boven je eigen bed he
Vertelquote:
Niets specifieks te vertellen, maar gewoon dat het ook wel eens leuk kan zijn om in iemand anders bed te slapen.. of iets anders te doenquote:
Morguh Sarabi of eigenlijk is het al middag zie ik nuquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niets specifieks te vertellen, maar gewoon dat het ook wel eens leuk kan zijn om in iemand anders bed te slapen.. of iets anders te doen![]()
Wahahaha daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niets specifieks te vertellen, maar gewoon dat het ook wel eens leuk kan zijn om in iemand anders bed te slapen.. of iets anders te doen![]()
Ook dat gewoon het liefst in m'n eigen bed hoor. Daar lopen tenminste de pubers van m'n vriend niet rond.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komen die gewoon de slaapkamer in als je in bed ligt?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook dat gewoon het liefst in m'n eigen bed hoor. Daar lopen tenminste de pubers van m'n vriend niet rond.
Oh thank god nee zeg. Maar er zit alleen dun wandje tussen beide slaapkamers. Als je hoest, is het al net of lig je bij elkaar in bed zo luid.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen die gewoon de slaapkamer in als je in bed ligt?
O dat is minder, dat voelt niet fijn op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh thank god nee zeg. Maar er zit alleen dun wandje tussen beide slaapkamers. Als je hoest, is het al net of lig je bij elkaar in bed zo luid.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook dat gewoon het liefst in m'n eigen bed hoor. Daar lopen tenminste de pubers van m'n vriend niet rond.
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:32 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ze hebben zelf ook vriendinnetjes. Geen haar op m'n hoofd die die kamers in gaat.
Eens proberen weer iets meer mee te posten hierquote:Op donderdag 5 december 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabi of eigenlijk is het al middag zie ik nu
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens proberen weer iets meer mee te posten hier
Vanaf morgen heeft mijn man 3 weken vakantieWe moeten nog wel wat dagen iets voor de brouwerij doen maar verder hopelijk wat daagjes weg.
Waarschijnlijk veel naar de Eftelingquote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar gaan jullie heen?
Leuk toch allemaalquote:Op donderdag 5 december 2024 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel naar de Eftelingniet echt weg weg.
En morgenavond eerst uiteten in Utrecht.
O lekker vakantie. Al bedacht waar je heen wil?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanaf morgen heeft mijn man 3 weken vakantieWe moeten nog wel wat dagen iets voor de brouwerij doen maar verder hopelijk wat daagjes weg.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 december 2024 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel naar de Eftelingniet echt weg weg.
En morgenavond eerst uiteten in Utrecht.
Goed voornemen, wil ik ook!quote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oh dat is wel flink heftigquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:31 schreef Patapon het volgende:
[..]
Goed voornemen, wil ik ook!
Druk jaar gehad en het is nog niet voorbij. Ik heb naast mijn overuren ook nog ruim 5 weken verlof staan......en die kan ik niet opnemen. Ik probeer nu de vrijdagen vrij te nemen maar moet vandaag toch werken.
Dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 6 december 2024 06:31 schreef Patapon het volgende:
[..]
Goed voornemen, wil ik ook!
Druk jaar gehad en het is nog niet voorbij. Ik heb naast mijn overuren ook nog ruim 5 weken verlof staan......en die kan ik niet opnemen. Ik probeer nu de vrijdagen vrij te nemen maar moet vandaag toch werken.
Dat klinkt niet alsof je lekker management hebt..quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:09 schreef Patapon het volgende:
Gelukkig kan ik vaak vanuit huis werken. Dat scheelt enorm.
En dan op je kop krijgen dat je teveel werkt, terwijl ik al jaren om een ondersteuner vraag omdat er teveel werk is.
De wereld erbuiten is ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 6 december 2024 08:45 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen trouwens
Geen zin om uit ons warme bed te komen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:09 schreef Patapon het volgende:
Gelukkig kan ik vaak vanuit huis werken. Dat scheelt enorm.
En dan op je kop krijgen dat je teveel werkt, terwijl ik al jaren om een ondersteuner vraag omdat er teveel werk is.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:21 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat klinkt niet alsof je lekker management hebt..
Zijn we collega’s?
Doh, moet je zeker langs tien verschillende mensen en daarna een comité dat het nog goed moet keuren?quote:Op vrijdag 6 december 2024 09:51 schreef Patapon het volgende:
[..]![]()
Afgelopen jaar hebben ze onderzocht of ik echt een ondersteuner nodig heb.
In eerste instantie vond de onderzoeker van niet, want er moesten zaken naar andere....maar dat is nu bijgesteld. Die andere zijn er namelijk niet.![]()
Nu moeten ze op zoek naar geld voor een ondersteuner, ik ben benieuwd....
Dat is ook waarquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De wereld erbuiten is ook wel leuk hoor
quote:
Jawel, al flink wat waa weggewerkt en gewandeld.quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inmiddels eruit?
Ik lig ook elke ochtend tot half acht op mijn telefoon te scrollen tot ik uit bed wil komen
Goed bezig ja!quote:Op vrijdag 6 december 2024 12:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jawel, al flink wat waa weggewerkt en gewandeld.
En het is ook fijn om even te scrollen tijdens het wakker worden
Zoiets, er zijn nu 3 managers aan het ruziën wie de ondersteuner gaat betalen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
Doh, moet je zeker langs tien verschillende mensen en daarna een comité dat het nog goed moet keuren?
Ja lief he, filmpje is nog leuker, maar wil haar liever niet herkenbaar in beeld hebben.quote:
Ja idd... teveel creepsquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lief he, filmpje is nog leuker, maar wil haar liever niet herkenbaar in beeld hebben.
Jammer dat je tegenwoordig zo op moet letten he
Ja echt heel jammer. Maar goed zo is ze toch in beeld en toch niet te zienquote:
Echt hartverwarmend schattigquote:Op vrijdag 6 december 2024 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt heel jammer. Maar goed zo is ze toch in beeld en toch niet te zien
Het is ook echt zo schatje, heel lief en o zo wijs.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Echt hartverwarmend schattig
quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook echt zo schatje, heel lief en o zo wijs.
Goed bezig!quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:39 schreef nixxx het volgende:
Woohoo net persoonlijk record op 5kilometer gerend 32:22
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:39 schreef nixxx het volgende:
Woohoo net persoonlijk record op 5kilometer gerend 32:22
Ooh wat leuk!quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef Donna het volgende:
Mijn 6 jarige heeft haar eerste borduurpakketje gehad van de Sint!
Kan je straks samen met je dochter gaan borduren, wel gezelligquote:Op zaterdag 7 december 2024 10:16 schreef Donna het volgende:
Mijn 6 jarige heeft haar eerste borduurpakketje gehad van de Sint!
Jaaa dat wil ze heel graag!quote:Op zondag 8 december 2024 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je straks samen met je dochter gaan borduren, wel gezellig
Mogguh! Wat een druilerig weerquote:
Ja echt herfst. Hopelijk blijft het wel droog. Wintermarkt hier in de stadquote:
Ja.. het was weer een heerlijke nachtquote:
Doe eens lief tegen jezelfquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:12 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Wat vervelend dat slechte slapenDat is zo'n beetje het enige waar ik goed in ben
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 10:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen jezelf
Leuheuk!quote:Op dinsdag 10 december 2024 20:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Vandaag een leuke dag in de Efteling gehad![]()
Ookal zijn we er al meer dan 10x geweest het afgelopen jaar, blijven we toch elke keer weer iets nieuws zien/ontdekken.
Dat.mag.ook.wel.eens.als.mama.en.gewoon.als.mens..quote:
Heel benieuwd naar de foto's!quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net thuis van een leuke workshop
Blikjes versieren.
Deel morgen de foto. Kan ik niet vanaf de telefoon
Heel leukquote:Op woensdag 11 december 2024 15:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hier zijn ze!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn dat het geslaagd was! Lekker opwarmen jijquote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Sarabi het volgende:
Kerstmarkt was geslaagd. Na 6 uur buiten staan nu wel door en door koud, dus tijd voor een warm bad.
Wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 14 december 2024 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoihoi
Zo naar de Stitch and Bitch
Beetje laat, maar toch goedemorgen!quote:
Je hebt ook een bewogen jaar achter de rugquote:Op zaterdag 14 december 2024 17:24 schreef Donna het volgende:
Haha ja hoor.
We zijn al bijna op de helft van de laatste maand van het jaar. Wat vliegt de tijd toch.
Je doet het ook gelijk heel erg goedquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:50 schreef Dotteke het volgende:
Child, toch een beetje Kerst in huize Dot
Zo even aan het frubbelen geweest Uit het treintje klinkt Jingle bel![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja de kids en de kleintjes komen met Kerst. Dan versier ik wel. Komt er niemand versier ik ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2024 18:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je doet het ook gelijk heel erg goed
Super gezellig
Begrijp ikquote:Op zaterdag 14 december 2024 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de kids en de kleintjes komen met Kerst. Dan versier ik wel. Komt er niemand versier ik ook niet
Hier wel redelijk, en met jou?quote:Op zondag 15 december 2024 08:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoi Dot
Hoe gaat het met jou?
O dat is minder, en juist in deze tijd van het jaar waar je zo van geniet.quote:Op zondag 15 december 2024 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De psych zei vrijdag dat ik er moe en slecht uitzag en dat past wel bij mijn gevoel
Ach is ook zo weer over hoorquote:Op zondag 15 december 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, en juist in deze tijd van het jaar waar je zo van geniet.
ALs je zover zit dat ze je een opname adviseren zou ik dat toch niet in de wind slaan dat zeggen ze toch niet voor niets?quote:Op zondag 15 december 2024 09:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach is ook zo weer over hoorgaat elke dag een stukje beter
Woensdag had ik nog een psychiater over de vloer die ik een opname uit het hoofd moet praten en vandaag ben ik vooral een beetje moe.
Dus lekker een serie kijken, lekker thee drinken, en even helemaal niks doen
Morgen en dinsdag even hulpverleners en daarna beginnen de feestdagen dingen (woensdag borrel plus kerstpakket en dan twee vrije dagen. Even vrijwilligerswerk op zaterdag).
En dan ga ik de 24ste naar mijn moeder en feest
Hey Sarabiquote:Op zondag 15 december 2024 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen!
Hopelijk kan je een beetje genieten van de feestdagen CotSrustig aan.
Dat komt goed!quote:Op zondag 15 december 2024 10:07 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen!
Hopelijk kan je een beetje genieten van de feestdagen CotSrustig aan.
Liefquote:Op zondag 15 december 2024 10:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat komt goed!
Dank je wel
Trouwens, op FB zag ik een bierfestival in Leeuwarden voorbij komen en moest aan je denken (en ook al een paar keer gedacht dat het veel te ver weg is voor jullie), maar wil het toch even gezegd hebben
quote:Op zondag 15 december 2024 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
LiefToevallig zijn we deze week ook uitgenodigd voor een festival in Kollum (Friesland).
Normaal zou het voor ons niet te ver zijn. Maar met de kat en zijn medicatie zitten we nog te twijfelen of dat gaat lukken.
Mogguh! Had vanochtend de wekker om 7 uur, stond een dik uur hardlopen op programma. Verder zouden we naar kerstmarkt in Gent gaan, maar kids moesten nog meer leren voor toetsen en vrouw had geen zinquote:Op zondag 15 december 2024 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Dames en Nixxx
Een hele fijne zondag
Wauw! Lekker dagje voor je !quote:Op zondag 15 december 2024 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Had vanochtend de wekker om 7 uur, stond een dik uur hardlopen op programma. Verder zouden we naar kerstmarkt in Gent gaan, maar kids moesten nog meer leren voor toetsen en vrouw had geen zin
De kerstmarkt ging dus niet door vandaag, maar ga in de kerstvakantie welquote:Op zondag 15 december 2024 16:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw! Lekker dagje voor je !
Was de kerstmarkt leuk?
Oh leuk! Maar wel een eindje ja!quote:Op zondag 15 december 2024 10:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
LiefToevallig zijn we deze week ook uitgenodigd voor een festival in Kollum (Friesland).
Normaal zou het voor ons niet te ver zijn. Maar met de kat en zijn medicatie zitten we nog te twijfelen of dat gaat lukken.
Ih sorryquote:Op zondag 15 december 2024 18:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
De kerstmarkt ging dus niet door vandaag, maar ga in de kerstvakantie wel
Haha kiezen of delenquote:Op zondag 15 december 2024 20:25 schreef Donna het volgende:
Ik heb zin om te borduren of haken, maar heb geen zin om het te pakken.
Was niet erg hoor, gezellig met de jongste films gekeken en de oudste aan het studeren voor toetsweekquote:Op zondag 15 december 2024 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ih sorry
Helemaal niet goed gelezen
Oeps, zie nu je berichtje pas.quote:Op zondag 15 december 2024 14:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh! Had vanochtend de wekker om 7 uur, stond een dik uur hardlopen op programma. Verder zouden we naar kerstmarkt in Gent gaan, maar kids moesten nog meer leren voor toetsen en vrouw had geen zin
Ooh jeetje , dat is vreselijk… veel sterktequote:Op maandag 16 december 2024 10:18 schreef Patapon het volgende:
Goede vriendin is afgelopen nacht overleden. Ik moet steeds aan haar denken. Die rottige ziekte......
Wat ongelooflijk naar... heel erg veel sterkte gewenstquote:Op maandag 16 december 2024 10:18 schreef Patapon het volgende:
Goede vriendin is afgelopen nacht overleden. Ik moet steeds aan haar denken. Die rottige ziekte......
Heel veel sterkte Pataponquote:Op maandag 16 december 2024 10:18 schreef Patapon het volgende:
Geen woorden voor.. op het laatst geen pijn meer..quote:Op maandag 16 december 2024 16:57 schreef Patapon het volgende:
Ze was alleen, moeder heeft parkinson. Ze lag in een hospice, was diep in slaap. Er was een verpleegkundige bij haar dus gelukkig was ze niet alleen.
O gelukkig.quote:
Ja op wat snoteren, niezen, hoesten, keelpijn en hoofdpijn na wel goedquote:
Oh buh beterschapquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja op wat snoteren, niezen, hoesten, keelpijn en hoofdpijn na wel goed
Maar het wordt al wat minder gelukkig
Ja ik hoorde het gisteren op het nieuws, de Kerst schijnt richting veel zieken te gaanquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh buh beterschap
't Gaat rond
Gezellig snotteren onder de kerstboomquote:Op vrijdag 20 december 2024 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het gisteren op het nieuws, de Kerst schijnt richting veel zieken te gaan
O lekker. Hoe is het nu met je moeder?quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig snotteren onder de kerstboom
(Die heb je niet, maar klinkt goed)
Het is al echt bijna
24 december naar mijn moeder en op tweede kerstdag ga ik na de lunch weer naar huis
Dat gaat met horten en stoten achteruit. Soms even op een plateau, maar beter wordt het nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker. Hoe is het nu met je moeder?
Maar dat moet toch kunnen, is een normale reactie als je huilt om een zieke ouder.quote:Op vrijdag 20 december 2024 08:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat gaat met horten en stoten achteruit. Soms even op een plateau, maar beter wordt het niet
Alleen ik heb een keer per ongeluk gehuild in haar bijzijn en dat was niet zo slim. Ze vertelt me amper nog wat
Ja ik heb een oudere broer. Heel af en toe appen we. Maar oppervlakkig. En mijn moeder heeft helemaal geen contact met hem om goede redenenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat moet toch kunnen, is een normale reactie als je huilt om een zieke ouder.
Jammer dat ze je nu niets meer verteld. Heb je broers en zussen eigenlijk
Goedemorgen! Laatste werkdag voor de vakantiequote:
O dat is jammer, anders had je van hem nieuws over haar kunnen horen als ze jou niets meer verteldquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik heb een oudere broer. Heel af en toe appen we. Maar oppervlakkig. En mijn moeder heeft helemaal geen contact met hem om goede redenen
Broer en ik hebben ook een heftig verleden samen. Daarom zo weinig
Hey Nixxx lekker vakantie, ga je nog wat doen of gewoon lekker huit nixxxenquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
Goedemorgen! Laatste werkdag voor de vakantie
Nee hij weet helemaal van niksquote:Op vrijdag 20 december 2024 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is jammer, anders had je van hem nieuws over haar kunnen horen als ze jou niets meer verteld
Groot gelijk, ook wel eens lekker tochquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 20 december 2024 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier al de hele dag haken en schilderen
Ook heerlijk! Wat voor soort puzzel maak je?quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben vooral aan het puzzelen de laatste tijd.
Van Haasteren puzzelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook heerlijk! Wat voor soort puzzel maak je?
Dat doe ik de dag na kerst weer. Alle kersttroep weg en weer ruimte voor mijn puzzelplaat
Van Haasteren ben ik fan van!quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Van Haasteren puzzelsde laatste 2 waren wel maar 360 stukjes, maar het waren Eftelingpuzzels dus ik wilde ze toch eens maken.
Nu ga ik aan de kerstpuzzel 1000 stukjes van Van Haasteren beginnen.
Welke ga jij na kerst maken?
Oja die zijn er ook. Nee dit waren echt gewoon kinderpuzzelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van Haasteren ben ik fan van!
Oeh kerstpuzzels zijn leuk! Veel plezier. Die kleinere zijn toch met al die stukjes die enorm op elkaar lijken? Die moeilijke?
Ik maak De Bakkerij! Verheug me er zo op
Hey! Niks mis met kinderpuzzelsquote:Op vrijdag 20 december 2024 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja die zijn er ook. Nee dit waren echt gewoon kinderpuzzels![]()
De Bakkerij klinkt ook leuk! Maar ik vind ze eigenlijk allemaal leuk hahaha.
Fijn Child, hou dat gevoelquote:Op zondag 22 december 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo!
Lekkere vrije dag hier
Nu lekker in de hobbykamer
Het voelt als een goede dag aan
Lekker samen genieten van de Kerstdagenquote:Op zondag 22 december 2024 08:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker weten
De druk is van de ketel
Morgen even mijn spullen inpakken en dinsdag richting mams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |