quote:Op donderdag 5 december 2024 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Child, er gaat niets boven je eigen bed he
Vertelquote:
Niets specifieks te vertellen, maar gewoon dat het ook wel eens leuk kan zijn om in iemand anders bed te slapen.. of iets anders te doenquote:
Morguh Sarabi of eigenlijk is het al middag zie ik nuquote:
quote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niets specifieks te vertellen, maar gewoon dat het ook wel eens leuk kan zijn om in iemand anders bed te slapen.. of iets anders te doen![]()
Wahahaha daar ben ik niet zo vanquote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Niets specifieks te vertellen, maar gewoon dat het ook wel eens leuk kan zijn om in iemand anders bed te slapen.. of iets anders te doen![]()
Ook dat gewoon het liefst in m'n eigen bed hoor. Daar lopen tenminste de pubers van m'n vriend niet rond.quote:Op donderdag 5 december 2024 11:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Komen die gewoon de slaapkamer in als je in bed ligt?quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook dat gewoon het liefst in m'n eigen bed hoor. Daar lopen tenminste de pubers van m'n vriend niet rond.
Oh thank god nee zeg. Maar er zit alleen dun wandje tussen beide slaapkamers. Als je hoest, is het al net of lig je bij elkaar in bed zo luid.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komen die gewoon de slaapkamer in als je in bed ligt?
O dat is minder, dat voelt niet fijn op bepaalde momenten.quote:Op donderdag 5 december 2024 12:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Oh thank god nee zeg. Maar er zit alleen dun wandje tussen beide slaapkamers. Als je hoest, is het al net of lig je bij elkaar in bed zo luid.
quote:Op donderdag 5 december 2024 12:09 schreef Donna het volgende:
[..]
Ook dat gewoon het liefst in m'n eigen bed hoor. Daar lopen tenminste de pubers van m'n vriend niet rond.
quote:Op donderdag 5 december 2024 14:32 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ze hebben zelf ook vriendinnetjes. Geen haar op m'n hoofd die die kamers in gaat.
Eens proberen weer iets meer mee te posten hierquote:Op donderdag 5 december 2024 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Sarabi of eigenlijk is het al middag zie ik nu
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eens proberen weer iets meer mee te posten hier
Vanaf morgen heeft mijn man 3 weken vakantieWe moeten nog wel wat dagen iets voor de brouwerij doen maar verder hopelijk wat daagjes weg.
Waarschijnlijk veel naar de Eftelingquote:Op donderdag 5 december 2024 17:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Waar gaan jullie heen?
Leuk toch allemaalquote:Op donderdag 5 december 2024 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel naar de Eftelingniet echt weg weg.
En morgenavond eerst uiteten in Utrecht.
O lekker vakantie. Al bedacht waar je heen wil?quote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Vanaf morgen heeft mijn man 3 weken vakantieWe moeten nog wel wat dagen iets voor de brouwerij doen maar verder hopelijk wat daagjes weg.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 5 december 2024 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk veel naar de Eftelingniet echt weg weg.
En morgenavond eerst uiteten in Utrecht.
Goed voornemen, wil ik ook!quote:Op donderdag 5 december 2024 16:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |