Hier ook niet. Wel in de Ardennen.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 november 2024 07:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hier ook niet. Wel in de Ardennen.
Morguh dames en Nixxquote:Op donderdag 21 november 2024 08:54 schreef Donna het volgende:
Het sneeuwt hier wel steeds, maar tis nat.
De hele dagquote:Op donderdag 21 november 2024 13:19 schreef Donna het volgende:
Het sneeuwt al de hele ochtend super hard. Helaas vriest het niet, maar het is een prachtig gezicht!
Hier helaas niet. Te nat.quote:Op donderdag 21 november 2024 16:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh ik kijk na een paar uur haken naar buiten
paar centimeter wit en kinderen met een slee en sneeuwpoppen
Nu ligt er zeker 10cmquote:
Was wel leuk gisterenquote:
Oh wat jammer voor jequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanmiddag naar een sokken breien workshop in een ander dorp, maar net afgebeld vanwege de gladheid.
O, ik vergat paar woorden in die zinquote:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik zou vanmiddag naar een sokken breien workshop in een ander dorp, maar ik heb net zelf afgebeld vanwege de gladheid.
Morguh Donna?quote:
Mogguh Dot! En dames!quote:Op zaterdag 23 november 2024 06:28 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx
Fijn weekend allemaal
Hey Nixxxquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mogguh Dot! En dames!
Net f1quali gekeken en nu een klein boodschapje
Ik heb gekoukleumd bij een hockeywedstrijd en daarna nog een half uurtje buiten hardgelopen. Nu achter het fornuisquote:Op zaterdag 23 november 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx
Ik moet zo op sinterklaascadeautjes jacht
Sportief middagje dus. Ik heb de sinterklaas cadeautjes binnen. Nu lekker met een bak koffie op de bank.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik heb gekoukleumd bij een hockeywedstrijd en daarna nog een half uurtje buiten hardgelopen. Nu achter het fornuis
Jaa, eigenlijk wel. Niet ALLES aan kant, maar wel veel. Dus ik ben hartstikke blij en eigenlijk ook al wel helemaal gewend. De meiden ook wel, het gaat goed. Helemaal gezien deze drukke periode.quote:Op zaterdag 23 november 2024 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Donna?
En hoe staat het in huize Donna er voor alles al weer aan de kant en een beetje gewend?
Fijn te horen Donna. Komt er eindelijk een beetje rust. Hoop dat je er vele jaren met plezier zult wonen met de meisjes.quote:Op zaterdag 23 november 2024 19:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa, eigenlijk wel. Niet ALLES aan kant, maar wel veel. Dus ik ben hartstikke blij en eigenlijk ook al wel helemaal gewend. De meiden ook wel, het gaat goed. Helemaal gezien deze drukke periode.
Fijn om te horen dat je je draai al gevonden lijkt te hebben op je nieuwe plekjequote:Op zaterdag 23 november 2024 19:23 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaa, eigenlijk wel. Niet ALLES aan kant, maar wel veel. Dus ik ben hartstikke blij en eigenlijk ook al wel helemaal gewend. De meiden ook wel, het gaat goed. Helemaal gezien deze drukke periode.
Was een rustig dagje in dit topic welterusten Dolly Dotsquote:
Ja vaak is het alleen in de ochtend even wat. Voor jou ook welterusten en slaap lekker.quote:Op zondag 24 november 2024 21:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
Was een rustig dagje in dit topic welterusten Dolly Dots
Ik zou helemaal geen wekker zetten als ik niet naar iets toehoefdequote:Op maandag 25 november 2024 07:26 schreef nixxx het volgende:
Mogguh! Ik zou als het niet moest er niet voor 8 uit komen
O ook als je een uurtje langer slaapt?quote:Op maandag 25 november 2024 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als ik geen wekker zet slaap ik zo twaalf uur achter elkaar en word brak wakker
Met wekker slaap ik zeven uur en ben ik fris en fruitig
Alleen onder die warme dekens uit vind ik stom
Maar nu zit ik alweer een uur te knutselen
Kan prima. Alleen ik heb nu een ritme dat lekker voelt... rond kwart voor twaalf lampje uit en zeven uur oogjes open. Voelt perfectquote:Op maandag 25 november 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ook als je een uurtje langer slaapt?
Perfectquote:Op maandag 25 november 2024 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan prima. Alleen ik heb nu een ritme dat lekker voelt... rond kwart voor twaalf lampje uit en zeven uur oogjes open. Voelt perfect
Ja!quote:
Als het werkt voor jou, dan is het perfectquote:Op maandag 25 november 2024 08:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kan prima. Alleen ik heb nu een ritme dat lekker voelt... rond kwart voor twaalf lampje uit en zeven uur oogjes open. Voelt perfect
Dat hele vele slapen was echt niet leuk... en maar moe... en nu ben ik een bal energiequote:Op maandag 25 november 2024 09:05 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als het werkt voor jou, dan is het perfect
Kan je nagaan wat medicijnen doen met een mens hequote:Op maandag 25 november 2024 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja!
En dat door enkel mijn pillen op een ander moment innemen
Ja... erg veelquote:Op maandag 25 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat medicijnen doen met een mens he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |