Ben blij voor je, lekker slapen is zo goed voor een mens.quote:Op maandag 25 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... erg veel
Gelukkig werkt het iig
Daar hoef je niet verdrietig om te zijn juistquote:Op maandag 25 november 2024 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het nachtjes overslaan lukt helaas niet meer
Ja kloptquote:Op maandag 25 november 2024 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben blij voor je, lekker slapen is zo goed voor een mens.
[..]
Daar hoef je niet verdrietig om te zijn juist
Ik lig met O&N gewoon om 22 uur in bed hoor. Blijf echt niet op tot 00.00 uurquote:Op maandag 25 november 2024 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar soms is lekker laat fijn
Ach mag met O&N
Duurt niet meer lang
Meestal ga ik dan rond een uur of acht in de ochtend naar bed. Als het stil is even een rondje lopen om naar alle rotzooi kijken en dan even plat.quote:Op maandag 25 november 2024 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lig met O&N gewoon om 22 uur in bed hoor. Blijf echt niet op tot 00.00 uur
Blijf je dan echt de hele nacht wakker, tot 8 uur in de ochtend?quote:Op maandag 25 november 2024 09:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Meestal ga ik dan rond een uur of acht in de ochtend naar bed. Als het stil is even een rondje lopen om naar alle rotzooi kijken en dan even plat.
Ben dol op O&N
Jaquote:Op maandag 25 november 2024 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf je dan echt de hele nacht wakker, tot 8 uur in de ochtend?
Wat heerlijkquote:Op maandag 25 november 2024 16:47 schreef Donna het volgende:
De kinderen hebben al 2x buiten gespeeld hier 🥰
Wat super om te lezen! Gun het jullie zoquote:Op maandag 25 november 2024 17:13 schreef Donna het volgende:
Ja echt super!![]()
Ben ZO blij en relaxed. En de meiden dan ook he. Zo fijn.
O echt. Ik slaap gewoon door het vuurwerk heen 🤣quote:Op maandag 25 november 2024 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
Kan in de wijk ook niet anders. Andere jaren zeker tot een uur of vijf een pokken herrie
Tot twee uur kan ik na middernacht de tv uitzetten. Komt nml toch niet boven het vuurwerk uit
Wat fijn. De kids hebben het dus ook naar hun zin.quote:Op maandag 25 november 2024 16:47 schreef Donna het volgende:
De kinderen hebben al 2x buiten gespeeld hier 🥰
quote:Op maandag 25 november 2024 19:10 schreef Donna het volgende:
Dankjewel, je bent zo'n lieverd.
Het is echt heel pittig geweest, maar ben nu echt heel happy.
Ik vind het ook gewoon leuk en met carbid schieten bij je slaapkamer slaap je nietquote:Op maandag 25 november 2024 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ik slaap gewoon door het vuurwerk heen 🤣
Absoluut. Maar ik nog meer dat ik gewoon ja kan zeggen als ze vragen om buiten te spelen. Nu merk ik pas hoeveel dat waard is.quote:Op maandag 25 november 2024 19:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat fijn. De kids hebben het dus ook naar hun zin.
Heel veel. Je kinderen zijn nu veiligquote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Absoluut. Maar ik nog meer dat ik gewoon ja kan zeggen als ze vragen om buiten te spelen. Nu merk ik pas hoeveel dat waard is.
Het zijn even drukke weken qua bier en verder gaat het redelijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zat gisteren aan je te denken
Hoe gaat het met alles en je bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |