Toegegeven, een goed gevoel voor humor heeft Geert altijd wel gehad.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:15 schreef Klopkoek het volgende: [i]"PVV-leider Geert Wilders begrijpt niet waar de vertrekkende NSC-Kamerleden het over hebben, als zij zeggen dat vorige week 'discriminatie een gezicht heeft gekregen'. "Ik ken dat gezicht niet", zegt Wilders daarop.
Knap dat Geert al vergeten is dat hij zelf veroordeeld is voor aanzetten tot discriminatie en zijn partijgenoot Chris J. dat recent nog steunde.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:15 schreef Klopkoek het volgende:
"PVV-leider Geert Wilders begrijpt niet waar de vertrekkende NSC-Kamerleden het over hebben, als zij zeggen dat vorige week 'discriminatie een gezicht heeft gekregen'. "Ik ken dat gezicht niet", zegt Wilders daarop. Ook BBB-leider Caroline van der Plas vindt het 'niet oké' dat de vertrekkende NSC'ers het kabinet én de coalitie nu racisme verwijten."
Jij hoopt dus dat de normen voor racisme en op etniciteit gebaseerde discriminatie worden verruimd. Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij en ik denken anders over de definitie van racisme.
Dus daar zullen we het toch niet eens over worden.
Wel gevoel voor humor, geen spiegel.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toegegeven, een goed gevoel voor humor heeft Geert altijd wel gehad.
Naar het bonnetje zijn ze een hele tijd naar op zoek gegaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:22 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk totaal niet hoe het werkt
Het bonnetje van Teeven was ook zoek en toch heeft dat nog 10 jaar doorgesudderd.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-zeedijk-stappen-opquote:Intussen zit partijleider Pieter Omtzigt nog steeds thuis. Zijn partij liet vandaag weten dat hij ’in een burn-out-achtige situatie’ zit. De ene dag voelt hij zich beter dan de andere, wordt gemeld. Officieel heeft de voormalige CDA’er zich nog steeds niet ziek gemeld en bemoeit hij zich op de achtergrond nog steeds met politieke besluitvorming.
Zaterdag houdt NSC een partijcongres in Nieuwegein. Onzeker is of Omtzigt daarbij wel aanwezig zal zijn.
Allang niet meer, wat een verzuurde man en dan zeiken over zuur linksquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wel gevoel voor humor, geen spiegel.
Ach ja, je kunt niet alles hebben.
True.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Allang niet meer, wat een verzuurde man en dan zeiken over zuur links
Zeg ik dat, dat is een aanname.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij hoopt dus dat de normen voor racisme en op etniciteit gebaseerde discriminatie worden verruimd. Waarvan akte.
Dat zegt ie toch helemaal niet?quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij hoopt dus dat de normen voor racisme en op etniciteit gebaseerde discriminatie worden verruimd. Waarvan akte.
Dat maakt toch geen donder uit? Dat wil toch niet zeggen dat geen van de betrokkenen hier nog naar gevraagd gaat worden, of uit de school gaat klappen, of gaat lekken.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Naar het bonnetje zijn ze een hele tijd naar op zoek gegaan.
Hier gaan de notulen, evt met wat aanpassingen, de kluis in voor 20 jaar.
Hier een doofpot van proberen te maken zorgt alleen maar voor meer gedonder. Schoof en co verliezen alle geloofwaardigheid. Voor zover ze daar nog iets van hadden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen donder uit? Dat wil toch niet zeggen dat geen van de betrokkenen hier nog naar gevraagd gaat worden, of uit de school gaat klappen, of gaat lekken.
Naar het bonnetje gingen ze ook niet op zoek, maar elke keer verschenen toch weer nieuwe brokjes informatie.
Jij denkt dat met het afwijzen van een debat het onderwerp dood en begraven is. Als het zo simpel was dan was deze draad vrijwel leeg.
Kan me voorstellen dat de leden ontzettend veel vragen hebben.quote:Op zaterdag 23 november a.s. organiseert Nieuw Sociaal Contract alweer haar tweede officiële ledencongres. Het wordt een interessante dag met officiële, inhoudelijke en inspirerende sessies over de belangrijkste NSC-thema's.
Vanaf de start van Nieuw Sociaal Contract is het uitgangspunt geweest om een ledenpartij te zijn. Op het ledencongres is er ruime aandacht voor de inbreng van de leden. Ze kunnen stemmen over wijzigingsvoorstellen en moties tijdens de Algemene Vergadering. Ook staan de volksvertegenwoordigers van NSC klaar om met hen in gesprek te gaan.
Nou in nieuwe gein hebben ze denk ik geen behoeftequote:Op dinsdag 19 november 2024 17:08 schreef JAM het volgende:
Nou, dat wordt zaterdag een spannende dag in Nieuwegein.
Daar zijn ze wel wat vuurwerk rond de jaarwisseling gewend.quote:Op dinsdag 19 november 2024 17:08 schreef JAM het volgende:
Nou, dat wordt zaterdag een spannende dag in Nieuwegein.
Ja maar dat was wel door een D66-rechterquote:Op dinsdag 19 november 2024 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Knap dat Geert al vergeten is dat hij zelf veroordeeld is voor aanzetten tot discriminatie en zijn partijgenoot Chris J. dat recent nog steunde.
De belangrijkste reden was vooral omdat hij discriminerende uitlatingen gedaan hadquote:Op dinsdag 19 november 2024 17:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja maar dat was wel door een D66-rechter
Als je ziet wat nu de norm is vs 20 jaar geleden, dan vrees ik dat het over weer 20 jaar helemaal gemeengoed is geworden om openlijk de meest abjecte dingen over buitenlanders te roepen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Je hoopt dat die normen wat ruimer zullen worden?
Ik gun hem zijn kutleven van harte.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Allang niet meer, wat een verzuurde man en dan zeiken over zuur links
Niet. Wil hij enigszins gezond hieruit komen dan is zichzelf belangrijker vinden dan politiek belangrijk.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:28 schreef Jojoke het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)n-zeedijk-stappen-op
Kan je herstellen van een burnout als je wel thuis zit, maar je je werk niet loslaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |