abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215625634
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:06 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
:*

[ x ]
Bijzonder dat na tig van dergelijke bedreigingen uit Rusland de afgelopen jaren men zich er nog steeds bijzonder druk om kan maken. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:12:04 #102
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215625635
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Leest je vrouw ook mee? :D
Ik heb het over de hypothetische situatie dat ik jong was en single..
The End Times are wild
pi_215625651
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:12 schreef LXIV het volgende:

[..]
Ik heb het over de hypothetische situatie dat ik jong was en single..
Je geilt gewoon op dikke latina konten die ze gewillig laten gebruiken ook.
Vakman pur sang
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:13:48 #104
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215625660
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:11 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Bijzonder dat na tig van dergelijke bedreigingen uit Rusland de afgelopen jaren men zich er nog steeds bijzonder druk om kan maken. :')
Het is een glijdende schaal. Dat het tot nu toe niet gebeurt is, is evident. Dat wil niet zeggen dat alles zomaar gedaan kan worden zonder dat er een reactie volgt.
Heb jij nooit eens eerst een aantal malen gewaarschuwd voor je tot actie over ging?

Ik denk dus dat Rusland eerst, als tussenstap, een nuke op eigen grondgebied gaat laten ontploffen. Gaat Rusland mensen en industrieen uit steden evacueren, dan weet je dat het ernst is.
The End Times are wild
  FOK!fotograaf dinsdag 19 november 2024 @ 15:14:52 #105
364681 over_hedge
pi_215625675
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:13 schreef LXIV het volgende:
Gaat Rusland mensen en industrieen uit steden evacueren, dan weet je dat het ernst is.
Daar wel mee eens. Want dat zou zo ongeveer de eerste keer zijn dat Rusland om hun burgers lijkt te geven :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215625685
Ja WO 3 is nu wel echt begonnen.

We gaan er allemaal op gruwelijke pijnlijke wijze aan. Mors- en morsdood.

Ik blijf tot het einde bij mijn katten. Wat kan ik doen...
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:15:55 #107
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215625692
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Daar wel mee eens. Want dat zou zo ongeveer de eerste keer zijn dat Rusland om hun burgers lijkt te geven :D
Die hebben ze gewoon nodig voor hun toekomst en productie.

Als ik Putin was zou ik kernwapeninzet wel overwegen, maar eerst gaan voorbereiden in eigen land. Want je weet dat je ze terug krijgt. Bovendien is zo'n voorbereiding op zichzelf ook weer een krachtig signaal.

Ook is zoiets voor Rusland gemakkelijker te organiseren van voor ons.
The End Times are wild
pi_215625697
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Het is een glijdende schaal. Dat het tot nu toe niet gebeurt is, is evident. Dat wil niet zeggen dat alles zomaar gedaan kan worden zonder dat er een reactie volgt.
Heb jij nooit eens eerst een aantal malen gewaarschuwd voor je tot actie over ging?

Ik denk dus dat Rusland eerst, als tussenstap, een nuke op eigen grondgebied gaat laten ontploffen. Gaat Rusland mensen en industrieen uit steden evacueren, dan weet je dat het ernst is.
Rusland heeft genoeg lege plekken waar ze ook in het verleden nucleaire tests hebben gedaan zonder dat er iemand hoeft te worden gevacueerd.
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:23:27 #109
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215625765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:15 schreef LXIV het volgende:
Ze worden nu massaal afgeschoten aan het front in Ukraine.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_215625791
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Rusland heeft genoeg lege plekken waar ze ook in het verleden nucleaire tests hebben gedaan zonder dat er iemand hoeft te worden gevacueerd.
Het heeft natuurlijk geen zin om dat ergens in het achterland te doen. De tegenpartij moet er wel iets van een nadelig effect van ondervinden. Wat dat betreft vind ik het sowieso een discutabele strategie. Ik zie ze het dan nog eerder ergens op de westelijke grens van bezet gebied in Oost-Oekrane doen, alhoewel fallout-schade in NATO-gebied dan minder goed te vermijden valt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215625810
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het heeft natuurlijk geen zin om dat ergens in het achterland te doen. De tegenpartij moet er wel iets van een nadelig effect van ondervinden. Wat dat betreft vind ik het sowieso een discutabele strategie. Ik zie ze het dan nog eerder ergens op de westelijke grens van bezet gebied in Oost-Oekrane doen, alhoewel fallout-schade in NATO-gebied dan minder goed te vermijden valt.
Meteen een kernoorlog beginnen is natuurlijk nogal wat qua escalatie. Eerst een nucleaire test is toch iets logischer. Maar ja voor mijn part gaan we er allemaal aan in een kernapocalyps wat kan ik doen.....
pi_215625812
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:16 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nee ze hebben in het verleden nucleaire tests gedaan waar ze eigenlijk voor hadden moeten evacueren, maar dat werd niet gedaan. Rondom nucleaire testlocaties hebben ze tegenwoordig nucleaire paspoorten om jonge potentile partners te waarschuwen dat de kans groot is dat hun kinderen misvormd de wereld inkomen.
pi_215625820
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:28 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Nee ze hebben in het verleden nucleaire tests gedaan waar ze eigenlijk voor hadden moeten evacueren, maar dat werd niet gedaan. Rondom nucleaire testlocaties hebben ze tegenwoordig nucleaire paspoorten om jonge potentile partners te waarschuwen dat de kans groot is dat hun kinderen misvormd de wereld inkomen.
Die paar mensen bij de arctische oceaan zijn vaak etnische minderheden waar Rusland echt he-le-maal niks om geeft.
pi_215625827
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Meteen een kernoorlog beginnen is natuurlijk nogal wat qua escalatie. Eerst een nucleaire test is toch iets logischer. Maar ja voor mijn part gaan we er allemaal aan in een kernapocalyps wat kan ik doen.....
Daar begin je in principe geen kernoorlog mee.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:32:28 #115
201761 phpmystyle
De weg vooruit is de weg terug
pi_215625839
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:15 schreef LXIV het volgende:

[..]

Als ik Putin was zou ik kernwapeninzet wel overwegen, maar eerst gaan voorbereiden in eigen land. Want je weet dat je ze terug krijgt. Bovendien is zo'n voorbereiding op zichzelf ook weer een krachtig signaal.

Ook is zoiets voor Rusland gemakkelijker te organiseren van voor ons.
Ik zou (hele) kleine nucleaire patronen overwegen die je in houwitzers kan doen, escaleer je en je hebt hebt er wat aan bij het front.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_215625849
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:30 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Daar begin je in principe geen kernoorlog mee.
Door een ander land aan te vallen met een kernbom begin je natuurlijk per definitie een kernoorlog. Ookal heeft oekraine zelf geen kernwapens meer, zijn er veel te veel landen met belangen in oekraine die wl kernwapens hebben. Denk hierbij aan de VS, Frankrijk en het VK.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 november 2024 @ 15:34:10 #117
364681 over_hedge
pi_215625852
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik zou (hele) kleine nucleaire patronen overwegen die je in houwitzers kan doen, escaleer je en je hebt hebt er wat aan bij het front.
heb je nog meer van deze geniale ideen?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_215625854
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Tactical nuke of 'dirty bomb' kan inderdaad.

Chemische wapens, biowapens......
pi_215625865
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:
Door een ander land aan te vallen met een kernbom begin je natuurlijk per definitie een kernoorlog. Ookal heeft oekraine zelf geen kernwapens meer, zijn er veel te veel landen met belangen in oekraine die wl kernwapens hebben. Denk hierbij aan de VS, Frankrijk en het VK.
Mwheh, ik snap je punt, en misschien heb je technisch gezien gelijk, maar bij een kernoorlog denken we in de regel aan een oorlog met nukes die twee kanten op vliegen. De VS vs Japan was imo dus ook geen kernoorlog.
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:42:13 #120
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215625898
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:25 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Het gaat om de boodschap, niet om het effect. Een 1 MT bom ergens in Siberie laten afgaan heeft best wel effect op zichzelf. Het betreft natuurlijk dan een 'nucleaire test'

Vroeger werd aan de lopende band getest.
The End Times are wild
pi_215625899
Ik vind het wel dapper van Amerika. Wel aparte timing of niet?
Ukraine gaat hoe dan ook de prijs betalen.
blablablabla
  FOK!fotograaf dinsdag 19 november 2024 @ 15:43:45 #122
364681 over_hedge
pi_215625907
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:42 schreef Elan het volgende:
Niet echt. Aangezien het een reactie op de troepen uit noordkorea is. Is de timing vrij logisch dat je dat doet nadat de troepen er zijn
pi_215625910
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Mwheh, ik snap je punt, en misschien heb je technisch gezien gelijk, maar bij een kernoorlog denken we in de regel aan een oorlog met nukes die twee kanten op vliegen. De VS vs Japan was imo dus ook geen kernoorlog.
Toen VS japan aanviel met kernbommen hadden andere landen er nog geen. Dat is dus niet vergelijkbaar.
pi_215625915
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Niet echt. Aangezien het een reactie op de troepen uit noordkorea is. Is de timing vrij logisch dat je dat doet nadat de troepen er zijn
Stelt vrij weinig voor toch die Noordkoreaanse troepen? Zowel in aantal als in capaciteit.
blablablabla
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:45:08 #125
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_215625916
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:42 schreef Elan het volgende:
Ukraine gaat hoe dan ook de prijs betalen.
Wat, gaan jullie nu nog meer Noord-Koreanen naar het front sturen of wat?
Je bent een waardeloze agent.
pi_215625933
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:45 schreef Elan het volgende:

[..]
Stelt vrij weinig voor toch die Noordkoreaanse troepen? Zowel in aantal als in capaciteit.
Die ene raket van Oekrane stelt nou ook vrij weinig voor, volgens het Kremlin geen doden, maar beide zaken zijn serieuze escalaties.
pi_215625941
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:45 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Wat, gaan jullie nu nog meer Noord-Koreanen naar het front sturen of wat?
Het legitimeert verdere escalatie gaf Putin aan vanmorgen daar kun je je van alles bij voorstellen
blablablabla
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 15:50:51 #128
8781 crew  Frutsel
pi_215625965
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:47 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Die ene raket van Oekrane stelt nou ook vrij weinig voor, volgens het Kremlin geen doden, maar beide zaken zijn serieuze escalaties.
Het waren er 6 toch, waarvan er naar eigen zeggen 5 zijn onderschept?

Amerikanen willen even testen hoe het S400 systeem erop reageert, nuttige info voor de toekomst.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 november 2024 @ 15:50:58 #129
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_215625967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:33 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat niet alleen. Wat als er in een buurland doden vallen door de fallout?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 19 november 2024 @ 15:51:36 #130
pi_215625973
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Het legitimeert verdere escalatie gaf Putin aan vanmorgen daar kun je je van alles bij voorstellen
Ah hij gaat meer boter importeren vanuit de Emiraten.
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 november 2024 @ 15:51:45 #131
3928 Ulx
pi_215625977
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh ja, daar heeft hij echt een excuus voor nodig.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_215625978
Buiten dat Poetin al zo vaak loos met Nukes gedreigt heeft.
is dit zowat het domste moment om het te doen toch ook.

Hij weet dat de kaarten over een maand of 2 (wellicht) heel anders kunnen liggen, dat de US, Oekrane (wellicht) gaat dwingen om te tekenen bij een voor Rusland gunstige deal. Waarna ze mooi hun leger weer kunnen opbouwen en over een jaar of 2 de rest van de balkan proberen in te nemen.

Wat kan hem het dan nu rotten dat er nu wat wapendepo's wat verder Rusland de lucht ingaan? Hij is nog nooit zo dichtbij een overwinning geweest. Nu Nukes gooien geeft dat allemaal op.
pi_215625981
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:51 schreef uitkeringsgenieter het volgende:

[..]
Ah hij gaat meer boter importeren vanuit de Emiraten.
Bijvoorbeeld.
Of een vuile bom op Kiev.
blablablabla
pi_215625997
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:51 schreef koemleit het volgende:

Hij weet dat de kaarten over een maand of 2 (wellicht) heel anders kunnen liggen, dat de US, Oekrane (wellicht) gaat dwingen om te tekenen bij een voor Rusland gunstige deal. Waarna ze mooi hun leger weer kunnen opbouwen en over een jaar of 2 de rest van de balkan proberen in te nemen.

Wat kan hem het dan nu rotten dat er nu wat wapendepo's wat verder Rusland de lucht ingaan? Hij is nog nooit zo dichtbij een overwinning geweest. Nu Nukes gooien geeft dat allemaal op.
Trump belt Zelensky en dan gaan ze samen koffie drinken en is de oorlog opgelost?
blablablabla
pi_215626022
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Het waren er 6 toch, waarvan er naar eigen zeggen 5 zijn onderschept?

Amerikanen willen even testen hoe het S400 systeem erop reageert, nuttige info voor de toekomst.
Dat voorspelt dus niet veel goeds voor een eventuele nucleaire tegenaanval door de NAVO als Poetin wl op de grote rode knop drukt.
pi_215626030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:55 schreef Elan het volgende:

[..]
Trump belt Zelensky en dan gaan ze samen koffie drinken en is de oorlog opgelost?
Nee ik denk dat het niet opgelost is.
Maar ik denk dat de Amerikaanse steun gaat afnemen en dat Oekrane het veel moeilijker gaat krijgen.
Dat is dus gunstig voor Poetin.

Mijns inziens zijn de kaarten de hele oorlog nog niet zo goed geweest voor Poeting als nu. Of er nu wel of geen atacms op z'n dak geschoten worden.

Derhalve lijkt het me zeer onwaarschijnlijk om juist nu met Nukes te gaan gooien.
pi_215626058
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:00 schreef koemleit het volgende:

[..]
Nee ik denk dat het niet opgelost is.
Maar ik denk dat de Amerikaanse steun gaat afnemen en dat Oekrane het veel moeilijker gaat krijgen.
Dat is dus gunstig voor Poetin.

Mijns inziens zijn de kaarten de hele oorlog nog niet zo goed geweest voor Poeting als nu. Of er nu wel of geen atacms op z'n dak geschoten worden.

Derhalve lijkt het me zeer onwaarschijnlijk om juist nu met Nukes te gaan gooien.
Bedenk wel dat Poetin in zijn eigen land als slappe hap wordt gezien als hij z'n belofte niet nakomt.

Ik verwacht niet ala minuut een kernbom op kiev, wel verdere escalaties ala:

- Totale mobilisatie
- Kernproeven op eigen bodem of op zee
- Speldenprikjes aan de grenzen van de navo
- Wit-Rusland mee laten vechten in de oorlog. Die zijn ook niet voor de poes ondanks dat het kleiner is dan Oekrane.
pi_215626077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:44 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Toen VS japan aanviel met kernbommen hadden andere landen er nog geen. Dat is dus niet vergelijkbaar.
quote:
Door een ander land aan te vallen met een kernbom begin je natuurlijk per definitie een kernoorlog.
pi_215626081
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:03 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Bedenk wel dat Poetin in zijn eigen land als slappe hap wordt gezien als hij z'n belofte niet nakomt.

- Totale mobilisatie
- Wit-Rusland mee laten vechten in de oorlog. Die zijn ook niet voor de poes ondanks dat het kleiner is dan Oekrane.
En al die andere keren dat ie met Nukes dreigde en het niet deed?
Slappe hap? Of slikken die mensen gewoon alles?
pi_215626082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:42 schreef LXIV het volgende:
Het gaat om de boodschap, niet om het effect. Een 1 MT bom ergens in Siberie laten afgaan heeft best wel effect op zichzelf. Het betreft natuurlijk dan een 'nucleaire test'

Vroeger werd aan de lopende band getest.
Ah je bedoelde het zo. Tja, wellicht...
pi_215626130
Je start geen nucleaire oorlog als je twee maanden van een Trump president bent die je alles gaat geven wat je wil. Er vallen ondertussen al heel lang bommen diep in Rusland. Dat er nu een made in the US of A sticker op zit maakt onze bange bunkerdwerg niet opeens levensmoe.
pi_215626144
twitter

Willen we meer of minder van dit soort schitterende beelden?!

Meer meer meer!! *O*
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:18:37 #143
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_215626183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:12 schreef Glazenmaker het volgende:
Je start geen nucleaire oorlog als je twee maanden van een Trump president bent die je alles gaat geven wat je wil. Er vallen ondertussen al heel lang bommen diep in Rusland. Dat er nu een made in the US of A sticker op zit maakt onze bange bunkerdwerg niet opeens levensmoe.
Dat eerste zou men verwachten ja, maar niemand heeft een glazen bol. ;)

Toch kan hij niet zomaar besluiten la minute op die ''rode knop'' te drukken. Daarvoor bestaan -dacht ik- 'procedures' die eerst moeten doorlopen worden.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_215626260
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]

quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:06 schreef Akathisia het volgende:

[..]
[..]

Als er maar een partij is die iets kan doen is de oorlog natuurlijk snel klaar
pi_215626267
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:07 schreef koemleit het volgende:

[..]
En al die andere keren dat ie met Nukes dreigde en het niet deed?
Slappe hap? Of slikken die mensen gewoon alles?
Hij heeft ze paraat gezet zodat hij ze kan gebruiken als Rusland wordt aangevallen door de NAVO.

Dat is volgens de logica van poetin nu dus gebeurd.
pi_215626277
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:18 schreef Scjvb het volgende:

[..]
Dat eerste zou men verwachten ja, maar niemand heeft een glazen bol. ;)

Toch kan hij niet zomaar besluiten la minute op die ''rode knop'' te drukken. Daarvoor bestaan -dacht ik- 'procedures' die eerst moeten doorlopen worden.
Met procedures neemt Poetin het niet zo nauw als het hem niet uitkomt.
pi_215626320
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:28 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Hij heeft ze paraat gezet zodat hij ze kan gebruiken als Rusland wordt aangevallen door de NAVO.

Dat is volgens de logica van poetin nu dus gebeurd.
Hij ging ze op dag 2 al paraat zetten... weet je nog? dat gesprek aan die belachelijke lange tafel "zorg dat onze beste verdedigingswapens paraat staan".

en hoezo worden ze nu pas aangevallen door de NAVO? De hele donbas + kerson en Kharkiv horen toch bij Rusland na dat referendum? en daar valt Oekrane steeds maar aan. Om maar te zwijgen van de Kursk regio, waar ze gewoon met Westerse tanks doorheen banjeren.
Maar dan zou nu de NAVO ineens betrokken zijn volgesn Putin?
pi_215626324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
met het uitvoeren van dreigenmenten mbt tot "rode lijnen" ook niet.
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:36:35 #149
345631 Scjvb
pi_215626331
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:29 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Uiteraard, uiteraard! ;)

Maar bedoel eigenlijk dat actie tot het bedienen van die veelbesproken en beruchte ''rode knop'', na de opdracht, ligt bij meerdere factoren, ofwel 'officieren' en toegangscodes, sleutels o.i.d. Weet het fijne er ook niet van, maar zoiets!
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:36:36 #150
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_215626333
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:14 schreef Haags het volgende:
[ x ]

Willen we meer of minder van dit soort schitterende beelden?!

Meer meer meer!! *O*
wAt eScALeEr jE nOu?!
Yea, she's on crack.
pi_215626336
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:35 schreef koemleit het volgende:
die belachelijke lange tafel "zorg dat onze beste verdedigingswapens paraat staan".

en hoezo worden ze nu pas aangevallen door de NAVO? De hele donbas + kerson en Kharkiv horen toch bij Rusland na dat referendum? en daar valt Oekrane steeds maar aan. Om maar te zwijgen van de Kursk regio, waar ze gewoon met Westerse tanks doorheen banjeren.
Maar dan zou nu de NAVO ineens betrokken zijn volgesn Putin?
Dat zegt hij ja
pi_215626342
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:36 schreef Scjvb het volgende:
ls het hem niet uitkomt.
Uiteraard, uiteraard!

Maar bedoel eigenlijk dat actie tot het bedienen van die veelbesproken en beruchte ''rode knop'' ligt bij meerdere factoren, ofwel 'officieren' en toegangscodes. Weet het fijne er ook niet
Ja en dan zegt poetin geef me die code en anders word je genovitjokt
pi_215626348
Laat Poetin maar gewoon zijn kernraketten gebruiken.
Andere landen (en haar bevolking) terroriseren en gaan lopen schermen met je nucleaire raketten als ze zich verdedigen. Daar zijn die dingen niet voor bedoeld natuurlijk.

Maar als we daar serieus zo bang voor zijn, laten we dan maar gelijk terug gaan naar de NAVO grenzen van 1989-1991 (wat Rusland eist, of anders).

Dus dag dag Tsjechie, Hongarije, Polen, Bulgarije, Baltische landen, Roemenie, Slovakije, Albanie enz.

En dan natuurlijk Rusland smekend aankijken dat ze zich voortaan blijven gedragen.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 16:42:53 #154
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626365
Klinkt als een goede (matige) grap
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:43:32 #155
pi_215626368
quote:

[..]

- Totale mobilisatie
pi_215626369
Suka Blyat fase

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:45:12 #157
pi_215626379
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:43 schreef Ali_boo het volgende:
Suka Blyat fase

[ x ]
Klopt. De fase waarin ze bommen gaan koppen.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 16:45:19 #158
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626383
Straks komt er nog een speciale militaire operatie
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 16:46:47 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626389
Vind het maar een vreemde oorlog als de agressor iedere week zit te klagen dat de tegenstander op ze loopt te schieten
pi_215626392
quote:

[..]

- Totale mobilisatie
Als hij nog enigszins geloofwaardig wil overkomen moet hij maar eens een NAVO basis bombarderen o.i.d.

Rusland is toch in oorlog met de NAVO (volgens hem/Rusland)?

Dan moet je wel serieus iets laten zien. Dus niet heel laf een onderzeese internetkabel hier en daar doorsnijden.
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:47:57 #161
345631 Scjvb
pi_215626399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:38 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Ja en dan zegt poetin geef me die code en anders word je genovitjokt
Geen idee hoor of dat zo simpel ligt! Mensen op die basis zouden ook niet zonder meer dit systeem kunnen hanteren.
Het zou complexer zijn dan 'dat'. (Eventjes op de knop drukken).

Maar nogmaals: iets dergelijks zou het zijn, maar weet het uiteraard ook niet precies!
pi_215626418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:46 schreef sp3c het volgende:
Vind het maar een vreemde oorlog als de agressor iedere week zit te klagen dat de tegenstander op ze loopt te schieten
Volgens de logica van rusland is het westen de aggressor natuurlijk.
pi_215626422
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:47 schreef Joppiez het volgende:

[..]
Als hij nog enigszins geloofwaardig wil overkomen moet hij maar eens een NAVO basis bombarderen o.i.d.

Rusland is toch in oorlog met de NAVO (volgens hem/Rusland)?

Dan moet je wel serieus iets laten zien. Dus niet heel laf een onderzeese internetkabel hier en daar doorsnijden.
Speldenprikjes in de navo behoren zeker tot de volgende escalatiemogelijkheid voor poetin op dit moment.
pi_215626431
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:47 schreef Scjvb het volgende:
n anders word je genovitjokt
Geen idee hoor of dat zo simpel ligt! Mensen op die basis zouden ook niet zonder meer dit systeem kunnen hanteren.
Het zou complexer zijn dan 'dat'. (Eventjes op de knop drukken).

Maar nogmaals: iets dergelijks zou het zijn, maar weet h
Als iemand Poetin in de weg staat, wordt die persoon gewoon genovitsjokt.

Of Poetin nou een kernbom wil gooien of wil spelen met privlegertjes of wat hij ook wil.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 16:53:53 #165
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626435
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Blijft vreemd
  dinsdag 19 november 2024 @ 16:56:09 #166
201761 phpmystyle
pi_215626447
Ik denk dat het Kremlin pas escaleert als het Westen steun geeft die in kwaliteit en kwantiteit ervoor zorgen dat zij haar doelen niet kan behalen.
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 16:57:33 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626459
Rusland kan haar gestelde doelen al niet meer halen
  dinsdag 19 november 2024 @ 17:00:26 #168
pi_215626480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
Jawel ze zijn er in geslaagd de nazi's te verslaan.

Alleen waren ze er nooit om te beginnen....
  dinsdag 19 november 2024 @ 17:00:43 #169
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_215626482
Bang zijn voor nukes is zo 2022. 80% van de Russische nukes zal sowieso net zulke bagger zijn als het conventionele spul. De Russen weten precies wat er gebeurt zodra er nukes gegooid gaan worden, namelijk MAD.

Laten we hopen dat Biden nog even een hele lading raketten richting Oekrane stuurt voor januari.
  dinsdag 19 november 2024 @ 17:01:38 #170
345631 Scjvb
pi_215626487
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:52 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Als iemand Poetin in de weg staat, wordt die persoon gewoon genovitsjokt.

Of Poetin nou een kernbom wil gooien of wil spelen met privlegertjes of wat hij ook wil.
Klopt. Maar dat was het punt niet. ;)
pi_215626501
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:51 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Dat land is ook een grote fuck-up door "self deception".
Duitsland is hier van hersteld (na WW2), waar het een proces van "rationalization" heeft ondergaan.
Rusland echter nooit. Same old same old.
  dinsdag 19 november 2024 @ 17:07:49 #172
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_215626523
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:57 schreef sp3c het volgende:
je weet neit wat zijn doelen waren , poetin weet zelf ook niet , maar de USSR herstellen dat zou hem wel lijken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 november 2024 @ 17:09:15 #173
3928 Ulx
pi_215626528
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat het Kremlin pas escaleert als het Westen steun geeft die in kwaliteit en kwantiteit ervoor zorgen dat zij haar doelen niet kan behalen.
Het denazificeren van Oekrane?
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 17:10:03 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626536
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
je weet neit wat zijn doelen waren , poetin weet zelf ook niet , maar de USSR herstellen dat zou hem wel lijken
Zijn ze gewoon duidelijk over geweest aan het begin van de oorlog dus ik weet prima wat de gestelde doelen zijn maar misschien weet jij het niet, dat kan
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 17:10:59 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215626541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
En demilitarizatie van Oekrane en zo
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 november 2024 @ 17:13:09 #176
3928 Ulx
pi_215626554
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
En demilitarizatie van Oekrane en zo
Die geen NAVO uitbreiding richting Rusland is in ieder geval mislukt.
pi_215626614
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Blijft vreemd
Nee hoor. Roepen dat de tegenpartij eigenlijk de agressor is doen aggressoren wel vaker.
pi_215626619
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
En hun doel behalen ze niet, het front ligt al tijden zo goed als stil.
  dinsdag 19 november 2024 @ 17:27:45 #179
323876 michaelmoore
pi_215626674
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 10:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Nazi Duitsland is een uitzondering op de regel. Een volstrekt -niet decadent- Duitsland met een totalitair systeem kan hl ver komen.
Dat is een heel ander uitgangspunt dat het lappendekenttje wat de EU nu is. We zitten (ook NL) nog ruim onder de 2% qua expenditure, dat zal dan fors meer moeten worden.
dit EU lappen dekentje dat is het laatste samenraapsel wat zich straks nog democratie mag noemen

Poetin is democratisch gekozen
Xi Ping is democratisch gekozen
Kim il Un is ... geboren
Trump en Musk gaan nu heel Washington DC volzetten met Trump ambtenaren en ik zieTrump ook niet meer weggaan, hij hoeft nooit meer het Capitool te bestormen

Museum Europa moet sterk worden , anders worden wij ook een deel van Poetins rijk
Respect voor besef van dit gevaar van Finland en Polen

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 19-11-2024 17:55:19 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_215626819
Jullie zijn wel positief en gezellig vandaag.
Vakman pur sang
pi_215626877
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2024 15:51 schreef koemleit het volgende:

Mwoh, wat de VS gaat doen is nog afwachten, of Putin kernwapens gaat gebruiken ook, en zo'n wapendepot opblazen vertraagt wel degelijk aanvallen/verdediging.

En dat "putin wil de sovjet unie herstellen", navo uitbreiding, nazi's, etc is propaganda voor de Russen. Putin wil niet dat Oekrane bij de EU komt, en half Oekrane daar vervolgens gaat werken. Dan wil iedere Rus met een maandloon van een magere 300 euro dat namelijk ook. Liever Oekrane met de grond gelijk dan de macht kwijt.
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:04:28 #182
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_215626996
Slowchattopic
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:06:15 #183
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215627011
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
dit EU lappen dekentje dat is het laatste samenraapsel wat zich straks nog democratie mag noemen

Poetin is democratisch gekozen
Xi Ping is democratisch gekozen
Kim il Un is ... geboren
Trump en Musk gaan nu heel Washington DC volzetten met Trump ambtenaren en ik zieTrump ook niet meer weggaan, hij hoeft nooit meer het Capitool te bestormen

Museum Europa moet sterk worden , anders worden wij ook een deel van Poetins rijk
Respect voor besef van dit gevaar van Finland en Polen
Mooi hoe al jouw theorien altijd verworden Tom Clancy boeken zijn. Maar met de realiteit heeft het niets te maken.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:08:28 #184
323876 michaelmoore
pi_215627040
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:10 schreef sp3c het volgende:

[..]
Zijn ze gewoon duidelijk over geweest aan het begin van de oorlog dus ik weet prima wat de gestelde doelen zijn maar misschien weet jij het niet, dat kan
het doel van alle dictators is meer macht en een groter stuk macht
of het nu XiPing is, Poetin, Trump of Kim il Un
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:09:08 #185
201761 phpmystyle
pi_215627046
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:09 schreef Ulx het volgende:

[..]
Nee.
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:10:22 #186
323876 michaelmoore
pi_215627060
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:13 schreef Ulx het volgende:

[..]
Die geen NAVO uitbreiding richting Rusland is in ieder geval mislukt.
Navo is geen dictatoriaal iets, zelfs de EU niet, wie geen lid van het clubje wil zijn kan opstappen zie Brexit , als Hongarije uit de NAVO wil dat is dat mogelijk
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:12:02 #187
323876 michaelmoore
pi_215627077
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Mooi hoe al jouw theorien altijd verworden Tom Clancy boeken zijn. Maar met de realiteit heeft het niets te maken.
quote:
93% van de Washington DC ambtenaren stemden Democratisch
wat is het dan volgens jou,
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 18:13:38 #188
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215627095
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 17:20 schreef pedaalemmerzak het volgende:

[..]
Nee hoor. Roepen dat de tegenpartij eigenlijk de agressor is doen aggressoren wel vaker.
Dat is dan ook niet wat ik vreemd noemde

En het blijft vreemd
pi_215627223
Give peace a chance *;

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:25:40 #190
323876 michaelmoore
pi_215627234
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef Ali_boo het volgende:
Give peace a chance *;

[ x ]
meloni is nu op of in de hand van Musk

pi_215627260
Stukje duiding hier op Fok! ^O^
Vakman pur sang
  Overall beste user 2022 dinsdag 19 november 2024 @ 18:28:11 #192
3928 Ulx
pi_215627263
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:24 schreef Ali_boo het volgende:
Give peace a chance *;

[ x ]
Dan moet Itali vooral geen ATACMS leveren.
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:28:39 #193
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_215627272
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:12 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
[..]
wat is het dan volgens jou,
Wat er allemaal gaat gebeuren weet ik niet. Maar dat is toch geen reden om allerlei cowboyverhalen af te draaien? :P
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:30:11 #194
323876 michaelmoore
pi_215627291
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Wat er allemaal gaat gebeuren weet ik niet. Maar dat is toch geen reden om allerlei cowboyverhalen af te draaien? :P
quote:
Trump en Musk gaan nu heel Washington DC volzetten met Trump ambtenaren
cowboy verhalen ??

dit is het resultaat van de efficiency ontslagen
  Moderator dinsdag 19 november 2024 @ 18:31:32 #195
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215627306
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
het doel van alle dictators is meer macht en een groter stuk macht
of het nu XiPing is, Poetin, Trump of Kim il Un
Ok :?
pi_215627324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:31 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ok :?
Je hebt ook democratische dictators schijnbaar.
Tis maar goed dat die niet voor de radio werkt ofzo; dan mocht die even thuis bijkomen. _O-
Vakman pur sang
pi_215627325
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:25 schreef michaelmoore het volgende:
in de hand van
Love is in the air :+
pi_215627334
Kunnen we als westen niet gewoon onze eigen boontjes doppen qua handel ed en de rest van de wereld lekker de tyfus laten krijgen? Niemand erin niemand eruit.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_215627342
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2024 18:28 schreef Ulx het volgende:

[..]
Dan moet Itali vooral geen ATACMS leveren.
Over ATACMS gesproken....

twitter
  dinsdag 19 november 2024 @ 18:37:00 #200
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_215627354
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 november 2024 16:43 schreef Ali_boo het volgende:
Suka Blyat fase

[ x ]
Putin gaat terugtrekken?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')