Rusland gaat failliet , poetin heeft geen rooie dollarcent meer en hij moet Kim een heleboel betalen voor zijn assistentie , maar dat zal wel in olie voldaan wordenquote:Op dinsdag 19 november 2024 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin gaat terugtrekken?
quote:USD/RUB (RUB=X)
Follow
101.0500
+1.1990
(+1.20%)
quote:EUR/RUB (EURRUB=X)
Follow
106.9370
+ 1.1040
( + 1,04% )
Ik denk dat de nukes ook een levertijd hebben van 1 á 2 maanden, net als de rest van het vrachtverkeer per trein.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:54 schreef ExTec het volgende:
Ik zat op kantoor de hele dag naar buiten te turen, maar geen nukes en WO3?
Domme, dat hadden de tankies alhier beloofd
quote:More information has surfaced about the decoy drones which Russia has been using lately. The one which was pulled out of the Kyiv reservoir was pulled apart for examination.
According to Ukraine, these UAVs don't have a warhead, but instead carry a 3D-printed ball (Luneberg lens) as a payload, half-wrapped in foil, which allows the drone to imitate a larger target in the radar range, such as the Geran-2 drone.
The range is estimated at approximately 600km, and the cost of production is estimated at around $1000-1300. To put that in comparison, the Geran-2 drone costs around $20,000.
Wat dacht je van deze dan recentquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:36 schreef quirina het volgende:
Denk dat die kernwapens in Rusland zo slecht onderhouden zijn dat ze ter plekke ontploffen.
die pijpen zijn afgesloten , Hongarije moet nu gas kopen van de EU ,quote:Op dinsdag 19 november 2024 13:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
Hun machtspositie t.o.v. het transporteren van Russisch gas naar Europa is er enorm door toegenomen. Dus netto zijn ze wel vooruit gegaan. Het merendeel van het Russich gas gaat nu via hun pijpleidingen. Daar verdienen ze honderden miljoenen aan.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets inhoudelijks in te brengen of kom je alleen maar tweets dumpen?
Je weet het he? putin kan z'n orcs altijd opdracht geven rechtsomkeert te maken. Dan is het meteen over.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:32 schreef Mikeytt het volgende:
Vreselijke escalatie
En de keuzes gemaakt door boomers die al levensmoe zijn...
Ik ga deze discussie niet wéér met je aan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet het he? putin kan z'n orcs altijd opdracht geven rechtsomkeert te maken. Dan is het meteen over.
Nou, bedankt voor je "thoughts and prayers" dan maar.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet wéér met je aan.
het is gewoon vreselijk hoe men hier juicht terwijl er elke dag tig kinderen en andere onschuldige burgers dood gaan.
Volgens mij wordt er al sinds begin van de oorlog geroepen dat Rusland failliet gaat, Putin ernstig ziek is, bloedkanker heeft, anuskanker, teelbalkanker en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rusland gaat failliet , poetin heeft geen rooie dollarcent meer en hij moet Kim een heleboel betalen voor zijn assistentie , maar dat zal wel in olie voldaan worden
de Russische LNG verkopen zijn 10% van de gas verkopen door de oude nordstream pijp
roebel bijprinten om 22% rente te betalen![]()
en nog kan het de val van de roeble niet stuiten
[..]
[..]
In een recessie? Die Nederlandse economie heeft de hoogste groeicijfers van de EU.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al sinds begin van de oorlog geroepen dat Rusland failliet gaat, Putin ernstig ziek is, bloedkanker heeft, anuskanker, teelbalkanker en ga zo maar door.
Maar ondertussen zitten wij in een recessie met hoge rentes en dure energie, kunnen mensen amper rondkomen (ik zelfs met 3.5/4k netto heb moeite)
Ondertussen als ik filmpjes kijk van dagelijks moscow, zien ze er best gelukkig en vrolijk uit. Terwijl het hier in Amsterdam elke dag rellen is.
Wat moet ik nog geloven michealmoore? jou? onze media? ik weet het allemaal niet meer micheal.
Ja, maar dat witte poeder en die gouden kranen zijn anders best prijzig.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:39 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
In een recessie? Die Nederlandse economie heeft de hoogste groeicijfers van de EU.
En als je met 4k netto niet rond kan komen moet je misschien wat keuzes in je leven heroverwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |