Veroorzaakt door een persoon die een middeleeuws onhaalbaar denkbeeld heeft, en zichzelf hiermee diep in zijn vingers heeft gesneden. Maar nooit toegeven natuurlijk. Maar erger nog,hiermee zijn land en de mensen helemaal naar de kloten helpt. Zonde en niet nodig.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik ga deze discussie niet wéér met je aan.
het is gewoon vreselijk hoe men hier juicht terwijl er elke dag tig kinderen en andere onschuldige burgers dood gaan.
quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
het is gewoon vreselijk hoe men hier juicht terwijl er elke dag tig kinderen en andere onschuldige burgers dood gaan.
Volgens mij is dat formeel ook al wel gedaan met dat verlagen van de drempel tot nucleaire afschrikking. Decreet enzo is formeel allemaal al getekend.quote:Op dinsdag 19 november 2024 16:18 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Dat eerste zou men verwachten ja, maar niemand heeft een glazen bol.![]()
Toch kan hij niet zomaar besluiten á la minute op die ''rode knop'' te drukken. Daarvoor bestaan -dacht ik- 'procedures' die eerst moeten doorlopen worden.
Ga je nog wat bijdragen of blijft het bij zeuren?quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:12 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets inhoudelijks in te brengen of kom je alleen maar tweets dumpen?
QFTquote:
Als er al ooit een situatie komt dat je die dingen nodig hebt kun je maar beter gelijk dood zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
[ x ]
Leuk theater, dat wel.
Tenzij je miljoenen van die dingen overal in rus neer gaat zetten heeft het natuurlijk niet zo veel zin.
misschien wat minder gokkenquote:Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al sinds begin van de oorlog geroepen dat Rusland failliet gaat, Putin ernstig ziek is, bloedkanker heeft, anuskanker, teelbalkanker en ga zo maar door.
Het leger maar paar oude tanks heeft en oude vliegtuigen.
Maar ondertussen zitten wij in een recessie met hoge rentes en dure energie, kunnen mensen amper rondkomen (ik zelfs met 3.5/4k netto heb moeite)
Ondertussen als ik filmpjes kijk van dagelijks moscow, zien ze er best gelukkig en vrolijk uit. Terwijl het hier in Amsterdam elke dag rellen is.
Wat moet ik nog geloven michealmoore? jou? onze media? ik weet het allemaal niet meer micheal.
Zeg het tegen Putin. Dan is het zo voorbij.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:35 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, want dan lijdt Poetin gezichtsverlies, enzo. Natuurlijk moet hij daarom nu ook eens kernwapens inzetten anders lijdt hij eveneens gezichtsverlies.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:34 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je weet het he? putin kan z'n orcs altijd opdracht geven rechtsomkeert te maken. Dan is het meteen over.
Poetin is geen alleenheerser in de absolutistische zin en moet rekening houden met de andere machten in het landsbestuur om de macht niet te verliezen. Een plotselinge terugtrekking zal waarschijnlijk tot een staatsgreep leiden.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, want dan lijdt Poetin gezichtsverlies, enzo. Natuurlijk moet hij daarom nu ook eens kernwapens inzetten anders lijdt hij eveneens gezichtsverlies.
Als iets vaak gebeurt is het natuurlijk niet zo vreemd meer.quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet wat ik vreemd noemde
En het blijft vreemd
Simplistisch gelul. Tijdens de 1ste wereldoorlog was de insteek natuurlijk ook "De Duitsers hadden gewoon geen België moeten binnenvallen, klaar."?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeg het tegen Putin. Dan is het zo voorbij.
Zelden zoveel onzin gezien in 1 post.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er al sinds begin van de oorlog geroepen dat Rusland failliet gaat, Putin ernstig ziek is, bloedkanker heeft, anuskanker, teelbalkanker en ga zo maar door.
Het leger maar paar oude tanks heeft en oude vliegtuigen.
Maar ondertussen zitten wij in een recessie met hoge rentes en dure energie, kunnen mensen amper rondkomen (ik zelfs met 3.5/4k netto heb moeite)
Ondertussen als ik filmpjes kijk van dagelijks moscow, zien ze er best gelukkig en vrolijk uit. Terwijl het hier in Amsterdam elke dag rellen is.
Wat moet ik nog geloven michealmoore? jou? onze media? ik weet het allemaal niet meer micheal.
Misschien weet je wat de 'wel realistische' oplossing toen was.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
Natuurlijk geen argument voor de realiteit.
Nee ik noem het vreemd omdat het eigenlijk nooit voorkomtquote:Op dinsdag 19 november 2024 21:12 schreef pedaalemmerzak het volgende:
[..]
Als iets vaak gebeurt is het natuurlijk niet zo vreemd meer.
Zie bijvoorbeeld Israël als ander voorbeeld van een aggressor die altijd in de slachtofferrol kruipt.
Aha realiteit. Je bedoeld die realiteit waarbij Russen Oekrainse burgers doden, verkrachten en verminken en waarbij Oekrainse militairen Russische militairen (en sinds kort enkele Noord-Koreaanse) doden?quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Simplistisch gelul. Tijdens de 1ste wereldoorlog was de insteek natuurlijk ook "De Duitsers hadden gewoon geen België moeten binnenvallen, klaar."?![]()
Kan deze China-troll eindelijk eens worden geband wegens trollen? Bij voorbaat dank.quote:Op dinsdag 19 november 2024 21:15 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Simplistisch gelul. Tijdens de 1ste wereldoorlog was de insteek natuurlijk ook "De Duitsers hadden gewoon geen België moeten binnenvallen, klaar."?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |