SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zaterdag en zondag was het nog dat je zo vaak moet niezen dat het je neus uit sproeit elke keer.
Nu is het van det vast zittende slijm.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik twijfel tussen 3 of 4.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig. Al die koeien verkouden.quote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag en zondag was het nog dat je zo vaak moet niezen dat het je neus uit sproeit elke keer.
Nu is het van det vast zittende slijm.![]()
Je hebt vogelgriepquote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!! NIEUWE PANDEMIE!!!
Helaas
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op een boerderij maar geiten geen koeien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeiiii blauwtongquote:Op maandag 18 november 2024 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op een boerderij maar geiten geen koeien.
Is daar een vaccin voorquote:Op maandag 18 november 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben al gevaccineerd hoor, heb contacten
Nu is het neussnuiten minder maar als je dan gaat liggen is het hoesten alsof je de moorstikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat je testen, hou afstand en was je handen stuk.quote:Op maandag 18 november 2024 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu is het neussnuiten minder maar als je dan gaat liggen is het hoesten alsof je de moorstikt.Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb je snel uitgevogeld![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
En niet hamsterenquote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je testen, hou afstand en was je handen stuk.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op soa ?quote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je testen, hou afstand en was je handen stuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Q-koortsquote:Op maandag 18 november 2024 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op een boerderij maar geiten geen koeien.![]()
![]()
Nee op rantsoenquote:Op maandag 18 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WC papier mag als ie vaak de neus moet snuiten toch?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet snuiten is beter.quote:Op maandag 18 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WC papier mag als ie vaak de neus moet snuiten toch?![]()
Bij de geitenquote:Op maandag 18 november 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ieuuuwww waar hang jij uit viespeuk?`![]()
![]()
Beterquote:Op maandag 18 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, deze laat ik lopen......![]()
![]()
is er al drama?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.
♡♡♡♡![]()
doe ff normaal jo hquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dat ben je nietquote:Op maandag 18 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dat moet je niet!quote:Op maandag 18 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, moet zo gaan snurkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Losso?quote:Op maandag 18 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.
Slaap zacht allemaal strakkies wanneer gullie uw bed induiken. Geniet van de slaap. Ik zwaai af![]()
Fijne voortzetting dan maar
Lach met een schone bips![]()
Ik ga met je mee.quote:Op maandag 18 november 2024 23:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
Slaap zacht allemaal strakkies wanneer gullie uw bed induiken. Geniet van de slaap. Ik zwaai af![]()
Fijne voortzetting dan maar
Truste allemaal![]()
![]()
matige dramaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Big brother opdracht?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
snap ikquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zei dat je je er niet mee moest bemoeienquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
mog 4 dagen watOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WeekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik moet mog 5 dagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Lekkerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pinksterweekend?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dacht ik alThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dan heeftie veelste veel gedronkenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
LekkahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
lol @ jouw kissenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ClassicThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
slaap lekker!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben baardmans!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
al groeit er nog geen fatsoenlijke snor op mijn gezicht
wel een keer geprobeerd voor movember maar dat was supergenantOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:19 schreef sp3c het volgende:
al groeit er nog geen fatsoenlijke snor op mijn gezicht
wel een keer geprobeerd voor movember maar dat was supergenantvolgens mij kan het een tijd duren eer daar iets toonbaars staat
tenzij je een puber face hebt
Smile, it's free therapy.![]()
het duurt nu lang genoeg, ik wil ook een baardquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:20 schreef Kissingbird het volgende:
[..]volgens mij kan het een tijd duren eer daar iets toonbaars staat
tenzij je een puber face hebt
zo'n cooleOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
niet dat er op random plekken haar uit je gezicht groeitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
borsthaar heb ik ook niet
gewoon nulOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
met een baardpotlood op je gezicht tekenenquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
het duurt nu lang genoeg, ik wil ook een baard
zo'n coole![]()
oehOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
collega van mij heeft haar wenkbrauwen op haar gezicht laten tatoo'en, geen idee waarom
dat kan natuurlijk ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lijkt net echt
heb ik nog nul grapjens over gemaaktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is gevaarlijk grappen over te maken merk ik bij mij op werk. hoewel zo onschuldig ook.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
lijkt net echt
heb ik nog nul grapjens over gemaaktDo what you love, love what you do!![]()
ahhh dat is lelijkquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:22 schreef sp3c het volgende:
collega van mij heeft haar wenkbrauwen op haar gezicht laten tatoo'en, geen idee waarom
dat kan natuurlijk ook![]()
![]()
tijd terug was het in de mode om daar zo'n liggende rechthoek te hebben
zou wel doenquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:23 schreef sp3c het volgende:
lijkt net echt
heb ik nog nul grapjens over gemaakt![]()
gewoon omdat het kan
ik heb er ook wel 1 of 2 grapjens over gemaakt
lijkt ook niet net echtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zie ik wist utquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:25 schreef sp3c het volgende:
ik heb er ook wel 1 of 2 grapjens over gemaakt
lijkt ook niet net echt
grappen hier niet meer toegestaan hoor, ookal is het gewoon geintje.?
heb paar incidenten nu gezien dat ze gedwongen werden door HR om excuus enzo aan te bieden. en als je het mij vraagt om meest onschuldige geintjes. maarja je mag niks meer zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
slaap lekker
wat zit je nou emo te doen manquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:26 schreef kree het volgende:
heb paar incidenten nu gezien dat ze gedwongen werden door HR om excuus enzo aan te bieden. en als je het mij vraagt om meest onschuldige geintjes. maarja je mag niks meer zeggen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nouja ik zou hert als compliment zien als vrouw zegt lekker kontje heb je. LOl (en heb ik)quote:
maargoed probeer dit maar neit andersom, gelijk melding van en gezeik, ik durf niks meer te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
je moet een beetje aanvoelen wanneer dat kan en wanneer dat niet kanquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik zou hert als compliment zien als vrouw zegt lekker kontje heb je. LOl (en heb ik)
maargoed probeer dit maar neit andersom, gelijk melding van en gezeik, ik durf niks meer te zeggen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je moet niet voelen wanneer het kan en wanneer het wel kan
dat zijn verschillende dingen
aanvoelen, wacht er een beetje mee tot mevrouw minimaal 2x goedemorgen tegen je heeft gezegd uit zichzelfOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie is HRquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:26 schreef kree het volgende:
heb paar incidenten nu gezien dat ze gedwongen werden door HR om excuus enzo aan te bieden. en als je het mij vraagt om meest onschuldige geintjes. maarja je mag niks meer zeggen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
sowieso eigenlijk pas voelen als mevrouw gaat voelen, dan ben je wel safeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en dat jij graag complimentjes krijgt over je kont wil niet zeggen dat iedereen dat graag krijgt
meeste mensen gaan naar het werk om te werken omdat ze geld nodig hebben om te levenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
WijsheidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
#wijzetekstenvansp3cOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
lol zelfde iqquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
140They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ok niet hetzelfdeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Verder rustig hier weet niet of kree nog gaat vertellen wie HR is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
of waar de drama zitOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
beetje lullig hoor dat jullie dit op ,ok reflecteren?
ik concludeer all;eem maar in topic, rest heb ik denk uitgelegd?Do what you love, love what you do!![]()
beetje moeite met blauwe wel onderhand, want ok, neem aan die doen ook hun best. maarja. mss moeten ze minder eigen mening geven ipv goed moderatie doen?Do what you love, love what you do!![]()
waarom?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
teveel micromanaging in dit topic. het gaat namelijk over het algemeen gewoon ok?quote:
begrijp me niet verkeerd soms denk ik wel ingrijpen, maar jullie mods posten mee als users ook en dat is al geen goed idee. daarom ontspoort dit soms nl, want allemaal niet meer mee eens waarom ban etc....Do what you love, love what you do!![]()
HmmThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
geen idee wat hier staat, ik heb nog nooit iets gemod hierquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
teveel micromanaging in dit topic. het gaat namelijk over het algemeen gewoon ok?
begrijp me niet verkeerd soms denk ik wel ingrijpen, maar jullie mods posten mee als users ook en dat is al geen goed idee. daarom ontspoort dit soms nl, want allemaal niet meer mee eens waarom ban etc....Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wel eens de tt gewijzigd naar iets super extreem langs maar dat kan niet meer omdat dat fok! schijnbaar verpestteOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
dat was wel jammer, hoppelijk kan het in de nieuwe layout wel weerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
voor de mods hier, ik zie vooral blauwe dusquote:Op dinsdag 19 november 2024 00:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
geen idee wat hier staat, ik heb nog nooit iets gemod hier
Do what you love, love what you do!![]()
alle mods zijn blauwOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mss moeten mods die wat te zeggen hebben of kunnen doen, dan ook alleen in het topic blauw zijn waar ze wat over te zeggen hebben.
zou helpen wss, kleine aanpassing. @DannyDo what you love, love what you do!![]()
Kleine aanpassingquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:01 schreef kree het volgende:
mss moeten mods die wat te zeggen hebben of kunnen doen, dan ook alleen in het topic blauw zijn waar ze wat over te zeggen hebben.
zou helpen wss, kleine aanpassing. @:danny, mod's zijn net mensen die mogen posten wat en waar ze willen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja weet ik niet preciesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jawel maar dat ia toch t probleem dus? want zijn ze blauw en zal niet de eerste keer zijn dat ik ban erdoor krijg van mods niet uit topic.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Kleine aanpassing, mod's zijn net mensen die mogen posten wat en waar ze willen.
ze moeten beperkt worden tot eigen forum deel en dan kunnen ze wel meeposten als gewoon "users"Do what you love, love what you do!![]()
dat als je blauw bent je neit dezelfde user bent als rest?quote:
macht positie nl. en dat zou anders moeten wmb.Do what you love, love what you do!![]()
waarom is dat een probleem?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zo is het al.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
jawel maar dat ia toch t probleem dus? want zijn ze blauw en zal niet de eerste keer zijn dat ik ban erdoor krijg van mods niet uit topic.
ze moeten beperkt worden tot eigen forum deel en dan kunnen ze wel meeposten als gewoon "users"Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ah okequote:Op dinsdag 19 november 2024 00:48 schreef kree het volgende:
[..]
niet hier, human resources op werk dus bedoel ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
omdat iedereen weet je kunt bannen enzo, en daarom worden meningen ander gemaakt naar jou als mss de rest. die dat niet kan dus.quote:Do what you love, love what you do!![]()
maw dus. denk je zouden tegen jou dingen anders gezegd worden alsdan gewoon regulier user is?Do what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
ik kan niemand bannenquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:10 schreef kree het volgende:
[..]
omdat iedereen weet je kunt bannen enzo, en daarom worden meningen ander gemaakt naar jou als mss de rest. die dat niet kan dus.
ik kan aan de FA's melden dat je vervelend doet en die kijken dan naar je gedrag en als dat dan heel vervelend is dan kunnen ze je bannenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
meesten niet denk ik want volgens mij ben ik al voor minimaal 2 keer voor alles wat niet mooi is uitgescholdenquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:13 schreef kree het volgende:
maw dus. denk je zouden tegen jou dingen anders gezegd worden alsdan gewoon regulier user is?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar ok
ggeen drama vandaag, dan ga ik maar slapen
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Maar komtgoed en muis zijn geen broers.
Muis is een neefje van Adil was ook duidelijk te zien afgelopen seizoen toen die oom van Adil op hem flipte.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
maakt niet uitquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar komtgoed en muis zijn geen broers.
Muis is een neefje van Adil was ook duidelijk te zien afgelopen seizoen toen die oom van Adil op hem flipte.
die serie duurt sowieso al 2 seizoenen te langOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
rabab $%Trichnog kontenneukenbR#$Wsnietchquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:36 schreef mario390 het volgende:
scary movie
danach ,Scrooged de kult kerstkomödieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is wat het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Teveel Samiraquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
maakt niet uit
die serie duurt sowieso al 2 seizoenen te langThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
veel te veel samirquote:
en al die surinamers die er ineens bijmoesten snapte ik ook niet, boeide me ook geen reet wat errmee gebeurdene
tatta opblazen was wel stomOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja dat was inderdaad stom opeens waren adil dn komtgoed de A-teamThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet maar sterke mening in dan daar wel, dat wil ik maar zeggen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan niemand bannen
ik kan aan de FA's melden dat je vervelend doet en die kijken dan naar je gedrag en als dat dan heel vervelend is dan kunnen ze je bannen
voor de rest geen probleem, moest er ff uit dit/Do what you love, love what you do!![]()
Sp3c doet toch niks verkeerdquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet maar sterke mening in dan daar wel, dat wil ik maar zeggen.
voor de rest geen probleem, moest er ff uit dit/They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
zeg ik ook niet? maar soms gaat te snel verkeerd om meestal onzinnige redenen. en dan het ongedaan maken is ook weer gedoe.quote:
hoewel FA dan mss nog wel helpenDo what you love, love what you do!![]()
Zijn gevaarlijker modsquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
zeg ik ook niet? maar soms gaat te snel verkeerd om meestal onzinnige redenen. en dan het ongedaan maken is ook weer gedoe.
hoewel FA dan mss nog wel helpenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
met FA heb ik nooit echt problemen gehad, vind wel soms die wel blauw zijn en er soms meer hun eigen mening erop vooropstellen als policy. maar dat zijn er maar paar.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Trustenquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:32 schreef sp3c het volgende:
maar ok
ggeen drama vandaag, dan ga ik maar slapen♡♡♡♡![]()
Lijkt wel gamingquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klinkt grappiger als het is. want gewoon ban enzo. ja dan heb je met hun te maken. al met al. waren voor redelijkheid vatbaar welquote:
Wolven in schaapsklerenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Je gaat t niet winnen kree..quote:Op dinsdag 19 november 2024 01:54 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt grappiger als het is. want gewoon ban enzo. ja dan heb je met hun te maken. al met al. waren voor redelijkheid vatbaar wel♡♡♡♡![]()
moest wel wat liever doen enzo en doe ik ook wel, maarja uiteindelijk zeg ik ook wat ik denk enzo.
dus tja, geloof niet tegen policy dat enzo. maar ben soms denk tever gegaan.Do what you love, love what you do!![]()
gaat t niet om toch? uiteindelijk als ik fok zat wordt ben ik ik gewoon weg. maarja over het algemeen nog te leuk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
OKquote:Op dinsdag 19 november 2024 01:59 schreef kree het volgende:
[..]
gaat t niet om toch? uiteindelijk als ik fok zat wordt ben ik ik gewoon weg. maarja over het algemeen nog te leuk.♡♡♡♡![]()
Whut?quote:Op dinsdag 19 november 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
jouw slaap probleem moeten we ook eens wat aan doen?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
We hoeven daar niks aan te doen hoorquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
jouw slaap probleem moeten we ook eens wat aan doen?♡♡♡♡![]()
Je hoeft er niks aan te doenquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou opmerkelijk dat ik dat vaak lees van happy?
En door♡♡♡♡![]()
niet? het valt op nl?quote:Op dinsdag 19 november 2024 02:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
We hoeven daar niks aan te doen hoorDo what you love, love what you do!![]()
Ach jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie ben jij om er iets aan te doen....quote:Op dinsdag 19 november 2024 02:02 schreef kree het volgende:
[..]
nou opmerkelijk dat ik dat vaak lees van happy?Echt. Iets met... bemoeien....
Mannen denken alleen in oplossingen geloof ik.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
collega van me welquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:04 schreef HappyCharly het volgende:
Zeg, zijn jullie al in de nieuwe eftelingattractie geweest?
Nee wel in het nieuwe wc hokje bij de attractie.quote:Op dinsdag 19 november 2024 02:04 schreef HappyCharly het volgende:
Zeg, zijn jullie al in de nieuwe eftelingattractie geweest?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
?quote:Op dinsdag 19 november 2024 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee wel in het nieuwe wc hokje bij de attractie.♡♡♡♡![]()
nou hij of althans zijn vriend helemaal fan van, hun. vonden het ok?quote:
ik ben er fan van opzich om te weten maar niet erheen gaan opzich. maar het schijnt ok te zijn, hij en hun vonden het ok. iig.Do what you love, love what you do!![]()
Toen ik was hadden ze de wc hokjes en het souvenirs winkeltje klaar maar de attractie nog niet winkeltje was helaas dicht toen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ok klinkt niet geweldigquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:07 schreef kree het volgende:
[..]
nou hij of althans zijn vriend helemaal fan van, hun. vonden het ok?
ik ben er fan van opzich om te weten maar niet erheen gaan opzich. maar het schijnt ok te zijn, hij en hun vonden het ok. iig.♡♡♡♡![]()
Ohhhh hahahaquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik was hadden ze de wc hokjes en het souvenirs winkeltje klaar maar de attractie nog niet winkeltje was helaas dicht toen.
Lijkt me een geweldige .. wel heel rng♡♡♡♡![]()
van hun positive review. ik heb het alleen gezien in filmpjes.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:08 schreef kree het volgende:
[..]
van hun positive review. ik heb het alleen gezien in filmpjes.♡♡♡♡![]()
Toen ik eerder had gelezen wat precies de bedoeling van de ride was schrok ik ook wel even maar hoorde later dat het qua rit intensiteit wel meevalt.quote:Op dinsdag 19 november 2024 02:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhhh hahaha
Lijkt me een geweldige .. wel heel rngThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh gelukkigquote:Op dinsdag 19 november 2024 02:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen ik eerder had gelezen wat precies de bedoeling van de ride was schrok ik ook wel even maar hoorde later dat het qua rit intensiteit wel meevalt.
T verhaal e de omgeving is sl eng genoeg♡♡♡♡![]()
Een dood orkest?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-11-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3135 / +112 / +0 / 7029 / 7808
2. Dr.Mikey / 1013 / +62 / +26 / 991 / 1427
3. KillemWieft / 805 / +28 / +0 / 316 / 610
4. ToT / 572 / +19 / +0 / 2592 / 2936
5. AardappelSchotel / 550 / +25 / +0 / 2024 / 2376
6. Rob / 443 / +13 / +0 / 334 / 442
7. Lovely / 406 / +20 / +0 / 2006 / 2302
8. Pinnenmutske / 376 / +17 / +0 / 1127 / 1453
9. mario390 / 352 / +8 / +0 / 156 / 286
10. hemarookworst / 340 / +51 / +2 / 765 / 992
11. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
12. HappyCharly / 325 / +17 / +9 / 904 / 1087
13. loveyoulongtime / 297 / +11 / +0 / 1130 / 1306
14. devzero / 290 / +75 / +0 / 460 / 591
15. Bally-b / 229 / +53 / +0 / 59 / 92
16. kree / 211 / +1 / +28 / 501 / 646
17. gebrokenglas / 211 / +13 / +0 / 1271 / 1465
18. sp3c / 200 / +1 / +15 / 362 / 465
19. MizzezAmy / 190 / +6 / +0 / 1328 / 1524
20. mascara-klodder / 184 / +12 / +0 / 305 / 404SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
GeluidenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dit
beetje moeite met blauwe wel onderhand, want ok, neem aan die doen ook hun best. maarja. mss moeten ze minder eigen mening geven ipv goed moderatie doen?
en deze
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
mss goed dat iedereen uitgeluid is na wat ik zei, maarja. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
wil dit nog maar ff zetten, en jullie weten ik ben musical fan.....
hielp dat ik die zelf speelde nog wel en deze lukte wel
ik geloof trouwens dat het orinyeel iets leuker was. met wat meer dingen. maarja dit voor de massa
denk sowieso moet er niet meer op reageren, want
vind het helemaal leuk om op in ter gaan en vragen, met smiley posts kan ik helemaal niks meestal.Do what you love, love what you do!![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
kan gewoon nog niet vinden welke ik nou wilde delen,,,, zal wel verwijderd zijn enzo.
maarja
dan deze maar, vind die kinder liedjes altijd leuk en muzikaal mss ook nog wel beter als laatste prut wat ze uitbrengen.
niet zo fan van opw ook meer want is beetje corrupte organisatie. maarja dat zijn er wel meer.
sela ook fan van.Do what you love, love what you do!![]()
wel dat ik het nog regelmatig speel. maar heel veel uit opw komt uit Australië van Hillsong. enne ok zie Netflix docu daarover......Do what you love, love what you do!![]()
Bekijk deze YouTube-video
stelt me zo teleur dan weer he? wil niet zeggen dat alle liedjes van ze slecht zijn.
het zijn daar niet de mensen namelijk die wss beste voorhadden, hele organisatie is wel verrot enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 19 november 2024 04:33 schreef kree het volgende:
schaam me ervoor christelijk te zijn, als ik dat zie, maargoed.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat ik gewoon heel veel verkeerd zie gaan, wat niet strookt met zoals ik een opgevoed ben?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Maar waarom zou jij je daarvoor moeten schamen?quote:Op dinsdag 19 november 2024 04:45 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ik gewoon heel veel verkeerd zie gaan, wat niet strookt met zoals ik een opgevoed ben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
omdat ik een zelfde geloof dan aanhang denk wel?quote:Op dinsdag 19 november 2024 04:51 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar waarom zou jij je daarvoor moeten schamen?
hoewel ik wat meer open ben en allen wat ik aanhang niet dat is.Do what you love, love what you do!![]()
Schaamte voor iets wat een ander doet, dat snap ik niet. Of bedoel je dat je je schaamt voor je opvoeding waardoor jij nu met rare ideeën rondloopt?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
neee dat alle niet, ik schaam me wat een kerk doet waar ik dan wel in geloof en in mijn beleving alleen goed doet. maar die docu haalt dat onderuit?quote:Op dinsdag 19 november 2024 04:57 schreef KillemWieft het volgende:
Schaamte voor iets wat een ander doet, dat snap ik niet. Of bedoel je dat je je schaamt voor je opvoeding?
gaat het neit eens om principes ofzo, maar dat ze zeggen die wel te hebben en ze dan beschamenDo what you love, love what you do!![]()
ben eigenlijk Klaar met Hillsong liedjes te spelen omdat ze gevraagd worden.
dus doe het omdat ik weet ze zijn gemaakt door mensen met principes. maar die hele kerk heeft voor mij aardig afgedaan. niet het idee en niet de goeie manier.Do what you love, love what you do!![]()
Waarom geloof je in mensen en niet in Jezus?quote:Op dinsdag 19 november 2024 04:59 schreef kree het volgende:
[..]
neee dat alle niet, ik schaam me wat een kerk doet waar ik dan wel in geloof en in mijn beleving alleen goed doet. maar die docu haalt dat onderuit?
gaat het neit eens om principes ofzo, maar dat ze zeggen die wel te hebben en ze dan beschamenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
je moet dit duidelijker vragen? ik geloof wel in mensen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:04 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Waarom geloof je in mensen en niet in Jezus?Do what you love, love what you do!![]()
Moet je niet doen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:05 schreef kree het volgende:
[..]
je moet dit duidelijker vragen? ik geloof wel in mensen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nee hoor. Gewoon niet teveel van mensen verwachten. Mensen zijn kut, dus ook mensen die naar de kerk gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:12 schreef kree het volgende:
[..]
das makkelijk gezegd? in de praktijk aardig lastig dan?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
vind dat te negatief? ik en denk meestal zijn mensen meer als wat je eerst van ze denktquote:Op dinsdag 19 november 2024 05:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee hoor. Gewoon niet teveel van mensen verwachten. Mensen zijn kut, dus ook mensen die naar de kerk gaan.
en dat moet dus het principe zijn ook.van geloof want ik vind het matig dat een kerk dat dat vertrouwen. verkloot.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, vaak zijn ze nog kutter dan je in eerste instantie dacht.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:31 schreef kree het volgende:
[..]
vind dat te negatief? ik en denk meestal zijn mensen meer als wat je eerst van ze denktProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja maar jij benadert dat wel vanaf de negatieve kant? of niet?quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:38 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Klopt, vaak zijn ze nog kutter dan je in eerste instantie dacht.
ik denk meer van positief af toch wel. , ,mss beter als lijkt dus?Do what you love, love what you do!![]()
Maar het effect is positief. Je zal mij nooit horen zeggen dat ik teleurgesteld ben in iemand. De aard van het beestje verandert niet bij kerkgangers. In kerkelijke organisaties zie je dezelfde problemen als in de rest van de samenleving.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar jij benadert dat wel vanaf de negatieve kant? of niet?
ik denk meer van positief af toch wel. , ,mss beter als lijkt dus?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
karakter meer dusquote:Op dinsdag 19 november 2024 05:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar het effect is positief. Je zal mij nooit horen zeggen dat ik teleurgesteld ben in iemand. De aard van het beestje verandert niet bij kerkgangers. In kerkelijke organisaties zie je dezelfde problemen als in de rest van de samenleving.Do what you love, love what you do!![]()
nous afgezien daarvan vind ik die kinderliedjes leuk wel. hahaha linkjes boven.Do what you love, love what you do!![]()
Dan wordt het tijd dat je een vrouw gaat bezwangeren.quote:Op dinsdag 19 november 2024 05:48 schreef kree het volgende:
nous afgezien daarvan vind ik die kinderliedjes leuk wel. hahaha linkjes boven.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Morguh.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey men Killemquote:Redelijk geslapen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ook weer om 3 00 bij scrooged de 3 kerstgeister eingeslapen
en om half 6 bij stuart little wakker geworden![]()
![]()
Dat was een kort slaapje dan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Slapen is voor vrouwen en kinderen, Mario!quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:09 schreef mario390 het volgende:
ik ook weer om 3 00 bij scrooged de 3 kerstgeister eingeslapen
en om half 6 bij stuart little wakker gewordenProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Mevr Killem ga slapen dan :quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen en kinderen, Mario!
![]()
Sollyquote:
Morguh Justin, uit bed gevallenquote:
Nou zullen we samen eenquote:drinken dan
Okquote:Op dinsdag 19 november 2024 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zullen we samen eendrinken dan
![]()
![]()
Neem net een slok, maar bbbbrrrr.quote:
Had net een menthol snoepje op voor de keel
Dan smaakt de koffie niet zoals ze anders smaakt
Ja dat zei ik dus ook
![]()
![]()
![]()
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: