SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zaterdag en zondag was het nog dat je zo vaak moet niezen dat het je neus uit sproeit elke keer.
Nu is het van det vast zittende slijm.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik twijfel tussen 3 of 4.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezellig. Al die koeien verkouden.quote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zaterdag en zondag was het nog dat je zo vaak moet niezen dat het je neus uit sproeit elke keer.
Nu is het van det vast zittende slijm.![]()
Je hebt vogelgriepquote:Op maandag 18 november 2024 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
GOEIE TT!!!! NIEUWE PANDEMIE!!!
Helaas
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Op een boerderij maar geiten geen koeien.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeiiii blauwtongquote:Op maandag 18 november 2024 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op een boerderij maar geiten geen koeien.
Is daar een vaccin voorquote:Op maandag 18 november 2024 23:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben al gevaccineerd hoor, heb contacten
Nu is het neussnuiten minder maar als je dan gaat liggen is het hoesten alsof je de moorstikt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Laat je testen, hou afstand en was je handen stuk.quote:Op maandag 18 november 2024 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu is het neussnuiten minder maar als je dan gaat liggen is het hoesten alsof je de moorstikt.Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat heb je snel uitgevogeld![]()
![]()
Lach met een schone bips![]()
En niet hamsterenquote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je testen, hou afstand en was je handen stuk.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Op soa ?quote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Laat je testen, hou afstand en was je handen stuk.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Q-koortsquote:Op maandag 18 november 2024 23:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op een boerderij maar geiten geen koeien.![]()
![]()
Nee op rantsoenquote:Op maandag 18 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WC papier mag als ie vaak de neus moet snuiten toch?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet snuiten is beter.quote:Op maandag 18 november 2024 23:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
WC papier mag als ie vaak de neus moet snuiten toch?![]()
Bij de geitenquote:Op maandag 18 november 2024 23:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ieuuuwww waar hang jij uit viespeuk?`![]()
![]()
Beterquote:Op maandag 18 november 2024 23:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee, deze laat ik lopen......![]()
![]()
is er al drama?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.
♡♡♡♡![]()
doe ff normaal jo hquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dat ben je nietquote:Op maandag 18 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nee dat moet je niet!quote:Op maandag 18 november 2024 23:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jawel, moet zo gaan snurkenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Losso?quote:Op maandag 18 november 2024 23:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil er net mee beginnen... Ben er helemaal klaar mee dat ik tegengesproken wordt. Ga nu echt helemaal losso hiero.
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: