Als het me lukt ga ik voor je turen naar de kleine letters.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kun je kijken of er kip in zit? Vlees en dierlijke bijproducten telt ook als kip![]()
Kans is 99%, maar wie weet!
Ohh, hij staat ook gewoon online! Helemaal niet over gedacht haha. Al gevonden, overal vlees en dierlijke bijproducten helaas. Ervaring leert dat dat meestal kip is (want goedkoopst).quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als het me lukt ga ik voor je turen naar de kleine letters.
Misschien kun je online al wat vinden.
Beterschap JanPiet💐quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Buiten sneeuw, binnen met griep in bed.
Passend muziekje vs Hape Kerkeling
Ik zou daar werkelijk fantásties in zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe carrière als overgangscoach voor je.
En die oefeningen zouden mannen ook veel meer moeten doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die bestaan, maar bekkenbodemoefeningen heb je op de langere termijn echt veel meer aan
En dat zegt Yildiz ook!quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:02 schreef z80 het volgende:
[..]
En die oefeningen zouden mannen ook veel meer moeten doen.
Was je niet liever vanavond nog iets verder gegaan vandaag, of ga je morgen per bus verder?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit het Mercure hotel in Zwolle
Morgen naar Antwerpen met de personeelsvereniging. Nu vast hier anders kan ik er niet op tijd zijn
Dat zou je zeker zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou daar werkelijk fantásties in zijn
Maar het verdient me denk ik niet genoeg, dus ik doe het voor jullie wel als hobby erbij.
Mooiquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend is iemand in Arnhem om 3 uur opgestaan om wat foto’s te maken, dit is er 1 van, zo mooi
[ afbeelding ]
Ik hou daar wel van. Zal m opzoeken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi
Als je dit wat vindt, is Donker Utrecht misschien ook wel wat voor jou, al is het je stad niet. Bijna 900 foto's van Utrecht in het donker, door de jaren heen.
DonkerUtrecht.nl
Zijn site is er wel een tikkie minder overzichtelijk op geworden met de jaren.
Nu weet ik niet hoe handig je bent met passe partouts, indien nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Hmm dat kan ook, maar ik heb voorlopig nog wel een voorraadje.
Prijsstickers zitten er nog op - ¤25 voor formaat A4. Je ziet het verschil wel met lijstjes van de Action.
Die zitten er bij en verder heb ik bij eerder genoemde fotozaak (Anno Bakker, mr X kent het misschien wel) een tas vol met passepartouts gekocht (voor ¤5 neem maar mee zoveel je wil) en een of ander snij-ding om ze zelf te snijden.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu weet ik niet hoe handig je bent met passe partouts, indien nodig.
Wij hebben goede ervaring met de deskundige 👍🏼 van Hornbach
Op de bouwbeurs was dat vorig jaar één van de troostprijzen in het rad van fortuin bij de Festool-stand.quote:Op vrijdag 22 november 2024 23:22 schreef derLudolf het volgende:
Zoekt iemand nog een leuke pizzasnijder voor kerst?
https://www.festool.nl/pr(...)ort/577474---pizz-ts
Ik heb al een in de vorm van een Stihl bandenzaag.
Och, wat naar. Sterkte voor jullie en de rest van de roedelquote:Op vrijdag 22 november 2024 23:06 schreef flipsen het volgende:
Fijn dat het met Elin goed gaat. Aan deze kant van de evenaar (en oceaan) heeft Pincho er opeens geen zin meer in... afgelopen week nog met hem in de stad gewandeld, gisteren lag hij nog in het zonnetje om aandacht te vragen, vandaag moest vrouwlief halsoverkop naar de dierenarts. En ipv morgenmiddag lekker 6 uur in de trein terug naar huis, zit ik nu te wachten op het vliegtuig. Afwachten of hij nog wat verbetert (infuus en zuurstof meegekregen, Mariela is een halve dierenarts intussen als het om honden gaat), maar volgens mij heeft Pincho bedacht dat het wel goed is zo, bijna 18
Foto van gisteren[ afbeelding ]
Edit: Zojuist vredig ingeslapen. En ik intussen geland, nu snel naar huis, graf graven (naast Bella die hem was voorgegaan). Zijn ze weer samen![]()
Ik ook! En @Jagärtrut ook al een tijd.quote:Op donderdag 21 november 2024 20:39 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met @:Isabeau? Ik mis je hier!
mja ik krijg dan vooral dutch ovens.. das NET even anders..quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Net even bij wat mensen uit de flat geweest. Heb er rode konen van, beide huizen leken wel een sauna zo warm.
Geen ervaring met koken op een houtkachel, zou daar niet iets over te vinden zijn op internet? Wat voor materiaal heb je? Staat het op een kachel of zet je het in het vuur of hangt het er boven?
Zelfgemaakte pizza boksquote:Op zaterdag 23 november 2024 17:21 schreef Candaasje het volgende:
Je mag wel even hier komen afkoelen @:Kaatje![]()
Omdat de stukadoors kwamen, moesten we gisteravond de verwarming afkoppelen en zitten we dus zonder cv. En de voordeur stond vandaag vaak open, en de ramen voor de ventilatie. (Inmiddels zitten die wel weer dicht en hebben de wtw wat harder aan het werk gezet) Dus inmiddels is het wel aan de frisse kant.![]()
Vanavond halen we daarom de pizzarette van stal, beetje warmte in de eetkamer creëren
Dat kan natuurlijk prima. Ik kook best vaak op de houtkachel; een gewone pan en koekepan doen het ook. Ketel ook. Alles wat op gas kan, kan ook op de kachel. Wat je maakt in welke pan en of dat goed kan hangt af van hoe heet de bovenkant van de kachel is.quote:Op zaterdag 23 november 2024 17:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja ik krijg dan vooral dutch ovens.. das NET even anders..
ik zet het OP de kachelen ik heb gewoon een gietijzeren pan, OF zo'n marokaans ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |