abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215651375
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja echt O+

Piep eet inmiddels weer als een dokwerker maar we zijn de afgelopen 2 jaar zo veel bezig geweest met eten in dat beest te krijgen. Wat een gedoe zeg. Ze komt alleen niet aan dus dat is wel een ding Maar er lijkt niets met haar aan de hand, bloedonderzoek is prima. Volgende week nog even de urine op eiwitten checken maar daar verwachten we niets van. We doen het maar met een magere kat dan verder hoor. Er is een minuscule kans op een tumor maar daar doen we niets mee. Ze is een blije poes en dat laten we zo lang mogelijk zo.

Ondertussen word ik gebeten omdat ze het echt niet grappig meer vindt dat ik mijn hand steeds onder haar buik steek omdat hij zo koud is 8-)
Wij, als bedienden van slechte eters, weten hoe het is :Y
Kater heeft ook tijden slecht gegeten. Verder blij (buiten de Elin-episodes waarin ik ook naar de DA sjouwde met hem, met met hetzelfde verhaal en medicatie thuiskwam) dus niet veel verder onderzoek gedaan omdat dagelijks wel halve porties gegeten werden. Behalve halfjaarlijks bloedprikken want niertjes.
Sinds Solensia ook weer dokwerker en volgens mij netjes bij aan het komen.

Ik eet goed: hoorde net dat ik vanavond ouderlijk ziekenbezoek krijg. Met chinees :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215651384
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]
bwuh ik moest laatst enorm niezen en daarna moest ik een andere broek aan..
ik ben serieus het gebruik van incontinentie-inlegkruisjes ( bestaan die?) aan het overwegen -O-
#ookoud
Kun je eventueel al iets van perimenopausale symptomen hebben?
Dan zou je ook kunnen kijken naar het waarlijk fantastische 'Genitourinary Syndrome of Menopause' of urogenitale atrofie met bijvoorbeeld deze opwekkende beschrijving
quote:
GSM presents in women who are menopausal and includes vaginal dryness, not just with intercourse but in daily life.

Vulvar atrophy can make it painful just to sit, walk or urinate. The frequent 'urge to go' or incontinence disturbs sleep and can cause social embarrassment. Painful intercourse (dyspareunia) often leads to avoidance and can cause stress in relationships.
Bij 2 of meer gerelateerde klachten is lokaal oestrogeen de voorkeursbehandeling (lokaal dus geen verhoogd risico op borstkanker etc). Zie hier de richtlijn
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_215651386
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wij, als bedienden van slechte eters, weten hoe het is :Y
Kater heeft ook tijden slecht gegeten. Verder blij (buiten de Elin-episodes waarin ik ook naar de DA sjouwde met hem, met met hetzelfde verhaal en medicatie thuiskwam) dus niet veel verder onderzoek gedaan omdat dagelijks wel halve porties gegeten werden. Behalve halfjaarlijks bloedprikken want niertjes.
Sinds Solensia ook weer dokwerker en volgens mij netjes bij aan het komen.

Ik eet goed: hoorde net dat ik vanavond ouderlijk ziekenbezoek krijg. Met chinees :Y)
Dat zijn de goede bezoekjes
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 november 2024 @ 15:02:57 #244
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215652227
tnx voor de adviezen O+

@Vanyel ik herken verder geen van de symptonen die je daar post, en heb behalve onrustige nachten nog niet echt last van P-Menopause

* Barreltje gaat bekkenbodem oefeningen opzoeken!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215652242
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:02 schreef Barreltje het volgende:
tnx voor de adviezen O+

@:vanyel ik herken verder geen van de symptonen die je daar post, en heb behalve onrustige nachten nog niet echt last van P-Menopause

* Barreltje gaat bekkenbodem oefeningen opzoeken!
@AnneX kent iemand die daar een website voor heeft.
pi_215652338
@Barreltje de beste: Yildiz https://www.jouwbekkentherapeut.nl/
En onlangs weer een masterclass
https://www.jouwbekkenthe(...)qKnqd89QFXXa6Tbmni7Q
Dat doet zij meerdere malen per jaar.
Ook op fb. te volgen.

Nu even terug voor Elin…
pi_215652390
En Elin is werkelijk hersteld van haar herfstdipje.
Fijn weer Kaatje *O*
pi_215652538
Ik moet ook weer eens een bekkenfysio zoeken. Ik ben drie keer geweest en toen zei ze: "je weet het nu wel he? Ktxbye".
Spoilers!
pi_215652558
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kun je eventueel al iets van perimenopausale symptomen hebben?
Dan zou je ook kunnen kijken naar het waarlijk fantastische 'Genitourinary Syndrome of Menopause' of urogenitale atrofie met bijvoorbeeld deze opwekkende beschrijving
[..]
Bij 2 of meer gerelateerde klachten is lokaal oestrogeen de voorkeursbehandeling (lokaal dus geen verhoogd risico op borstkanker etc). Zie hier de richtlijn
Ik zie een nieuwe carrière als overgangscoach voor je.
Spoilers!
pi_215652581
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik heb er weer een van de DM. De snacks zijn gedroogd vlees vrijwel zonder toevoegingen. Blikvoer lijkt me ook oké en met het catnip speeltje (zaten er twee in) hebben ze vorig jaar ruim een half jaar gespeeld.
Kun je kijken of er kip in zit? Vlees en dierlijke bijproducten telt ook als kip :+
Kans is 99%, maar wie weet!
pi_215652676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Kun je kijken of er kip in zit? Vlees en dierlijke bijproducten telt ook als kip :+
Kans is 99%, maar wie weet!
Als het me lukt ga ik voor je turen naar de kleine letters.
Misschien kun je online al wat vinden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215652818
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als het me lukt ga ik voor je turen naar de kleine letters.
Misschien kun je online al wat vinden.
Ohh, hij staat ook gewoon online! Helemaal niet over gedacht haha. Al gevonden, overal vlees en dierlijke bijproducten helaas. Ervaring leert dat dat meestal kip is (want goedkoopst).
pi_215653379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Buiten sneeuw, binnen met griep in bed.
Passend muziekje vs Hape Kerkeling
Beterschap JanPiet💐
pi_215653450
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2024 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik zie een nieuwe carrière als overgangscoach voor je.
Ik zou daar werkelijk fantásties in zijn :Y

Maar het verdient me denk ik niet genoeg, dus ik doe het voor jullie wel als hobby erbij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 22 november 2024 @ 17:02:51 #255
63722 z80
I fink you freaky
pi_215653455
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 13:14 schreef Molo het volgende:

[..]
Ja die bestaan, maar bekkenbodemoefeningen heb je op de langere termijn echt veel meer aan
En die oefeningen zouden mannen ook veel meer moeten doen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_215653658
*O* Elim *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_215653716
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 17:02 schreef z80 het volgende:

[..]
En die oefeningen zouden mannen ook veel meer moeten doen.
En dat zegt Yildiz ook!

“ Herken je dit?
Steeds maar aandrang om te plassen, een slappe plasstraal, pijn in stuitje, balzak of onderbuik. Of heb je urineverlies na een prostaat operatie. Of wellicht krijg je binnenkort een operatie aan de prostaat?”
Voor mannen: https://www.jouwbekkenthe(...)rEAAYASAAEgL4m_D_BwE
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 november 2024 @ 17:32:20 #258
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215653744
Jeuj voor Elin.
Geen grote wandeling maar een rondje door Amsterdam ZuidOost incluis bezoek aan de Decathlon. En een uurtje yoga. Deze vrijdag was qua rustfactor net een zondag.

Morgen gaan we congresseren in de Brabanthallen 1931 Congrescentrum. Altijd leuk :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215654440
Grgr uit het Mercure hotel in Zwolle :W

Morgen naar Antwerpen met de personeelsvereniging. Nu vast hier anders kan ik er niet op tijd zijn :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 19:00:37 #260
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215654505
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit het Mercure hotel in Zwolle :W

Morgen naar Antwerpen met de personeelsvereniging. Nu vast hier anders kan ik er niet op tijd zijn :')
Was je niet liever vanavond nog iets verder gegaan vandaag, of ga je morgen per bus verder?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215654536
Vanochtend is iemand in Arnhem om 3 uur opgestaan om wat foto’s te maken, dit is er 1 van, zo mooi

Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 19:04:44 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215654550
Ik moet nieuwe banden onder mn auto, even controleren welke maat ik heb, even factuur opgezocht in de mail.

In 2017 kostte Vredestein Quatrac 185/60R15 ¤65/band en tegenwoordig ¤90,86
Dit is al het derde setje overigens, huidige zijn er 55.000 geleden onder gekomen.
pi_215654640
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 17:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik zou daar werkelijk fantásties in zijn :Y

Maar het verdient me denk ik niet genoeg, dus ik doe het voor jullie wel als hobby erbij.
Dat zou je zeker zijn :Y

(vergeten te zeggen maar ik had ook een Cappaldi-dip, snap achteraf niet waarom)
Spoilers!
pi_215654700
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend is iemand in Arnhem om 3 uur opgestaan om wat foto’s te maken, dit is er 1 van, zo mooi

[ afbeelding ]
Mooi :Y

Als je dit wat vindt, is Donker Utrecht misschien ook wel wat voor jou, al is het je stad niet. Bijna 900 foto's van Utrecht in het donker, door de jaren heen.
DonkerUtrecht.nl
Zijn site is er wel een tikkie minder overzichtelijk op geworden met de jaren.
pi_215654822
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 19:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Mooi :Y

Als je dit wat vindt, is Donker Utrecht misschien ook wel wat voor jou, al is het je stad niet. Bijna 900 foto's van Utrecht in het donker, door de jaren heen.
DonkerUtrecht.nl
Zijn site is er wel een tikkie minder overzichtelijk op geworden met de jaren.
Ik hou daar wel van. Zal m opzoeken.
De meneer van deze foto’s (erik vos) blijkt ook nog wel meer foto’s te hebben gemaakt, kwam erachter via een kennis op fb
pi_215655218
Wat een mooie actie van de roeiboten inzameling voor Odessa bij Carrie op vrijdag.
Moeder trots erachter zingt bij ons koor. Zoon Neil is de enthousiaste roeier. 🇺🇦
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 20:54:49 #267
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215655747
Over foto's gesproken, ga dit weekend wat in de doka knooien. Al een afdruk gemaakt - straks nog eentje.

Dan heb ik twee plaatjes in hetzelfde thema, supersonische passagiersvliegtuigen. De eerste, Tu-144 'Concordski' en de bekendste, de Concorde.

Heb nog een zootje goede fotolijsten, gekocht van een fotozaak die is gestopt.

Moet toch iets aan de muur hebben straks :P
pi_215655802
MnX koopt prenten in lijsten in de kringloop. Ook billig. w/
  Moderator vrijdag 22 november 2024 @ 21:07:24 #269
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215655907
Hmm dat kan ook, maar ik heb voorlopig nog wel een voorraadje.
Prijsstickers zitten er nog op - ¤25 voor formaat A4. Je ziet het verschil wel met lijstjes van de Action.
pi_215656151
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Hmm dat kan ook, maar ik heb voorlopig nog wel een voorraadje.
Prijsstickers zitten er nog op - ¤25 voor formaat A4. Je ziet het verschil wel met lijstjes van de Action.
Nu weet ik niet hoe handig je bent met passe partouts, indien nodig.
Wij hebben goede ervaring met de deskundige 👍🏼 van Hornbach
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')