Wij, als bedienden van slechte eters, weten hoe het isquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Piep eet inmiddels weer als een dokwerker maar we zijn de afgelopen 2 jaar zo veel bezig geweest met eten in dat beest te krijgen. Wat een gedoe zeg. Ze komt alleen niet aan dus dat is wel een ding Maar er lijkt niets met haar aan de hand, bloedonderzoek is prima. Volgende week nog even de urine op eiwitten checken maar daar verwachten we niets van. We doen het maar met een magere kat dan verder hoor. Er is een minuscule kans op een tumor maar daar doen we niets mee. Ze is een blije poes en dat laten we zo lang mogelijk zo.
Ondertussen word ik gebeten omdat ze het echt niet grappig meer vindt dat ik mijn hand steeds onder haar buik steek omdat hij zo koud is
Kun je eventueel al iets van perimenopausale symptomen hebben?quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bwuh ik moest laatst enorm niezen en daarna moest ik een andere broek aan..
ik ben serieus het gebruik van incontinentie-inlegkruisjes ( bestaan die?) aan het overwegen![]()
#ookoud
Bij 2 of meer gerelateerde klachten is lokaal oestrogeen de voorkeursbehandeling (lokaal dus geen verhoogd risico op borstkanker etc). Zie hier de richtlijnquote:GSM presents in women who are menopausal and includes vaginal dryness, not just with intercourse but in daily life.
Vulvar atrophy can make it painful just to sit, walk or urinate. The frequent 'urge to go' or incontinence disturbs sleep and can cause social embarrassment. Painful intercourse (dyspareunia) often leads to avoidance and can cause stress in relationships.
Dat zijn de goede bezoekjesquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wij, als bedienden van slechte eters, weten hoe het is
Kater heeft ook tijden slecht gegeten. Verder blij (buiten de Elin-episodes waarin ik ook naar de DA sjouwde met hem, met met hetzelfde verhaal en medicatie thuiskwam) dus niet veel verder onderzoek gedaan omdat dagelijks wel halve porties gegeten werden. Behalve halfjaarlijks bloedprikken want niertjes.
Sinds Solensia ook weer dokwerker en volgens mij netjes bij aan het komen.
Ik eet goed: hoorde net dat ik vanavond ouderlijk ziekenbezoek krijg. Met chinees
@AnneX kent iemand die daar een website voor heeft.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:02 schreef Barreltje het volgende:
tnx voor de adviezen![]()
@:vanyel ik herken verder geen van de symptonen die je daar post, en heb behalve onrustige nachten nog niet echt last van P-Menopause
* Barreltje gaat bekkenbodem oefeningen opzoeken!
Ik zie een nieuwe carrière als overgangscoach voor je.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kun je eventueel al iets van perimenopausale symptomen hebben?
Dan zou je ook kunnen kijken naar het waarlijk fantastische 'Genitourinary Syndrome of Menopause' of urogenitale atrofie met bijvoorbeeld deze opwekkende beschrijving
[..]
Bij 2 of meer gerelateerde klachten is lokaal oestrogeen de voorkeursbehandeling (lokaal dus geen verhoogd risico op borstkanker etc). Zie hier de richtlijn
Kun je kijken of er kip in zit? Vlees en dierlijke bijproducten telt ook als kipquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb er weer een van de DM. De snacks zijn gedroogd vlees vrijwel zonder toevoegingen. Blikvoer lijkt me ook oké en met het catnip speeltje (zaten er twee in) hebben ze vorig jaar ruim een half jaar gespeeld.
Als het me lukt ga ik voor je turen naar de kleine letters.quote:Op vrijdag 22 november 2024 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Kun je kijken of er kip in zit? Vlees en dierlijke bijproducten telt ook als kip![]()
Kans is 99%, maar wie weet!
Ohh, hij staat ook gewoon online! Helemaal niet over gedacht haha. Al gevonden, overal vlees en dierlijke bijproducten helaas. Ervaring leert dat dat meestal kip is (want goedkoopst).quote:Op vrijdag 22 november 2024 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als het me lukt ga ik voor je turen naar de kleine letters.
Misschien kun je online al wat vinden.
Beterschap JanPiet💐quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Buiten sneeuw, binnen met griep in bed.
Passend muziekje vs Hape Kerkeling
Ik zou daar werkelijk fantásties in zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 15:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zie een nieuwe carrière als overgangscoach voor je.
En die oefeningen zouden mannen ook veel meer moeten doen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja die bestaan, maar bekkenbodemoefeningen heb je op de langere termijn echt veel meer aan
En dat zegt Yildiz ook!quote:Op vrijdag 22 november 2024 17:02 schreef z80 het volgende:
[..]
En die oefeningen zouden mannen ook veel meer moeten doen.
Was je niet liever vanavond nog iets verder gegaan vandaag, of ga je morgen per bus verder?quote:Op vrijdag 22 november 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Grgr uit het Mercure hotel in Zwolle
Morgen naar Antwerpen met de personeelsvereniging. Nu vast hier anders kan ik er niet op tijd zijn
Dat zou je zeker zijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 17:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou daar werkelijk fantásties in zijn
Maar het verdient me denk ik niet genoeg, dus ik doe het voor jullie wel als hobby erbij.
Mooiquote:Op vrijdag 22 november 2024 19:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Vanochtend is iemand in Arnhem om 3 uur opgestaan om wat foto’s te maken, dit is er 1 van, zo mooi
[ afbeelding ]
Ik hou daar wel van. Zal m opzoeken.quote:Op vrijdag 22 november 2024 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi
Als je dit wat vindt, is Donker Utrecht misschien ook wel wat voor jou, al is het je stad niet. Bijna 900 foto's van Utrecht in het donker, door de jaren heen.
DonkerUtrecht.nl
Zijn site is er wel een tikkie minder overzichtelijk op geworden met de jaren.
Nu weet ik niet hoe handig je bent met passe partouts, indien nodig.quote:Op vrijdag 22 november 2024 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Hmm dat kan ook, maar ik heb voorlopig nog wel een voorraadje.
Prijsstickers zitten er nog op - ¤25 voor formaat A4. Je ziet het verschil wel met lijstjes van de Action.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |