Ik ben ook zo blij, ze is nu van mening dat ze niet genoeg snoepjes heeft gehad. Morgen als de sneeuw weg is (op de fiets is het niet zo fijn naar die winkel) maar haar favoriete snoepjes, voer en ander lekkers halen. DA gaf ook aan, geef maar wat ze wil.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:46 schreef Blues het volgende:
* opgelucht voor Elin (spiekte steeds op werk)
Oh ik had je voor Aachen net omgeboekt naar een Schwerbehindertenzimmerquote:Op vrijdag 22 november 2024 10:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
En natuurlijk geen hulp nodig AnneEr zijn twee piepkleine velletjes weggehaald van iets wat je in de zelfzorg nauwelijks gebruikt. Hurken, niet bukken. En niet tillen is het devies. Huis net gepoetst en bankhangen en ogen koelen kan ik prima alleen. Wat ik nu maar weer eens ga doen.
In sommige kattengroepen staat dat de advent kalenders snoepjes bevatten met iets wat giftig is voor katten. Xilitol of zo iets. Even goed kijken wat er in zit.quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:56 schreef Barreltje het volgende:
voor Elin
![]()
wij hebben hier 2 advent kalenders met snoepjes voor katten.. ben benieuwd wat ze ervan vinden..
Kuurreisjequote:Op vrijdag 22 november 2024 10:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik had je voor Aachen net omgeboekt naar een Schwerbehindertenzimmer
Maar 200 euro extra maar dat zal wel onder je verzekering vallen neem ik aan![]()
quote:Op vrijdag 22 november 2024 10:46 schreef Blues het volgende:
* opgelucht voor Elin (spiekte steeds op werk)
Oh ja misschien wordt je begeleider ook wel vergoed danquote:
quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja misschien wordt je begeleider ook wel vergoed dan
deze is van multivit. die alle katten snoepjes hier maakt... lijkt me sterkquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In sommige kattengroepen staat dat de advent kalenders snoepjes bevatten met iets wat giftig is voor katten. Xilitol of zo iets. Even goed kijken wat er in zit.
Dat klinkt wel goed, hier ging het om die van aldi of lidlquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:23 schreef Barreltje het volgende:
[..]
deze is van multivit. die alle katten snoepjes hier maakt... lijkt me sterk
Elinquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Plaatje bij het praatje (in het linkerbakje heb ik vanochtend 85 gr. natvoer gedaan)
[ afbeelding ]
Ik heb er weer een van de DM. De snacks zijn gedroogd vlees vrijwel zonder toevoegingen. Blikvoer lijkt me ook oké en met het catnip speeltje (zaten er twee in) hebben ze vorig jaar ruim een half jaar gespeeld.quote:Op vrijdag 22 november 2024 11:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed, hier ging het om die van aldi of lidl
Daar kun je dan zo blij van worden hequote:Op vrijdag 22 november 2024 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Plaatje bij het praatje (in het linkerbakje heb ik vanochtend 85 gr. natvoer gedaan)
[ afbeelding ]
Wat fijnquote:Op vrijdag 22 november 2024 11:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Enorm blij inderdaad. Hoop zo dat dit door blijft gaan. Hoop ook dat ze nog wat aankomt. Dus morgen de extra lekkere maaltjes halen.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar kun je dan zo blij van worden he
Ja echtquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar kun je dan zo blij van worden he
One-sie for the win!quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zit nu lekker warm te luchen. Ik heb van 9 tot 12 gewerkt en ben bijna bevroren. Dit weekend gaan we echt, echt aan de slag met de verwarming hier in huis. We hebben sinds de zomer een warmtepomp maar hebben nog geen tijd gehad om de boel goed in te stellen.
Wat een zorgen ook. En inderdaad "mager maar gezond" als het dan toch moet. Kennissen van mij hebben een heel fragiel katje, klein, mager, is ondertussen 12 of zo maar als je zou zeggen 9 maanden zou je het ook geloven. En beest eet ook als een volwassen kerel.quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Piep eet inmiddels weer als een dokwerker maar we zijn de afgelopen 2 jaar zo veel bezig geweest met eten in dat beest te krijgen. Wat een gedoe zeg. Ze komt alleen niet aan dus dat is wel een ding Maar er lijkt niets met haar aan de hand, bloedonderzoek is prima. Volgende week nog even de urine op eiwitten checken maar daar verwachten we niets van. We doen het maar met een magere kat dan verder hoor. Er is een minuscule kans op een tumor maar daar doen we niets mee. Ze is een blije poes en dat laten we zo lang mogelijk zo.
Ondertussen word ik gebeten omdat ze het echt niet grappig meer vindt dat ik mijn hand steeds onder haar buik steek omdat hij zo koud is
quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn blaas is te bejaard voor een onesie
Twee volwassen onesiedragers die hier nog wel eens gebruik maken van de hobbykamer voorzieningen hebben om die reden een plastuit in het wchokjekastje liggenquote:Op vrijdag 22 november 2024 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
bwuh ik moest laatst enorm niezen en daarna moest ik een andere broek aan..quote:Op vrijdag 22 november 2024 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja die bestaan, maar bekkenbodemoefeningen heb je op de langere termijn echt veel meer aanquote:Op vrijdag 22 november 2024 13:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bwuh ik moest laatst enorm niezen en daarna moest ik een andere broek aan..
ik ben serieus het gebruik van incontinentie-inlegkruisjes ( bestaan die?) aan het overwegen![]()
#ookoud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |