SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff nee nou zeg dat duurde
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Monteur GGniet montuur
Wat scherp van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!quote:
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
Iets met een bril, of monturen. Of lenzenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ai ben je ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat scherp van je.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ai ben je ziekjes aan het worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Smile, it's free therapy.![]()
"Ik zou voor dit supergrote, dikke, KNALrode glanzende montuur was; dat trekt de aandacht weg van uw onfortuinlijk ogende gezicht!"quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.![]()
dat volg ik ook even niet .... @ToTquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
dankuquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh vervelend!!! Beterschap!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 21:03:14 ]![]()
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
![]()
Niet Jeroentje hequote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
Een lekkere grote pizza naar binnen schuivenquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaja, dat zag ik ook. Lief was dat....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oef nee als ik last van mijn maag heb drink ik colaquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!
Had die verkoper coke op ofzo?quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow netjes!
En inderdaad ja, ben ook nooit meer daar naar terug gegaan, of naar die tent waar ik die contactlenzen kocht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* gebrokenglas zet de verwarming en paar graden hoger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deed ik vroeger ook altijd!quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef nee als ik last van mijn maag heb drink ik cola
Misschien maar weer een fles kopen.![]()
![]()
Heb je een kater?quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hij had allang met pensioen moeten gaan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had die verkoper coke op ofzo?![]()
Ik heb nog op een bril gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die verkoper zag het even niet meer zitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De airco staat hier ook lekker warm.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet de verwarming en paar graden hoger.![]()
Ja nog meer dan genoeg, maar had het leuk gevonden als dat wat ze meeleveren voldoende zou zijn geweest. Mja komend weekend maar eens de kerstspullen van zolder halen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Heb je geen lampjes meer liggen voor erbij?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...quote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja moest deze hebben![]()
Haar kersthalsband heeft ze inmiddels ook omAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahhh die is ook leukquote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja moest deze hebben![]()
Haar kersthalsband heeft ze inmiddels ook om
[ link | afbeelding ]![]()
haha jij bent nog gekker dan ik![]()
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog geen verwarming aangehad
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je weet dat Jeroentje professioneel model is hequote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...![]()
![]()
Oh met een buikgriepje sla ik een vette zoute hap wel over, met een kater heb ik daar nog wel eens zin inquote:
quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet dat Jeroentje professioneel model is heJa Jeroentje ken ik wel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nog meer dan genoeg, maar had het leuk gevonden als dat wat ze meeleveren voldoende zou zijn geweest. Mja komend weekend maar eens de kerstspullen van zolder halen.
Adventskalenders heb ik nog op zolder liggen besef ik nu.
Oew beter!quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.
Ja maf eigenlijk; als ik een bad heb gebruik ik hem zelden, maar als ik me belabberd voel zoals nu en het is koud, dan wil ik echt weer eentje!![]()
![]()
nou nog vullen .....quote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mag ook wel voor dat geld.
voor je zoon?
elke dag een sok![]()
![]()
Ja ik moet zeggen dat de nasmaak en de geur uit de keuken nu ook niet echt prettig is.quote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh met een buikgriepje sla ik een vette zoute hap wel over, met een kater heb ik daar nog wel eens zin in![]()
![]()
Ze ligt gewoon alweer te pittenquote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...![]()
Bij die muts hoort ook nog een matching rokje![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 21:09:53 ]![]()
Waarschijnlijk zijn die over de datumquote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mag ook wel voor dat geld.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope gevulde gekochtquote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
nou nog vullen .....
voor je zoon?
elke dag een sokkalenders!
quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
nou nog vullen .....
voor je zoon?
elke dag een sokIk zeg ff niks!
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog op een bril gezeten
Ik vanmorgen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prachtig. Ze vindt alles bestquote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze ligt gewoon alweer te pitten![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gevuld met? iets lekkers?quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope gevulde gekochtkalenders!
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze ligt gewoon alweer te pitten![]()
[ link | afbeelding ]die gaat zo slapen ook
En je hebt een matching rokje![]()
![]()
Zou mijn hontie echt niet oke vinden.. Katten hier ook niet.Smile, it's free therapy.![]()
nee nee wel dit jaar gekochtquote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die over de datum
Het is hier gewoon 20 graden. Vanmiddag zelfs 21 door het zonnetjequote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.![]()
![]()
1 van Lindtquote:
1 van de notenbar
1 van de DM met bad/douchespul geloof ik (gekregen geen idee wat er inzit eigenlijk)Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar toch zit je Wil te commanderen er eentje te gaan halen!
quote:Op maandag 18 november 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Will Will Smith smith? Will Smith will smith.
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.![]()
Ik ga een outfit uitzoeken voor morgen. Tandenpoetsen. Douchen.
Lekker in bed kruipenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb je nu bitterballen en chocolade gegeten met buikgriep? Bijzonder ziektevoer heb jijquote:Op maandag 18 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
Oef, ff wat chocola gegeten, maar mijn maag is daar niet blij mee. Ik ga ff wat thee zetten.
Chocola als toetje!quote:Op maandag 18 november 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je nu bitterballen en chocolade gegeten met buikgriep? Bijzonder ziektevoer heb jij
En ik dacht dat de suiker in de chocola me ff wat een oppepper kon geven.![]()
Die man is gebouwd om te survivallen met alle middelen die op dat moment voorhanden zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je nu bitterballen en chocolade gegeten met buikgriep? Bijzonder ziektevoer heb jij
Ik heb hem bezig gezien met de verhuizing, nou MacGyver kon er nog wat van leren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
FF T ZZquote:Op maandag 18 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
Oef, ff wat chocola gegeten, maar mijn maag is daar niet blij mee. Ik ga ff wat thee zetten.![]()
Nog maar een paar bitterballen maken danquote:Op maandag 18 november 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Chocola als toetje!
En ik dacht dat de suiker in de chocola me ff wat een oppepper kon geven.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man is gebouwd om te survivallen met alle middelen die op dat moment voorhanden zijn.
Ik heb hem bezig gezien met de verhuizing, nou MacGyver kon er nog wat van leren![]()
Ja dat ging wel een beetje te lomp: "Man, ik ben helemaal kapot, ik sta serieus te duizelen op m'n benen. Kom, nog even deze koel/vriescombi versjouwen!"
Maar jij kon er ook echt wel wat van hoor!![]()
![]()
![]()
Whehe ja ik ga geen Theo & Thea thee paintje maken; ik heb altijd een grafhekel aan die idioten gehad! ":')quote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je nog geen theo thee paintje hebt![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Netflix verder kijken![]()
Ongevraagde tip voor een goede serie: The MissingLaat ons weten of we er veel aan missen!
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Laat ons weten of we er veel aan missen!
quote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ongevraagde tip voor een goede serie: The Missing![]()
![]()
Topper iddquote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ongevraagde tip voor een goede serie: The Missing![]()
![]()
Dat hoge ding was nogal pittig inderdaad. Daarna viel die washmachine van zolder bijna mee. Bijna.....quote:Op maandag 18 november 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat ging wel een beetje te lomp: "Man, ik ben helemaal kapot, ik sta serieus te duizelen op m'n benen. Kom, nog even deze koel/vriescombi versjouwen!"
Maar jij kon er ook echt wel wat van hoor!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
moest ff zoeken wie dat isquote:Op maandag 18 november 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja ik ga geen Theo & Thea thee paintje maken; ik heb altijd een grafhekel aan die idioten gehad! ":')
bij de naam Thea moet ik altijd aan mijn docent Engels denken, omdat veel van ons steeds thea schreven ipv tea en toen zei die: "Als je Thea wil moet je mijn buuf pakken "
Uw ADH vitamine Worst
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3130 / +184 / +107 / 7025 / 7801
2. Dr.Mikey / 980 / +27 / +55 / 953 / 1376
3. KillemWieft / 805 / +15 / +28 / 316 / 610
4. ToT / 570 / +34 / +17 / 2580 / 2923
5. AardappelSchotel / 550 / +11 / +25 / 2023 / 2375
6. Rob / 443 / +0 / +13 / 334 / 442
7. Lovely / 406 / +18 / +20 / 2006 / 2302
8. Pinnenmutske / 375 / +27 / +16 / 1126 / 1451
9. mario390 / 352 / +29 / +8 / 155 / 282
10. hemarookworst / 334 / +35 / +47 / 745 / 971
11. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
12. HappyCharly / 305 / +26 / +6 / 866 / 1040
13. devzero / 287 / +6 / +72 / 457 / 588
14. loveyoulongtime / 286 / +21 / +0 / 1074 / 1245
15. Bally-b / 229 / +0 / +53 / 59 / 92
16. gebrokenglas / 210 / +15 / +12 / 1265 / 1456
17. MizzezAmy / 190 / +21 / +6 / 1328 / 1524
18. sp3c / 184 / +11 / +0 / 320 / 405
19. kree / 182 / +0 / +0 / 469 / 596
20. mascara-klodder / 182 / +0 / +10 / 294 / 392SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De meest effectieve manier om te zorgen dat zijn naam nooit meer verkeerd gespeld werd.quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moest ff zoeken wie dat is
bij de naam Thea moet ik altijd aan mijn docent Engels denken, omdat veel van ons steeds thea schreven ipv tea en toen zei die: "Als je Thea wil moet je mijn buuf pakken "
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehehe ja die was niet eens zo zwaar, maar vooral lomp en onhandig.quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoge ding was nogal pittig inderdaad. Daarna viel die washmachine van zolder bijna mee. Bijna.....![]()
En was het een knappe buuf die je van haar te pakken mocht nemen?quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moest ff zoeken wie dat is
bij de naam Thea moet ik altijd aan mijn docent Engels denken, omdat veel van ons steeds thea schreven ipv tea en toen zei die: "Als je Thea wil moet je mijn buuf pakken "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je toch wel gefaald als DJ hoor![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had een leraar die blijkbaar een keer, toen hem gevraagd werd of het raam los mocht, de scharnieren van het raam los heeft gehaald en vervolgens heeft hij het raam bij die leerling in de armen gedrukt die nog achter z'n tafeltje zat!quote:Op maandag 18 november 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De meest effectieve manier om te zorgen dat zijn naam nooit meer verkeerd gespeld werd.![]()
![]()
Geen idee, klinkt als een uitgezakte dikke vijftigplusserquote:Op maandag 18 november 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En was het een knappe buuf die je van haar te pakken mocht nemen?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 18 november 2024 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, klinkt als een uitgezakte dikke vijftigplusserAch, misschien kon je wel 100 gulden krijgen?
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ach, misschien kon je wel 100 gulden krijgen?
![]()
al was het allang eurotijd
maar ik weet waar je naar refereert
Uw ADH vitamine Worst
Ah!quote:Op maandag 18 november 2024 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]![]()
al was het allang eurotijd![]()
![]()
Daar koop je tegenwoordig geen nieuw jasje en telefoon meer van.quote:Op maandag 18 november 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]Ach, misschien kon je wel 100 gulden krijgen?
![]()
hema is een Gen Z.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Geen bril en geen monteur ook.quote:Op maandag 18 november 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar koop je tegenwoordig geen nieuw jasje en telefoon meer van.![]()
https://www.amazon.nl/SnH(...)=A39A617WUYZS4X&th=1quote:Op maandag 18 november 2024 21:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar koop je tegenwoordig geen nieuw jasje en telefoon meer van.
En ff bij Kik of zo kijken!![]()
![]()
Nee Gen Y/millenial, het feit dat ik hier zit en geen tiktok heb spreekt boekdelenquote:Uw ADH vitamine Worst
Sorry, I stand corrected.quote:Op maandag 18 november 2024 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee Gen Y/millenial, het feit dat ik hier zit en geen tiktok heb spreekt boekdelen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Oeh @Lovely wanneer gaan we?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen maar niet met de fiets naar werk, veul regen enzo. Best wel naar koude regen.quote:Lach met een schone bips![]()
ja dat is verschrikkelijkquote:Op maandag 18 november 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Morgen maar niet met de fiets naar werk, veul regen enzo. Best wel naar koude regen.
beter droge kou![]()
Of een zomerse bui. Maar alles beter dan kou en regen.quote:Op maandag 18 november 2024 21:53 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat is verschrikkelijk
beter droge kouLach met een schone bips![]()
Ik wil niet thuiswerken... Ben schijnbaar 1 van de weinigen in Nederlandquote:
Lach met een schone bips![]()
zou je dan niet een rennie nemen ofzo?quote:Op maandag 18 november 2024 21:53 schreef ToT het volgende:
Sow, de thee kwam net op tijd in m'n maag.Had niet veel langer moeten duren.
![]()
Als je maag moeite heeft, je tempo bij te houden.quote:Op maandag 18 november 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
zou je dan niet een rennie nemen ofzo?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Blijkbaar of schijnbaar? Schijn bedriegt zegt men wel eensquote:Op maandag 18 november 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil niet thuiswerken... Ben schijnbaar 1 van de weinigen in Nederland![]()
Al een uur geleden gedaan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
zou je dan niet een rennie nemen ofzo?![]()
Benee brandt nu de houtkachel nog ff op laatste hout voor de avond. En hier boven nu keramisch kacheltje aan omdat de thermostaat beneden is en dus de verwarming het op deze kamer dan toch niet doet. Lekker warm, tot ik de deur uit ga van computerhok brrrr.quote:Lach met een schone bips![]()
Alles voor het milieu en de portemonnee he!quote:Op maandag 18 november 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Benee brandt nu de houtkachel nog ff op laatste hout voor de avond. En hier boven nu keramisch kacheltje aan omdat de thermostaat beneden is en dus de verwarming het op deze kamer dan toch niet doet. Lekker warm, tot ik de deur uit ga van computerhok brrrr.
Heel herkenbaar, die temperatuurverschillen!![]()
![]()
Meh, meer omdat ik het niet nodig vind alles constant te verwarmen na mijn CV kapot ging. Kachel voor woonkamer en keuken is meer dan zat en soms bloedheetquote:Op maandag 18 november 2024 21:57 schreef ToT het volgende:
Alles voor het milieu en de portemonnee he!De kamers waar ik dan kom gooi ik ff electrische kachels aan. Verwarmt stuk sneller.
Lekker door blijven bolken dusquote:Op maandag 18 november 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Benee brandt nu de houtkachel nog ff op laatste hout voor de avond. En hier boven nu keramisch kacheltje aan omdat de thermostaat beneden is en dus de verwarming het op deze kamer dan toch niet doet. Lekker warm, tot ik de deur uit ga van computerhok brrrr.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Met warme handjesquote:Op maandag 18 november 2024 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker door blijven bolken dus
22:02They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja, ik sleep mijn karkas naar boven, hopelijk voel ik me morgen beter!Fijne voortzetting hier, luitjes!
![]()
![]()
trusten ToT en beterschap!quote:Op maandag 18 november 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Ja, ik sleep mijn karkas naar boven, hopelijk voel ik me morgen beter!Fijne voortzetting hier, luitjes!
![]()
![]()
Beterschapquote:Op maandag 18 november 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga kaarsje voor je aansteken makkerquote:Op maandag 18 november 2024 22:05 schreef ToT het volgende:
Zet mijn kroon open om je kracht te zenden.
![]()
R.I.P DTS.![]()
hier nietquote:Op maandag 18 november 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is het trouwens al weer een keer bijna zomer?![]()
Ziet er voor morgen ook niet goed uit zie ik net weer, al lijkt het wel mee te vallen hierquote:Het zuiden lijkt weer alle regen te krijgen.
even naar een ander continent reizenquote:Op maandag 18 november 2024 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
Is het trouwens al weer een keer bijna zomer?Uw ADH vitamine Worst
22:22They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naja, zo graag... Maar ben beetje aan huis gekluisterd momenteel. Maar daarna sowieso!quote:Op maandag 18 november 2024 22:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
even naar een ander continent reizenLach met een schone bips![]()
OlaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zeg!!!quote:Zou je de kut wat een pot van genot is niet met Holy willen vergelijken wat een poel van verderf is? Dank je.
Uhmm je reageert op een directe opmerking van mij daaroverquote:Op maandag 18 november 2024 22:40 schreef kree het volgende:
[..]
ging het daar over ja? geen idee ik lees niet dat terug.
ja maar stond de context niet in zonder terug te lezen, excuus dat moet ik ff teruglezen.quote:Op maandag 18 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhmm je reageert op een directe opmerking van mij daaroverDo what you love, love what you do!![]()
Er was geen contextquote:Op maandag 18 november 2024 22:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar stond de context niet in zonder terug te lezen, excuus dat moet ik ff teruglezen.
@madam_paonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
doe ff quote linkjequote:Op maandag 18 november 2024 22:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Uhmm je reageert op een directe opmerking van mij daarover
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ehhh nee, dat is 3 wheel scrolls naarboven met je muis
♡♡♡♡![]()
50 ongeveer terug gegaan. maar zie het punt niet? help me ff?quote:Op maandag 18 november 2024 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ehhh nee, dat is 3 wheel scrolls naarboven met je muisDo what you love, love what you do!![]()
Nee, gewoon nee.quote:Op maandag 18 november 2024 22:49 schreef kree het volgende:
[..]
50 ongeveer terug gegaan. maar zie het punt niet? help me ff?Lach met een schone bips![]()
Mijn darmen zijn zo hard aan het werk dat ik het opeens koud heb want voel al het bloed daarheen stromenUw ADH vitamine Worst
Is dat een sensatie?quote:Op maandag 18 november 2024 22:50 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn darmen zijn zo hard aan het werk dat ik het opeens koud heb want voel al het bloed daarheen stromenLach met een schone bips![]()
Bloed poepThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heerst hier wel zo.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sorry @kree ik maak gewoon een reactie die verder nergens op een discussie gestaafd is. Alleen een reactie op een post. Jij reageert daar dan op en ik geef antwoord dat het gewoon een reactie op 1 post is. Waar zou ik in Godsna... eh in vredesnaam dan een discussie vandaan moeten toveren die er niet is?Lach met een schone bips![]()
is prima toch? ik snap t punt alleen niet daarom vroeg ik ff voor linkje waar het dan over ging?quote:Op maandag 18 november 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sorry @:kree ik maak gewoon een reactie die verder nergens op een discussie gestaafd is. Alleen een reactie op een post. Jij reageert daar dan op en ik geef antwoord dat het gewoon een reactie op 1 post is. Waar zou ik in Godsna... eh in vredesnaam dan een discussie vandaan moeten toveren die er niet is?Do what you love, love what you do!![]()
Staat nu 4 muisscrollen boven je post ongeveer.quote:Op maandag 18 november 2024 22:55 schreef kree het volgende:
[..]
is prima toch? ik snap t punt alleen niet daarom vroeg ik ff voor linkje waar het dan over ging?Lach met een schone bips![]()
Linker balzakquote:Op maandag 18 november 2024 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Sorry @:kree ik maak gewoon een reactie die verder nergens op een discussie gestaafd is. Alleen een reactie op een post. Jij reageert daar dan op en ik geef antwoord dat het gewoon een reactie op 1 post is. Waar zou ik in Godsna... eh in vredesnaam dan een discussie vandaan moeten toveren die er niet is?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
rechter balzak?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Weet je niet dat het hier alleen over kree en zijn onderwerpen mag gaan?quote:Op maandag 18 november 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Staat nu 4 muisscrollen boven je post ongeveer.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
dat hangt van je instellingen af en sowieso heb ik geen zin om hele topics door te zoeken. this simpeler om ff linkje te geven van waar het begon en dan doe ik wel moeite om ff na te lezen?quote:Op maandag 18 november 2024 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Staat nu 4 muisscrollen boven je post ongeveer.Do what you love, love what you do!![]()
kun je zeggen ramptoerist? hahahaquote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En jawel, ik kom weer binnenvallenDo what you love, love what you do!![]()
I know nossing, I'm from Barcelonaquote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Weet je niet dat het hier alleen over kree en zijn onderwerpen mag gaan?
Mwahh ik heb het niet zo op zure melkquote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ja melk me ff helemaal leeg hier jullie 2
Ik ookquote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
En jawel, ik kom weer binnenvallen
quote:Op maandag 18 november 2024 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh ik heb het niet zo op zure melk![]()
![]()
![]()
Iedere ochtend ff in de douche de onderzijde wiebelen, het oude door het nieuwe mixenquote:Op maandag 18 november 2024 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahh ik heb het niet zo op zure melk
die quote van hiervoor dus en niet nou slaat natuurlijk nergens op? maakt mij niet uit hoor?quote:Op maandag 18 november 2024 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
I know nossing, I'm from BarcelonaDo what you love, love what you do!![]()
oh behavequote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ja melk me ff helemaal leeg hier jullie 2Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee ik doe het niet! Mijn kleuterschool juf dagen zijn voorbij voorlopig.quote:Op maandag 18 november 2024 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
die quote van hiervoor dus en niet nou slaat natuurlijk nergens op? maakt mij niet uit hoor?Lach met een schone bips![]()
Tmi!quote:Op maandag 18 november 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedere ochtend ff in de douche de onderzijde wiebelen, het oude door het nieuwe mixen![]()
![]()
Krijg je kloetjesquote:Op maandag 18 november 2024 23:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Iedere ochtend ff in de douche de onderzijde wiebelen, het oude door het nieuwe mixen
Nietusquote:Op maandag 18 november 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik doe het niet! Mijn kleuterschool juf dagen zijn voorbij voorlopig.
Sok bij de hand?quote:Op maandag 18 november 2024 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ja melk me ff helemaal leeg hier jullie 2![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
je gaat nu voor die dame die groep acht dingetjes probeert uit te leggen?quote:Op maandag 18 november 2024 23:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee ik doe het niet! Mijn kleuterschool juf dagen zijn voorbij voorlopig.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
is het weer kerst?quote:Op maandag 18 november 2024 23:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Staan er 14 tegen de muur hier. No worries.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Proestquote:Op maandag 18 november 2024 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je gaat nu voor die dame die groep acht dingetjes probeert uit te leggen?
Ooit onderwijsassistent geweest? Man man man, die echte leraressen lusten wel pap met rijstkorrels van je.quote:Op maandag 18 november 2024 23:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
je gaat nu voor die dame die groep acht dingetjes probeert uit te leggen?Lach met een schone bips![]()
Dit verklaart een boelquote:Op maandag 18 november 2024 23:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ooit onderwijsassistent geweest? Man man man, die echte leraressen lusten wel pap met rijstkorrels van je.
Ik was erbijquote:Op maandag 18 november 2024 23:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
We hadden het een paar uur geleden nog over
als ze blijven staan kan er meer in denkquote:Op maandag 18 november 2024 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Toch maar eens 2 paar in de was gooien dan.
wel ff uithollen natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is katoen, dat breekt als niet nat.quote:Op maandag 18 november 2024 23:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
als ze blijven staan kan er meer in denk
wel ff uithollen natuurlijkLach met een schone bips![]()
Nederlands was geen onderdeel bij je job destijds ?quote:Op maandag 18 november 2024 23:08 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is katoen, dat breekt als niet nat.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zeker nietquote:Op maandag 18 november 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlands was geen onderdeel bij je job destijds ?
Of niet zeker... Weet ik veelquote:Op maandag 18 november 2024 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nederlands was geen onderdeel bij je job destijds ?Lach met een schone bips![]()
Kort pittig kapsel pepertjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een beetje recalcitrant vandaag?quote:Op maandag 18 november 2024 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Of niet zeker... Weet ik veelThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt door zijn gemelkte balzakquote:Op maandag 18 november 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beetje recalcitrant vandaag?![]()
![]()
laten we maar doenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
doe maar niet want worden jullie blauwen beetje te hyperactief enzoquote:
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een beetje recalcitrant vandaag?quote:Op maandag 18 november 2024 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Komt door zijn gemelkte balzakVan links, naar rechts......quote:Lach met een schone bips![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 23:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Komt door zijn gemelkte balzak
Pak hem aan maat! Zal hem lerenquote:Op maandag 18 november 2024 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar niet want worden jullie blauwen beetje te hyperactief enzo
die kans zit er bij mij sowieso in, maakt niet uit wat je doetquote:Op maandag 18 november 2024 23:14 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar niet want worden jullie blauwen beetje te hyperactief enzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Trutjequote:Op maandag 18 november 2024 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
die kans zit er bij mij sowieso in, maakt niet uit wat je doet
haha nou dat ik het over het algemeen niet altijd eens ben met mods mag duidelijk zijn. maar ok denk doen ze hun best mss wel.quote:Op maandag 18 november 2024 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pak hem aan maat! Zal hem leren
Dus ik wil geen drama.Do what you love, love what you do!![]()
Nee sorry, je bent wel tofquote:Op maandag 18 november 2024 23:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
die kans zit er bij mij sowieso in, maakt niet uit wat je doetHad je nooit een trutje moeten noemen. Excuus daarvoor.
Oh stel je aan zegquote:Op maandag 18 november 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dat ik het over het algemeen niet altijd eens ben met mods mag duidelijk zijn. maar ok denk doen ze hun best mss wel.
Dus ik wil geen drama.![]()
heb gemerkt er tegen im gaan werkt ook niet, enne min of meer ben ik ok met policy van fok. en denk vaak drama gemaakt wel voor het drama dusssssss laten we dat niet doen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op maandag 18 november 2024 23:18 schreef kree het volgende:
we kunnen het over leukere muziekjes hebben enzo?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
leukere dan wat?quote:Op maandag 18 november 2024 23:18 schreef kree het volgende:
we kunnen het over leukere muziekjes hebben enzo?![]()
nee nu doen we dramaquote:Op maandag 18 november 2024 23:18 schreef kree het volgende:
we kunnen het over leukere muziekjes hebben enzo?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wat je bv leuk vind in je leven ipv aanschoppen tegen alles wat je neit leuk vind?quote:Do what you love, love what you do!![]()
VERDOMME!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik vind tegen alles wat ik niet leuk vind aanschoppen superleukquote:Op maandag 18 november 2024 23:21 schreef kree het volgende:
[..]
wat je bv leuk vind in je leven ipv aanschoppen tegen alles wat je neit leuk vind?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Serieus maat, denk je echt dat je drama krijgt over een gewone mening richting een mod ook al is die niet aan die mod zelf gericht maar aan andere mods waar jij iets tegen schijnt te hebben? Laat dat gaan man, een mod is niet hier om jou te pesten. Die doet mee in de conversatie, ouwehoerd ook mee en kijkt alleen naar wat wel of niet door de beugel kan. En mods die geen mods in sub forum zijn van waar ze mod zijn zullen niet snel ingrijpen, wat geen vrijbrief is natuurlijk want het kan wel als het echt over de schreef gaat.quote:Op maandag 18 november 2024 23:17 schreef kree het volgende:
[..]
haha nou dat ik het over het algemeen niet altijd eens ben met mods mag duidelijk zijn. maar ok denk doen ze hun best mss wel.
Dus ik wil geen drama.Lach met een schone bips![]()
tis meer en heb geen zin weer in weer een ban? en zeker in deze zie ik het nut er niet van in.
dus. naja beetje lief doen helpt.Do what you love, love what you do!![]()
We lijken best op elkaar wat dat aangaat welquote:Op maandag 18 november 2024 23:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik vind tegen alles wat ik niet leuk vind aanschoppen superleuk
Drama was wel altijd een leuke vrije opleiding.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
polderdramaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
aan het einde besluiten we dat we allemaal gelijk hebben en gaan we blowenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Neequote:Op maandag 18 november 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
aan het einde besluiten we dat we allemaal gelijk hebben en gaan we blowenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat was wel hoe het ging op de drama opleiding.quote:Op maandag 18 november 2024 23:23 schreef sp3c het volgende:
aan het einde besluiten we dat we allemaal gelijk hebben en gaan we blowenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
bemoei je er niet mee jaquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 18 november 2024 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was wel hoe het ging op de drama opleiding.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Voerde je aan het eind van de maand een soort improvisatie toneelstukje op want tekst leren deden wij eigenlijk niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt niet maar t idee is goedquote:Op maandag 18 november 2024 23:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Serieus maat, denk je echt dat je drama krijgt over een gewone mening richting een mod ook al is die niet aan die mod zelf gericht maar aan andere mods waar jij iets tegen schijnt te hebben? Laat dat gaan man, een mod is niet hier om jou te pesten. Die doet mee in de conversatie, ouwehoerd ook mee en kijkt alleen naar wat wel of niet door de beugel kan. En mods die geen mods in sub forum zijn van waar ze mod zijn zullen niet snel ingrijpen, wat geen vrijbrief is natuurlijk want het kan wel als het echt over de schreef gaat.
♡♡♡♡![]()
Owwww die hebben we op werk ook nu, maar helaas. Volgende maand weg, contract niet verlengdquote:Krijg je wel een beetje als je niet in een groep past en overal drama over maakt
Moet niks eten keelpijn nu fase 2 van verkoudheid is er.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Klopt welquote:Op maandag 18 november 2024 23:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klopt niet maar t idee is goed
Hoeveel fases zijn erquote:Op maandag 18 november 2024 23:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet niks eten keelpijn nu fase 2 van verkoudheid is er.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: