SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff nee nou zeg dat duurde
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Monteur GGniet montuur
Wat scherp van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!quote:
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
Iets met een bril, of monturen. Of lenzenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ai ben je ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat scherp van je.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ai ben je ziekjes aan het worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Smile, it's free therapy.![]()
"Ik zou voor dit supergrote, dikke, KNALrode glanzende montuur was; dat trekt de aandacht weg van uw onfortuinlijk ogende gezicht!"quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.![]()
dat volg ik ook even niet .... @ToTquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
dankuquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh vervelend!!! Beterschap!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 21:03:14 ]![]()
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
![]()
Niet Jeroentje hequote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
Een lekkere grote pizza naar binnen schuivenquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaja, dat zag ik ook. Lief was dat....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oef nee als ik last van mijn maag heb drink ik colaquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!
Had die verkoper coke op ofzo?quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow netjes!
En inderdaad ja, ben ook nooit meer daar naar terug gegaan, of naar die tent waar ik die contactlenzen kocht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* gebrokenglas zet de verwarming en paar graden hoger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deed ik vroeger ook altijd!quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef nee als ik last van mijn maag heb drink ik cola
Misschien maar weer een fles kopen.![]()
![]()
Heb je een kater?quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hij had allang met pensioen moeten gaan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had die verkoper coke op ofzo?![]()
Ik heb nog op een bril gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die verkoper zag het even niet meer zitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De airco staat hier ook lekker warm.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet de verwarming en paar graden hoger.![]()
Ja nog meer dan genoeg, maar had het leuk gevonden als dat wat ze meeleveren voldoende zou zijn geweest. Mja komend weekend maar eens de kerstspullen van zolder halen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Heb je geen lampjes meer liggen voor erbij?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...quote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja moest deze hebben![]()
Haar kersthalsband heeft ze inmiddels ook omAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahhh die is ook leukquote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja moest deze hebben![]()
Haar kersthalsband heeft ze inmiddels ook om
[ link | afbeelding ]![]()
haha jij bent nog gekker dan ik![]()
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog geen verwarming aangehad
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je weet dat Jeroentje professioneel model is hequote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...![]()
![]()
Oh met een buikgriepje sla ik een vette zoute hap wel over, met een kater heb ik daar nog wel eens zin inquote:
quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet dat Jeroentje professioneel model is heJa Jeroentje ken ik wel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nog meer dan genoeg, maar had het leuk gevonden als dat wat ze meeleveren voldoende zou zijn geweest. Mja komend weekend maar eens de kerstspullen van zolder halen.
Adventskalenders heb ik nog op zolder liggen besef ik nu.
Oew beter!quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.
Ja maf eigenlijk; als ik een bad heb gebruik ik hem zelden, maar als ik me belabberd voel zoals nu en het is koud, dan wil ik echt weer eentje!![]()
![]()
nou nog vullen .....quote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mag ook wel voor dat geld.
voor je zoon?
elke dag een sok![]()
![]()
Ja ik moet zeggen dat de nasmaak en de geur uit de keuken nu ook niet echt prettig is.quote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh met een buikgriepje sla ik een vette zoute hap wel over, met een kater heb ik daar nog wel eens zin in![]()
![]()
Ze ligt gewoon alweer te pittenquote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...![]()
Bij die muts hoort ook nog een matching rokje![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 21:09:53 ]![]()
Waarschijnlijk zijn die over de datumquote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mag ook wel voor dat geld.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope gevulde gekochtquote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
nou nog vullen .....
voor je zoon?
elke dag een sokkalenders!
quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef maily het volgende:
[..]
nou nog vullen .....
voor je zoon?
elke dag een sokIk zeg ff niks!
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nog op een bril gezeten
Ik vanmorgen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Prachtig. Ze vindt alles bestquote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze ligt gewoon alweer te pitten![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
gevuld met? iets lekkers?quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope gevulde gekochtkalenders!
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze ligt gewoon alweer te pitten![]()
[ link | afbeelding ]die gaat zo slapen ook
En je hebt een matching rokje![]()
![]()
Zou mijn hontie echt niet oke vinden.. Katten hier ook niet.Smile, it's free therapy.![]()
nee nee wel dit jaar gekochtquote:Op maandag 18 november 2024 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn die over de datum
Het is hier gewoon 20 graden. Vanmiddag zelfs 21 door het zonnetjequote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.![]()
![]()
1 van Lindtquote:
1 van de notenbar
1 van de DM met bad/douchespul geloof ik (gekregen geen idee wat er inzit eigenlijk)Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar toch zit je Wil te commanderen er eentje te gaan halen!
quote:Op maandag 18 november 2024 21:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Will Will Smith smith? Will Smith will smith.
ONZ / [Paint] Namen van celebs/bands iets te letterlijk opvatten.![]()
Ik ga een outfit uitzoeken voor morgen. Tandenpoetsen. Douchen.
Lekker in bed kruipenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Heb je nu bitterballen en chocolade gegeten met buikgriep? Bijzonder ziektevoer heb jijquote:Op maandag 18 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
Oef, ff wat chocola gegeten, maar mijn maag is daar niet blij mee. Ik ga ff wat thee zetten.
Chocola als toetje!quote:Op maandag 18 november 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je nu bitterballen en chocolade gegeten met buikgriep? Bijzonder ziektevoer heb jij
En ik dacht dat de suiker in de chocola me ff wat een oppepper kon geven.![]()
Die man is gebouwd om te survivallen met alle middelen die op dat moment voorhanden zijn.quote:Op maandag 18 november 2024 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb je nu bitterballen en chocolade gegeten met buikgriep? Bijzonder ziektevoer heb jij
Ik heb hem bezig gezien met de verhuizing, nou MacGyver kon er nog wat van leren
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
FF T ZZquote:Op maandag 18 november 2024 21:17 schreef ToT het volgende:
Oef, ff wat chocola gegeten, maar mijn maag is daar niet blij mee. Ik ga ff wat thee zetten.![]()
Nog maar een paar bitterballen maken danquote:Op maandag 18 november 2024 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Chocola als toetje!
En ik dacht dat de suiker in de chocola me ff wat een oppepper kon geven.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die man is gebouwd om te survivallen met alle middelen die op dat moment voorhanden zijn.
Ik heb hem bezig gezien met de verhuizing, nou MacGyver kon er nog wat van leren![]()
Ja dat ging wel een beetje te lomp: "Man, ik ben helemaal kapot, ik sta serieus te duizelen op m'n benen. Kom, nog even deze koel/vriescombi versjouwen!"
Maar jij kon er ook echt wel wat van hoor!![]()
![]()
![]()
Whehe ja ik ga geen Theo & Thea thee paintje maken; ik heb altijd een grafhekel aan die idioten gehad! ":')quote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat je nog geen theo thee paintje hebt![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Netflix verder kijken![]()
Ongevraagde tip voor een goede serie: The MissingLaat ons weten of we er veel aan missen!
![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]Laat ons weten of we er veel aan missen!
quote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ongevraagde tip voor een goede serie: The Missing![]()
![]()
Topper iddquote:Op maandag 18 november 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
Ongevraagde tip voor een goede serie: The Missing![]()
![]()
Dat hoge ding was nogal pittig inderdaad. Daarna viel die washmachine van zolder bijna mee. Bijna.....quote:Op maandag 18 november 2024 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Ja dat ging wel een beetje te lomp: "Man, ik ben helemaal kapot, ik sta serieus te duizelen op m'n benen. Kom, nog even deze koel/vriescombi versjouwen!"
Maar jij kon er ook echt wel wat van hoor!![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
moest ff zoeken wie dat isquote:Op maandag 18 november 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe ja ik ga geen Theo & Thea thee paintje maken; ik heb altijd een grafhekel aan die idioten gehad! ":')
bij de naam Thea moet ik altijd aan mijn docent Engels denken, omdat veel van ons steeds thea schreven ipv tea en toen zei die: "Als je Thea wil moet je mijn buuf pakken "
Uw ADH vitamine Worst
Bondage heeft besloten dat hij niet meer terugkomt op FOK!. Vanaf 1-12-2024 wordt er niet meer geindexeerd en zal Monitor de stats niet meer posten.Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-11-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3130 / +184 / +107 / 7025 / 7801
2. Dr.Mikey / 980 / +27 / +55 / 953 / 1376
3. KillemWieft / 805 / +15 / +28 / 316 / 610
4. ToT / 570 / +34 / +17 / 2580 / 2923
5. AardappelSchotel / 550 / +11 / +25 / 2023 / 2375
6. Rob / 443 / +0 / +13 / 334 / 442
7. Lovely / 406 / +18 / +20 / 2006 / 2302
8. Pinnenmutske / 375 / +27 / +16 / 1126 / 1451
9. mario390 / 352 / +29 / +8 / 155 / 282
10. hemarookworst / 334 / +35 / +47 / 745 / 971
11. aeque / 328 / +0 / +0 / 450 / 509
12. HappyCharly / 305 / +26 / +6 / 866 / 1040
13. devzero / 287 / +6 / +72 / 457 / 588
14. loveyoulongtime / 286 / +21 / +0 / 1074 / 1245
15. Bally-b / 229 / +0 / +53 / 59 / 92
16. gebrokenglas / 210 / +15 / +12 / 1265 / 1456
17. MizzezAmy / 190 / +21 / +6 / 1328 / 1524
18. sp3c / 184 / +11 / +0 / 320 / 405
19. kree / 182 / +0 / +0 / 469 / 596
20. mascara-klodder / 182 / +0 / +10 / 294 / 392SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
De meest effectieve manier om te zorgen dat zijn naam nooit meer verkeerd gespeld werd.quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moest ff zoeken wie dat is
bij de naam Thea moet ik altijd aan mijn docent Engels denken, omdat veel van ons steeds thea schreven ipv tea en toen zei die: "Als je Thea wil moet je mijn buuf pakken "
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Whehehe ja die was niet eens zo zwaar, maar vooral lomp en onhandig.quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hoge ding was nogal pittig inderdaad. Daarna viel die washmachine van zolder bijna mee. Bijna.....![]()
En was het een knappe buuf die je van haar te pakken mocht nemen?quote:Op maandag 18 november 2024 21:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
moest ff zoeken wie dat is
bij de naam Thea moet ik altijd aan mijn docent Engels denken, omdat veel van ons steeds thea schreven ipv tea en toen zei die: "Als je Thea wil moet je mijn buuf pakken "![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je toch wel gefaald als DJ hoor![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik had een leraar die blijkbaar een keer, toen hem gevraagd werd of het raam los mocht, de scharnieren van het raam los heeft gehaald en vervolgens heeft hij het raam bij die leerling in de armen gedrukt die nog achter z'n tafeltje zat!quote:Op maandag 18 november 2024 21:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De meest effectieve manier om te zorgen dat zijn naam nooit meer verkeerd gespeld werd.![]()
![]()
Geen idee, klinkt als een uitgezakte dikke vijftigplusserquote:Op maandag 18 november 2024 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
En was het een knappe buuf die je van haar te pakken mocht nemen?
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op maandag 18 november 2024 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee, klinkt als een uitgezakte dikke vijftigplusserAch, misschien kon je wel 100 gulden krijgen?
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: