SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar oktoberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pff nee nou zeg dat duurde
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Monteur GGniet montuur
Wat scherp van je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!quote:
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
Iets met een bril, of monturen. Of lenzenquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ai ben je ziekjes aan het worden?quote:Op maandag 18 november 2024 21:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat scherp van je.
Tsja, ik ben ook wel moe en niet fit.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ai ben je ziekjes aan het worden?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op maandag 18 november 2024 21:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat nog wat bitterbalresten tussen mijn tanden vandaan te peuteren en had niet door dat ik de lapo had!
Hopelijk brengt dit m'n maag wat tot rust.![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Smile, it's free therapy.![]()
"Ik zou voor dit supergrote, dikke, KNALrode glanzende montuur was; dat trekt de aandacht weg van uw onfortuinlijk ogende gezicht!"quote:Op maandag 18 november 2024 20:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lastig. En zo'n verkoper met z'n 'ja dat staat u goed', 'ja hoor, die lijkt ook prima'. Dat helpt ook niet.![]()
dat volg ik ook even niet .... @ToTquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
dankuquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ahh vervelend!!! Beterschap!!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
@Kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2024 21:03:14 ]![]()
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?![]()
![]()
Niet Jeroentje hequote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef mascara-klodder het volgende:
@:kissingbird
Ja morgen maar even met sopje als het licht is
Een lekkere grote pizza naar binnen schuivenquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
moet lachen
je denkt serieus dat bitterballen helpen als je maag van streek is?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jaja, dat zag ik ook. Lief was dat....quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
oef nee als ik last van mijn maag heb drink ik colaquote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!
Had die verkoper coke op ofzo?quote:Op maandag 18 november 2024 20:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow netjes!
En inderdaad ja, ben ook nooit meer daar naar terug gegaan, of naar die tent waar ik die contactlenzen kocht.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
* gebrokenglas zet de verwarming en paar graden hoger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Deed ik vroeger ook altijd!quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oef nee als ik last van mijn maag heb drink ik cola
Misschien maar weer een fles kopen.![]()
![]()
Heb je een kater?quote:Op maandag 18 november 2024 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vette zoutige hap helpt mij vaak wel!
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Hij had allang met pensioen moeten gaan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had die verkoper coke op ofzo?![]()
Ik heb nog op een bril gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Die verkoper zag het even niet meer zitten.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
De airco staat hier ook lekker warm.quote:Op maandag 18 november 2024 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas zet de verwarming en paar graden hoger.![]()
Ja nog meer dan genoeg, maar had het leuk gevonden als dat wat ze meeleveren voldoende zou zijn geweest. Mja komend weekend maar eens de kerstspullen van zolder halen.quote:Op maandag 18 november 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Heb je geen lampjes meer liggen voor erbij?Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...quote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja moest deze hebben![]()
Haar kersthalsband heeft ze inmiddels ook omAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ahhh die is ook leukquote:Op maandag 18 november 2024 21:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja moest deze hebben![]()
Haar kersthalsband heeft ze inmiddels ook om
[ link | afbeelding ]![]()
haha jij bent nog gekker dan ik![]()
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.quote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog geen verwarming aangehad
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Je weet dat Jeroentje professioneel model is hequote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, dat ze dat toelaat en keurig stil blijft zitten. Dat zou de onze nooit hebben willen doen, zoiets op zijn kop...![]()
![]()
Oh met een buikgriepje sla ik een vette zoute hap wel over, met een kater heb ik daar nog wel eens zin inquote:
Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef maily het volgende:
[..]
Je weet dat Jeroentje professioneel model is heJa Jeroentje ken ik wel.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja mag ook wel voor dat geld.quote:Op maandag 18 november 2024 21:06 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja nog meer dan genoeg, maar had het leuk gevonden als dat wat ze meeleveren voldoende zou zijn geweest. Mja komend weekend maar eens de kerstspullen van zolder halen.
Adventskalenders heb ik nog op zolder liggen besef ik nu.
Oew beter!quote:Op maandag 18 november 2024 21:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De verwarming staat hier vol open, dikke hoodie aan.
En vanmiddag in een heet bad gelegen... Heerlijk.
Ja maf eigenlijk; als ik een bad heb gebruik ik hem zelden, maar als ik me belabberd voel zoals nu en het is koud, dan wil ik echt weer eentje!![]()
![]()
nou nog vullen .....quote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja mag ook wel voor dat geld.
Adventskalenders heb ik nog op zolder liggen besef ik nu.
voor je zoon?
elke dag een sok![]()
![]()
Ja ik moet zeggen dat de nasmaak en de geur uit de keuken nu ook niet echt prettig is.quote:Op maandag 18 november 2024 21:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh met een buikgriepje sla ik een vette zoute hap wel over, met een kater heb ik daar nog wel eens zin in![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: