Bedankt voor het voorbeeld weerquote:Op maandag 18 november 2024 23:08 schreef Vis1980 het volgende:
Hebben we niet ergens een transgenderhaattopic? Volgens mij hoort dat niet hier thuis.
Wat is dit nu weer voor rare framing.quote:Op maandag 18 november 2024 22:25 schreef MoreDakka het volgende:
Maar het stapelt op. De partij wordt gezien als een partij voor de elite, een partij voor mensen die het zich kunnen veroorloven om absurde ideeën van activistische groepen te omarmen, ideeën die in de samenleving in het algemeen totaal niet leven. Het hele transgender gedoe is daar een voorbeeld van, een proxy.
Puberteitsremmers worden wel degelijk gebruikt bij de jeugdige transgenders. Het gebruik van dat soort medicatie heeft verregaande gevolgen voor de rest van je leven.quote:
Nee, het is niet irrelevant. Het ligt in het verlengde daarvan.quote:Op maandag 18 november 2024 23:34 schreef MoreDakka het volgende:
En zo gaat het hé. Persoonlijke aanvallen en irrelevant geneuzel over het homohuwelijk. Geheel volgens verwachting
Je zit dus hier:quote:Op maandag 18 november 2024 23:56 schreef Knipoogje het volgende:
Dat marginale transgender geneuzel blijft ook maar doorgaan de hele tijd hier. Ik snap dat rechts het gebruikt als cultureel wedge issue en het continue opnieuw ter sprake brengt, het liefst met een hele sterke mening zodat progressief Nederland zich gedwongen voelt te reageren, maar het is zo'n non-issue. 0.6% van de bevolking. En het aantal dat een daadwerkelijke geslachtsverandering liet ondergaan is slechts enkele duizenden. Op 18 miljoen Nederlanders. Maar nee, topic na topic moet volgespamd worden
Zo voorspelbaar.quote:Op maandag 18 november 2024 22:25 schreef MoreDakka het volgende:
- Het gebeurt niet
- Het gebeurt misschien maar op zo'n kleine schaal dat het niet relevant is
Zo voorspelbaar weer deze reactie van je.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je zit dus hier:
[..]
Zo voorspelbaar.
Ach, in ieder geval kan Hollywood volgend jaar wraak nemen door een vrouw bij de Oscars te vervangen. Hun eigen versie van de uitslag van de presidentsracequote:Op maandag 18 november 2024 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mijn 'tegenstand' richt zich vooral op conservatieven in de VS, die zich niet beperken tot de discussie over tieners, maar een complete cultuurstrijd hebben opgetuigd rondom transgenders in het algemeen.
Ik vind Johnson wel het ultieme voorbeeld van een religekkie die de christelijke waarden aan zijn laars lapt om het volk zijn dogma's op te kunnen leggen. Hij grimlacht er ook altijd bij. Creepy!quote:"But today, the notion of the president of the United States simply sending Congress home on his say-so is one Trump and his enablers could exploit to ram through his parade of horribles. It all hinges on whether Johnson is willing to play ball."
Kinderen kapot zien worden geschoten op scholen heeft dat ook.quote:Op maandag 18 november 2024 23:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Puberteitsremmers worden wel degelijk gebruikt bij de jeugdige transgenders. Het gebruik van dat soort medicatie heeft verregaande gevolgen voor de rest van je leven.
Dat begrijp ik dan weer niet. Zo moeilijk is dat toch niet? Je hoeft je alleen maar voor te stellen dat jij (als man) voor de rest van je leven een vrouwenlichaam hebt, iedere maand ongesteld wordt en zwanger kan worden. En dat niet alleen je wordt door je omgeving en de maatschappij dag in dag uit als zodanig aangesproken, benaderd en behandeld. Je kan je ook niet voorstellen dat vrouwen anders behandeld worden dan mannen, onderling anders met elkaar omgaan, zich anders gedragen? Wat denk je dat dat geestelijk met je doet, zeker als je van kinds af aan met dat probleem zit en je steeds maar in die (verkeerde) rol geduwd wordt.quote:Op maandag 18 november 2024 19:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat je restricties oplegt aan tieners, dat snap ik helemaal. Drinken, autorijden, stemmen: er gelden tal van beperkingen voor minderjarigen.
Maar laat volwassenen lekker zelf bepalen wat ze doen. Als zij zich willen laten ombouwen, dan is het hun feestje.
Persoonlijk snap ik het niet, kan mij ook niet verplaatsen in transgenders. Maar dat hoeft ook niet, het is mijn zaak namelijk niet.
Als die mensen daar gelukkig mee zijn, dan good for them. Krijgen ze spijt? Tsja, kut voor ze.
quote:Evidence suggests that less than 1% of transgender people who undergo gender-affirming surgery report regret. That proportion is even more striking when compared to the fact that 14.4% of the broader population reports regret after similar surgeries.
Hier ging het om:quote:
Leuk bedacht, maar het gaat hier om de anti transgender wet die Trump wil invoeren.quote:Op maandag 18 november 2024 23:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Puberteitsremmers worden wel degelijk gebruikt bij de jeugdige transgenders. Het gebruik van dat soort medicatie heeft verregaande gevolgen voor de rest van je leven.
Maar die krijgen ze niet zomaar die hebben daarvoor eerst vele gesprekken gehad met psychologen en niet zoals jij het framed.quote:Op maandag 18 november 2024 23:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
The cats and the dogs.quote:Op maandag 18 november 2024 23:52 schreef Vis1980 het volgende:
Na de illegalen en transgenders, wat is de volgende groep die onmenselijk gemaakt gaat worden?
Mooi.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:38 schreef Monolith het volgende:
Republikeinse senatoren staan nog niet op de banken voor de benoeming van Gaetz:
https://www.politico.com/(...)hics-report-00190295
Moet nog zien of ze ook daadwerkelijk voet bij stuk gaan houden natuurlijk.quote:
Het is wat genuanceerder dan kiezen tussen transitie en ongelukkig zijn. Kinderwens bv. is niet iets waar de gemiddelde elfjarige zich van bewust is als het over puberteitsremmers gaat.quote:Op dinsdag 19 november 2024 06:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar die krijgen ze niet zomaar die hebben daarvoor eerst vele gesprekken gehad met psychologen en niet zoals jij het framed.![]()
Mensen ongelukkig laten zijn de rest van hun leven omdat conservatieve een andere moraal hebben hoe onethisch is dat?
Maar waar ik zit is dus gewoon een harde waarheid. Prima als je dat niet wil accepteren, maar de aantallen en statistieken spreken voor zich. Dat het verder in de perceptie van conservatieven niet zoveel uitmaakt, dat kan ik wel zien. Ze worden immers dag in dag uit gebombardeerd door anti-trans media.quote:Op dinsdag 19 november 2024 00:04 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Je zit dus hier:
[..]
Zo voorspelbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |